Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pákistán chce popravit křesťanku za rouhání proti proroku Mohamedovi

Pošpinila proroka Mohameda a zaslouží smrt, rozhodl pákistánský tribunál o osudu křesťanky a matky pěti dětí. Žena prý loni pomlouvala islámského božího posla, čímž urazila své muslimské kolegyně. Křesťanka se brání, že neřekla nic. Zřejmě marně, křesťanská menšina v Pákistánu běžně čelí diskriminaci a násilí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Drsná důchodkyně z Prahy

Tak to je náš spojenec proti AL-Kajdě

:-P

0/0
5.1.2011 15:47

lemur1

Jsou to fanatici

Až nás v Evropě přečíslí a dostanou se k moci, křesťany jistě šetřit nebudou. Islám neuznává křesťany a když tak jako nevěřící psy. Musíme se mít na pozoru, Muammar al Gaddafi jednou prohlásil-proti křesťanům nemusíme bojovat, my je přerodíme. A pak........

0/0
12.11.2010 9:27

daath

Re: Jsou to fanatici

...Evropu dobyjeme dělohami našich žen. Zvláštní, že se tomuto zajímavém výroku nedostalo pozornosti. Asi jsme získali pocit, že tomu dědulovi z beduínského stanu už dávno hráblo.

0/0
5.1.2011 15:36

rakosnicek volsovecek

Co si dělají doma, to nás nemusí vzrušovat

;-)

0/0
11.11.2010 16:41

pes Muki

Re: Co si dělají doma, to nás nemusí vzrušovat

Komu zvoni hrana? Hemingway

0/0
11.11.2010 18:35

Mallinali

Re: Co si dělají doma, to nás nemusí vzrušovat

Ale ono jich je v EU doma téměř 20 milionů...a co se mi děje pod oknama mě docela vzrušuje :-P

0/0
11.11.2010 23:18

daath

Re: Co si dělají doma, to nás nemusí vzrušovat

I vy jeden Chamberleine. Rv

0/0
5.1.2011 15:35

eagle77

Mám otázku pro všechny kdo se hlásí k islámu

Kdo je věrohodnější posel a nebo Boží syn? Mohamed a nebo Ježíš, který zemřel a šel do pekla právě proto, aby tam lidé už jít nemuseli a který vstal třetí den z mrtvých? Navíc co jsem koukal na islám, tak je to akorát pokroucený Judaismus. A skutečná Boží moc v něm není. :-)

0/0
11.11.2010 16:23

Mallinali

Odpověď pro greenaliena...naše diskuze je už moc daleko:

Takže když je heretiků hodně, islám je vlastně mírumilovný...aha, tomu říkám argument. Jenže ono jich zas tak moc není, je to asi dvacet milionů...z 1,5 - 2 miliard (když považujeme za ortodoxii šíité versus sunité). A my jim nemusíme říkat co je pravý islám-stačí je tu prostě jenom nemít abychom takovýhle kraviny nemuseli radši vůbec zjišťovat a čekat kdo z nich nás bude jako nevěřící nenávidět míň. Můžeme je pak z dálky inspirovat k větší liberálnosti např. v ženské otázce atd. Ani neříkám že wahabisti jsou tím pravým islámem, jen že se drží primárně toho nejzásadnějšího textu. Jo a v Judaismu byly už od starověku různé názorové proudy, to už jsem psal, což vyústilo v teorii o boží inspiraci v novověku u toho moderního judaismu...což jaksi vylučuje herezi, když je to projev jeho vnitřní struktury. A vzhledem k tomu, že židi už dlouho žádný město nevyhladili, tak to možná trochu i potvrzuje můj argument. A propo, súfismus není hereze ale spíš druh mystického uctívání islámu...bohužel.

0/0
11.11.2010 15:28

pes Muki

Re: Odpověď pro greenaliena...naše diskuze je už moc daleko:

Problem se zapadnimi intelektualy, ze se tradice snazi napred hledat vinnu na zapade a nejak pochopit a obhajit pocinani te druhe strany, pri cemz ovsem veri, ze muslimove uvazuji stejne jako oni sami. A tak hledaji vsechny mozne argumenty v historii, ze jsme ublizuil muslimum, kdyz sme je vyhnali se Spanelska, ci  Turky s evropy a tak podobne. Jenze my zijeme v soucastnosti, je nutno resit soucasne problemy a omlouvat nekoho, ze se tak podobne choval jiny v patnacnem stoleti, je doceala nefair. Jeslize Evropa trestala kdysi neveru smrti, tak je nutno si vsimnout, ze to dnes nedela a nektere muslimske staty to delaji. Podle takoveho pravidla, lze ovsem i omluvit kanibalismus nebo otroctvi v Africe, ze se to v historii i vyskytovalo v Evrope, je to cast jejich kultury je chyba rikat, ze to do modrniho sveta nepatri. Zajimave je, ze ta druha strana takto nemysli a nas sysnem kritisuje nemilosrdne, nekdy i krvave.

0/0
11.11.2010 18:54

Mallinali

Re: Odpověď pro greenaliena...naše diskuze je už moc daleko:

Souhlas, moderní doba totality politické korektnosti si u multikulti intošů žádá zásadně střelbu do vlastních řad...a pokud do cizích, zásadně jen do státního aparátu. Je to dost smutný, když značná část lidí chce vidět vědomky či nevědomky svůj svět v troskách, ale snad to nebude tak zlý, podle hlasování a anket na netu - kde se pohybuje většina těch mladých lidí - to vypadá na přesilovku lidí s pudem sebezáchovy vůči multikulti minimálně 7:3...což je o dost lepší než u našich vyspělých západních vzorů...

0/0
11.11.2010 23:15

daath

Re: Odpověď pro greenaliena...naše diskuze je už moc daleko:

Tak tak, já vlastně nechápu, proč se v reakci na jakoukoli kritiku islámu tak často zmiňuje křesťanství a inkvizice.

Další problém je ten, že Západu chybí jednotící myšlenka, což v minulosti (velmi obecně) bylo křesťanství. Idea svobody nejenže se Islámu nepostaví, naopak mu svou z principou bezmeznou tolerancí (pokud není bezmezná tolerance, není svobody) otevírá dveře!

0/0
5.1.2011 15:41

Mallinali

Inu

Islám je náboženství míru...Barik Obamik to říkal, tak to musí být pravda...:-) Aneb jak říká jedna moudrá kniha ve své deváté Súře..."...až uplynou posvátné měsíce zabíjejte modloslužebníky kdekoli je naleznete..."

0/0
11.11.2010 15:07

Vlastimil.Kornas

Re: Inu

I z bible notně crčí krev.Ježíš je jen bombónek na konec.

0/0
12.11.2010 2:24

Noli tangere circulos meos

Iran vcera prisel o kreslo pri OSN pro zenska prava

proces s iranskou nevernici, ktera ma prijit o zivot za neveru a vrazedny komplot sveho manzela  to zrovna prekvapive neni. Kanada a USA byli kategoricky proti a ambice Iranu nulovali. Zvlastni a usmevne je , ze kreslo dostala Saudi Arabie, ktera ma daleko horsi rekord v zenskych pravech nez Iran. Krasne spolitizovana volba. :-)

0/0
11.11.2010 14:04

daddy1

Výmena

Kresťanov z Arábie do Európy a musulmanov z Európy do Arábie.

0/0
11.11.2010 13:42

yamajka89

Re: Výmena

výbornej nápad!! R^R^R^

0/0
11.11.2010 13:50

Stranix

Re: Výmena

R^R^

0/0
11.11.2010 14:19

Mallinali

Re: Výmena

Jsem pro všema deseti :-). Nejlepší bude poměr  1:10...:-P

0/0
11.11.2010 15:08

pes Muki

Re: Výmena

To nepomuze to jiz zkusili v Izraeli. Po zalozeni statu Izrael odeslo neco mezi  600 000  700 000 arabu a pristehovalo se, ci byli vyhnani s arabskych zemi, asi 600 000 zidu. Stejne zniceni Izraele, je nazorem nejen extremnich ale i mirumilovnych muslimu

0/0
11.11.2010 18:41

daath

Re: Výmena

Teď ještě musí nastat dodatečná fáze, tj. odsun, případně průchodnější varianta ustanovení hranic podle etnického složení.

0/0
5.1.2011 15:38

killy

Vážení přítomní..

Včera jsem na ČT2 od 22:10 nevěřícně čuměl na film Mehrana Tamadona "Basidji". To, co tam bylo předváděno, ty manipulace s okleštěnou lidskou duší.........ti zabednění fanatici.....ty slovní hry o šílenostech.....

Vydržel jsem to až do konce.... a ... utvrdil jsem se naprosto v mém dosavadním

přesvědčení, že Islám je pouze náboženská forma fašistické diktatury, plenící duše lidí s

mozky vymytými již 1.300 let.

Doporučuji dnes na ČT2 po půlnoci v 00:30 opáčko. Zvláště bych doporučoval S.Diartové z blogu.;-)

0/0
11.11.2010 12:14

Johny 20

Náboženství je choroba

Která dělá z lidí stádo dobytka (a to pomlouvám dobitek ve srovnání s tím, čeho jsou lidé schopni)

0/0
11.11.2010 11:54

Tryskomys Muf

Re: Náboženství je choroba

Ty k tomu nepotrebujes ani to nabozenstvi. Gratuluji. :-)

0/0
11.11.2010 12:49

pes Muki

Re: Náboženství je choroba

Proto byli slavni predstavitele protinabozenskych ideologii, jak byl narodni socialismus, fasismus ci komunismus, slavni sbvoji  humanitou? Takze treba si myslis, ze kdyby tekovy Pot Pot misto studii Marxe a Lenina se dal na nabozenstvi, ze by se zacal chovat krute? Ten Marxuv nazor, kteremu tak slepe veris, nemusi byt pravda

0/0
11.11.2010 19:00

Petr Tenzor

Re: Náboženství je choroba

Fasismus neni protinabozenska ideologie, naopak se o nabozenstvi a cirkve casto opira (viz Italie, Spanelsko, Slovensko. Narodni socialismus nabozenstvi do urcite miry nahrazuje, nicemen i Hitler se snazil vyjit s cirkvi (a naopak). Doplnte si prosim aspon zakladni vzdelani z dejepisu.

Ano, myslim si, ze Pol Pot, pokud by mu to (jakakoli) cirkev umoznila by byl stejne kruty a nelidsky nabozensky vudce (ostatne, co je jineho komunismus, nez jen jiny druh viry?). A vubec nechapu, kde jste vydedukoval, ze ten pan nad vami veri nazoru Marxe (kteremu vastne?)... pokud uplatnujete heslo "kdo nejde s nami, jde proti nam", pak vezte, ze je komunisticke...

0/0
11.11.2010 19:42

daath

Re: Náboženství je choroba

Italští fašisté se o katolickou církev neopírali. Italský, Portugalský, Španělský a Slovenský fašismus spojoval jen apel na národ, jinak byly velmi rozdílné, např. i v ekonomických otázkách. Fašismus nemá ekonomickou teorii, jen tzv. third way, to znamená dělat to jinak než kapitalisté a komunisté. 

Doplnte si prosim aspon zakladni vzdelani z dejepisu - a politologie.

Náboženstvím své jednání obhajovali takřka všichni panovníci středověku, sledovali však primárně své vlastní zájmy. Ve středověku nikdo nikoho nenapadal proto, že se to psalo v bibli, ale ze stejným pragmatických motivů, jaké zapříčiňují války dnes - ty však středověkým masám nešlo vysvětlit! Počet obětí inkvizice byl v řádu tisíců, max. desítky tisíc v průběhu dvou století. Trest smrti byl uložen v 1% případů.

0/0
5.1.2011 15:32

papullus

Re: Náboženství je choroba

Osip Džugašvili původně studoval v semináři.

0/0
11.11.2010 19:47

daath

Re: Náboženství je choroba

A z čeho jste získal pocit, že v průběhu své vlády podporoval církev? Tedy kromě zištných důvodů, kdy byla během Vlastenecké války ulicemi Leningradu vláčena svatá ikona pro posílení morálky. :-/

0/0
5.1.2011 15:34

Hrochhonza

Ať mi někdo povídá o mírumilovném islámu

Skutečně mírumilovné a jak tolerantní. To se vůbec nestydí? No, tak to bude asi tak, že kdo nevyznává islám, pro toho tolerance stranou. A kdo není ten pravověrný, tedy summita, ten má postaráno o pozdvižení. Doposud jsem nebyl proti islámu nějak zaměřen, protože jsem člověk opravdu tolerantní. Po těchto článcích mám však dojem, že nějaké mešity a jiné islámské propriety do Evropy prostě nepatří, stejně jako sem nepatří netolerantonost a pogromy. Těch si Evropa v minulosti užila dost a je snad nadobro poučená. Tolerantní k islámu bych byl v případě, že samotní Alláhovi stoupenci by podobné jednání sami odsoudili a zabránili popravě. 

Halt tak to dopadá, když jakékoli náboženství šíří nenávist k ostatním lidem a lže. Viz Severní Irsko v nedávné minulosti, nebo jugoslávský konflikt. Kolik zla ještě vznikne pro náboženskou nesnášenlivost? A je to stále stejné. Ježíš, ostatně i isám ho označuje jako proroka, to řekl naprosto správně. Podle jejich ovece poznáte je.

0/0
11.11.2010 11:39

pes Muki

Re: Ať mi někdo povídá o mírumilovném islámu

I prijde po me mnoho proroku falesnych, kteri slovy sladkymi rikati budou, ja jsem ten pravy, ale podle ovoci jejichz poznate jez.  Krasna stredoveka cestina s Kralicke.

Jinak Islam neprosel reformaci jako krestanstvi a dodnes se povazuje za  nejen nabozenskou ale take politickou ideologii, coz krestanstvi  v Evrope jiz nema.

0/0
11.11.2010 19:06

halagajda

Evropa se muze rozkrajet aby se zde meli dobre

a ani popravuji sve lidi jen kvuli rozdilne vireRv chibi mi tu ten smajlik s nevolnosti!

0/0
11.11.2010 11:19

warekkonecnesmazan

ehm

tak trosku nechapu kde je rouhani, vzdyt konstatovala to co potvrzuje i koran nebo ne ? :-P

0/0
11.11.2010 10:48

nols

je to necivilizovaná sebranka

V porovnání s s námi mají k civilizaci hodně daleko. To u nás nácek, kterej se rouhá proti demokracii dostane jen pár let natvrdo v lochu.

0/0
11.11.2010 10:34

Ronald_Reagan

http://koranoislamu.cz/

Riskuji pro vás dukáty ... za tu pravdu mi to ale stojí ;-D

0/0
11.11.2010 10:26

Soininen

Islám

je totalitní ideologie programově  směřující k potlačení základních práv a svobod. Není to v žádném případě náboženství. Má společné body s neonacismem, komunismem, fašesmem, atd. Proto je třeba islámská hnutí do jednoho zakázat, stejně tak i projevy islámu které je třeba pronásledovat a potalčovat již v zárodku. To vše za použití jakýchkoliv prostředků s jakýmikoliv následky. V Islámu není ani špetka místa pro nějakou toleranci, porozuměni o duchovnu nemluvě, taktéž úplně absentuje.[>-]

0/0
11.11.2010 10:22

koutlosh

Re: Islám

Tak on náboženský text vzniklý v průběhu válečného tažení stěží může skutečně vést k mírumílovnému směřování následovníků. Zatímco Ježíš Nazaretský nebo Buddha Siddhárta položili základy svého tažení po letech rozjímání, odříkání a vždy hlásali mír a nenásilí (a ne vždy si jejich následovníci vzali jejich filosofii zcela k srdci, ale to už je něco jiného), tak slavný prorok Mohamed položil základy Islámu uprostřed válečných výprav plných plenění a podrobování svých odpůrců, bral si přitom ženy a o nějakých ohledech či milosrdenství nemůže být řeč. Hlavní představitel Islámu byl válečník a dobyvatel, Korán vnikal uprostřed války a mnohé verše v této svaté knize tomu nasvědčují, jak by tedy Islám vůbec mohl být mírumilovným náboženstvím?!

0/0
11.11.2010 10:43

Infantryman

...

Alláh je hnusná modla a Mohamed je sprostý lhář!

Kdyby mi někdo chtěl uříznout hlavu ať napíše a já mu pošlu adresu kde jsem k zastižení... ;-€

0/0
11.11.2010 10:15

pohrobek

Re: ...

Tak s tím s tebou nesouhlasím. Tady jde hlavně o iterpretaci a  o extremismus.  Dnes to v křesťanství také mužes zpochybnit a nikdo ti na to pořádně nic neřekne, a přitom to same kžesťanství v 16. století by te za to upalilo.......

Holt Ortodoxni Islám tolerantní neni. Ale Tředa takový islám v Egyptě nebo Maroku je také uplně něco jiného a přesto je to stále Islám

0/0
11.11.2010 10:22

Ronald_Reagan

Re: ...

T můžu napsat i o fašismu ...

0/0
11.11.2010 10:29

Mallinali

Re: ...

;-D myslíš v tom Egyptě, kde jsou koptové čas od času lovnou zvěří? Heh, no ono je blbý něco interpretovat mírumilovně, když tam máš v textech napsáno abys zabíjel modloslužebníky, nekamarádil se s nevěřícími, bil svojí podřadnou ženu když bude neposlušná nebo že máš ctít zákon krevní msty. Navíc Korán máš brát doslovně protože je dokonalý a neměnný. Heh, to pak může být ta islámská země více či méně tolerantní jen když Korán a spol. více či méně ignoruje...a to tvoje křesťanství...ono by se sice za to upálilo, ale v textech o tom kupodivu nic nemáš, takže to nebyla otázka křesťanství jako takového ale spíš společenské potřeby.

0/0
11.11.2010 15:05

pes Muki

Re: ...

On mysli ten minuly Egypt.  Dnes se pomerne rychle egybtska spolecnost pod tlakem Islamskych fundametalistu, jako muslimske bratrstvo , radikalisuje a priklani k ortodoxii

0/0
11.11.2010 19:11

rhc

Tady je videt

jak je islam tolerantni, zakazanim se nic nevyresi, dulezite je vsechny islamem a nebo jakymkoliv jinym nabozenstvim posednute extremisty popichovat tak dlouho az se jim rozkoci palice. Takze prorok Mohamed obcoval s kozama, byl to srab a vira v nej je hrich, vsichni kdo v nej veri prijdou do ohnu pekelnych, kde Mohamed uklizi kozi bobky. Tak a ted at si vsichni fanatici trhnou Mohamedem :-)

Mimo to vira jako takova je bezchybna a naprosto nevinna, ale vykladaci viry jako jsou cirkve, sekty apod. delaji z ciste veci jako vira nastroj nenavisti. Zbavte se duchovnich a zbavite se problemu. Verici clovek nepotrebuje jineho aby mu rikal jak ma verit.

0/0
11.11.2010 10:09

p555

ano

ano, dalsi z rady ukazek tolerance islamu...

0/0
11.11.2010 10:08

kunta_kinte - multikulti verze

Jak jsem vseobecne proti zakazum

tak Islam rozhodne zakazat !

0/0
11.11.2010 9:53

pes Muki

Re: Jak jsem vseobecne proti zakazum

Je to tretina lidstva a stale roste.

0/0
11.11.2010 19:13

yamajka89

zlatej ateismus

většina náboženství je nebezpečná pouze když v ně věří psychopatickej fanatik.. islám je největší svinstvo a nesmysl.. doufám, že to co dělají a jak šikanují ostatní obyvatele se jim to vrátí i s úrokama

0/0
11.11.2010 9:52

p555

Re: zlatej ateismus

vsechna nabozenstvi (odlisuji od viry) jsou zaloena na slepe fanaticke poslusnosti k cirkvi...

0/0
11.11.2010 10:09

duhacenzor

Re: zlatej ateismus

Atheismus existuje na světě cca 250 let za tuto historicky krátkou dobu stačil povraždit více lidí, než všechna náboženství světa od počátku lidstva dohromady, vše ve jménu atheistické pravdy, že  "vše staré zničíme" (Marat), "náboženství je opium lidstva" (Marx) a člcvěk není člověk ale opice (Engels, Darwin) - a kdo tomu nevěří je "tmář", "reakční spiklenec", kontrarevolucionář", "židobolševik" a "fašista" a na smrt s ním, tohle jste po celém světě dělali.

Takže se nejdříve, páni atheisté, podívejte na VAŠE monstrózní supergenocidy (Velká Francouzská Revoluce, irský hladomor, Mexiko, Rusko/SSSR, Španělsko, 1. a 2. světová válka, holocaust , Čína, Kambodža, Kongo, Ethiopie, korejská a vietnamská válka, potraty, euthanasie, jen abych vyjmenoval to nejkrvavější.) A teprve pak kritisujte jakékoliv náboženství - i třeba ten islám, muslimové jsou ve srovnání s vámi ještě pohodáři, navíc vraždili jen své nepřátele, zato vy jste vyvražďovali vlastní národy a ničili kulturu vlastních národů.

0/0
11.11.2010 12:28

mjr

Re: zlatej ateismus

R^ a k tomu dodávám vlastní přesvědčení, že Mohammed byl falešným prorokem. Korán není slovo Boží, je to špatný padělek, po téměř sedmi stech letech křesťanství krok zpět před Starý Zákon. Korán se ohání tím, jak z Písma vychází, sám ho ale na mnoha místech zcela popírá, degraduje a význam převrací. Ať se na mě nezlobí bratři muslimové, věřím, že jsou mezi nimi poctivý a slušní lidé. Žijí ale v bludu, pokud jsou přesvědčeni, že jsou majitelem pravdy Boží.

0/0
11.11.2010 13:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.