Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jsem hromosvod útoků na Věci veřejné. Odradit se ale nenechám, tvrdí John

Předseda věcí veřejných Radek John je v čele ministerstva vnitra často kritizován. V rozhovoru pro MF DNES John uvedl, že je hromosvodem Věcí veřejných a že se rozhodně nedá zastrašit. Na ideové konferenci VV, která bude předcházet jarní volbě předsedy, chce představit radikální návrhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

John

je vskutku hromosvod útoků. VV totiž stále otevírají stále jen nepříliš podstatné věci, na které sami stačí

0/0
8.11.2010 14:17

leonid123

Bulvár na Johna

MF DNES se chová jako bulvár a nevím, co komu na Johnovi zatím vadí? Zatím jsou ty "pochybné věci" pouhými bulvárními drby mi příjde...Rv

0/0
8.11.2010 13:13

Bedra

Bože snad Vás nadbytečné už konečně Radek vygumuje

z přemnožiny postotalitních byrožroutů včetně byrožroutských nic nedělajících a flákajících se policajtů.... Nelíbí se vám to? Jděte, nikdo vás nedrží, fajn. A budeme rušit přemnožené týmy a redukovat přemnožené aparáty. Už se těším na to, jak se soukromé firmy "rvou" o vyhozené neschopné byrožrouty.... A zpátky se dostat do flákačského aparátu - jako cigáni k sociálním nárokům  po návratu z Kanady? Túdle, vaše místo už nebude... Chá-chá...!

0/0
7.11.2010 9:49

reppop

Také to vnímám podobně

Abych se přiznal, tak především ze strany MF Dnes cítím snahu o senzaci za každou cenu tím, že píšou nesmysly o VV a Johnovi. Škoda jen, že se tady nedočkáme i vysvětlení. Třeba kauza ABL zapadla bez jakékoliv další reakce.

0/0
7.11.2010 8:18

Sider

Re: Také to vnímám podobně

Kauza ABL měla jediný účel, zcela zdiskreditovat Bártu, Johna a celé VV. Někdo se bál, že by se opalovaly volby do ps.

0/0
7.11.2010 8:22

performance

Re: Také to vnímám podobně

..on je nemusí nikdo zdiskreditovat, oni se zdiskreditují sami - dnes a denně předvádějí svoji neschopnost ...

0/0
7.11.2010 8:48

_M_

Re: Také to vnímám podobně

A co na těch "senzacích" bylo lživé? Všechno sis mohl prohlédnout ze záznamů. Na tom, že John i VV je neschopnost sama, nic nezměníš. Uveď nějaký ten tvůj "nesmysl". A to že se kauza ABL nedotáhla do konce - tak to je opravdu chyba.

0/0
7.11.2010 21:32

fliper

"chudáčku Johne"

Docela lituji člověka, který nastoupí po Johanovi, všechno a všichni budou zdecimovani a peníze už nebudou na nic neb jeho novinařinou zdegenerovaný mozek zlikviduje totalně celé mimisterstvo a jeho složky. Ještě-že jsem nenašel u voleb v květnu v obálce hlasovací lístek VV, ruka by mi teď, musela upadnout . No ale TOP 09, taky žádna sláva.;-€

0/0
7.11.2010 7:12

Huczín von Szinágl

Vydrž Radku! Vydrž Rajone!

Kdo Johnovi asi píše ty povzbuzující dopisy? Tipuji Kikinu Kočí, Vítka Procházku, Toma Atoma a Sucháče....Každý jich zvládne tak deset denně....

0/0
6.11.2010 22:43

Tom Atom

Teda panáčku...

Tak to v případě mé osoby tipujete dost špatně panáčku szinágle. Já jsem rád, že se u těch diskuzí odpočinu od práce, když teda má nějakej smysl a baví se spolu inteligentní lidé o věcných tématech..;-D  Ale Vás jsem tady zahlídl nějak často, navíc takový nick nevšední..;-D

0/0
6.11.2010 23:16

Sucháč

Re:

John to má těžké, od začátku proti němu brojila média, ale zatím se to snaží ustát. Uvidíme, jak se osvědčí legislativní návrhy, které chce prosadit.

0/0
6.11.2010 19:21

Tom Atom

Re: Re:

No myslím, že média si smlskla dost a to ještě se to zaplatilo, vždyť Modrá fronta je tím pověstná...:-) Taky si myslím, že by mu aspoň měli dát šanci něco prosadit a ne se chovat jako děti či mindráčkové, kterým vadí, že někdo z televize může být najednou ministrem. Podle mě není vůbec špatnej zatím!

0/0
6.11.2010 19:28

_M_

Re: Re:

Média pouze přenášela hlouposti, kterých se dopustil John a VV. A že jich bylo dost.

0/0
7.11.2010 21:34

Tom Atom

Rada

Já bych poradil různým Volům jít raději číst knížky do školy. Až budete mít trochu rozumu, tak můžete psát i příspěvky do diskuze na politická témata...:-)

0/0
6.11.2010 19:12

Veřejný Vůl - VV

Re: Rada

nemůžeme musíme si nějak ten podíl z 50 mil na zabití Bárty a Johna zasloužit.....;-D;-D;-D

0/0
6.11.2010 19:15

dedapepa44

Všichni jsou proti mě.

Chudáčku,nepotřebuješ pofoukat bebínko?;-D

0/0
6.11.2010 19:01

Veřejný Vůl - VV

Re: Všichni jsou proti mě.

spíš potřebuje utřít slzičky

0/0
6.11.2010 19:10

toddla

John John John, co s tím kdo má???

A co má být to nesympatický, dělá bordel apod.? To je Váš subjektivní a samozřejmě vyhrocený názor? Příjde mi, že je tu na Johna šita nějaká bouda, kdy se někdo za každou cenu snažit očernit si jeho pověst...Trapné...Rv

0/0
6.11.2010 18:56

Tom Atom

Re: John John John, co s tím kdo má???

No myslím, že jsou tady nacpaní nějací placení diskutéři z Lidového domu. Jak je ta ČSSD mimo, tak se snaží hanit ostatní...;-D

0/0
6.11.2010 19:04

modra_kravka

Re: John John John, co s tím kdo má???

Troubelíne, jestli se někdo snaží veverky poškodit, tak to nejsou socdemácj z Liháče. Z celé té trojkloaky jsou k nim  VV nejblíže. Spíše se jedná o novináře spřízněné s kmotry z ODS, pro které je TOPka a Veverčáci nezdravá konkurence pro jejich dosavadní penězovod!

0/0
6.11.2010 20:42

Veřejný Vůl - VV

Re: John John John, co s tím kdo má???

hele "toddla" jsi profláklý demetující VV klikač , tak se opakovaně neztrapnuj ....musíš obvinit neznámé síly a vzpomenout na 50 mil co daly nepřátelské síly a betonové míchačky na zabití Sekala, Bárty a Johna.

Jinal čtenáře nedojmeš .......;-D;-D;-D

0/0
6.11.2010 19:05

Tom Atom

Re: John John John, co s tím kdo má???

Tak jak je vidno, nemýlím se:-) Počkejte kluci, až po sjezdu ČSSD, to budete mít práce určite;-D

0/0
6.11.2010 19:08

Veřejný Vůl - VV

Re: John John John, co s tím kdo má???

to  je mi někde u zadní části těla , já čekám  na IDEOkonferenci VV. To bude větší sranda.;-D;-D;-D

0/0
6.11.2010 19:13

Kurri22

Re: John John John, co s tím kdo má???

Já si spíš myslím, že bouda je to celé Johnovo působení v politice. Čekám až konečně vytáhne tu skrytou kameru, jinak si to nedovedu vysvětlit.;-D

0/0
6.11.2010 19:59

Tom Atom

Re: John John John, co s tím kdo má???

No myslím, že už tady máme dlouhodobě větší adepty na to - takovej Rath už by natočil aspoň 10 celovečerních trháků se svými "výstupy"....;-)

0/0
6.11.2010 20:08

Veřejný Vůl - VV

Pozor na záměnu slova vůl a kůl

ono je to sice u Džona jedno , ale ať nepřijdete o dukáty

0/0
6.11.2010 18:32

performance

John je zatím hromosvod - za chvíli bude "kůl v plotě".

0/0
6.11.2010 17:29

Sucháč

Re: John je zatím hromosvod - za chvíli bude "kůl v plotě".

Jako že jediný bude na ministerstvech něco dělat?:-)

0/0
6.11.2010 17:55

Veřejný Vůl - VV

Re: John je zatím hromosvod - za chvíli bude "kůl v plotě".

ten i kdyby dělal 4 roky uklízečku tak ten bordel co udělal nikdy neuklidí....

0/0
6.11.2010 17:57

sejmito

Re: John je zatím hromosvod - za chvíli bude "kůl v plotě".

A jaký už udělal bordel? Máte se díky němu nějak hůře? Nebo jen kritizujete, protože je to "in"?

0/0
6.11.2010 18:30

Veřejný Vůl - VV

Re: John je zatím hromosvod - za chvíli bude "kůl v plotě".

čo je to "in" to je nějaké  Veřejné Sprosté Slovo ;-D;-D;-D

0/0
6.11.2010 19:07

jmaly.pce@seznam.cz

Re: John je zatím hromosvod - za chvíli bude "kůl v plotě".

;-D;-D;-D;-D Rv

0/0
6.11.2010 19:39

Tom Atom

Re: Písalku, piš si na vaševeš.cz takovýhle bláboly:))

Vy jste tak vynalézavý jakože já jsem buddhistický mnich;-D Měl by si Vás najmout Jyrka prot tu jeho "slavnou věc.cz";-D

0/0
6.11.2010 18:59

Veřejný Vůl - VV

Re: Písalku, piš si na vaševeš.cz takovýhle bláboly:))

a čo ta si , že posíláš lidi jinam ???

náký Drábek či dozorca z ABL ???

0/0
6.11.2010 19:18

Tom Atom

Re: Písalku, piš si na vaševeš.cz takovýhle bláboly:))

Přečti si ještě jednou, co tady píšeš na diskuzi a zamysli se nad vlastním IQ...:-)

0/0
6.11.2010 20:11

čulibrkbrk

John je ministrem jen proto,

že Nečas si byl vědom toho,pokud nebude John a Bárta ministrem,tak si v poslanecké sněmovně ani neprcne.A je to dnes vidět.

0/0
6.11.2010 17:25

frantahorni

Re: John je ministrem jen proto,

Jako kdyby ministři ODS nějak zářili, zatím jen sedí na svých židlích a pobírají plat!:-/

0/0
6.11.2010 17:52

Veřejný Vůl - VV

Re: John je ministrem jen proto,

a ODS taky vraždí Indiány nezapomeňte dodat. A chtělo by to neco dojemného o VV , je to tu nějak Neveřejné ;-D;-D;-D

0/0
6.11.2010 17:59

toddla

Smršť na Johna

Ano, John byl prostě vybrán jako mediální osobnost k útokům s odůvodněním menší kompetence apod. A přitom jakou kompetenci měli ministři před ním? Politik totiž ani nemá být úzce zaměřeným odborníkem, ma mít zkrátka odhodlanost, mechanismy, jak prosadit svůj program, a to si myslím, že John má. Bohužel ho odsuzují, aniž by k tomu měli pádné důvody!:-/

0/0
6.11.2010 16:36

frantahorni

Re: Smršť na Johna

Tak třeba policistům je nesympatický už jen tím, že i když jim nesnížil platy, stejně přijdou o řadu výhod, ze kterých se jako veřejní činitelé mohli těšit...

0/0
6.11.2010 16:50

Veřejný Vůl - VV

Re: Smršť na Johna

policisty naštval zejména svým podrazáctvím a křiváckým chováním .... dodnešk ase můj známy směje jak bylo těch pět láhví od piva pod autem u MV na přímý příkaz Johna pietně fotografováno, snímány otisky ..... myslím že tolik nadávek na koko .. nebylo řečeno ani za 40 let totality....

0/0
6.11.2010 17:04

modra_kravka

Re: Smršť na Johna

Franto z Horní dolní, jak jsi příšel na to, že policajti (hasiči, bachaři, celníci, BIS a pod.) nebudou mít nižší platy. To jim jako těch - 10% odpustí?? A z jakých dalších výhod se ti "veřejní činitelé" (dnes úřední osoby) již nemohou těšit? Že jako jediní ze států EU (a NATO), budou mít zdaněny příspěvky za službu! Na to mohl přijít pouze člověk, který své mozkové buňky zčasti zlikvidoval zhýralým životem katolického chvástala.

0/0
6.11.2010 20:51

Veřejný Vůl - VV

Re: Smršť na Johna

hele VV klikači už toho obviňování neznámých sil !!nechte toho je to hloupé....

1. kdo jej vybral za obět ???  2.ujasněte si význam slova kompetence . 3.Jaký program dosud prosazoval na tomto postu ... a co si myslíteo  včerejším zákonu o volebním členění Prahy ??? Lidí se zeptejte na důvody .... za 130 dnů preference na 1/2 to tu ještě nebylo , taže srovnejme aby jste to nesváděl na malost a novost strany

v r 2006 šli zelení z 6,29 sněmovna na  5,3 v komunálkách....a preference jim šly nahoru za zaří 2006 dokonce nad 10 procent

VV v r 2010 z 10.88  na 2.96 v komunálkách  ....a tak se nad tou [>-]podlostí voličů [>-] zamyslete .....

0/0
6.11.2010 16:58

rafol

Hromosvod?

Ja bych to nazval spise maskot.;-D

0/0
6.11.2010 16:25

pyjonýr tup09

Re: Hromosvod?

To spíš 1000 dukátů.

0/0
6.11.2010 17:20

Veřejný Vůl - VV

Re: Hromosvod?

pozor na to ....kot . Pokud chcete použít ono "cenzutou vynaté slovo" používejte tento opis       "kohout ve staročeštině, staropolštině, staroslověnštině, srbštině, chorvatštině, lužičtině a některých ruských dialektech"

0/0
6.11.2010 18:15

jmaly.pce@seznam.cz

Re: Hromosvod?

;-D;-D;-DR^

0/0
6.11.2010 19:40

duchacek to zaridi

soudil bych

po předložení legislativních návrhů. Podle těch se uvidí, zda je John na svém místě. Je jasné, že škrty se nezavděčí, že jen jeho příchodem neustane korupce sama od sebe.

Ale důležité je, aby vzniklo takové právní prostředí, kdy se korupce přestane vyplácet, i když to je samozřejmě běh na dlouhou trať.

0/0
6.11.2010 15:45

julek007

Re: soudil bych

Ano, ale to vyžaduje čas a většina lidí si myslí, že to je ze dne na den.

0/0
6.11.2010 15:57

Veřejný Vůl - VV

Re: soudil bych

zatím Džon vyplodil chaos a lži, např to při té demonstraci byla ukázka lží a podrazů VV , tím se defamoval a vystoupala na povrch jeho nevábně smradlavá minulost.

Taktéž Bártovy lži o geniálních schopnostech a výsledky ABL za r  2009 , ukázaly lidem co nevěděli o co jde , že je to jen vyčůraný pražský podnikatelský póvl.

Takže pak květináče a rolky papíru nezabraly a nepřerazlily jeho absolutně diletanské  chování v oblasti dopravy.Ani dojemné scénky jak si hraje s vláčky nepomohly.Preference které šly během 4 měsíců  na 1/ , to se dosud nikomu nepovedlo. O debaklu smradlavého komunálního sběru co dali na soupisky  v komunálkách ani nemluvě.Mysleli si že voloči jsou velcí blbci a slepí a hluší.

To jak se VV vykašlaly na poplatky, odstranění Kalouska, progresivní daň a včerejší hlasování VV k jednoobvodové volbě magistrátu v Praze ,ukazuje absolutní neschopnost zakrýt podvody a lži na voličích.

0/0
6.11.2010 16:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.