- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
MILIJOHN na MILIJARDU©já a půjdou se za ruce stydět do kouta sněmovny.
GDO by ne ?
Do sto dnů, jsem je, slavomamem posedlý Tchgingkatchkoogky©Rudyard Kipling, Stopka & spol., hájil.
Pan ministr Bárta, to je jinej kolík !! Už se těším, až soudruzi z Číny postaví těch pět kilometrů DÁL-NIC a vyčíslí to. Chová se k ČR jako ke svému soukromému majetku. Musí prosperovat. Jinak chcípne hlady.
tam bych proti nebyl. Nebylo by podle mě od věci, kdyby se děcka naučili psát čárky a kličky (taková ta příprava na psaní). Jednak by si trošku zvykli a škola by pro ně nebyl takový šok. A jednak by to snížilo stres v 1.třídě, kde toho děti mají opravdu dost.
Za celý rok je to podle mě krásně zvladatelné a dětem i učitelkám na zš by to dost pomohlo
jak kde. někde to dělají a snaží se, jak mohou.
a leckde tomu dost brání program, ke kterému se školky připojily. třeba v tzv. "zdravé mateřské škole" jsou děti pokupě bez ohledu na věk. Prý jako v rodině. Ovšem věnovat se bulicím tříletým a zároveň vyučovat šestileté, to prostě nejde.
Toto je jen tunel. Nedopustit! Cermatu s jídlem (stovky milionů za maturity) roste chuť.
Testování v 5. a 9. třídě je nutné, kvůli motivaci škol a jejich ředitelů ke kvalitě, ale tento nápad je obyčejný pokus o tunel na státní a evropské peníze. Žádné profesionální odůvodnění pro to nelze obhájit. Předpokládám, že autoři té pitomosti se ohánějí argumentem, že je nutno hodnotit "přidanou hodnotu" každé školy. Tady v tomto případě je to taková blbost, že je mi líto času se o tom vůbec rozepisovat.
Jj, taky jsem pro testování v 5. a 9. třídě kvůli kvalitě a srovnání. I pro žáky, aby věděli, jak si stojí a jak si stojí jejich škola a nebyli pak nemile překvapeni.
Navíc je to rozhodně priorita. Tohle se podle mě teď řešit nebude. Je jasné, že na prvním místě je maturita, pak zavedení školného, pak 5. a 9.třídy a pak někde vzadu toto případné testování. Takže mi přijde předčasné o tom diskutovat a obávat se, protože se celý koncept 5x změní a zruší
On měl Václav Klaus znovu svatou pravdu když nás varoval před nebezpečím stran jako jsou například Věci Veřejné.
Když se podívám podrobně na Věci Veřejné, lze u nich vidět silný vztah k eurocentralismu, eugenice a společenskému třídění.Každý si dnes vzpomene na tzv. hlídky VV které silně připomínaly fašistické či komunistické milice.Kdo má dobrou pamět vzpomene si i na eugenický návrh pana Johna o řízené porodnosti.Tohle pokud se nepletu praktikoval Hitler a dnes to praktikuje krví nasáklá Čínská komunistická strana.
Věci Veřejné jsou také ze všech parlamentních stran nejvíce nakloněni evropskému centralismu a federalismu.
Tato strana je pro mě osobně natolik nečitelná a některé jejich návrhy natolik znepokojující, že doufám v její brzký zánik.
za to Václav Klaus působil v dlouho zavadené straně
A má vždy pravdu
tak na tom děti budou čím dál hůř.
Často mě dneska překvapují dnešní rodiče - často se s pořízením potomka čeká až rodina bude super finančně zabezpečená - nejenom bydlení, jídlo apod., ale také značkové oblečení, technika a jiné věci.
A rodiče místo, aby se svým dětem věnovali, tak se věnují vydělávání peněz na tyto ve skutečnosti nedůležité věci.
menší problém nastane v pubertě, kdy je třeba potomkovi vysvětlit, proč na tyhle nedůležité věci nejsou peníze a proč má pět dalších sourozenců, a tudíž musí hned po matuře vyfrčet z domu.
Myslím, že je to dobrý nápad, budou alespoň statistiky, zda jsou na tom děti lépe, nebo naopak...a popř. co se může v rámci vzdělávání malých dětí zlepšit.
už samozřejmě dávno probíhá - u zápisu děti do 1. tř. Není třeba ničeho zvláštního ani zvláštních nákladů. Pro statistiku stačí.
Ovšem neměl by to být žádný bič na MŠ. Je to věc individuálního vývoje a především výchovy v rodině. Problémy nejsou v tom, co dítě umí nebo neumí v rámci rozumové složky. Co neumí, se zpravidla rychle naučí. Problém je nedostatečná výchova v rodině a špatné rodinné prostředí. Dítě často v šesti letech nemá základní hygienické návyky, neumí si zavázat boty, poslechnout pokyn, složit si věci, obléknout se. Dítě, které vyrůstá v rodině, kde není klid a pohoda, také není klidné a nedokáže se soustředit. Tam, kde zvolili naprosto volnou výchovu a dítě se chová jako zvířátko, je jasné, že jen tak zodpovědnost vůči kolektivu a práci nezíská.
Je třeba přenést váhu výchovy a zodpovědnost více na rodiče, protože státní instituce s tím něco dělat trochu mohou, ale nejsou u zdroje problému, tedy jej nemohou ani efektivně řešit.
Ten pán, co řídí školství je buď posedlý testováním, nebo je zaháčkovaný u testovací firmy. Třetí možnost, že je blázen, se mi nechce jaksi připouštět.
Možná,že neprošel nějakým testem a má z toho doživotní trauma