Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Udělování Nobelovy ceny za mír se nezúčastní šest zemí včetně Ruska

Slavnostního předávání Nobelovy ceny za mír čínskému disidentovi Liou Siao-poovi se 10. prosince v norské metropoli Oslu nezúčastní zástupci šesti zemí. Vedle Číny nepošle nikoho ani Rusko, Kazachstán, Kuba, Maroko a Irák. Moskva později označila zprávy o neúčasti svého zástupce za zkreslené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

medved.m

A překvapuje to snad,

pokud jde o Sovětský Svaz (pardon Rusko), někoho?

 

Dodatková otázka pro zvídavé sviště: kdopak asi dodal severní Koreji těch 2000 centrifug? :-/

0/0
21.11.2010 22:32

Neexist

x

Od doby co dostal nobrlovu cenu míru válečný zločinec Bush, tak já osobně se tomutu divadýlku a bezvýznamnosti tohoto oceněni už jen vysmívám.

0/0
20.11.2010 23:06

Hodně prolhaní novináři

Tahle cena je dávno zprofanovaná

A dostalo jí už tolik podivných individuí, že být nositelem Nobelovy ceny přestává být prestižní ocenění. Snad jenom, co se týká Nobelových cen za vědu.

0/0
19.11.2010 11:39

Poslední__Mohykán

Re: Tahle cena je dávno zprofanovaná

Všeho do času. Až dají letos za ekonomii cenu Obamovi, bude vymalováno.

0/0
19.11.2010 11:40

duhacenzor

Re: Tahle cena je dávno zprofanovaná

Fysika, chemie i medicína + fysiologie je někdy věda, ekonomie je jen politická ekonomie. Stejně jako mír a literatura. A samozřejmě souhlasím s tím, že být jako "mír" ve společnosti týpků jako Arafát, Mandela, Al Gore aspol, popř. obskurních spolků jako Pugwash Movement a Amnesty International nemusí být pro obšťastněného ten nejlepší pocit a osobní reklama. Nobelovu cena za mír je nejlepší zrušit.

0/0
19.11.2010 12:31

Poslední__Mohykán

Pozvali pana Havla? Nebo to zase bude mít jen z rádia?

0/0
19.11.2010 9:05

Terrurek

Re: Pozvali pana Havla? Nebo to zase bude mít jen z rádia?

:-)

0/0
19.11.2010 9:23

brix

Ona ostatně

Nobelova cena míru neměla nikdy vzniknout - Nobelovka se udělovala vždy za vědu, Nobel se fakt asi obrací v hrobě.

0/0
19.11.2010 9:03

bentley007

Re: Ona ostatně

presne takR^

0/0
19.11.2010 9:13

Hodně prolhaní novináři

Re: Ona ostatně

R^ nehledě na to, že jedním z aspirantů na Nobelovku byl i Adolf Hitler!

0/0
19.11.2010 11:41

tuan 1

Nobelovu cenu víceméně zprofanovali,

když ji dali Jásiru Arafatovi.To už ji,in memoriam,mohli udělit i Stalinovi či Hitlerovi.....

0/0
19.11.2010 8:45

brix

Re: Nobelovu cenu víceméně zprofanovali,

To je pravda. Stejně tak jí zprofanovalo její překotné předání Obamovi. JEště víc mě ale vadí, jak se (skoro) všichni můžou podělat z Číňanů a nechtějí si je naziobit. :-(

0/0
19.11.2010 9:00

tuan 1

Re: Nobelovu cenu víceméně zprofanovali,

.....přesně tak !

0/0
19.11.2010 9:12

me2di

Re: Nobelovu cenu víceméně zprofanovali,

Hitler byl nominovanej

0/0
19.11.2010 11:09

Potkan2000

cena

Nobelova cena už není co bývala. Každý rok jich hromadu vychrlí z povinnosti, místo toho aby ji dostal ten co si to skutečně zaslouží. Měli to změnit a dávat ocenění třeba jednou za 10 let ale jen tomu kdo přijde s něčím skutečně převratným (třeba dynamitem).

0/0
19.11.2010 8:12

hrdý Buďžes

Čína 2010 - komplexní pohled

http://www.velkaepocha.sk/cs/2010111415272/Cina.html

0/0
19.11.2010 7:31

tetek.

Spíš by se to mělo jmenovat...

...cena velkého bratra. S mírotvorci to většinou nemá co dočinění.....;-D

0/0
19.11.2010 7:25

hrdý Buďžes

Tak to je skandální!

!

0/0
19.11.2010 7:13

ian69

Nějaký Čech se zúčastní

Aby se dojednávala provize za zbrojní zakázky. Jinak ing. Klaus zvedne varovný prst na téma nepolitická politika a aktivistů bez mandátu od voličů, nahnědlý Nečas vyzdvihne paní Lianu Janáčkovou v boji za práva menšin, jeho podržtaška Joch utrousí, že tyhle žluté opice by měly jen sloužit bílému muži, a Jakl napíše do svého blogu o virtuální realitě, honu na čarodějnice a údajného porušování lidských práv v Číně.

0/0
19.11.2010 7:13

gokni@seznam.cz

Nobel...

...se obrací v hrobě.

0/0
19.11.2010 6:55

Ten kdo viděl dozadu

Re: Nobel...

Tak otázkou je, jestli by chtěl aby se jeho cena se stala politickým nástrojem a ani to imho není důležité. Co za důležité považuji je, že Češi nejsou na straně čínských patolízalů.

0/0
19.11.2010 7:12

tuan 1

Re: Nobel...

.......souhlasím.Ale myslím si,že naše nová reprezentace to brzy změní.Stačí podívat se na Klause-Rusákům leze do (cenzurováno).

0/0
19.11.2010 9:16

netbooster

Doposud

před kterýmkoliv totalitním a krvežíznivým systémem bylo vždy kam utéct - někam, kam jeho moc nesahala. Obávám se ale, že není daleko doba, kdy čínská komunistická diktatura zašustí barevným papírkem, a všichni budou stát v pozoru, cenzurovat, zakazovat, filtrovat - protože Čína bude mít ekonomiku většiny světa v hrsti. A už nebude kam utéct, sČínou nebude chtít rozházet vůbec nikdo... Jenom doufám, že vzhledem ke svému věku budu mít to štěstí, a nedožiju se toho.

Protože proboha koho by jinak mohl nebo měl zajímat nějaký (jakýkoliv) postoj Číny k udílení Nobelovy ceny, pokud je předávána čínskému disidentovi? Naopak, podrážděná reakce Číny je důkazem, že narozdíl od mnoha omylů v minulosti je tentokrát cena namířena velmi správným směrem.

Pevně věřím, že tentokrát ještě bude minimálně Evropa a zámoří reagovat jako jeden muž, a protesty Číny i přes možná rizika jednohlasně odmítne. Jinak to s námi už začalo jít z kopce...

0/0
19.11.2010 6:55

Alekks ban

Re: Doposud

R^

0/0
19.11.2010 9:44

Pouyit

kdyby se vstal z hrobu,

rekl by A.Nobel k teto cene  " Fuj ! "

0/0
19.11.2010 6:05

tuan 1

Re: kdyby se vstal z hrobu,

...k té vědecké kategorii asi ne.

0/0
19.11.2010 9:18

pes Muki

Eureka co tam v Kanade vyvadite?

Cílem islamistů je podle bezpečnostní zprávy pro kanadskou vládu

vytvoření paralelní společnosti, která má podkopat základy demokracie a

stát se katalyzátorem nárůstu násilí Čerstvě odtajněnou zprávu

zveřejnil list National Post s tím, že skalní islamisté vyzývají věřící

muslimy, aby se neintegrovali do společnosti a žili pouze v souladu islámským právem.

0/0
19.11.2010 5:36

tuan 1

Re: Eureka co tam v Kanade vyvadite?

.........ani tak k vytvoření paralelní společnosti,jako k dominantní.Máme se na co těšit !

0/0
19.11.2010 9:23

MilanOp

Ekonomický úspěch bez svobody slova

je jen obrácená strana mince otroctví.

A obchodovat se dá v Číně se vším, až na svobodu slova.

Viz též:

http://www.youtube.com/watch?v=wcXzMQ7j3K8&NR=1

0/0
19.11.2010 2:46

lancik.blog.idnes.cz

Re: Ekonomický úspěch bez svobody slova

u nás naneštěstí není ani ta svoboda slova [>-] Rv

0/0
19.11.2010 3:05

biggles

Re: Ekonomický úspěch bez svobody slova

Možná Vandas jednou taky dostane Nobelovku... ;-D ;-D

0/0
19.11.2010 3:20

MilanOp

Re: Ekonomický úspěch bez svobody slova

Tak zkus křičet víc nahlas! Nebo jsi prostě neviditelný????

0/0
19.11.2010 4:18

MilanOp

Ho

0/0
19.11.2010 2:20

AngryWhiteGuy

Je opravdu usmevne, jak zdejsi trockisti, kteri by nejradeji

vyvezli "demokracii" do celeho sveta, obvinuji nekoho z toho, ze je bolsevik.

0/0
19.11.2010 0:58

Mirco1

Re: Je opravdu usmevne, jak zdejsi trockisti, kteri by nejradeji

:D Oo pozor, trockisti :D Další kreativní použití slova, jak vidno - asi něco podoného jako perla zvaná "modrobolševik" :D

0/0
19.11.2010 1:06

unbreakable debater vol.13

Re: Je opravdu usmevne, jak zdejsi trockisti, kteri by nejradeji

Víš ty vůbec, kdo to byl Trockij, adolescente? 8-o

0/0
19.11.2010 1:09

AngryWhiteGuy

Re: Je opravdu usmevne, jak zdejsi trockisti, kteri by nejradeji

Ja to vim moc dobre, ale ty v tech Cechach nebudes moc v obraze.Hajek taky pise o Havlovi, ze je neomarxista a pro tebe to urcite bude nejvetsi bojovnik proti komunismu.Studuj a mozna pochopis.;-)

0/0
19.11.2010 1:19

Mirco1

Re: Je opravdu usmevne, jak zdejsi trockisti, kteri by nejradeji

Tak sem s tou definicí, ať se zasmějeme. A co píše Hájek je celkem irelevantní, neboť ten člověk si plete pojmy a dojmy velmi často a někdy prostě a jednoduše žvaní o něčem, o čem neví vůbec nic (evoluční teorie).

0/0
19.11.2010 1:24

pes Muki

Re: Je opravdu usmevne, jak zdejsi trockisti, kteri by nejradeji

A co takovej trockista dela?

0/0
19.11.2010 5:39

tuan 1

Re: Je opravdu usmevne, jak zdejsi trockisti, kteri by nejradeji

......exportuje komunismus do celého světa !

A jen tak naokraj-Trockij byl stejnej lump jako Stalin,jen se nestihl včas ,,etablovat'' do Ruskýho systému.Stalin byl rychlejší.

0/0
19.11.2010 9:30

PetrP7

Tak to si to v Nadaci A.Nobela asi hoděj...

;-D

0/0
19.11.2010 0:36

1000101110110100

...

Arafat, Al Gore, Obama...

.

...on tu cenu ještě někdo bere vážně? :-/

0/0
19.11.2010 0:27

Mirco1

Re: ...

Dodejme ještě kleptokrata Mandelu.

0/0
19.11.2010 0:29

bentley007

Re: ...

do politiky a ceny za mir kazdej kibicuje, ja treba nechapu ani meritka cen za literaturu.

0/0
19.11.2010 0:40

general Custer IX.

Re: ...

Levicovost.

0/0
19.11.2010 1:11

C2 H5 OH purum

ale dušinky přespravedlivé -

 Jestli čínská vláda řídí stát tak, že dejme tomu  -   každý rok si může  100mio. Číňanů  koupit na zimu prošívaný vaťák,  50 mio. teplé boty a třeba dalších  100mio.  číňanů  o dvě kila měsíčně  rýže navíc, řídí stát a slouží svému obyvatelstvu dobře. Ikdyby všechny žvanily - "ochránce lidských práv", co jim proti tomu mektají nesmysly, poslali   do uhelných dolů,  -  jako kdysi, místo poníků,  aby tam  nadoživotí   tahali hunty s uhlím. A bezesporu by to bylo  spravedlivé.

0/0
19.11.2010 0:22

C2 H5 OH purum

Re: ale dušinky přespravedlivé -

 - apropos- dušinky - už jste se dostatečně uspokojili překlepem  & - za @ ?

0/0
19.11.2010 0:26

1000101110110100

Re: ale dušinky přespravedlivé -

Zatím čínská vláda zvládla během nějakých tří let nechat chcípnout 30 milionů lidí hladem. A to je jen malá sonda, do jejích "úspěchů", celkový součet za celou dobu bude samozřejmě někde úplně jinde.

.

Ale mysli si co chceš. Kupodivu - nikdo ze Západu se tam nesnaží emigrovat, zatímco druhým směrem to proudí docela pravidelně. Jako ze všech socialisty řízených zemí. Pročpak asi?

0/0
19.11.2010 0:33

Mirco1

Re: ale dušinky přespravedlivé -

Význam slova "spravedlivý" v hubě adherenta socialismu nabývá obvykle velmi groteskních podob :D Jako obvykle si socialisté pletou pojmy a dojmy - například spravedlnost má celkem jakou a přesnou definici, ale co s tím pojmem a dokáží socialisté udělat a jaký mu dokáží přisoudit význam je opravdu úžasné :D Například jako v tomto případě "podle mého názoru správné, protože já, kdyby mě k tomu pustili bych také zavíral do dolů na potkání"

0/0
19.11.2010 0:27

adam72

Re: ale dušinky přespravedlivé -

no tak podle té jejich úchylné ideologie, kterou sám její skutečný autor shrnul v díle s příznačným názvem "Utopia" (Marx a Engl., které tak opěvují se v něm jen inspirovali, akorát to trochu nepochopili :-D) se za pojmem "spravedlivý" může skrývat cokoliv pomocí čeho lze manipulovat s masou...dělníků horníků uklízeček koloholiv, kdo si neumí vytvořit vlastní názor a umí jen přikyvovat.

Sám proti těmto lidem nic nemám, jejich práci jim rozhodně nezávidím a mají samozřejmě nějaký přínos společnosti, ale o rovnosti se mluvit nedá. Lidi si prostě nejsou rovni, nikdy nebyli a nebudou. Konečně tak prostě funguje příroda, že jeden je "silnější" resp. lépe přizpůsobený než druhý. V současné situaci "slabí" nemusí nutně zahynout (jak by tomu bylo v přírodě), mají se prostě hůř.

0/0
19.11.2010 2:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.