- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle novela vypadá rozumně. Konečně bude možné hlukovou zátěž snižovat např. modernizací. Teď takové snižování hluku leckdy není možné, pokud se modernizací nesníží pod nesmyslně tvrdou normu, která v EU nemá obdoby.
A přechody DÁL-NIC pro medvědy u Prahy a další RZETA nesmysly. Pozor!, taky přez nás občas eimigruje vimbloud vlastně losos teda los. Jednou jsem chtěl přejet autem mývalovce kuního nebo psíka mývalovitého nebo AMÍCKÉHO mývala pro kožíšek na vázání mušek na pstruhy a lipany. Bohužel Škoda 120GLS do kopce už nezrychlila.
Vypadáto, že RZETA za cizí(moje) peníze dostává pomalu na cenzor.
Než takové hloupé opatření sice nic nestojí min.ouřady,ale svědčí o jejich profesonalitě směrem k(-),proč u STK neměřit hlučnost vozidla a je vymalováno a miliardy jsou ušetřeny jen byznys je byznys a k tomu i zlodějina a lobby
Mozna prot, ze pro uvedeni vozidla do provozu neni predpsana zadan hlukova hranice. Pokud se predpsala, tak se to stjen netyka starych aut.
A HLAVNE nejveci hlu vydava pneumatika odvalujici se po vozovce. Muzete specifikovat jak by se takovy hluk na STK meril, kdyz je na silnicich vice typu povrchu v ruzne kvalite?
možná je to chudák holka, možná nějaká husa. Rozhodně to medializovat je alespoň prozatím velká blbost.
Kdysi Klaus prohlasil, ze "zivotni prostredi" se bude provozovat az na nej bude , az se na nej vydela.
A jestli se na něj nevydělá, tak nasrat příštím generacím. Však oni se nějak postaraj, my už tu přece nebudem, tak co nám po nich.
, proc nejsou navrhnuty presne definovane vyjimky. Ale z toho by mel kazdej h . . o a u nas se neco dela ne proto ze je potreba, nebo ze by se proste melo. Delam jenom kdyz z toho neco mam. Jediny co se pri plosnem zvyseni stane totiz stane je ze investori usetrej a a to vsude ze ? Do vyslednych cen se to samozrejme zapomene promitnout.
Což je fyzikálně 3x větší intenzita zvuku...
Ale, když by místo toho dali peníze na nové okna a zateplení baráku , tak v bytě neuslyšíte ani cirkulárku.
A v lete si nesmite otevrit okno abyste vetrali:-)
Konečně nějaké rozumné řešení. On totiž každý chce jezdit po silnici, pokud možno bez kolon, ale běda jestli ta silnice povede kolem našeho bydliště. Někde přeci ty silnice být musí. Všichni kritici by se mohli třeba podívat do Švýcarska kudy tam vedou dálnice a jak daleko od nich jsou obytné domy.
btw. Višinková namítá, že by ministerstvo mělo hledat jiné řešení, které bude ku prospěchu lidem, ne jen investorům dopravních staveb. To řešení je právě ku prospěchu většiny lidí a nepatrně omezí jen malé množství.
Už se těším, až bude celý pražský okruh, to pak bude v centru a v severních částech mnohem volněji a dýchatelněji. Pomůže to minimálně stejně jako nedávno otevřená část pomohla Praze 5.
Tak samozrejme, kdyz to nejde jinak, vymyslime nejakou prasarnu, zacpeme huby vsem normalnim lidem, kteri vystupuji vuci naprosto nesmyslnemu trasovani obchvatu, at uz se planuji kdekoliv. Jeste, ze ta hlukova omezeni jsou jen smitkem v boji proti prasarnam typu okruh Prahy. Hlukova opatreni jsme vyresili, ted jeste vyresit par dalsich, ktere brani tomu postavit ty hruznosti.