Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letadlo hlásilo problémy s palivem a nouzově přistálo na výpadovce z Brna

Malé čtyřmístné letadlo muselo v podvečer přistát na silnici mezi Brnem a Svitavami. Pilot francouzské národnosti chvíli před tím ohlásil technickou závadu, kvůli které motor nečerpal správně palivo. Při manévru se nikdo nezranil. Silnice zůstala průjezdná, protože letoun dosedl v odstavném pruhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modra_kravka

Podle TV ZNOVA již žádali o "nouzák" v Pardubicích.

Jestli ho nějaký byrokrat na TWR odmítl s tím, že je již po provozní

době letiště, tak doufám že bude od Nového roku na úřadu práce( v lepším

případě). Hlavně že v září slavnostně otevirali PAPI. Vypublikováno mají H24, i když možná vyšel nějaký AIP, že mají na dráze bagr, nebo omezenou provozní dobu. Frantíci navíc moc americky nehovoří. 

0/0
15.11.2010 20:32

Huckelberry Švédd 3

Mě by zajímalo,

jak pořeší tu gumu na tom vojenském letišti, které ho odmítlo přimout, protože "mají zavřeno" ..:-/

0/0
15.11.2010 20:17

lspeedy

Co to je za nesmysly?

Levý křídlo o lampu? Asi sotva....

kromě toho tohle očividně není odbočka na na Globus, kdoví, kde se to stalo...

0/0
15.11.2010 11:52

Draggo

Re: Co to je za nesmysly?

Je to odbocka na Reckovice. Lampy jsou tam uprostred, po leve strane.

0/0
15.11.2010 13:50

heyhou

Re: Co to je za nesmysly?

je to když pojedete z brna, tak jakmile minete globus, tak asi po 500 metrech....

0/0
15.11.2010 16:27

Draggo

Re: Co to je za nesmysly?

ne, tam uz zadny lampy nejsou.  podle fotek je to sjezd k nadrazi Reckovice, cili v smeru z Brna jeste hodne velkej kus pred Globusem. navic za Globusem jsou pres silnici draty vysokeho napeti, tam by to meli dost problematicke.

0/0
15.11.2010 16:54

heyhou

ještě o půl devátý tam bylo

živo...takovýho modrýho blikání sem už dlouho neviděl...

0/0
15.11.2010 11:20

pettyo

Husté...

...myslel jsem, že se to stává jen ve filmech.

0/0
15.11.2010 10:40

Mitchell

Re: Husté...

Občas se zadaří i v reálu.

Každopádně to je frajer, smekám klobouk.

0/0
15.11.2010 11:18

xcruz

Re: Husté...

Ve filmech? a proč myslíš, že jsou na drátech vysokého napětí velké červené koule :-) to jen aby byly lépe vidět a mohla se daná silnice využít pro nouzové přistání a nebo přistání vrtulníku záchranářů :-)

0/0
15.11.2010 11:53

Vendelín Nademlejnský mladčí 3

Přivolaní policisté mu dali pokutu

za to že neměl zimní gumy ;-D

0/0
15.11.2010 10:17

kajak v zakoně

Nachystej mi uzenáče, na snídani jsem zpátky..

jó byl to frajer..;-)

0/0
15.11.2010 9:00

u.boat

Překvapuje mne že se nerozmáznul

ta rána do toho křídla musela být solidní - mohla stačit na pěkný kotrmelec.

Každopádně gratulace pilotovi.

0/0
15.11.2010 8:57

ajdnes je tu cenzóršip

Na novinky.cz je přesnější info

http://tinyurl.com/32r39o9

0/0
15.11.2010 8:45

JirkaVonErzgebirge

Piper 28

Nemusím být odborník na letadla, abych zjistil, že je to éro jednomotorový a čtyřmístný.

0/0
15.11.2010 8:08

Chytrakz hospody

Re: Piper 28

Jo jo, třeba ten "dudák" měl zadní sedla demontovaný, aby tam byl prostor na bagáž no a odborník napočítal 2 sedadla a tak byl dvousedlový piperový koník.   Chceš snad novinářům něco vytýkat. Za to cenzor taky maže ;-D

0/0
15.11.2010 9:14

Hrada01

Re: Piper 28

Zrovna jsem to tady chtěl napsat... Každej kdo má aspoň trochu zdravé očit tak vidí, že to letadlo má jednu vrtuli a dvě řady sedadel... Kdyby si redaktor nedej bože zadal do vyhledávače Piper 28... tak to mohlo být úplně excelentní... Bohužel nestalo se.

0/0
15.11.2010 9:24

Vileric

mezi brnem a svitavami

hmm to je ale dlouhá runway ;-D

0/0
15.11.2010 7:03

u.boat

Re: mezi brnem a svitavami

bohužel poněkud klikatá

0/0
15.11.2010 8:58

DISK

Byl to frajer, ten pan pilot...

...každopádně klobouk dolů.

0/0
15.11.2010 5:52

Effča

Re: Byl to frajer, ten pan pilot...

R^

0/0
15.11.2010 6:22

multikulturní multipluralismus

hmm

v prázdným širokým a vyasfaltovaným odstavným pruhu dokáže přistát každej trouba

0/0
15.11.2010 1:15

kajak v zakoně

Re: hmm

ale urazit si při tom levý křídlo...;-D

0/0
15.11.2010 1:28

halalik

Re: hmm

A zvohnul vrtuli.

0/0
15.11.2010 6:12

ivoš

Re: hmm

Jo, s letadlem, co má rozpětí křídel přes 10 m, přistávací rychlost cca 100 km/h, za tmy, s chcíplým motorem bez možnosti manévrovat, to opravdu by zvoral jen neumětel.;-D;-D

0/0
15.11.2010 6:56

MiroTR

Re: hmm

To, že Vy to dokážete ještě nic neznamená. ;-)

0/0
15.11.2010 7:34

Hrada01

Re: hmm

To zas byla blbost,že? :-) Doklouzat po tmě na dálnici to se trénuje hned po seznamovacím letu... Pro mě rozhodně pan pilot...

0/0
15.11.2010 9:26

Leninovo bytostné já

tak vida

stačí občas přibrzdit u globusu a pustit letadlo na přistání. To říkám furt, že letiště v Brně není třeba, zbytečně drahá záležitost ;-D

0/0
15.11.2010 0:24

kajak v zakoně

Re: tak vida

já teda když jdu do glóbusu, většinou si neorvu celý éro.. Maximálně mi nějaká mamina vorve blatníky..;-)

0/0
15.11.2010 0:26

Leninovo bytostné já

Re: tak vida

mamina jo ;-D

0/0
15.11.2010 0:32

kajak v zakoně

Re: tak vida

mno přizney.. kolikráts' někomu vojela blatník..;-)

0/0
15.11.2010 0:33

fsp

Re: tak vida

V tom brně teda máte výrazivo. Ale aspoň už budu vědět co se po mně chce, až mi nějaká slečna bude chtít vojet blatník :)

0/0
15.11.2010 0:37

kajak v zakoně

Re: tak vida

já su pražák, ale umim se vcítit i do jineych národností..;-)

0/0
15.11.2010 0:42

Qíteček na hrob cenzora

Re: tak vida

Eště érem ;-D

0/0
15.11.2010 0:42

aizoonjacq

Re: tak vida

To jsou věci ;-D

0/0
15.11.2010 0:54

Qíteček na hrob cenzora

Re: tak vida

Ne všichni piloti pochopili, laxe správně zipovat....

0/0
15.11.2010 0:30

Qíteček na hrob cenzora

Re: tak vida

ehm, jaxe...

0/0
15.11.2010 0:30

Leninovo bytostné já

Re: tak vida

hehe ;-D

0/0
15.11.2010 0:31

incomming_message

Nebyl to Mathias Rust

ten byl taky z Hamburku, pamětníci si ještě vzpomenou na jeho kousek na tehdejším Rudém náměstí  ;-D

0/0
15.11.2010 0:15

kajak v zakoně

Re: Nebyl to Mathias Rust

to asi ne.. ten se teď živí údajně pokerem..;-)

0/0
15.11.2010 0:17

incomming_message

Re: Nebyl to Mathias Rust

asi je to víc vzrušující :-)

0/0
15.11.2010 0:21

Qíteček na hrob cenzora

No asi takovej frajer to zas nebyl...

http://www.rozhlas.cz/brno/upozornujeme/_zprava/349587

0/0
15.11.2010 0:24

Qíteček na hrob cenzora

Předchozí stránka>

Sakra, tak proč nás furt krmili zprávama o přistání na Rudým náměstí, i když tam byla dnem i nocí fronta na svatýho Iljiče???

0/0
15.11.2010 0:29

macekjunior

dvoumotorové letadlo

Pobavila mě mluvčí, krerá neustále hovořila o dvoumotorovém letadle, je vidět, že si ani neumí spočítat vrtule..

0/0
15.11.2010 0:07

kajak v zakoně

Re: dvoumotorové letadlo

pardon.. počet motorů v letadle nemusí úplně přesně sedět na počet vrtulí.. ;-)

0/0
15.11.2010 0:08

macekjunior

Re: dvoumotorové letadlo

jasné, některé éra mají 4 motory a ani jednu vrtuli.. pouze "ventilátory" trošku se v tomto oboru pohybuji, tak mi to přišlo směšné.

0/0
15.11.2010 0:23

Qíteček na hrob cenzora

Re: dvoumotorové letadlo

Bejvalka normálně lítá na vysavači, ale jenom v noci...

0/0
15.11.2010 0:31

ivoš

Re: dvoumotorové letadlo

To máš sice pravdu, ale u pístových motorů jest to jevem poněkud neobvyklým.

0/0
15.11.2010 6:58

u.boat

Re: dvoumotorové letadlo

za wwII se to dělalo kvůli snížení čelního odporu - zastavěly se dva motory do jedné gondoly a poháněly jednu vrtuli. Ale moc se to neosvědčilo. Němci měli takto provedený tuším He 177...

0/0
15.11.2010 8:54

Ochlupoun

Re: dvoumotorové letadlo

Nejenom za wwII. Jde o to, jestli třeba takový dvouřadý hvězdicový motor (Z produkce SSSR třeba Švecov AŠ 82V) lze ještě nazvat jedním, nebo dvěma motory. Teoreticky snad jediné co mají ty motory (nebo ty půlky) společné je společná kliková hřídel.  Problémem bývalo samozřejmě chlazení té zadní řady válců. Motor se používal ve vrtulníku Mi-4 a půlka tohoto motoru pohání známou anču AN-2.

0/0
15.11.2010 19:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.