- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdim do prace touto novou laminatovou skorepinkou a taky mam divny pocit, kdyz ve stanici projede 80km/h vlak s hrbatou a 20+ lozenymi wapkami, to by pri kolizi projelo elefantem jako nuz maslem, nacez by hrbatou jen oplachli od cestujicich a z podvozku vytahali kousky hliniku a laminatu Mam radeji jednotku 460, na rozdil od ostatnich cestujicich.
opakování situace.Výpravčí ze stanic zmizeli a jejich výsosný úkol dát roukaz k odjezdu převzali právě průvodčí,které nechci nikak urážet,ale přeci jen jsou na jejich profesi kladeny po všech stránkách nižší nároky než na ony výpravčí.
To je ale kravina. Pruvodci jen signalizuje moznost odjezdu, nikoli rozkaz k nemu. Rozhodne nevyhodnocuje, zda je pred nim volna trat.
tu baterku jsem měl a omylem zavaděním o knoflík se na ní zelené světlo dát nedá, muselo to být trochu jinak.
Taky se tato verze nikdy neprokazala, vlasne se nikdy neprokazalo co to udajne zelene svetlo bylo pokud vubec bylo. V clanku taky zcela chybi dost zasadni informace ze vlak projel na odjezdu cervenou.
Viz havárie tramvají v Ostravě (viník P.Hroch).
Snad jen rakousko-uherský systém "Žezlo" na jednokolejce byl neprůstřelný...
Tam zadna elektronika nebyla - zadny automaticky stop na jednokolejce, kdyz tam vjedou soucasne 2 soupravy najednou.
.
Prilis drahe - levnejsi je odsoudit p. Hrocha.
V čem je unikátní páni redaktoři? Tedy kromě unikátní intonace komentátora?
Prispevky od pametniku a od lidi kteri o tom neco vi. Takto by mely vypadat vsechny diskuse. Jenom trnu, kdy se sem dostavi hloupi vtipalkove a zacnou si na ucet tech zahynulych, delat legraci. Tak je to vzdy v cernych kronikach. Ma to byt cesky nebo cerny humor . Jine narody se takhle nebavi !! Zamysleme se nad nestastnym osudem neznamych. Take jezdime vlakem. Cest jejich pamatce - rad bych prispel na pomnik.
..obavam se ,ze pametniku tu moc nebude...
si vědom, že v kontextu tohoto neštěstí je to maličkost, možná hloupost, ale správné obraty jsou: vlak je lokomotivou veden (nikoliv tažen) a lokomotiva je v čele vlaku (nikoliv vepředu). Ale to jen tak pro upřesnění ...:)
nenakoukne sem náhodou někdo, koho se tato nehoda dotkla????
Je to přeci jen už skoro 60 let, každopádně díky za podnět o této málo známé tragédii: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/003526-Z-archivov-Ciernej-kroniky-poziar-vlaku-R-39-pri-stanici-Uhersko-7-9-1953/
Čerstvá zpráva je to proto, že jde o připomenutí 50. letého výročí.
dneska by za to mohla demokratická vláda a lobing kdy špatně postavili mosty a tak se ptám co to způsobilo v době komunistické když přece všechno tak skvěle fungovalo....co bolševici? kde udělali soudruzi chybu???
Plácáš nesmysly, taková neštěstí se neohlíží na to, kdo je zrovna u lizu....