- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a nebude to třeba tím, že policejní auta jezdí 24 hodin každý den v městském provozu?
Už dneska slouží mladí a nezkušení policisté, kteří si neví rady a jsou z každé hlouposti vyplašení jak stádo ovcí. A díky současné politice to lepší nebude. Ti děti v uniformách ani nevypadají dobře a autoritu mít nemůžou vůbec žádnou. Už několik let se nikdo nesnaží o stabilizaci policistů, kdy by policisté sloužili dlouho, nasbírali zkušenosti a ty předávali několika málo nastoupivším. To ale platí v každé firmě, ne jen u policie. Teď je to hrůza a příští rok a několik dalších let bude hodně zle.
Když jsme dostali před lety nová auta, tak jsme museli projet každý 300 km v normálním provozu a potom přejet Prahu na majáky v dopravní špičce... hasiči, když vyfasovali nová auta, tak jezdili s novým autem 500km za týden a také museli projet Prahu ve špičce na majáky.
.
Dneska si všichni sedou do učebny a povídají jim, jaké je to skvělé, když musí znát dopravni značky
No jo, je to podstatně víc
do hospody na žrádlo,nekončej dycinky nejlíp.
je vidět, že jsi kokýno
policejní auto s majákem nahání kluka na kole. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby to nebylo na chodníku, kolem obchodního domu v 17 hodin odpoledne, kdy tu prochází desítky chodců včetně starých lidí a mamin s kočárky. Policajtům se nechce stát v koloně, zapnou maják, přejeou přes protisměr na chodník a cyklostezku a ještě troubí na cyklisty, kteří je zezadu nečekají
Všichni jsem lidé, přeji všem řidičům kteří se věnují provozu na komunikacích vše nej a těm kteří ignorují majáky a pak když potřebují tak nadávají kde "jsou" a kritizují tak štastnou cestu
Až na to, že většinu zaviněných dopravních nehod u policie mají na svědomí policisté z obvodních oddělení a hlídkových služeb, kteří ovšem absolvují pouze teoretické školení. O nějakých cvičných jízdách, při kterých by si vyzkoušeli jak se auto chová na náledí a podobně si můžou nechat zdát... V Praze se sice takovéto školení dělají, ale tam pokud není člověk napůl sebevrah a neriskuje nehodu, tak by dojel na místo i s majákem tak za hodinu, a ne že by to často pomohlo být na místě včas...
to,že v Praze či jinde nejsou respektovány předpisy je jedna věc a to že policisté nezvládají vozidlo a zaviňují dopr. nehody je věc druhá.
snad mají i školení na vjíždění do jednosměrek a zákazů, kdy těsně před vjezdem si zapnou maják, po průjezdu zase vypnou.
jak mají mít policisté u lidí respekt, když sami předpisy houfně porušují?
Podívejte se, jak sváží kriminálka svědky k výslechu v civilním autě bez majáku.Nepřipoutaný bezpečnostním pásem, 90 km/hod pčes obec s telefonem u ucha a s nesvítícím světlem. A jejich obhajoba na to je: Tohle my můžem.
Proč se v souvislosti s přejetím těch dvou lidí mluví o zavinění nehody policií?? Za to přece mohli ti lidi, nemají na přechodu co dělat, když se blíží houkající auto. Buď nevstupovat, nebo urychleně vypadnouot. Jejich vina.