Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé z ČSSD kritizovali nábory černých duší, hrozí jim za to vyloučení ze strany

Čtveřice sociálních demokratů poslala v srpnu dopis úřadujícímu místopředsedovi strany Bohuslavu Sobotkovi, ve kterém ho upozornila na takzvané "velrybaření", tedy podezřelý nárůst počtu členů v Praze 7. Teď jim za to hrozí vyloučení ze strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nicjmeno

V Praze 7 vládne kmotrokracie

http://tvpraha7.cz/?q=node/4

0/0
22.11.2010 9:46

bf.109k

No jo

Veškeré partajničení u dávno stratilo svůj duch a původní účel.Dnes je každá partaj pouze žebřík ke šplhání k vyšším a nejvyšším korytům,kdy silní korytáří po žebříku stoupají po hlavách slabších korytářů a služba národu je jaksi na vedlejší koleji

0/0
21.11.2010 9:31

krajta22

Socani

budou vylučovat? To zase bude puch!

0/0
21.11.2010 1:39

p266

Ať žije demokracie,

Ať žije demokracie, ať žije demokracie, ať žije demokra, ať žije demo, ať žije, ať zije soudruh Gottwald, ať žije soudruh Gottwald, ať zije soudruh Gottwald!

0/0
21.11.2010 1:17

tenisák lokeťák

jak typické

paroubkův duch neustále tuto stranu obchází....

0/0
20.11.2010 23:38

Roko Blábola 10

Já bych je rovnou popravil.

Vcelku by to zapadlo do neostalinistických manýrů, které do čssd úspěšně narouboval soudruh paroubek a jeho nedomrlí nohsledi dále rozvíjejí :-)

0/0
20.11.2010 22:41

Lionel.r

Re: Já bych je rovnou popravil.

R^

0/0
20.11.2010 23:36

tenisák lokeťák

Re: Já bych je rovnou popravil.

za úsvitu

0/0
20.11.2010 23:38

mirek777

Vyloučit je všechny!

Za projevení vlastního názoru musí přijít v "demokratické" straně zasloužený a exemplární  trest. To by pak mohli najít odvahu k vyjádření svého stanoviska i další řadové ovečky, a kam by pak šla disciplína? No do ...... soudruzi! ;-) 

0/0
20.11.2010 18:53

Lionel.r

Re: Vyloučit je všechny!

A to se ohradili jen proti "černým" duším. Co teprve, kdyby si dovolili na "skutečné"?:-/

0/0
20.11.2010 23:40

Nemesiss

...hrozí jim jenom vyloučení???

...je to naprosto jasně rasově motivovaná otázka a šetření by se měla ujmout policie...Rv:-)Rv

0/0
20.11.2010 17:49

duhacenzor

Tak správně, socani,

mafií se rozvracet nedejte;-D

0/0
20.11.2010 11:54

kocourek96

No ba, jen ať se zbaví všech slušných a vzdělaných lidí

0/0
20.11.2010 11:35

ichabod_crane

ekonom, právník..v ČSSD?

na co?;-D

0/0
20.11.2010 10:37

Huckelberry Švédd 3

Re: ekonom, právník..v ČSSD?

asi studoval v Plzni ;-D

0/0
20.11.2010 10:44

Lionel.r

Re: ekonom, právník..v ČSSD?

No právě, pryč s nimi, intošemi jakýmisi!;-D

0/0
20.11.2010 23:38

S vládou ČSSD za státní bankrot!

Pořádek v Soca Nostře musí být! Nechť odpadne,

co je oportunistické!

0/0
20.11.2010 10:24

vokroj

Rybaření jsou metody u všech stran používané

a vždy se na světlo vytahují, když se to někomu z jakýchkoliv důvodů hodí. To je i stav dnešní, zřejmě je snaha někoho se zbavit ....

0/0
20.11.2010 10:14

Wabo

Re: Rybaření jsou metody u všech stran používané

U většiny stran používané, ale rozhodně v rozporu s demokracií (to, že u nás většina lidí po 50 letech totality a jen 21 let po převratu ještě nerozumí a nechá si nakukat ledacos, je součást problému) a transparentností. Snad nastal čas začít s velrybařením úspěšně bojovat uvnitř stran i na úrovni zákona o politických stranách. Ono totiž nakonec ovlivňuje nejen strany, ale hlavně společnost a ekonomiku jako celek, život všech lidí, nejen straníků.

0/0
20.11.2010 10:20

vokroj

Re: Rybaření jsou metody u všech stran používané

R^

0/0
20.11.2010 10:36

Wabo

Velké české strany jsou zkrátka především spolky tunelářů

Tady není žádné "napravo" a "nalevo", oběma velkým stranám vládnou ze zákulisí truneláři a spolčují se v nich hlavně lidé, kteří chtějí kšeft, flek a osobní prospěch. Navzájem se dvě velké strany liší jen tím, jestli v předvolebním populismu nahrávají spíš těm, co se o sebe neumějí nebo nechtějí postarat sami, anebo těm, co chtějí volné ruce, aby se o sebe postarali sami.

No, ... takovou fází prošly samozřejmě všechny země. Jako ony, i my se z toho musíme vybabrat.

Hlavně si nesmíme nechat nalhat, že je to "v demokracii normální".  Ne, není. Na divokém západě a divokém východě ano, v kultivované demokracii ne.

0/0
20.11.2010 10:07

nexus98

Vlastní názor není pro řadové členy ani pro nižší

funkcionáře strany, to dá rozum, ne? Jasně Bohušu, to si nikdo nesmí dovolit! Nenechte si stranu rozvracet! Jak vás to velký oranžový guru učil...;-DR^

0/0
20.11.2010 10:00

František Potřebný

Politická osvěta

Politická osvěta a snaha zapojit větší počet obyčejných lidí do komunální politiky není nic špatného. Je to obtížný úkol a proto lidé, kteří se jej zhostí by neměli být pranýřováni nejakými dopisy od těch straníků, kteří jsou v tomto směru zcela pasivní. Rozhodnutí posoudit možnost vyloučení těch, kteří se snaží vytvářet ve straně rozkoly chápu jako velké varování všem, kteří by chtěli uhnout ze základního směru sociální politiky ČSSD a zavádět ve straně revizionistické proudy, které by mohli stranu oslabit.

0/0
20.11.2010 9:51

navstevak nebude socialista

Re: Politická osvěta

;-DR^ A co se ukazuje soudruzi? Ukazuje se soudruzi, ze nekteri soudruzi svejkuji! Ale nemyslete si soudruzi, ze se o nich nevi.

0/0
20.11.2010 9:53

Huckelberry Švédd 3

Re: Politická osvěta

zrovna jsem chtěl pochválit (opět) brilantní češtinu, ale co to vidím : ... proudy ..mohli .......   Františku, FUJ  ;-D

0/0
20.11.2010 9:53

František Potřebný

Za hrubky se omlouvám

Za hrubky se omlouvám, jak to po sobě nepřečtu, tak za sebou nechávám i větší zvěrstva.

0/0
20.11.2010 9:57

Huckelberry Švédd 3

Re: Za hrubky se omlouvám

 no jo, sobota ráno ....;-D  ( jinak takovému Svěrákovi by tam ještě chyběly dvě interpunkční čárky, ale nechci být hnidopich a přeji hezký den  )

0/0
20.11.2010 9:59

Sendyman

Správně!

:-) Hnidopich být ani nemůžete, ten byl jenom jeden (s velkým "H") a bohužel už nežije, ale jsem všemi svými osmi pro založení přátel správného pravopisu na českém internetu. A klidně může bejt i hovorovej! Když někdy vidím ty zhůvěřilosti, to bysem (;-D) se posmál....

Taky hezkou sobotu! :-)

0/0
20.11.2010 10:08

notting

Re: Správně!

Sendyman-Pro zasmání to bylo dobrííí.Ale vážně.Sem píší i lidé,kteří se spletou,nejsou tak vzdělaní,jsou starší ročník a už se jim to sem tam poplete.Proto kvůli nějaké chybě není potřeba hned někoho prudit.Důležitý je obsah článku.A tam kolikrát se člověk víc dozví od člověka s pastoušky víc než od nějakého manažera.A o pravopisu a spisovné češtině by byla dlouhá řeč.Stačí si pustit televizi a poslouchat redaktory,zvláště mladé.Samé hele,hele a různé české(ne moravské) výrazy.Jak by se líbilo televizním divákům-čechům kdyby s obrazovky moravský redaktor na ně spustil----henkaj,včílej a jiné výraza např. z Mor.Slovácka??Je potřeba mít ale nadhled takže---vo copak jde,včílkaj?

0/0
20.11.2010 12:36

DeliriumTremens

Za hrubky se omlouvám

Za hrubky se omlouvám, jak to po sobě nepřečtu, tak za sebou nechávám i větší zvěrstva.

0/0
20.11.2010 10:05

3ar

Re: Politická osvěta

Chválit čekatele na podporu?

0/0
20.11.2010 10:13

Huckelberry Švédd 3

Re: Politická osvěta

Franta Potřebný je nepochybně pravicový srandista a provokatér ... neumím si dost dobře představit, že by tak kvalitní a pestrou češtinou vládl nějaký "obyčejný člověk" či socan. A to ani ten (bývalý ) Nejlepší diskutér planety ;-D

0/0
20.11.2010 10:23

Bereniké

Re: Politická osvěta

Taky si to myslím, že je to provokatér, už delší dobu. Už jen ten nick;-)

0/0
20.11.2010 10:28

Sendyman

To je sranda, že jo?

R^ I když....Ale co, překlepnout se může každej!

;-D;-D;-D

0/0
20.11.2010 9:57

franta100

Vyloučení

z politické strany,kde ve vedení stojí lidé,které zajímá jen vlastní prospěch pro rebelii je vlastně čest.

To není jen ČSSD, ale i ODS -- prostě tyto dvě největší politické strany jsou dávno profláklé a jak si váží názoru voličů ukázaly naposledy koalicí v Praze.

0/0
20.11.2010 9:46

Sendyman

Ne, že bych s tím souhlasil,

navíc jako Pražák, ale nedělo se to samé i v jiných velkých městech? Tak proč všem vadí jen ta Praha? Jistě, jde o větší balík peněz, než kdekoliv jinde, ale princip hnusoty a pohrdání vůlí voličů je snad stejný ne? Ostatně, ani není originální, to už nám předvedli Klaus se Zemanem v celostátním měřítku...:-(

0/0
20.11.2010 9:53

franta100

Re: Ne, že bych s tím souhlasil,

souhlasím..........Praha byl jen poslední případ

0/0
20.11.2010 10:07

Sendyman

Tak

teď už nezbývá, než jim příště ukázat, že Praha nebyla jen poslední, ale také konečný...

0/0
20.11.2010 10:13

Wabo

Re: Ne, že bych s tím souhlasil,

1. Vliv na celostátní politiku a prostředky: pražský kartel má větší vliv na celostátní politiku a "privatizaci" celostátní moci a rozpočtu než regionální kmotři. To byste koukal, jak si pražští kmotři snaží sáhnout na celostátní majetek! Mají to snazší.  2. Rozsah:  rozpočet 50mld. je hodně velký balík peněz!  3. Poslední kapka: Praha vždy volila ostře pravicově, takže když se do vedení dostala ČSSD, nemůže to většina Pražáků nebrat jako facku. Brala to tak i při minulé velké koalcici , brala to tak i při oposmlouvě (přes 100tisíc demonstrujících v listopadu 99), to si jen mnoho lidí už nepamatuje. Te´D už navíc máme zkušenosti s dopadem a jsou nepřehlédnutelné.

4. Subjektivní důvod: novináři celostátních médií jsou blízko. Proto o tom více píši. To, co se děje v regiónech, je tak osobně netrápí. 

0/0
20.11.2010 10:17

Sendyman

Já rozumím

a souhlasím s Vámi. Jen mám prostě ten dojem, že mnoho lidí, kteří nadávají na Prahu, ve svém městě zažívají totéž. Myslím, že ozvat by se měli všichni. Ale Praha je holD snadný cíl...:-P

0/0
20.11.2010 10:34

Sendyman

Re: Já rozumím

"zažívá", samozřejmě.:-( Jsem ve chvatu,  už musím běžet.... :-)

0/0
20.11.2010 10:38

Lionel.r

Mno, možná by stačilo přečíst si reakce

na vytvoření koalice v Brně před dvěmi týdny a později. Pak by jste věděl, že nejen Prahou je národ živ.:-/

0/0
20.11.2010 23:51

Wabo

Re: Vyloučení

R^

0/0
20.11.2010 10:08

nexus98

To je vždycky keců o morálce, slušnosti a poctivosti..

Ale skutek utek, viď Bohušu? ;-D

0/0
20.11.2010 9:44

Dyna

Správně,pokud soudruzi vybočí

ze stranické ideologie, jsou to rozvraceči a zaslouží spravedlivý trest. Jen tak dál chlapci;-D

0/0
20.11.2010 9:42

Sendyman

"K drobnému porušení stanov sice došlo..."

A kterýpak bod to byl? "Nekecej a plav!"?

;-D;-D;-D

0/0
20.11.2010 9:38

Huckelberry Švédd 3

Re: "K drobnému porušení stanov sice došlo..."

... žádný most není ????;-D

0/0
20.11.2010 9:40

Sendyman

Re: "K drobnému porušení stanov sice došlo..."

Správně, Hucku! R^

0/0
20.11.2010 9:47

Huckelberry Švédd 3

Re: "K drobnému porušení stanov sice došlo..."

.. já to tušil .... a Bohuš to ví ?? ;-D

0/0
20.11.2010 10:07

Sendyman

Nevím.

Zkusím se ho zeptat: Bohušůůůůů! ;-D

0/0
20.11.2010 10:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.