Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Pražané odmítli levici a starou radnici, díky politikům mají obojí

Výkřiky jako "Zrada na voličích!" se přímo nabízejí. Hledat morální rozměr v české, natož pak v pražské politice by bylo poněkud zpozdilé. Jak však praví klasik, je něco horšího než zločin v politice, a sice pitomost. Té se dopustila pražská ODS. Kvůli prchavému kusu moci nad hlavním městem (a bohužel i kvůli neprchavým penězům) se nechala oškubat o zbytek prestiže a o budoucnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sie Dick

Ovšem vlezli do dozorčí rady Čezu...

To bude problém na dlouhá léta....

0/0
23.11.2010 1:18

Sie Dick

Pokud toto bude konec top09...

Tak to beru..

0/0
23.11.2010 1:15

řehoř z řep

Trefné.

Koalici ODS+TOP09 lze odůvodnit tím, že voliči chtěli pravici, koalici TOP09+ČSSD lze odůvodnit tím, že voliči chtěli změnu, akorát koalici ODS+ČSSD odůvodnit nelze. Akorát tím, že hoši se dlouho znají a všichni chtějí ke korýtku.

0/0
22.11.2010 20:17

Sam Bell

Re: Trefné.

ODS+ČSSD>50%

To je prostě politika!

0/0
23.11.2010 0:47

Graetar

Re: Trefné.

Samozřejmě. A Opencard, Jančík nebo Janoušek je taky politika. Ale polovina voličů ODS nakrknutých takovou politikou se nepřestěhovala k ČSSD. Tito voliči jsou teď pochopitelně nakrknutí ještě víc. Stejně jako nemalá část lidí, kteří byli v pokušení volit TOP09, ale řekli si, že ještě dají ODS šanci, nebo si prostě jenom nebyli jistí, že u TOP09 jim hlas nepropadne. Proto tolik povyku.

0/0
23.11.2010 7:28

xal

volila jsem TOP

a taky me neskutečně re*e ta koalice, ale na druhou stranu si říkám, že čím se člověk zkazí, tím by se měl napravit a třeba to platí i o úřadu a  proč by do toho chlíva měla vlézt topka a uklízet tam po tom dobytku, navíc s jedním z tech dobytků v týmu .... To by bylo dost tragický a asi by to pro topku nedopadlo nejlíp - a tak se s tím nakonec nějak smiřuju a říkám: nelze nic nechat na politicích, lidi musej vyvíjet zájem a snahy o to, aby byla radnice  vyčištěná a průhledná, aby se to tam zmenilo. Volby NEJSOU jedinej prostředek demokracie a prostě se lidi, Pražáci musej trochu zvetit a svoje lidi v úřadech a zastupitelstvech si ohlídat a vychovat... K tomu ovšem potřebujou i podporu médií a právních institucí, taky vrcholových činitelů, kteří by měli podporovat snahy o kultivaci vládnutí. Ne jako ten mamals Klaus. Ten lidi k ničemu pozitivnímu a obecně prospěšnýmu nemotivuje.

0/0
21.11.2010 23:28

certik_bertik

je to mnohem

lepší alternativa, než ODS + TOP 09, protože ODS a ČSSD obě oslovují jinou sféru voličů

0/0
21.11.2010 13:15

denny2006

hanebná ODS

předpokládám,že v případě koalice TOP09 + ČSSD  by byla na vině ODS,která svým hanebným vyděračským přístupem k povolebním vyjednáváním s TOP09 zradila pražany,toužící po pravicovém magistrátu,změně a férovosti(slovy p. Tůmy) a tím vlastně donutila slušnou stranu změny stranických triček ;-D TOP09 k této koalici.

0/0
20.11.2010 21:18

2mmmm_2

Nejvíce jsou zklamány struktury kolem MfD.

Když byla vyšachována ČSSD jako vítěz celostátních voleb, MfD téměř plakala štěstím, když se to stalo TOP v Praze, utápí se v pláči opět...

0/0
20.11.2010 20:52

Sendyman

Vy si ovšem neuvědomujete

(nebo nechcete uvědomit), že vyšachování ČSSD po parlamentních volbách bylo zcela logické a v žádném případě nemravné. V součtu získaných mandátů totiž jednoznačně celkově zvítězila tzv. pravice, která se spojila a ovládla sněmovnu. To je veliký rozdíl oproti tomu, když se, navzdory vůli voličů, spojí tzv. "nejpravicovější" strana s levicovou proti svému, ideologicky nejbližšímu partnerovi. Tím z toho nechci "vyvinit" TOP 09, protože se obávám, že by také mnohem raději vládla s ČSSD, protože výsledky pražských voleb by jí daly v tom případě mnohem silnější pozici v radě, než spolu s ODS....

0/0
20.11.2010 21:47

Harry_sportsman

Re: Nejvíce jsou zklamány struktury kolem MfD.

R^ Přesně tak. I když například Čásenský v sobotní MFD zaujal vcelku rozumný postoj. Zato soudruh politruk Komárek jako obvykle mele nesmysly ... ;-D

0/0
21.11.2010 23:12

performance

Ale Praha volila tak jak volila a voliči rozdali hlasy,

které umožnily vytvoření koalice ODS+ČSSD a tato koalice reprezentuje většinu voličů, že to TOP nemůže rozdýchat je jen věc její a voličů TOP.

0/0
20.11.2010 14:20

bloodyvalentine

Re: Ale Praha volila tak jak volila a voliči rozdali hlasy,

3ochu vedle perforace :) pražané hlasovali když tak pro koalici TOPky a ODS

0/0
20.11.2010 18:28

denny2006

Re: Ale Praha volila tak jak volila a voliči rozdali hlasy,

omyl.Taková koalice nekandidovala.

0/0
20.11.2010 21:03

Sendyman

To máte sice pravdu,

ale většina volících Pražanů dalo hlas pravicovým stranám. Myslím, že jsme jednoznačně dali najevo, že si levici na magistrátu nepřejem...

0/0
20.11.2010 21:52

denny2006

Re: To máte sice pravdu,

ano,součet opravdu jasně říká,že si nepřejeme vládu levice na magistrátu a to je ten nepatrný,ale podstatný rozdíl.Levice vskutku na magistrátu nepovládne,ovšem bude mít podíl na moci,který získala díky voličům a neschopnosti obou pravicových stran domluvit se.Vzláštní je skutečnost,že se prakticky nemedializují koalice na obvodech:-P!

0/0
20.11.2010 22:41

Sendyman

Re: To máte sice pravdu,

A Vy si myslíte, že mě to nesere?

0/0
21.11.2010 1:15

Judge Dredd je o5 tady

Re: To máte sice pravdu,

Máte pravdu kolego. Koalice na obvodech v režimu ODS-ČSSD je tako nechutná. Mnohde k nim bohužel došlo z befelu městské rady ODS...Rv

0/0
21.11.2010 14:06

denny2006

Re: To máte sice pravdu,

 Máte pravdu kolego,koalice ODS + ČSSD vznikají vna obvodech Prahy poměrně často.,např. 2, 7, 10 a 11. V ostatních městských částech naopak složila TOP 09 koalice s ČSSD a dalšími partnery,ne asi,ale zcela jistě z befelu městské rady ODS,aby stranu změny stranických triček TOP09 v očích pražanů zdiskreditovala:-P!

0/0
21.11.2010 20:37

lukas-koudy

Defenestrace

Praha ji dlouho nezazila, co myslite?

0/0
20.11.2010 13:10

Xavon

Re: Defenestrace

vidět Kalouska letět z okna... k nezaplacení

0/0
20.11.2010 14:16

Judge Dredd je o5 tady

Re: Defenestrace

T yuž jsi tím kalouskem koukám posedlej... sebrali ti tvoje rýdobyvtipy na Norrise, tak máš další šidítko ;-D;-D

0/0
21.11.2010 14:07

Vakr111

co dělat?

poraďte, některý z moudrých politologů, co dělatv této "demokracii"? když nevolím, je to špatně, když volím, je to[>-] taky špatně.

0/0
19.11.2010 17:53

bloodyvalentine

Re: co dělat?

defenestrovat...jak již zaznělo :)

0/0
20.11.2010 18:28

xal

Re: co dělat?

tady žádna demokrcie není, to je lež. tady je demokratůra.;-€

0/0
21.11.2010 23:19

arogancemoci2

"Pravicová" TOP - namátkou:

Povolební koalice Praha 5: TOP09, ČSSD, VV

Stačí jen tento příklad? Samozřejmě že nestačí, samozřejmě že redaktůrci budou do ODS neustále tlouct.... Kdo vás platí?

0/0
19.11.2010 7:45

Terrurek

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

a ten titulek.... kdyby většina pražanů odmítla levici a starou radnici těžko by mohli mít na rafnici většinu.... to fakt píšou a) debílci b)skupčený  debílci c)skalní fandové topky

0/0
19.11.2010 9:18

arogancemoci2

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

Neřekl bych skalní, ale aktuální. Předtím zbožňovali US, Cestu změny, Děkujeme odejděte, Moniku Pajerovou, Čtyřkoalici a prostě všechny možné politické exoty - jen aby to bylo proti ODS. Proč jim najednou nevadí Kalousek? Pokud by některý odeesák udělal jen 1/4 toho co denně dělá Rath, tak by se kvůli těmto pisálkům musel snad i sám zastřelit. Je to prostě hnus.

0/0
19.11.2010 9:49

Cynyc_

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

Vy jste chudák. Jste tak fanaticky oddán jedné straně, že odmítáte vidět její evidentní negativa, a raději nactiutrháte toho, kdo tyto negativa pojmenuje.

0/0
19.11.2010 17:04

arogancemoci2

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

Jistě mi vysvětlíš, jak to souvisí s faktem, že upozorňuji na skutečnost, že koalice jiných stran s bolševikem pisálkům MFD a idnes nevadí, stejně jako přehlížejí fakt, že koalice ODS - ČSSD jsou v mnoha městech, na mnoha radnicích - včetně domovské Dienstbierovy. Vůbec neříkám, že z toho, jako pravičák (=myslící člověk) mám radost, jen konstatuji zaujatost tohoto "nezávislého" média.

0/0
19.11.2010 17:18

bloodyvalentine

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

pravda je ta, že volební výsledek tuto koalici v Praze umožnil...že však byla zástupci stran předem vehementně odmítána a najednou pokoutně domluvena je taktéž pravda...z toho vyplývá: nikdo se nedopustil ničeho nezákonného - avšak lhaní a ohýbání morálky...

0/0
20.11.2010 18:31

arogancemoci2

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

předem vehementně odmítána

- můžeš dát link?

0/0
20.11.2010 19:02

denny2006

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

nemůže,krom Dienstbiera jun.,který hrál vabank a prohrál,koalice nikdo neřešil.

0/0
20.11.2010 21:07

arogancemoci2

Re: "Pravicová" TOP - namátkou:

Přesně tak.

0/0
20.11.2010 21:09

Terrurek

co to je za kecy?

volici cssd jsou spokojeny,. volici ODS jsou na vyjimky spokojeny - ze se to nelibi TOPce chapu ale nechapu proc se jeji volici neustale chlacholej ze obe strany neco ztratili, kdyz o jejich hlas TOPka neprijde do jinejch volicu nevidej.

tahle TRAPNOST uz prekrocila hranice otravnosti

0/0
19.11.2010 7:36

arogancemoci2

Re: co to je za kecy?

Povolební koalice Praha 5: TOP09, ČSSD, VV

Na "své" radnici je Dienstbier v koalici s ODS odjakživa.

Účel podobných mediálních slintů je zřejmý - za každou cenu kydat hnůj na ODS.

0/0
19.11.2010 7:47

Tonda Brno

Re: co to je za kecy?

Na ODS není potřeba kydat hnůj, ODS sama je hnůj.

0/0
19.11.2010 8:50

arogancemoci2

Re: co to je za kecy?

To pouze koukáš do zrcadla.

0/0
19.11.2010 9:44

Terrurek

Re: co to je za kecy?

jojo, TOPka se prostě bude muset naučit vyjednávat protože tohle krutě nezvládla, možná kdyby jejich jednání bylo míň diktování dopadlo by to jinak... nemuseli by  zaměňovat "nepočátali sme" za nějaký "to nemůžou to jhe podvod na voličích"... TOPka měla počítat s každou známýmou i neznámýmou proměnou a evidentně počítala blbě - minimálně hůř než ostatní... dobře že na tý radnici nejsou

0/0
19.11.2010 9:13

bloodyvalentine

Re: co to je za kecy?

co když toto vyjednávání hájilo zájmy voličů (i když pochybuju) - ale koalice ČSSD a ODS tyto zájmy takzéž popírá...takže ten kdo nebral ohled na voliče dvojnásobně je bez diskuzí ODS

0/0
20.11.2010 18:34

qvido31

Tak Vám povím jak....

Funguje svět.záměrně neříkám demokracie nebo jiné zřízení.Na "nejvyšší terase velmi vysokého mrakodrapu sedí v kožených houpacích křeslech pár vyvolených!Kouří havano tlustý jak ruka a semo tamo se přes okraj podívají shora na zem,jak jim to lidský mraveniště pracuje." Toť holý fakt a politici mravencům na očích to jsou jen takové loutky v tom maňáskovém představení,že ano!8-o8-o

0/0
18.11.2010 20:17

vovov

Re: Tak Vám povím jak....

KOMENTÁŘ: Pražané odmítli levici a starou radnici, díky politikům mají obojí Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/komentar-prazane-odmitli-levici-a-starou-radnici-diky-politikum-maji-oboji-1u7-/domaci.asp?c=A101118_103143_domaci_jan

Hodně hloupý nadpis článku. Prý: .... Pražané odmítli levici a starou radnici, díky politikům mají obojí. ..... Táži se: Jak to, že mají starou radnici?? Autor jaksi nepostřehl, že se vyměnili všichni radní !!

0/0
19.11.2010 6:38

BajnyPhoenix

Holt nema vitez voleb v Praze koalicni potencial

Jako ho podle Vas nemela vitezna CSSD v celostatnich volbach. Pritom CSSD , KSCM a VV bylo 108 hlasu. Zavedli jste precedens,znasilnili demokracii a ted do vykopane jamy sami spadli ;-D

0/0
18.11.2010 18:25

kaktusak

Jen málo pražanů odmítlo

levici a starou radnici.

0/0
18.11.2010 17:14

chrtil

hmmmm

pražané odmítli levici a starou radnici a teď jsou v zadnici ;-D

0/0
18.11.2010 16:07

Lady Humussprey

Podle borce Komárka jsou Pražani jen voliči TOP

Kdo nevolí TOP, tak není Pražan? To zní hodně vyděračsky. Komárku, co papínek, koho volil? Je to Pražan? Že tyhle neslavné potomky, slavných rodičů media tak rádi zaměstnávají? Pak z toho lezou takovéto logické ukrutnosti, slušně řečeno.

0/0
18.11.2010 16:05

Poslední__Mohykán

Re: Podle borce Komárka jsou Pražani jen voliči TOP

Mně se hrozně líbí, jak on vždycky přesně ví, co ta která věc, kterou komentuje, znamená "pro většinu občanů". To mě vždycky dostane. Už jen čekám, kdy začne užívat termínu "lid".

0/0
18.11.2010 16:09

vovov

Re: Čím kdo zachází ....

No možná, že by ty kecy co má nyní TOP09, jako že vítězná strana má právo vládnout a že se jde proti vůli voličů by měli nějakou relevanci, kdyby totéž ale na celostátní úrovni neudělala TOP 09 proti vítězi voleb po volbách do sněmovny. Proč i tehdy Kalousek a kníže pán hlasitě nehřímali, že právo vládnout má ČSSD a Jiří Paroubek??? Tehdy se taky v tichosti jako třetí strana spřáhli s druhou stranou a přibrali ještě nejslabší stranu VV jako potřebného mouřenína. Ať se proboha nyní ničemu celé vedení TOPky nedivý. Jen dostávají ochutnat vlastní medicínu. A mezi námi každý nadává na radnici v čele s ODS a na určité lidi i oprávněně, ale dělat koalici s tou přeběhlou partou kolem Laudáta, kterého za nitky vodí Kalousek s Hávou a na vše dohlíží spící kníže, tak myslím že tady nebylo o co stát. Doufám, že to stranu TOP09 zlikviduje celý 4-letý pobyt v pražské opozici. ..... A dodávám: Kromě Prahy ziskem hlasů a mandátů v senátních a komunálních volbách v ČR TOP 09 žádné terno, ale propadák!

0/0
19.11.2010 6:41

vovov

Re: Čím kdo zachází ....

Dpplňuji: A ve Sněmovně nedopřáli vítězné ČSSD ani funkci předsedy Sněmovny, jak bývalo dříve dobrým zvykem. Takže hezky škodolibě: Dobře jim tak!!

0/0
19.11.2010 6:43

Sendyman

Vyvedu Vás z omylu.

ČSSD v parlamentních volbách nezvítězila. VÍTĚZ bere 101 křesel a to neměla ani náhodou. To, že jako jednotlivá partaj získala nejvíce hlasů je sice pěkné, ale vítězem byla tzv. pravice. Jak jednoduché.... :-)))

0/0
20.11.2010 22:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.