Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapec zemřel po pádu mezi pitbuly. Policie zjišťuje, zda ho zabila zvířata

Čtyřletý chlapec spadl z balkonu rodinného domu v Lučicích na Přerovsku do kotce se dvěma psy. Než ho stačili lidé vytáhnout, zemřel. Tragédie se stala v pátek před polednem. Policisté zjišťují, zda za smrt dítěte mohou zvířata, nebo pád z výšky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Amanita phalloides erectus

***

to se jim to utrácí, když jim lidi půjčujou. Rv

0/0
16.11.2010 12:52

doriana_

Hurá,

aspoň že je nechali utratit...Doufám, že i toho rotvajlera. Nebezpečně (ne)vychovaný nebezpečný psi-co s nima jinýho????

0/0
16.11.2010 12:49

papazian

Rodiče bych nechal také utratit!

Oproti těm psům oni rozhodli o tom, že není nad bojová plemena doma pod okny malého chlapečka!

0/0
14.11.2010 23:40

petrhajek.blog.idnes.cz

chlapec se zabil pádem,

rodina ale nechala utratit psy. To je jak ve starověku, kdy k zemřelému šlechtici zabili ještě jeho otroky a ženu, aby mu na onom světě měl kdo sloužit. Ale ne, my jsme vlastně civilizovaní a úplně jiní. Tomu přece nidko nevěří, oni je nechali zabít jen tak. Rv

0/0
14.11.2010 20:08

nonick

Správný nadpis by měl znít takto:

Chlapec zemřel po pádu na betonový dvorek z balkónu, který neměl zábradlí. Policie zjišťuje vinu rodičů.

- ale to by to nesměl být "nejdůvěryhodnější server"...Rv

0/0
14.11.2010 17:03

marla

Absolutně zavádějící článek

On ale nadpis, chlapec spadl mezi pitbuly zní tak akčně a krvelačně, že?Napsat pravdu v jaké "rodině" se to stalo, v jakém baráku bydleli-vypadal jak po částečné demolici nebo po bombardování a hlavně jak "hlídali" své děti.Jo a v tý reportáži jsem si všimla ještě jedný věci(protože pravidelně vyháním z mýho lesa nelegální káceče, řešila jsem to už i s policií-výsledek=nula.) mužský člen rodiny tam tvrdil, že "byli zme pro drevo a mama ho neuhlidala"(na kácení měli legální povolení předpokládám;-)).Jinak opět opakuji absolutně zavádějící článek, pokud se tato slátanina dá vůbec nazývat článkem.Rv

0/0
14.11.2010 16:51

koprak

Re: Absolutně zavádějící článek

ano jsou to móre

0/0
15.11.2010 6:51

Hudson1111

Re: Absolutně zavádějící článek

Ano, naprosto s vámi souhlasím. Aby byl článek zajímavěší tak to přecpali strašákem ve formě Pitbulla... Nejhorší je že polovina těch důchodců co tyhle kachny berou vážně ani pitbulla nepozná. Chlapečka je mi líto a rodiče bych nechal utratit. I když smrt syna možná bude dostatečný trest za nezodpovědnost. :-/

0/0
16.11.2010 8:05

doriana_

Re: Absolutně zavádějící článek

Proboha, už i ONI chovají pitbuly?????8-o

0/0
16.11.2010 12:50

kniga_sitara

Kdy konecne zmeni nadpis?

pros bleks dokaze zmenit nadpis clanku a Idnes nikoliv?

0/0
14.11.2010 12:08

Hodně prolhaní novináři

Cenzro se asi špatně vyspal.

:-)Ne jenom, že neexistují bojoví psi, ale už neexistují ani psí výkaly.

0/0
14.11.2010 10:56

hanbama

Tak doufám, že soud bude postupovat min. stejně!!!

http://www.ahaonline.cz/cz/spolecnost/5028/policie-uzavrela-pripad-ditete,-ktere-vypadlo-z-vlaku:-za-smrt-mateje-%28%E2%80%A05%29-muze-matka!?action=new&ankaction=hlasovat&odpid=1647&otid=262

0/0
14.11.2010 10:33

sampis

Re: Tak doufám, že soud bude postupovat min. stejně!!!

Jakože bude vyšetřovat, zda za to nemůžou české dráhy?

0/0
14.11.2010 14:54

hanbama

Re: Tak doufám, že soud bude postupovat min. stejně!!!

Za nedbalost pochopitelně!

0/0
14.11.2010 15:10

hanbama

Re: Tak doufám, že soud bude postupovat min. stejně!!!

Nedbalost rodičů!

0/0
14.11.2010 15:11

gambleralkac

Podle me

by stat mel nasazovat cvicene pitbully do vsech neprizpusobivych rodin a ti by zasahovali v pripade nevhodneho chovani techto osob.

0/0
14.11.2010 9:51

zluta-rozinka

Re: Podle me

jenže pitbull nemá v povaze útočit na lidi... pravda ale je, že psi všech plemen cikány rádi nemají.

0/0
14.11.2010 10:26

kodlak

Re: Podle me

Takové plemeno, které by to vydrželo a navíc bylo "nejedlé", neexistuje.

0/0
14.11.2010 10:30

Huckelberry Švédd 3

Re: Podle me

;-D

0/0
14.11.2010 10:45

hanbama

Čtyřletý chlapec

Neni to už věk, za který se nepobírá mateřská?:-) Teď vážně, je to hrozný, ale rodiče by měli stíhat za to že se řádně nestarali! A už fakt vůbec nechápu, že když řeknou utraťte ty psy, že je utratí? To nechápu? To je fakt normální? Je zde někdo, kdo mi to vysvětlí? Já nechal utratit kocoura, protože ho srazilo auto a nemohl by používat zadní nožky, ale zdravé psy? Proč utratit? Proč jim je neodebrali, jsou lidé, kteří by se o ně rádi starali.

0/0
14.11.2010 9:42

orinka3

Re: Čtyřletý chlapec

to bylo na efekt a demonstroval tím svou odpovědnost. Pro ty ubohé psy to muselo být vysvobození - v těch podmínkách by dlouho nepřežili ani oni. Když jsem včera viděla to stavení, bylo mi jasné, jak asi dítě hlídali a kdo.:-/

0/0
14.11.2010 12:19

Prowokatér

Nebyl to chlapec - byl to mladík

0/0
14.11.2010 9:16

ELAPHURUS

Stokrát větší pozornost ve výchově

věnujte svým psům a hlavně DĚTEM.....!!

0/0
14.11.2010 8:57

marla

Re: Stokrát větší pozornost ve výchově

To jdi radit do té "rodiny", kde se to stalo, rozumbrado;-)

0/0
14.11.2010 16:23

nika004

Tak snad matku budou trestně stíhat nebo ne ?

Pro ty psy bylo utracení vysvobozením.

0/0
14.11.2010 8:32

Privacy

Žádný pitbul

Ano, kdo viděl včerejší reportáž, tak snad NO COMMENT! Je ale zajímavé, jak se z toho udělá drama, kde hlavní roli mají sehrát pitbulové! Ale kde se to stalo a komu se to stalo, v jakých podmínkách se to stalo - na jednu stranu bych se nedivila, kdyby ti psi byli fakt nebezpeční, protože v té bídě, ve které tam žili, pochybuji, že měli řádné vedení. Takže v této strašné události sehrála hlavní úlohu matka, ne psi!

0/0
14.11.2010 7:09

MelSi

Re: Žádný pitbul

snad oba rodiče,ne jen matka..nevím, proč je zvykem okamžitě házet všechno pouze na matku...

0/0
14.11.2010 12:45

marla

Re: Žádný pitbul

Taky jsem tu reportáž viděla, ti psi tam asi byli jediní normální tvorové.Rodina-no comment Rv

0/0
14.11.2010 16:16

květka

pibul-zabiják?

Myslíte si ,že utratili ty pravé co za to mohou?...

0/0
14.11.2010 5:24

torvik

Kdo videl reportaz

z mista nestesti, udelal si obrazek sam.Ruina obydlena nasimi spoluobcany a chlapec nespadl z balkonu, ale z jakesi polozborene strechy(mozna to drive byval balkon, ale v tomto zruinovanem stavu se to opravdu nedalo rozeznat).Nespadl do kotce, ale na betonovy dvur.Podle jeho matky(hovorila v reportazi) spadl na hlavu a byl hned mrtvy, psi se k nemu pak pry sebehli.V kotci mimo byl jeste zavreny rotvajler, ten s tim nemel nic spolecneho.Vsechny psy dali utratit a tresnickou na dortu bylo, jak matka toho kluka s placem a teatralne(coz je u teto mensiny typicke) reporterovi do kamery radila ostatnim rodicum at si na svoje deti davaji pozor.Kdyby to nebyla tragedie, tak bych se tomu zasmal.Rv

0/0
14.11.2010 3:27

lahab

Re: Kdo videl reportaz

Chtělo to utratit matku a ne psy.

0/0
14.11.2010 9:56

farta

Re: Kdo videl reportaz

R^

0/0
14.11.2010 22:01

akuhtr

Opravdu policie?

Takže policie zjišťuje zda ho zabili psi??? Bezva... tak takhle se připravuje na případný odchod lékařů? Už se těším až policie nebude dělat jenom pitvy, ale i transplantace...

0/0
14.11.2010 1:44

DesmodromIV

Re: Opravdu policie?

Vy myslíte, že to vyšetřují lékaři?

0/0
14.11.2010 8:12

akuhtr

Re: Opravdu policie?

Příčinu smrti určitě, patologie je pod lékařstvím

0/0
14.11.2010 11:43

FiS95

Jo, psi možná něco provedli, tak je preventivně utratili.

Jen se těšte. Za chvíli to bude platit i pro lidi.

0/0
14.11.2010 1:36

evilmind

multikulturni ruina

Titulek nesmyslne bulvarni - z toho, co bylo videt v televizi, byl nejvetsi zazrak to, jak se tam cikane tech 4 let dozilo. Skoda, ze nemeli "v kotci" treba krysariky, to by teprve byl senzacni nadpis na titulni stranu...

Jediny, koho je treba litovat, jsou ti psi.

0/0
14.11.2010 1:00

kosatkan

Re: multikulturni ruina

R^

0/0
14.11.2010 4:48

pintruse

Re: multikulturni ruina

Zajímavé je také to, jak každá redakce píše něco jiného. Rodina chlapce tam "prý" byla na návštěvě. Zda pracovní -muži byli na dříví, nebo relaxační -balení cigaret - to již není podstatné. Dle reportáže v TV tam ti psi neměli žádný podíl viny- a vlastně to odnesli za dospělé. Nu ale lépe zní: majitel psy utratil- než majitel rodiče utratil (hlavně matku).!

0/0
14.11.2010 10:18

Lady Humussprey

Tak pitbuly, jo? No jo, rotvajleři by nebyli takové drama

0/0
14.11.2010 0:22

podle_cenzora_rasista

závěry...

nedělal bych předčasné závěry, rád si počkám až co zjistí Policie. Kdoví jak to bylo...

0/0
13.11.2010 22:57

hanbama

Kdo rozhoduje

o tom, zda se má pes utratit? Proč je chudáky utratili a kdo o tom rozhoduje?

0/0
13.11.2010 21:44

koupím tvého Jidáše za 14.90,-

Re: Kdo rozhoduje

asi je to každému jedno, když je to ten majetek.:-/

0/0
13.11.2010 21:55

pajdulka

Re: Kdo rozhoduje

rozhoduje o tom majitel a nebo veterinář...

je to hnus, že to odskákali ti psíci. Matka se má trestat, že se nestará o své dítě, navíc v takové barabizně. Chápu, že udržet si barák v mezích stojí velké peníze. Ale něco jiného je rozbitá střecha a podobně a ne takhle.

Prý je utratili kvůli tomu, že jak to dítě olizovali, olízli krev a když zvíře krev okusí, už je z něj krvelačná bestie.. což je pitomost, krmím masem a ještě jsem se s prokouslým hrdlem neprobudila.

0/0
13.11.2010 21:59

Kidkid

Re: Kdo rozhoduje

To je pěkná pitomost, že jak pes okusí krev je z něj krvelačná bestie. Všichni lovečtí psi co přinášejí střelenou zvěř krev okusili jistě a nejsou z nich žádné bestie. To těm majitelům psů asi hráblo.

Je jen škoda, že podle našich zákonů je pes brán jako věc a majitel jej může nechat utratit, ať je k tomu důvod nebo není.

K nemovitosti jen na okraj i za malé peníze dokážete udržet nemovitost v přijatelném stavu a hlavně tak, aby nebyla nebezpečná nejen Vám, ale i Vašemu okolí.

0/0
14.11.2010 12:45

pajdulka

Re: Kdo rozhoduje

ano,udržovat si jej, a ne to nechat zajít tak daleko..

0/0
14.11.2010 14:46

Rommik

????????????????????????

Kdyby se to stalo u majority, už jsou obvinění z nedodržení bezpečnosti, kolaudačního rozhodnutí atd.......................

0/0
13.11.2010 21:14

statečná kočička

Re: ????????????????????????

jen aby nezažalovali majitele ruiny a neobvinili,stopro jim nepatří a bydleli tam jako Kudrik a spol.

0/0
13.11.2010 21:21

Rommik

Re: ????????????????????????

No to se vlastně může stát....................

0/0
13.11.2010 21:30

prngrr

neměli by je mít

Tito lidé by neměli mít tyto psy

0/0
13.11.2010 21:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.