Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Změňte úhradovou vyhlášku, vyzvou zubaři ministerstvo. Bojí se o peníze

Zubaři se ohradí proti úhradové vyhlášce ministerstva zdravotnictví, které dává stomatologům na příští rok méně peněz, než kolik si domluvili s pojišťovnami. Zubaři krok ministerstva nechápou, podle nich tak zasáhlo vůbec poprvé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

singlemalt

Podle zákona musí ministerstvo respektovat výsledek

dohodovacího řízení pokud bylo v termínu a nenohrožuje obecný zájem. Termín byl dodržen, pojišťovny měly mírně ušetřit. Přesto ministerstvo vydalo vyhlášku s jiným zněním. Jde o bezprecedentní zásah nejmenované inženýrky, která se pokusila laicky změnit definice preventivních prohlídek tak, aby nemusela při první návštěvě v roce platit regulační poplatek. Pokud ministr kryje podobné úlety svých podřízených a je tak spolupachatelem při ignorování litery zákona, měl by si sebrat svých pár švestek a opustit úřad, který mu nabídli o půlnoci telefonem.  A ani nemusí svoji anabázi považovat za to, co já. Zlý sen.:-/

0/0
25.11.2010 16:28

Huckelberry Švédd 3

Zubařům zkrátit platbu na třetinu !!

s ordinační dobou 4 hodin denně přesto patří k nejbohatší vrstvě společnosti, takže je z čeho ubírat

0/0
14.11.2010 11:17

12mmmm12

Re: Zubařům zkrátit platbu na třetinu !!

Jestli ty si to nepleteš s obvoďákem. Ti dělají 4 hod denně. A aniž by sáhli na práci mají vyděláno 120-150 tis. Dík kapitačním platbám. K tomu 30 všimného což je cca 20 000 měsíčné. Naproti tomu špičkovej neurochirurg s bídou 60 bez všimného a s dvanástkama a sobotama nedělema. Není to na palici? Žába na prameni jsou obvoďáci! ;-)

0/0
14.11.2010 11:59

JaJaMilan

Re: Zubařům zkrátit platbu na třetinu !!

Nevím proč, ale vždy když slyším, že zubaři mají málo tak si vzpomenu na p. Čunka jak prohlásil že jeho žena je zubařka tak si mohli našetřit a uložit vydělané peníze.

(sice na dvě občanky, ale to už sem nepatří).

0/0
14.11.2010 18:49

bepk

Re: Zubařům zkrátit platbu na třetinu !!

Momentálně za tmy tam a za tmy zpět. Co s tím, drahý Huckelberry.

0/0
14.11.2010 12:23

999666999

Schválně, koloik z těch vrtáků,

volilo TOP?;-D Tak teď kušujte milánkové ;-D;-D;-D

0/0
14.11.2010 9:52

Gamehoror

Nastává doba

kdy zas budem chodit za kovářem ať nám vyškubne bolavý zub když má kleště a sílu.

0/0
14.11.2010 8:19

bepk

Re: Nastává doba

Přesně vyjádřeno! Taková doba přijde. I ve zdravotnictví. Díky lžím doc.Hegra. Je to člověk, který ví, že by se klidně mohlo přidat, ale jako největší  _V_okot bude šetřit, i když se nemusí, bude říkat, že peníze nejsou, ikdyž je to politické rozhodnutí přidat za státní pojištěnce (a mohlo by se), bude platit v roce 2011 jako v roce 2008 a bude se tvářit, že se nic neděje, když chtějí celá oddělení podat výpověď (oni nemusí do zahraničí, stačí na PÚ na týden a zdravotnictví se legálně zhroutí). Kováře čeká mohutný nástup!!! Již dnes je dobré mít nějákého v záloze!!! Vím o jednom - jsem za vodou, otázkou je, zda nebude přeplněný a vezme nás všechny v rodině...

0/0
14.11.2010 9:15

bepk

Uf, nééé, rudé vidění

Uf, já nemůžu zase z těch příspěvků:

A kolik udělá prodejce auta na autě z tovární linky (20%ceny, což jsou i statisíce), aníž by do něho něco dolil, namontoval apd...

Co je to za demagogii, že materiál stojí 7 korun, to je snad už jen v KLDR, že cena práce včetně vzdělání, amortizace, personálu, pojištění, správy ordinace se pokryje "cenou materiálu".... Panebože, spas ČR.

0/0
13.11.2010 23:47

almnis

Re: Uf, nééé, rudé vidění

taková kadeřnice taky použije barvu za výrobní cenu 10,- a naúčtuje ti 600,-, co bys jako zubař chtěl? máš dělat pro dělný lid zadarmo

0/0
14.11.2010 0:29

prasák

plomba

Tzv. nadstandardní amalgámová plomba stojí 500 Kč, ale ten nadstandard stojí asi tak 7 Kč, o tolik je materiál dražší oproti klasické plombě. To mne vede k závěru, že co zubař, to zloděj.

0/0
13.11.2010 23:34

almnis

Re: plomba

součástky do iphonu tě taky vyjdou na 120$ a koupíš ho za 18 litrů

0/0
14.11.2010 0:25

mihel

Zubaři

jsou zloději. Chtějí 400Kč za amalg. plombu a od pojišťoven dostávají 200Kč. Jde jim jen o penízky. Vědí, že pojišťovna nepřidá, ale chudák s bolavým zubem klidně zaplatí dvojnásobek.

0/0
13.11.2010 22:48

Lady Humussprey

Mám tedy přes manžela známého, který provádí přes

zahraniční formu servis stomatologického vybavení a ten nám tvrdí, že se máme vybodnout na naše zubaře, že za ty samé peníze nám udělají generálku chrupu venku a to kvalitně a z poctivého materiálu. Naši zubaři prý nakupují jen ten největší šunt a účtují ho jako špičku technologie.

0/0
13.11.2010 21:13

almnis

Re: Mám tedy přes manžela známého, který provádí přes

Můžeš  hned v létě začít v Chorvatsku. Pokud ovšem opět nepojedeš do Ruska pro zlaté tesáky. A máš -li přeci jen pořádné konto, klidně zajeď i do Rakouska či Německa. Určitě ti generálku za půl mega udělají i tam. Přesnější info ti ale dá kdejaká au-pair, která se raději nechá, včetně letenek tam i zpět, ošetřit zde.

0/0
13.11.2010 21:21

our_city

Re: Mám tedy přes manžela známého, který provádí přes

:-) Mám pocit, jako bych slyšela mého známého,který dělá totéž. Nicméně je možná rozdíl v tom, co zubař nakupuje. Osobní zkušenost s anestézií.Kolabovat u jedné stomatoložky, zatímco u jiného bez problémů, taky o čemsi vypovídá.I mně řekl můj známý - distributor těchto serepetiček,že ta dáma nakupuje co nejlevnější, zatímco onen pán kvalitní, leč dražší-oba nakupují přes něho.Mohu a nemusím věřit.Vím já,čím mě kdo umrtví? Tedy kromě našich politiků, tam to vím nabeton!

0/0
14.11.2010 8:21

bepk

Re: Mám tedy přes manžela známého, který provádí přes

Paní, dobré ráno, to je nesmysl, umrtvuje se z 99% jednou a tou samou látkou, za umrtvení je 80 korun ze zdravotního pojištění, tedy za  80 korun se riskují všechny komplikace, k omdlení mohlo dojít, protože se dostalo anestetikum s adrenalinem (látka stahující tepny) do krevního oběhu, což by se s aspirací stát nemuselo (nasáním, zda není krev), pokud někdo používá pouze superduper Mepivastezin, tak žije jen v omylu, že dražší je lepší, onen dealer bude opravdu jen prodavač a jako profík by měl držet spíše jazyk za zuby.

0/0
14.11.2010 9:21

šestý z pěti

Re: Mám tedy přes manžela známého, který provádí přes

hlavně všichni ti prodavači a servisáci žijí v domění, že lékař nezná ceny třeba v Německu i jinde. takže zcela čecháčkovsky se snaží dodat nějaký přístroj, který třeba v Německu stojí běžně 1000€, u zde prý v AKCI za 1500-1800€. prostě si tito švindlíři nevidí do kapsy. čím dříve lékaři tyto české kšeftáky a zlodějíčky povětšinou bez vzdělání vymetou z trhu, tím bude jedině dobře. už teď se dá nakupvat v zahraničí (Německo, USA) přes internet za výrazně nižší až poloviční ceny. a tihle tito prodejci-zlodějíčci mají být zdrojem informací pro pacienty? zajímavé. sami prodávají lékařům za 150-200% ceny v Německu či USA, ale kritizují u svých známých, že si lékař účtuje 20-30% ceny třeba v Německu? diskuze o kvalitě je už úplně úsměvná. nekvalitní zboží se na trh ani nedostane. všechno je to vyrobeno firmama, které se výzkumem a vývojem zabývají dlouhé desítky a desítky let a investují do tohoto obrovské sumy peněz.

0/0
14.11.2010 11:35

šestý z pěti

Re: Mám tedy přes manžela známého, který provádí přes

a pokud se týká anestetik. česká firma Zentiva vyrábí naprosto stejné (po chem

stránce) a účinné anestetikum. akorát je cenově úplně jinde a prodejci

se na tom nemohou "nabalit".

0/0
14.11.2010 11:36

bepk

Re: Mám tedy přes manžela známého, který provádí přes

Jako zde v této diskusi je u Vás obvyklé: Bohužel, máte pravdu.R^R^R^ Koneckonců oni se i nabalí na množství.

0/0
14.11.2010 12:22

petr987654321

Je to psychického pôvodu.

0/0
13.11.2010 20:37

CrushingSmile

ceny...

jsem studentem v oboru stomatologie, a každý týden slýchavám jak to s placením od pojišťoven vypadá, dávají peníze na plastové zuby které po dvou letech odejdou, plné je hradí, ale i tak zubař dá ze své kapsy skoro polovinu a tyto peníze musí zase někde nahrabat neboť kdo by si koupil drahou keramickou korunku když tu z pryskyřice mu pojišťovna plně uhradí? Poté doplácí za zhnilé zuby zakryté aušusovými korunkami z plastu, důchodci kteří si musí koupit celkové náhrady...tady jde vidět jak blbě je celý tento systém blbě promyšlen

0/0
13.11.2010 20:10

almnis

Re: ceny...

Jako provokačka dobrý. Jinak bezzubý důchodce či důchodkyně pořídí horní dolní protézy na pojišťovnu tuším za regulačních jednorázových 30,-.

0/0
13.11.2010 20:30

12mmmm12

Já nevím jak jsou na tom zubaři,

nicméně obvoďák má 120-150 tis. aniž by sáh na práci, puls 30kč všimného což je okolo 20 000 měsíčně, zatímco špičkovej neurochirurg slabejch 60 a bez všimného, zato s dvanáctkami, sobotami a nedělemi ;-) Není to na palici? 8-o8-o8-o Tím nevrtám do této vlády, to bylo za všech vlád.

0/0
13.11.2010 18:02

šestý z pěti

Re: Já nevím jak jsou na tom zubaři,

asi proto je obvodáků přebytek a zubařů, údajně jak všude píšou, nedostatek. ikdyž je divné, proč je zubařů málo, když to má být takové finanční terno jako u Palasové. jinak jsou směšné taky platy zdravotních sester i dalších a nejen špičkových neurochirurgů. ostatně už to tak je od dob bájného socialismu, kdy kdejaký havíř, jézéďák, taxikář, hostinský, vedoucí prodejny, automechanik atd. bral ve finále suma sumárum mnohem více.

0/0
13.11.2010 18:10

12mmmm12

Re: Já nevím jak jsou na tom zubaři,

Souhlas, píšu to hlavně proto, co může obvoďák krom rými a chřipky vyřešit, se vším ostatním jdeš ke specialitovi. Pokud by se zrušili nebo aspoň omezili a ušetřenej peníz převedl do nemocnic a specialistům, muselo by být zdravotnictví zlaté. Vždy přemýšlím co v tom sakra je.8-o

0/0
13.11.2010 18:33

šestý z pěti

Re: Já nevím jak jsou na tom zubaři,

kapitační platby, minimální výdaje na vybavení a chod ordinace. asi proto je jich nejvíce. který lékař specialista či zubař to má? žádný. o nemocnicích raději nemluvit. i když i tam ty mnohé divné předražené nákupy alá Pandury + patřičný update už tak draze nakoupeného braku jsou podivné.

0/0
13.11.2010 19:01

0100

Takhle se s nimi musí!

Čím více chtějí, tím méně mají dostat. Aby si uvědomili, že to co měli bylo dobré bydlo;-D!!

0/0
13.11.2010 16:53

tourbillon

Re: Takhle se s nimi musí!

vyberou si to od tebe cash, v opačném případě budeš časem bez zubů. ale zase ušetříš.

0/0
13.11.2010 17:08

Trepifajksl.čert@peklo.cz

Za pojištění dělají lidem akorát drahou bolest

vše ostatní si nechají platit na dřevo.....

0/0
13.11.2010 16:38

karel60

Re: Za pojištění dělají lidem akorát drahou bolest

Teď se jim nelíbí, že by museli dělat třetí prohlídku dětí. Pojišťovny by jim za ty tři zaplatily jako za dvě, protože dvě si domluvili s pojišťovnami a to se samozřejmě nelíbí.

0/0
13.11.2010 17:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.