Diskuze

KOMENTÁŘ: Kverulant na Hradě aneb Klausovi se prostě chce něco říct

Nerudnu vztekem vždy, když vidím, slyším či cítím Václava Klause. Nežiji v zákopu jeho úhlavních odpůrců, kteří ho považují za pohromu pro tuto zemi. Dokonce ani neodsuzuji vše, co říká, a priori jen proto, že to říká právě on. Ovšem poslední dobou nad prezidentem - použiji-li jeho oblíbený výraz - kroutím hlavou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vítek z prčice

19. 12. 2010 0:21
babička mě učila

.., že mluvit je stříbro, ale MLČET ZLATO. Měl pan prezident babičku? :-)

0 0
možnosti

chobotnicka_

21. 11. 2010 15:49
Nechápání historie

u navíc i úzký kulturní rozhled pana Musila, je zarážející nebo úmyslný. Mohl bych jmenovat např. Habermannův mlýn jako on jmenuje Lidice, nespočet dokumentů , komentářů a vůbec celý politický diskurz věnovaný odsunu Němců, v poslední letech.

Asi jsem žil poslední 20 let v jiné zemi než pan Musil.

Nad podobnými lidmi bohužel kroucení hlavou nestačí a bohužel je to velmi smutný a nebezpečný příklad nepochopení dějin vlastního národa.

0 0
možnosti

chobotnicka_

21. 11. 2010 15:50
Re: Nechápání historie

Co vlastně chce lansdmanschaft ? Omluvy a politování se jim už nejen od V.H. dostalo... Samozřejmě majetek, moc a vliv na Českou (Moravskou a Slezskou) krajinu. Stačí si přečíst stanovy L. (nijak se tím již dnes netají, přesto že jsme značnou dobu slýchávali, že jim o majetek, moc a vliv nejde). Bohužel, toho všeho by se jim dostalo, kdyby tak vehementně nepodporovali Hitlera a fašismus. Možná řeknete, že ne všichni byly tací a já Vám můžu odpověď, že ne všichni češi ze Sudet se podíleli na vraždách při odsunu a souhlasili s ním. Navíc je zde jeden podstatný rozdíl, odsun nespadl z nebes, ale byl důsledkem zabrání Sudet Něměckem a následnou okupací, válkou, byl důsledkem Postupimské dohody a mimo jiné nepodporou značné části Německého obyvatelstva při mobilizaci 1938 a obraně své vlasti, na kterou si tak vehementně teď činní nárok . To co vlastně L. chce je revize dějin.

0 0
možnosti

arogancemoci2

20. 11. 2010 18:05
Musil jaksi nechápe (mimo jiné)

že když Klaus označí tresty za nečekaně vysoké, tak tím neříká, zda je jejich výše odpovídající. Také může vyjadřovat překvapení, že se soudce nebál a - proti očekávání - ty vysoké tresty oprávněně udělil. Jenže naši rádobynovináři to prostě vidí "tak", proto to bude "tak". Antiklausovsky.

0 0
možnosti

arogancemoci2

20. 11. 2010 17:55
"...hrozil protestním připoutáním..."

Lidem s určitým IQ a profesionální nenávistí lze těžko vysvětlovat pojem nadsázka...

0 0
možnosti

prostor

20. 11. 2010 12:26
dost bylo Klause, Hájka, Jakla

jo jo Klaus rád  hraje na národní notu a tím se chce zalíbit.  Už, aby byl z hradu pryč a nastopil někdo normální. Jen z něho všichni mají srandu. Clověk obklopen Hájkem, Jaklem  to nemůže mít v hlavě úplné v pořádku.!!

Bobošíková,Knižák - to jsou věrní fanoušci Venouška

nemůžu si ho vážit, pokud podvádí svoji skvělou ženu,

http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-vip-rozhovory/127763/pani-livia-o-nevere-boli-to.html

0 0
možnosti

janzachrtadan

20. 11. 2010 10:07
Anketa - Lidovky.cz

Zajímavé je se podívat na anketu na Lidovkách.cz, kde Klause rozhodně nemilují a kde kladou otázku : Hodnotí prezident poválečnou dobu správně ? Výsledky drtivě odporují názorům pana Musila  i zdejších nenávistníků !

0 0
možnosti

buranumdopamatniku

20. 11. 2010 14:46
Re: Anketa - Lidovky.cz

Jane, to dela jen strach  a ten meli Cesi z Nemcu VZDY.  Po valce lezeli Nemci rypakem v zemi a tak Cesi si troufli.

0 0
možnosti

vokroj

19. 11. 2010 20:43
.... a mně se chce něco říct ... a já něco řeknu ...

0 0
možnosti

stip

19. 11. 2010 20:22
Ulevil jste si, pane Musile?

Kverulant v iDnes aneb Musilovi se prostě chtělo něco říct. Vyšel z toho blábol.

0 0
možnosti

whocares

19. 11. 2010 20:23
Re: Ulevil jste si, pane Musile?

R^R^;-D;-D

0 0
možnosti

CM3

19. 11. 2010 20:00
Atˇse nikdo nezlobí, ale v mnohém s Klausem

souhlasím .  Hlavně k jeho vztahu k EU. Chrání nás EU před levnými dovozy z  Číny apod ? Nechrání .....  Zavírá se fabrika za  fabrikou...  Ohledně vztahu k Rusku.... Ano, Rusko se chová a chovalo panovačně , ale jak v 50.letech vykonávali dle Ruských návodů špinavou práci  bohužel Češi  na Čechy, na rok 68 mám podobný názor . Armáda ani symbolicky (opakuji symbolicky ) nevyhlásila pohotovost a nakonec v roce 69 Lidové milice spolu s VB  rozehnaly všechny  protesty. Ale my Češi za to nemůžem... to Rusáci...     a nakonec i Dubček podepsal pendrekový zákon ( skoro jednohlasně ho schválil parlament ) a začaly perzekuce... a nakonec i Dubček byl odstraněn na základě  tohoto zákona ...  Přece z Ruska bereme plyn, ropu a další suroviny. A dělá to polovina EU ...  A přesto NATO i EU si rádo do Ruska rýpne... a nakonec, jaké zájmy hájí naši žoldáci v Afganistánu ?  Když tam byli Rusáci , nás tam nechtěli. Oponenty  upozorňuji, že se nechci stěhovat do Ruska ani nevolím levici natož KSČ

0 0
možnosti

Finrod Felagund

19. 11. 2010 19:11
Klaus

On totiž vypouští z pusy věci slova podle následujícího klíče: "souhlasí-li většina, budu proti, nesouhlasí-li většina, budu pro". Bez ohledu na to, o co jde. A to je na tom nejsmutnější... Po pravdě řečeno začínám čekat, kdy začne třeba popírat holocaust, protože fakt, že "každý ho odsuzuje" a že existuje nějaký všeobecný konsensus, ho musí hrozně žrát. Stejné je to s Evropskou unií - jemu se zdá, že je podpora pro EU vysoká, tak vyjede s naprosto iracionálními, zato dobře poslouchatelnými argumenty, jenom aby byl z principu proti. Stejné je to podle mě na jeho vztahu s Ruskem - podle mě Rusko nijak osobně nemiluje, ale zkrátka si připadá dobře, když jde "proti proudu", bez ohledu na to, odkud kam ten proud teče. Bohužel to po něm dost Čechů bezmyšlenkovitě opakuje a kveruluje s ním.

0 0
možnosti

Cynyc_

19. 11. 2010 19:27
Re: Klaus

R^ Nesouhlasím jen s analýzou Klausova vztahu k Rusku. Klaus jako narcistní a velikášská osobnost nesnese žádné omezení své vůle. Proto nemá rád západní podobu demokracie, kde je vítěz voleb omezen dělbou moci, nezávislými institucemi a nepolitickými organizacemi. Proto také vždy bojoval proti nezávislosti ČNB nebo soudů a občanské společnosti. Ruská "řízená demokracie" je Klausovu srdci mnohem bližší a je pravou příčinou Klausovy náklonnosti k Rusku, které mimochodem nikdy za politický systém nekritizuje, zatímco EU ano.

0 0
možnosti