Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to koalice korupčního kartelu, míní Kalousek o dohodě ODS a ČSSD

Korupční kartel, podvod na voliče, očekávaný krok, malá šance na změny. Tak komentují politici koalici ODS a ČSSD, ke které se v Praze schyluje. Zástupci obou stran už koaliční smlouvu odsouhlasili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

To je veselé,

když takový Kalousek káže o korupci ...

0/0
6.12.2010 15:29

spolíčko

Kalousek a jho převlíkací kabát

Kalousek má nejmíň co mínit, když vytušil, že to jde s jeho mateřskou stranou do háje, rychle ji opustil a společně s knížetem, který měl tentýž problém se Stranou zelených narychlo založili TOPku. tím si společně se svými jmény a vhodně promyšlenou volební kampaní opět zajistili korýtka na další roky a doma si mnou ruce jak to s Vámi, milí hluší a slepí voliči TOP 09, zase pěkně zkouleli, voličům TOP přeji do jejich života to nejhorší, dřete ryp..ky o zem

0/0
6.12.2010 12:35

alikedu

s námi nebo s nimi...

Vždyť je to jedno. Ani jedna ze stran nemá v programu zásadní očistu, protože by to pro ně znamenalo sebevraždu - naprosto průřezovou sebevraždu. Uveďme si jeden drobný příklad. Taxikáři na Staromáku inkasovali za 1 km 100 Kč a víte proč? Na magistrátui si tuto částku účtovali zaměstnanci za užití svého vozu ke služebním účelům. Zkuste si sami spočítat o kolik se asi tak jedná peněz:-)))) No a pokud by toto byl základ korupce - míněné jsou cesťáky, tak jak vypadá vše ostatní?

Tak asi tak. "Hodně štěstí a dobrou noc", jak říkával jeden americký novinář, který to myslel dobře;-)

0/0
16.11.2010 23:19

luban12

Důvěryhodnost sran

Mezi první řadím VV,a důvod ? Mají nejvíce odpůrců ze stran,kde chtějí udělat pořádek.Například Bárta je odsuzován a kritizován za to,že chce snížit náklady na stavby dopravní infrastruktury (mimochodem nepobírá žádný plat ministra).John zase za to,že začal prověřovat činnost policie.Na druhém místě je TOP 09 a kritiku Kalouska uměle zvyšují média,protože vadí těm kterých se jeho opatření týkají.Schwarcenberg je druhý ministr,který odmítl ministerský plat a moc lidí o tom ani neví.Kritiku musel čekat,protože zrušit zbytečné ambasády,které stojí stovky miliónů ročně se jejich perzonálu také nelíbí.Po dnešku u mě ztratila kredit jak ODS,tak ČSSD.

0/0
16.11.2010 22:04

beachside

Re: Důvěryhodnost sran

to rád podepisuji.R^

0/0
16.11.2010 22:31

baano

Re: Důvěryhodnost sran

R^R^R^R^!!R^

0/0
16.11.2010 22:31

nepřítel topky

Re: Důvěryhodnost sran

Ale ta o Karkulce je stejně hezčí.:-P

0/0
16.11.2010 22:36

Vsěvolod Sidorič Majskij - poét

Kalousek,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
16.11.2010 21:34

lrkfa

Zloděj křičí chyťte zloděje, Raději ať se stará

o Bartáka, aby nebyl popraven za korupci ( v Číně );-D;-D;-D

0/0
16.11.2010 21:17

greybeard-

Hlas lidu, hlas Boží,

ale jen v pohádkách. Podle mne jsou volby jako takové plýtváním času a penězi. V těchto volbách zvítězila TOP a protože neměla nadpoloviční většinu měla k sobě vybrat partnera do koalice. V parlamentních volbách zvítězila ČSSD a taktéž podle mne měla totéž právo. Proč občané volí? Proč se tedy nesejdou představitelé jednotlivých stran a na základě statistických výpočtů určí kdo bude vládnout. Nepíši toto proto, že mi jsou sympatičtí pan Kalousek či dokonce pan Paroubek, ale proto, že je to vůči voličům podraz. Někteří to tak zcela určitě cítí a tak se může stát, že v příštích volbách bude účast pramalá.

0/0
16.11.2010 19:40

čunas_zKytína

Kalousek,a pranýřuje korupčníky?

Jako špatný vtip dobré,jinak trapas.Jak se tomu říkalo?Když zloděj volá,chyťte zloděje?Rv[>-]

0/0
16.11.2010 19:29

klokaran

Re: Kalousek,a pranýřuje korupčníky?

Ne on nepranýřuje on jenom hořce lituje, že není u tohoto korýtka taky zapojen.

0/0
16.11.2010 21:31

kostej_

v Brně totéž v bledě modrém

teď už tu touhu po korytech ods a socani ani nezakrývají, k čemu nějaký program...

0/0
16.11.2010 19:28

Šulivajda

Kalousek

Je vidět že Jirka Paroubek má důstojného nástupce R^

0/0
16.11.2010 17:34

Šulivajda

ODS a ČSSD

Rozum v Praze zvítězil ! Chemik Kalousek se může vztekat jak chce,ale jen kopíruje Paroubka který taky vyhrál volby a premiérem není.Aspoň si konečně uvědomí že většina lidí o něj a jeho podivnou stranu nestojí  !

0/0
16.11.2010 17:27

Dormoter

Re: ODS a ČSSD

no ty máš dost !!!

0/0
16.11.2010 17:33

Trepifajksl.čert@peklo.cz

Re: ODS a ČSSD

nějaká myšlenka by nebyla ???

0/0
16.11.2010 18:01

rainman731

pohřeb ODS

Dámy a pánové, v těchto dnech sledujeme on-line pohřeb ODS. Byl jsem vždy voličem této strany, ale nyní už nikdy. 

0/0
16.11.2010 16:59

111111

Koalice.

Zajímavé je,že Kalouskovi a Johnovi vadí na magistrátě Prahy koalice ODS a ČSSD

zatím co jim nevadívládní koalice ODS,VV a TOP 09,kdy tyto strany vyšachovaly vítěz-

nou stranu ČSSD.To samé se děje při sestavování koalic ve městech a vesnicích.

Jinak,dle mého názoru je TOP 09 převážně stranou politických cestovatelů!Tak ať se

Kalousek nediví,že ostatní používají stejné manýry jako oni.;-D

0/0
16.11.2010 16:46

Blucher

Osobní zkušenost

Pan Kalousek s fungováním korupčního kartelu má své zkušenosti z min. obrany. No a nyní jej a jeho kamarády odstřihují od penězovodu. No to je tedy prů...er!!! A ještě mu chrějí sebrat Bartáka. Kdo mu bude krýt záda????

0/0
16.11.2010 16:14

dluhousek

Pokud

vím tak HOP se zřekl koalice se socanama,a že bude vyjednávat jenom s modrákama. A až jim začalo téct do bot tak se na socany zase obrátili! No a socani jim to vrátili to jejich opovrhování! Tak čemu se díví?;-D

0/0
16.11.2010 16:13

čtenář 1

Kalousku, kalousku

pročpak to divočení ? Pokud takové věci říká politik vašeho formátu, tak tím význam celé koalice vlastně zlehčuje, protože o vašich tanečcích se soc dem by se mohly psát romány. Takže o tom raději nemluvte, ono to tak bude lepší.

0/0
16.11.2010 16:01

nepřítel topky

Re: Kalousku, kalousku

On je to totiž člověk, který mění rétoriku podle toho, odkud fouká vítr, který by mu něco přivál.:-P

0/0
16.11.2010 16:02

zeleny valecnik

usmevny pan Kalousek

Je usmevne, kdyz u korupci mluvi zrovna pan Ing. Kalousek ;-D Ministerstvo obrany jeste ted upi, jak mu Kalousek s Bartakem pustili zilou. Jen pockajte pan Ing. Kalousku az MUDr. Bartak promluvi ;-D

0/0
16.11.2010 15:56

Kousavka

Co žvaní?

Co žvaní? Podle stejné logiky by měla ČSSD mít vedení sněmovny. Taky ho nemá, i když ve volbách zvítězila. Tak co mele o Praze?

0/0
16.11.2010 15:49

Fai Rodis

Re: Co žvaní?

No, holt se mu to nelibi, kdyz se ten pristup uplatnil na ne.

0/0
16.11.2010 16:25

kampus

kolik toho dneska Kalousek asi zase vypil

0/0
16.11.2010 15:48

hanys66

Kalósku , facebook ti vážně nepomůže

;-D komediantovi co mu patří ,, cirkus ,,

0/0
16.11.2010 15:48

Inženýr lidských duší

Re: Kalósku , facebook ti vážně nepomůže

;-DR^

0/0
16.11.2010 15:51

nepřítel topky

Že tento

vládní slepenec nedokončí celé volební období, bylo jasné hned po volbách. Zatím se to podařili jediné t.zv.pravicové vládě Klause a to první. Jestliže se dají dohrmady strany pravého středu ODS, levého středu VV a extrémní pravice TOP 09 tak to nemá dlouhé trvání. Ale že se to začne rozpadávat několik měsíců po volbách, to fakt nikdo nečekal.

0/0
16.11.2010 15:48

velky bratr

Re: Že tento

TOP09 je extreni levice stejne jako VV adokonce maji i stejny plan: fasismus. VV se k tomu otevrene hlasi svym programem, TOP09 to deklaruje seznamem sponzoru a clenu ve vedeni strany.

Klaus tu zavedl fasismus (propleteni statu a kapitalu), to je levicova ideologie. Ze se mu pri te prilezitosti povedlo pro vetsinu obcanu zklait vyznam slov kapitalismus, pravice a svobodny trh, to bylo jiste jeho chlebodarci dobre odmeneno.

Absenci jakekoliv pravice (minimalizace statu, maximalizace prav) se z tech co se tvari, ze rozhazuji nejmene pravice nestane. Prazska kampan ODS postavena na tom, za co se vyhodily verejne penize a za co se vyhodi, kdyz opet vyhraje jasne ukazuje na tezce levicove jadro teto strany vic nez kdykoliv predtim.

0/0
16.11.2010 15:52

Kozousek

Pane Kalousek......

 nakalte vodu. Klidně to spolkněte a nechejte to bez povšimnutí. Co s tím naděláte?

Zbytečně jen rozbroje . Nedokázali jste se dohodnot tak klídek a teplé peřinky.Rv

0/0
16.11.2010 15:38

velky bratr

Re: Pane Kalousek......

Polarizace spolecnosti vede k tomu, ze nikoho ani nenapadne divat se po mensich stranach. Takze Kalousek dobre vi, jaky kus ma hrat a protoze je profik vystrihne jiste zase na vybornou.

0/0
16.11.2010 15:42

Trepifajksl.čert@peklo.cz

Pražané zítra 17 listopadu do demostrančního procesí

Hrdinný pražský lid povede do boje  hejtman podobojí Miroslav  Kalousek , tč Knížecí výběrčí daní

Znameni Revoluce,  Kalousek bude mít v jedné ruce Monstranci - Pražské slunce a druhé ruce Flašku Svatou - Pražská vodka....

Prosím bijce , jenom vajíčka stejně jako na Paroubka...to bude stačit

0/0
16.11.2010 15:28

velky bratr

Re: Pražané zítra 17 listopadu do demostrančního procesí

Ucastnit se her, ktere spolu hraji nasi mocipani aby nas zabavili je hloupe a je to ztrata casu.

0/0
16.11.2010 15:29

Jan Gutbayer

Není čas na novou defenestraci?

http://www.facebook.com/pages/Neni-cas-na-novou-prazskou-defenestraci/161701650532278

0/0
16.11.2010 15:17

velky bratr

Re: Není čas na novou defenestraci?

Ano, na facebook s tim - na sit, jejiz informacni hodnota prevysuje zaznamy libovolne tajne sluzby v libovolne ere lidstva, sit jejiz zneuzitelnost je neudrzitelne velka nebot jeji moc dana objemem informaci uz je hodne velka. Mozna ne dnes, ale velmi brzy budou lide na zaklade facebooku systematicky terorizovani, takze bojovat proti tomu, co facebook reprezentuje facebookem je vskutku humorne.

0/0
16.11.2010 15:21

Nannius

Re: Není čas na novou defenestraci?

a co vlastne delas na internetu - ten je preci nadmnozinou facebooku...

0/0
16.11.2010 15:29

velky bratr

Re: Není čas na novou defenestraci?

Pracuju a pindam o cemkoliv. Facebook je utrizenou databazi informaci o vazbach, zajmech, chovani, zvycich atd. Internet jako celek sice dokaze vydat tyto udaje ve slusne mire taky, ale narocnost jejich zberu je radove vyssi nez z facebooku, kde toma jakakoliv tajna sluzba ci korporace na stribrnem podnosu.

0/0
16.11.2010 15:31

Roko Blábola 10

Re: Není čas na novou defenestraci?

Je zcela na tobě, kolik informací o sobě zveřejníš.

0/0
16.11.2010 15:38

Nannius

Re: Není čas na novou defenestraci?

a jak bude pravdive to, co zverejni...

0/0
16.11.2010 15:39

velky bratr

Re: Není čas na novou defenestraci?

Zasadni zdroj jsou ty vazby a interkce. {roste stat snadno zjisti, prostrednictvim koho vas ma vydirat, jak vas ovlivnit, koho upletit ci treba jen zdrzet ve spravny okamzik beznou silnicni kontrolou.

0/0
16.11.2010 15:45

velky bratr

Re: Není čas na novou defenestraci?

Ano, ale je na mych pratelich, kolik informaci o me zverejni oni. Realne neexistuje zpusob jak na facebooku nebyt byt tam zadny ucet nemate, staci mit par pitomych kamaradu a ty ma myslim kazdy.

0/0
16.11.2010 15:44

Nannius

Re: Není čas na novou defenestraci?

samozrejme ze nemate pravdu - informace o nekom se na fcb daji zverejnit jen pokud na nem mate ucet - jinak nemuzete mit nikoho za pritele. To, o cem pindate, se oznacuje blog a nema to s facebookem nic spolecneho (krome toho, ze facebook zacal jako jedna z forem blogu)...

0/0
16.11.2010 15:47

velky bratr

Re: Není čas na novou defenestraci?

Jasne, chapu. Facebook ma asi nejaky update, ktery automaticky maze vsechna jmena, ktera nepatri vlastnikum uctu, ten je novy, zatim o nem nevim. Prozkoumam.

.

Nicmene komentar byl primarne k lidem, kteri na fb ucet maji, maji ho tzv privatni, uzavreny a maji dojem, ze jsou tim nejak chraneni.

0/0
16.11.2010 15:54

Nannius

Re: Není čas na novou defenestraci?

Zrizenim uctu na fcb jste souhlasil s podminkami. Svobodne rozhodnuti, svobodny projev vule... Na zneuziti udaju, ktere takto DOBROVOLNE poskytnete, si nemate co stezovat (ja rikam otevrene, ze ucet na fcb mam i presto, ze si urcitych bezpecnostnich rizik jsem vedom)

Nejak nechapu tu poznamku o jmenech - chcete, aby se Vase jmeno nevyskytovalo na internetu? Tak to by chtelo filtrovat z mailu, z blogu lidi v okoli, z diskusi (hacker zjisti jak IP, tak mail k nicku), zrovna fcb je kapka v mori...

0/0
16.11.2010 16:06

Nannius

Re: Není čas na novou defenestraci?

jeste jednu poznamku ke jmenum na fcb - za cca rok na fcb jsem nevidel snad ani jednou, aby nekdo do statusu/komentare napsal: "Byl jsem chlastat s Frantou Vomackou" Tedy aby se vyskytlo nejake jmeno, tim mene jmeno "neuzivatele" fcb...

0/0
16.11.2010 16:11

al.mucha01

Re: Není čas na novou defenestraci?

Já mám přátele i bez účtu na fb - a jací to jsou kamarádi. Tak nemel, že "jinak nemůžu mít nikoho za přítele".

0/0
16.11.2010 17:04

vaclavj1

Re: Není čas na novou defenestraci?

Budete prodavat na Aukru?

0/0
16.11.2010 15:23

amanitarubescens

dobře

pryč s kalouskem ,

0/0
16.11.2010 15:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.