Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pirát z D1 dostal pět let, sedm let nesmí za volant

Středočeský krajský soud poslal Luboše Lacinu, který v březnu svým superbem vytlačil pomaleji jedoucí řidičku z dálnice, na pět let do vězení a na sedm let mu zakázal řídit auto. Rozsudek není pravomocný, Lacinův právník se na místě odvolal k Vrchnímu soudu v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

puk

Bývá zvykem, že odvolací soud přidá.

Tak třeba na dvojnásobek, že. Za deset let nashledanou.

0/0
3.1.2011 21:19

xxxiksiksiks

Pokud vím, soudy zvažují něco jako společenskou nebezpečnost

V tomto případě bylo nejhorší, že nereagoval na havárii, kterou způsobil, a to jakkoliv. Není tady nějaký právník?

0/0
13.12.2010 16:49

Kozousch3

JEDEN METR

Podmínka za ZABITÍ byla shledána jako příliš přísný trest a bude se zkoumat, jestli za nehodu nemůže usmrcená řidička, do které pražský politik z ODS Martin Langmajer narazil zezadu, když v odstavném pruhu podjížděl kolonu rychlostí minimálně 120km/h.

http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=683985a

Pan Lacina má být uvězněn za velice podivně "prokázaný" úmysl způsobit dopravní nehodu, při které nedošlo ani k vážnému zranění.

0/0
3.12.2010 6:35

padavka

nahoda?

http://www.youtube.com/watch?v=IR31T7Ia_tg   jen se podivejte a pokud mate aspon trochu zkusenosti v jizde, sledujte jak razantne najizdi na predek Mazdy a hlavne bez  naznaku odskoceni ci preruseni "manevru" v okamziku kdy se priblizil na dotekovou vzdalenost. V jizde pokracuje aniz udela to, co si troufam napsat: okamzite zajedu co nejblize ke kraji a volam pomoc, potom vybehnu z auta a jdu se podivat zda mohu byt napomocen. Ani jedno z techto reakci ridic neudelal, jedine co mu doslo, byla zavaznost sveho cinu, ale to az s casovou prodlevou.

0/0
28.11.2010 6:26

xxxiksiksiks

Re: nahoda?

R^

0/0
13.12.2010 16:47

Hodně prolhaní novináři

Docela málo za pokus o dvojnásobnou vraždu...

0/0
25.11.2010 20:05

karelkral

Re: Docela málo za pokus o dvojnásobnou vraždu...

On ten pan Lacina nejel sám, když mu ta dáma, která předjížděla ten kamion vjela do cesty ???? ;-)

0/0
26.11.2010 0:25

StarejHafan

Re: Docela málo za pokus o dvojnásobnou vraždu...

to nevím, ale kdybychom se snad někde potkali, tak mách obavu, že byste mě mohl napadnout frňákem přímo do pěsti.

0/0
13.12.2010 16:13

xxxiksiksiks

Re: Docela málo za pokus o dvojnásobnou vraždu...

;-D

0/0
13.12.2010 16:47

karelkral

Re: Docela málo za pokus o dvojnásobnou vraždu...

tak na to nemáš 188cm/110kg a už půl roku nemám podmínku ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.12.2010 23:04

MISXO

SPRAVNE

takychto idiotov je plno aj na nasich dialniciach.najvacsie zazitky mam samozrejme z kratkeho useku medzi Bratislavou a Trnavou...predbieham kolonu kamionov a idem cca.150 a  zozadu vidim ako sa na mna ruti patrol, trubi a blika ako idiot, ked sa konecne mozem zaradit tak idiot ma predbehne zacne kluckovat po dialnici a brzdit. a taketo zvery patria do basy. a ten pan na videu chcel asi skor pani postrasit, ale skutocne to nezvladol.ale aj tak si to zasluzil.ta zena mohla kludne ZOMRIET !!!

VEUV

0/0
25.11.2010 9:29

Své dukáty věnuji na chudé psy

Lacina se jako řidič zachoval jako blb a může být rád,

že nikoho nezabil.

A jeho obhájcům bych rád sdělil:

1. Normální člověk při předjíždění používá pravý zrcátko a nepřejede do pravého pruhu, dokud nevidí, že předjížděné auto je v bezpečné vzdálenosti za ním. Přitom musí počítat i s tím, že jsou mezi námi tací, kteří začnou zrychlovat, zatímco jsou předjížděni.

2. Bod 1 zároveň diskvalifikuje tzv. "myškaře", kteří se vám natlačí až za nárazník, pak vyrazí doleva a sotva vás předjedou, zařadí se prudce doprava, aniž by mysleli na zachování bezpečné vzdálenosti.

A pokud Lacina nepatří do bodů 1+2, pak jeho manévr mohl znamena jen jedno: "Ty PÍP PÍP PÍ, ty sis dovolila dokončit předjíždění a neuhnula´s, když já spěchám, a teď ti za to ukážu, zač je toho loket." Jenže místo prostého vyděšení "protivníka" hošík tak trochu neodhadl vzdálenost a případné zrychlení mazdy a chudáka ženskou sestřelil. A jelikož takovýchto borečků potkávám na silnicích celkem dost, jsem rád za trest i za publicitu případu, třeba to některé blby odradí... 

0/0
25.11.2010 0:56

anncz

Re: Lacina se jako řidič zachoval jako blb a může být rád,

Hlavne ze jste na miste nebyl, vidite jedno zrnite smiracke video co je navic zrychlene a hned je vam vsechno jasne.

Kdyby v dobe Horakove byl clanek na internetu, vy a vam podobni by byly hvezdy diskuzi.

0/0
25.11.2010 3:27

anncz

Re: Lacina se jako řidič zachoval jako blb a může být rád,

byste byli

0/0
25.11.2010 3:28

chobotnicka_

Re: Lacina se jako řidič zachoval jako blb a může být rád,

i ten kdo ma problemy se zrakem .musi videt, ze ji sproste vytlacil z cesty. Vzdyt tam na zlomek vteriny jel u ni a pak to jeste vic stocil.!!  Diky bohu, ze to nekdo natocil. protoze v opacnem pripade bych se v nasem pravnim systemu nedivil, ze by byla odsouzena poskozena pani.....

0/0
26.11.2010 17:31

anncz

Co Langmajer?

Hlavne ze prazsky radni Langmajer dostal za zabiti podminku. Holt jinak je mereno luze a jinak papalasovi.

.

Jinak timto pripadem jsem se konecne presvedcil jaci jsou cesti novinari povl a zumpa. Predjimani, spolecenska objednavka, lync... horsi nez s Horakovou.

0/0
24.11.2010 20:40

nazor7

Odsuzujete nevinného člověka

To že přejel až ke krajnici je jen fyzikální akce a reakce. Pro lajka to vypadá že jí tlačil až ke krajnici . zkuste si do hračky autíčka  ťuknout do kufru(čumákem jiného auta) z pravé strany....a hle autíčko se natočí do prava a přejede až za krajnici do prava. Nebylo to vytlačení. A řidič vůbec nemusel řidičku vidět. A že jí mohl mít v tzv mrtvém úhlu. Mazda totiž jede jen o půl délky auta za ním.  Idnes se totiž pasuje do role soudce a odborníka. Jinak při vytlačení auta v této rychlosti by pachatel musel mít pomačkané i své auto. Ale on měl jen poškrábaný lak a jenom hodně mírně prohnutý plech na kufru?

Idnes totiž chce vypadat jako médium které bojuje proti pirátům a chrání obyčejné občany. Takže se jim tato kauza hodí  Kolik km jste již bez nehody ujeli vy? Až najedete 750tisíc km bez nehody a bez pkuty tak tu prosím něco pište.

Jestli se řidička dívala na zdyvyžený prostředníček v rychlosti 130km/h a navíc přes sedadlo spolujezdce tak by měla jít sedět za obecné ohrožení.

0/0
24.11.2010 18:45

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

A co tomu předcházelo?

Ze záznamu je vidět, že někdo byl rychlejší než pan Lacina. Na pana Lacinu blikal v rychlém pruhu. Pan Lacina si řekl, šlápnu na plyn uhnu se a zařadím se do pomalješího pruhu před řidičku mazdy. Jenže řidičce mazdy ego nedalo a šlápla na plyn také. Jenže pan Lacina jí měl o půl délky auta za sebou tedy v mrtvém úhlu a mohl si myslet že řidička mazdy je až to druhé auto. Tak se zařadil do pomalejšího pruho.

0/0
24.11.2010 18:48

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Ty asi autem moc nejezdíš nebo si stejné hovado jako on. Já pochopím, že někomu ujedou nervy, ale že někdo kdo má bez nehody najeto 750000 udělá takový manévr ne.

0/0
24.11.2010 20:36

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

takže ten co najede bez nehody déle by měl být za přestupek trestán více ?

0/0
24.11.2010 21:28

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

člověk co jede bezpečně bez nehody stovky kilometrů denně desítky let se prosti také může dostat do situace, kdy něco přehlédne. Udělal velkou chybu to ano. Ale úmysl tam opravdu nevidím.

0/0
24.11.2010 21:33

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Jak může někdo přehlédnout auto, které zrovna předjel, to moc nechápu. To by musel být blbec na kvadrát.

0/0
24.11.2010 21:40

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

blbec možná, ale nemusel to být vrah. Úmysl zkrátka prokázat nelze. Mohl se předtím dívat do zpětného zrcátka na auto co za ním nedodržuje bezpečnou vzdálenost. A mazda se mezi tím dostala jinem. cokoliv. úmysl prostě zřejmý není.

0/0
24.11.2010 21:58

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Ne? Ty se takhle normálně zařazuješ do pruhu? Já tedy při takové rychlosti ne. Zřejmě takových jako on jezdí víc a ti se navzájem obhajují.

0/0
24.11.2010 22:03

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

tady není pře o to jestli je to špatně nebo dobře. Na tom se shodeme.

Ale jestli chtěl řidičce úmsylně ublížit a nebo jen udělal chybu. Například se leknul auta které za ním nedodrželo bezpečný odstup...dle experta.

0/0
24.11.2010 22:14

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Ne, ale je jasnější, že to udělal schválně.

0/0
24.11.2010 21:34

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

jasně, když by chitli někoho co jede ve favoritu a byl by to obyčejný dělník nebo dokonce žena která má za sebou deset bouraček tak u té to lze považovat za normální že se může splést, jo? A její chováni by se dalo tolerovat.

Ale když je to člověk co vždy bojoval proti silničním pirátů jako žlutý anděl a zachraňoval životy nebo jak se to jmenuje a najezdil 750tisíc km bez nehody tak ho za to zavřem, jo?

0/0
24.11.2010 21:45

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Viděl jsi to video vůbec, ty chytrolíne? Kdo je vinný nebo nevinný určí soud. Tenhle mu dal 5 let, soudní znalec prokázal, že manévr byl úmyslný. Co si myslíš ty a tobě podobná silniční hovada, není vůbec podstatné.

0/0
24.11.2010 21:52

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

a jiný soudní znalec řek, že se jedná o mimořádně zodpovědného a spolihlivého člověk, kterému by se nebál nechat řídit autobus plný lidí.

Tak jestli chceš věřit znalcům tak musíš věřit i tomuto. Nehorši je když takoví lidé jako si ty soudí ostatní Rv

0/0
24.11.2010 21:56

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

To řekl maximálně psycholog a ten se, pokud vím, o žádné exaktní údaje opřít nemůže.

0/0
24.11.2010 22:00

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

a expert se zase jen může spokojit s tím co je na tom velmi nekvalitním záznamu. A tam je vidět to co jsem napsal.

0/0
24.11.2010 22:15

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Ten posudek spolu s jeho zkušenostmi svědčí spíše proto, že to udělal schválně. Člověk s takovými zkušenostmi takovou chybu omylem neudělá.

0/0
25.11.2010 20:27

comair

Re: Odsuzujete nevinného člověka

:-)))))))))) Nevim jestli si tohle myslel vazne nebo jako vtip, ale pokud si to myslel jako vtip tak si me vazne pobavil.

,,To že přejel až ke krajnici je jen fyzikální akce a reakce,, - Pokud to, ze nekdo predjizdi a pote se zarazuje zpatky do pruhu aniz by videl, ze se v tom miste nachazi jine auto povazujes za normalni reakci, pak to asi nepotrebuje dalsi komentar. Pokud timto stylem ridis i ty tak bych ti jen doporucil, abys radeji sam odevzdal ridicsky prukaz a za volant uz radeji nikdy nesedal nez nekoho zmrzacis. (v lepsi pripade)

0/0
24.11.2010 20:59

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

tak nevím o čem se přeme jestli udělal nehodu....to ano.

Jestli chtěl zabít řidičku a byl tam úmysl? .....tak ten prostě dokázat nelze. Mohl být unavený nebo pod stresem a řidičku přehlédl.

0/0
24.11.2010 21:30

nazor7

Re: Odsuzujete nevinného člověka

řidička byla navíc po celou dobu co je na záznamu v mrtvým úhlu. V zrcátku prostě vidět nemohla být a nemohl jí vidět ani ze předního okna.

0/0
24.11.2010 21:31

benito.juarez

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Co to tady plácáš? Jaký mrtvý úhel? Vždyť projel kolem ní. Takže musel vědět, že tam je a když ne, tak se měl otočit, jak to dělám normálně já.

0/0
24.11.2010 21:36

felson

Re: Odsuzujete nevinného člověka

Takže ji nevytlačil, ale jen ťuknul do čumáku?

0/0
24.11.2010 22:46

Své dukáty věnuji na chudé psy

Re: Odsuzujete nevinného člověka

LAJKA byl pes, my jsme LAICI ;-D

0/0
25.11.2010 0:43

Hodně prolhaní novináři

Re: Odsuzujete nevinného člověka

A další takovej

0/0
25.11.2010 20:08

menesis

Re: Odsuzujete nevinného člověka

tuto kravovinu tu pisete mozna po osme nechtete toho

0/0
27.11.2010 20:38

menesis

Re: Odsuzujete nevinného člověka

tuto kravovinu uz tu pisete nejmin po osme   nechte toho:-/

0/0
27.11.2010 20:40

neverleft

no to je nesvar dnesni doby

ze lidi vidi ze sedadla ridice vic boky auta nez deni za a vedle nej. nahodou jsem si presednul misto zeny na misto ridice, ale jeste nez jsem si presunul sedacku, tak jsem si vsimnul nastaveni zrcatek.8-o malem jsem omdlel, hned jsem ji serval, ze si nemusi behem jizdy kontrolovat barvu auta, ale deni okolo. To same s tranzitem v nasi praci. Se divim, ze tez jeste nikoho nesejmuli jako pan Lacina:-(

0/0
24.11.2010 13:31

Gmur

Re: no to je nesvar dnesni doby

A co Lacina, ten se nemusi divat co se deje kolem nej? Zena mela nastavena zercatka JINAK, podle sebe! !!

0/0
24.11.2010 18:34

Honza.Z

Re: no to je nesvar dnesni doby

tak zensky a zpetny zrcatka to je namet kterej by vydal na samostatnej diskuzni web, takze ja bych to na vasem miste moc nerozmazaval.

0/0
24.11.2010 19:53

(registrac)

Je to hovado a měl by trest přijmout

Ježiži,  nevšimnutí si téhle kolize je naprosto vyloučené, ať je to superb nebo cokoliv jiného. Prostě každý normální řidič hned zastaví do odstavného pruhu a volá 158 (112). To že ujel svěčí jen o jeho špatném svědomí. Není možné si takovéhle kolize nevšimnout i kdyby měl rádio na maximum. Pochopil bych ještě kdyby jel Lacina s kamiónem, ale se Superbem??? Pět let a doživotní zákaz řízení by bylo namístě.

0/0
24.11.2010 11:33

Gmur

Re: Je to hovado a měl by trest přijmout

je zajimave, ze tvrdi, ze si niceho nevsinul. Ale pak tvrdi, ze byla v mrtvem bodu, tzn. ze tam byt logicky musela.A vzapeti tvrdi, ze si vsiml nejake havarie ve zpetnem zrcatku!!

Rv

0/0
24.11.2010 11:38

Vlkov

Re: Je to hovado a měl by trest přijmout

On ale zastavil. Při té rychlosti jaksi nejde zastavit na padesáti metrech.

0/0
24.11.2010 11:39

(registrac)

Re: Je to hovado a měl by trest přijmout

Já byl na tom že ho vypátrala až policie na základě videa z dálniční kamery ??? On zastavil a zavolal pomoc ???? Nebylo to náhodou že po zastavení zase ujel?

0/0
24.11.2010 11:44

Vlkov

Re: Je to hovado a měl by trest přijmout

Skutečně zastavil, údajně ještě před tím mostem co je vidět na videu. Psali o tom tady v některém z předchozích článků.  Osobně nevěřím tomu, že se jednalo o úmysl. V tom případě by spíš patřil do Bohnic než do kriminálu. Kdo by si tímhle způsobem ničil vlastní auto?

0/0
24.11.2010 12:05

Gmur

Re: Je to hovado a měl by trest přijmout

no narazil do nich. A to je proste umysl. Ovsem netusil a ani nemohl tusit, ze to takhle dopadne. Navic ,kdokoliv, kdo se diva na video nema ani tuseni, ze to ti dva prezili s lehkym zranenim.

0/0
24.11.2010 12:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.