- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Signalizace na trati není. Tak ať aspoň dají vědět obecní vyhláškou, kdy tam zas pojede vlak.
to než schválej tak jsou nové volby. Já bych udělal přednost aut na přejezdu a je to :-)
...a navic ve veku, kdy by nemel sednout ani na kolo... to u nas podobny typek zajel s traktorem primo sousedovi do zahradniho bazenu i s valnikem, protoze ho cestou z pole klepla za volantem pepka. Pohreb mel potom za tyden. Ale zemrit na zetoru, a v bazenu, s valnikem plnym hnoje, nic moc... pro majitele bazenu.
Chyba stojvedouciho nebo jak se jmenuje ten co ridi vlecky a dreziny, ktere jezdi po kolejich, kde neco jede jednou za rok, nebo jednou za mesic. Buzerovat ridice, aby tam pokazde staveli je blbost. Kdyz to jede jedou za uherskej rok, maj si vzit s sebou nejakou opicku, ktera tam nabehne s praporkem a zastavi auta.
A to tam zhruba po 1km je znova prejezd, pres ty same koleje. Ty se totiz obtaci okolo vesnice, takze kdyz projedete vesnici, tak za chvili stojite znova na stopce Sice je to buzerace, ale stopka je stopka....deda mel zastavit.
to on čekal tu drezínu asi spíš od Kbelnice... a ona od Kopidlna, no u Rumcajse, to je mi smůla :)
Na železnici dějou se věci, na dráze jsou zaměstnáni švarní mládenci..
Holt syn drážního inspektora Kryštof Harant, vedoucí odboru Stromy u trati na ministerstvu železnic jel po roce očesat švestku ve stanici Středoplky, a takhle to dopadlo....
Tenhle měl štěstí. Před pár lety ale jedna ženská ne. Na vlečce do Budvaru, přes kterou auta běžně jezdí 70, byl smrťák. A je fakt, že já na té vlečce vlak vživotě neviděl. A jiní také ne, a tak spousta lidí si myslí, že tady je 30 a opatrnost na přejezdu zbytečná. Krásná ukázka toho, jak spousta lidí ignoruje mnohé dopravní předpisy, které jsou opravdu většinu času zbytečné. Ale čas od času ne. A pak jde o život.
Ono to ignorování ze zkušenosti a vlastního pocitu prokázané svobody si občas vybere svou daň. A to existují místa (a je jich hodně), kde ten, který má být omezen má šanci na objevení případu, kvůli kterému je omezován 1/10000, zatímco ten, kvůli kterému tam to omezení je se setkává při každém průjezdu(průchodu) s nebezpečnou situací.
nez rozumu ... alespon ze to tentokrat dobre dopadlo
Mělo by zde dojít k revitalizaci a k častějšímu provozu! Nicméně pravidla silničního provozu platí, i kdyby tam nic už nikdy nejezdilo! V Rakousku podobně málo využívaná trať byla revitalizovaná na jízdy drezín, tato trať je v blízkosti Maďarska v Burgendlandu, mohl bych do doporučit jako dobrý příklad hodný následování...
má zřejmě tuhej kořínek. Šok to musel být obrovskej, klobouk dolů, že ho ustál