Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bývalý policista známý z kauzy Kajínek je ve vazbě. Kvůli padělaným obrazům

Bývalý vysoký plzeňský policejní důstojník Jiří Kreuzer, jehož jméno je spjato s kauzou doživotního vězně Jiřího Kajínka, skončil za mřížemi. Soud na něj uvalil vazbu. Kreuzer je podle informací MF DNES šestým obviněným ve velké aféře s padělanými obrazy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

godays

Kájínek je vrah a je dobře že dostal doživotí....

R^:-)EU

0/0
6.11.2010 21:08

Lady Humussprey

Re: Kájínek je vrah a je dobře že dostal doživotí....

A jakou v tom pro sebe vidíš výhodu?

0/0
6.11.2010 22:27

koskosos

Re: Kájínek je vrah a je dobře že dostal doživotí....

žádnou a proč by měl vidět?

0/0
7.11.2010 1:12

modra_kravka

Re: Kájínek je vrah a je dobře že dostal doživotí....

No třeba proto, že už si ho nikdo příště nenajme!

0/0
7.11.2010 12:28

mirni

vazne si myslite jako autor clanku ze ma neco spolecneho

Kajinek a nejaka falsa obrazu? ... to jen autor se rozvasnil - asi dostavaji plat podle delky sloupku - a tady se to hodilo ... za tyden bude onen policajt venku z cely, ale to uz tento autor nenapise a jede se dal - zustane stin podezreni ze se proti chudakovi Kajinkovi spikli vsichni policajti kteri jsou proste minimalne sprazeni s galerkou! ;-D  lidicky - delaji z nas pitomce a bohuzel spousta s nas jim to basti....

0/0
6.11.2010 18:37

mirni

je zajimave jak lze prejit od vysetrovaneho policsty kvuli

obrazum az k rozboru pripadu Kajinek ... rovnez je zajimave ze se autor clanku vyhnul tomu aby jmenoval vrahem v Borskych serpentynach odsouzeneho Kajinka - jinak kdyz uz pise o pripadu tak mel jeste pridat k onomu jednomu bodyquardovi tu drobnost, ze kdyz prezil nekolik prustrelu, ze sdelil ze ten kdo jej takhle provrtal olovem byl pan Kajinek ... /// jenze tady se zacal vytvaret obraz nevinne odsouzeneho Kajinka - natacet filmy a glorifikovat vraha! Jestlize soud uznal dostatecne dukazy a vypoved svedka za natolik zavazne ze odsoudil Kajinka na dozivoti - pak si myslim ze nema cenu diskutovat nebo si neco vymyslet.... Kajinek ma casu v kriminale dost aby si vymyslel jeden pribeh za druhym a nove a nove konstrukce - uz i JUDr. Slamova ktera se domnivala ze Kajinka spasi zjistila ze to je marna snaha protoze to proste nelze kdyz je Kajinek vinen ..a tak to s nim vzdala a odesla radeji do politiky k pani Bobosikove aby se realizovala tam!

0/0
6.11.2010 18:31

modra_kravka

Koukám, že tady každý všechno ví, a ode všeho má klíče.

Problém je však v tom, že kdyby toho expolicajta tehdá poslechli, a toho "podnikatele" zatkli již v pátek, tak mohl i s tou gorilou žít ( i když možná na Borech), a ne zhasnout  vedle plotu borského  kriminálu. Odložením zatčení na pondělí, měl někdo dost času  nechat odstranit nepohodlného svědka.

0/0
6.11.2010 17:36

jarda41

???

Živnostňák na detektivní služby od roku 2009?

Mně vymohl 800.- za poplatek 1000.- už v roce 2001;-D!

0/0
6.11.2010 16:44

Placirka

Kájínek je proti...

těm, co ho dostali o lapáku ,naprosto čistej beránek.R^

0/0
6.11.2010 16:10

mazec v luftu s Fw 190 A-8

To by mohl Kreuzer jít na celu za Kajínkem.

Přátelsky by pokecali o tom co a jak. Jak bylo, je a bude. No prostě by si kluci měli co říct. A určitě by měli ze sebe navzájem velkou radost :-)

0/0
6.11.2010 14:01

mirni

Re: To by mohl Kreuzer jít na celu za Kajínkem.

pokud vim tak vazba nema nic spolecneho s celami ve vykonu trestu .. navic Kajinek neni v Plzenske veznici.

0/0
6.11.2010 18:33

medabzuk

sama slusna perzona

v tyhle svindl kauze ;-O

0/0
6.11.2010 11:49

nonick

No vida...vono to nakonec půjde...!

;-) R^

0/0
6.11.2010 11:35

nenápadně maskovaný Kei

Smrad se line...

To jsou ti liliově čistí Mirkové Dušíni z kauzy Kajínek??

0/0
6.11.2010 8:09

bily medved

Z Kajinaka

se udelal nejvetsi vrah a zlocinec.Ti nejvetsi zlocinci sedi ve snemovne v talarach a uniformach,navic jsou chraneni zakonem ;-)

0/0
6.11.2010 7:59

anti-anti

Přece jen melou.

R^

0/0
6.11.2010 7:58

medabzuk

Re: Přece jen melou.

nejak pomalu

0/0
6.11.2010 11:50

anti-anti

Re: Přece jen melou.

Mají toho moc.:-)

0/0
6.11.2010 14:41

reinkarnované kotěxxl1

velmi zvláštní věta

" Po více než dvou hodinách obviněného ho policisté ze soudní budovy odvedli " 

To má obviněný svoje dvě hodiny, ten se má ...

0/0
6.11.2010 7:52

Kozousek

Re: velmi zvláštní věta

 Ještě , že se neinspiroval (Prostějov)  nevykopl mříže a neužíval si svobody. Rv Asi mu nechali po zkušenostec klepeta.

Chybami se konečně učí.;-D;-D  Reaguji na nadpis.;-D

0/0
6.11.2010 9:16

Klarka super kočika

Kajínek je jen dokonaly bily kůn.

Vše zařidili policiste a hodili to na Kajínka, byl vybran jelikož mel problemy s zakonem a soudy tomu budou veřit.;-(

0/0
6.11.2010 4:57

wrah

Re: Kajínek je jen dokonaly bily kůn.

A ve světle nových důkazů, respektive čím dál zprofanovanějších "svědků" se současný soud ze setrvačnosti drží předchozího rozsudku, ačkoliv ho vlastně již nemá jak odůvodnit.

0/0
6.11.2010 7:38

reinkarnované kotěxxl1

Re: Kajínek je jen dokonaly bily kůn.

já si myslím, že Kajínek je pěknej lump, ale tohle na něj bylo hozeno, aby právě páni z podsvětí (policie) zůstali čistí.

0/0
6.11.2010 7:54

anti-anti

Re: Kajínek je jen dokonaly bily kůn.

Nikdo přece netvrdí, že má svatozář. Vrah však nejspíše skutečně není.

0/0
6.11.2010 8:00

reinkarnované kotěxxl1

Re: Kajínek je jen dokonaly bily kůn.

já napsala totéž´jinými slovy, tak proč taková reakce?[]

0/0
6.11.2010 8:07

anti-anti

Re: Kajínek je jen dokonaly bily kůn.

Sorry asi jsem si to špatně vyložil, omlouvám se. :-)

0/0
6.11.2010 8:19

rehakkarel

40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

40 let devastace policie komunisty na galerku, která má jedinou povinnost a to beztrestně šikanovat své spoluobčany si vybírá svou daň, nedotknutelnost vysoce postavených komunistů a bezpečnostních složek byla pověstná, byli to v podstatě organizované kriminální bandy, které kradly, šmelily, vraždily a byli nedotknutelní, mohli k vám kdykoliv přijít, vše vám sebrat, zařídit, aby se děti nedostali ani na lepší učňák natož SŠ, o vysoké ani nemluvě, druhý den zařídili vaše propuštění ze zaměstnání a odmítnutí v novém zaměstnání, okamžitě vás obvinili z příživnictví a za nic jste mohli skončit v kriminálu, bez jakéhokoliv dovolání ke komukoliv, stačilo jen vyjádřit názor proti vládnoucím komunistům, když tady naivkové, kolaboranti nebo hlupáci píší jak to za komunistů bylo úžasné, vzpomenu si jak bylo jednoduché zničit život člověka i jeho rodiny, a ti pravý zločinci nikdy nikdo nepostihl, když komunisti kradli přece to nebyla krádež - zločinci, kteří dnes vyžírají poslední důchody!!!!!!!!

0/0
6.11.2010 0:02

Censor es la teta

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

R^

0/0
6.11.2010 0:12

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Já jsem tolerance sama, ale v tolika hrubkách se však nehodlám prodírat. Tvůj problém bude nízké vzdělání. To si doplň a až posléze tě někdo bude brát vážně.

0/0
6.11.2010 1:21

Rubik1

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Nesmysl, hrubek je tam jak šafránu. Že by potrefená?

0/0
6.11.2010 1:25

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Spolužák? Kdyby byl šafrán takto namnožený, dal by se už nazývat plevelem.

0/0
6.11.2010 1:29

Klarka super kočika

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

R^

0/0
6.11.2010 4:40

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

rozumím vašemu textu správně, psalo se o vás tak musíte odvést pozornost, abych vám udělal radost přidám pravdivý příběh, nebudu jej po sobě číst, nestojíte mi za to: Zasloužilý soudruh (ZS): nedostudovaná ZDŠ, ale získal RSDr., jako předseda krajské partaje dostal zabavený dům politicky nepohodlné rodiny, která byla přestěhována do suterénní 1+1, ZS pracoval v AV jako kádrový pracovník, jeho plat pětinásobně překračoval plat pana Wichterleho, jeho dětem komunisti zajistili jakoukoliv VŠ, narozdíl od většiny národa, kdy nebylo možné si svobodně vybrat ani SŠ, na VŠ jim byl zajištěn studijní pobyt na západě, při VŠ vstoupili do KSČ, byl jim okamžitě přidělen byt i přesto, že běžní lidé čekali i 20 lety a žili s dětmi a rodiči v 2+1, po 89 se děti ZS dostali na vedoucí místa státu, kdo jiný měl zahraniční školy, ZŠ mezitím privatizoval co se dalo, z celé rodiny se stali miliardáři, kradli před 89, privatizovali po 89, ale vždyť komunisté za nic nemůžou ... vše je to ten kapitalismus...

0/0
6.11.2010 1:49

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

O tehdejších poměrech nevíš nic. Jen výplody fantazie a špatná informovanost. Vzhledem ke tvým výkonům v gramatice se s tebou o titulu RSDr. bavit nebudu. V kapitalismu se umím pohybovat stejně dobře, jako předtím v socialismu a nedělá mně to problém. Něco ti prozradím, co ti hlava nevezme. Dobře se má jen ten, kdo je na to zvyklý. Kdo byl tenkrát na chvostě, je na něm dodnes. To jsou takové nepsané zákony, které lidé mylně nazývají osudem.

0/0
6.11.2010 2:25

Klarka super kočika

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Jinak jsi normalni? Rv

0/0
6.11.2010 4:52

reinkarnované kotěxxl1

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Lady ano, ovšem ty máš nějaký pokřivený pohled na celou věc...

0/0
6.11.2010 8:08

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

komunisti píší o pokřiveném pohledu..., vzpomínám na Kryla jak zpíval: vrah na rohu o morálce káže

0/0
7.11.2010 13:51

reinkarnované kotěxxl1

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

souhlasím.

I já jsem člověk žijící pěkných pár let v socialismu. Můj děda, původně přesvědčený komunista, hodil soudruhům stranický průkaz v r. 68 pod nohy (do slova a do písmene) a nikdy jsme s tím problém neměli. Já jsem vystudovala bez problémů SŠ, dostala jsem se na první místo, kde jsem měla zájem pracovat. Byt jsme nemuseli řešit, jelikož jsme bydleli ve svém domě.

Rozčiluje mě, když se  plno lidí vymlouvá, že díky komunistům nemohli studovat a při tom jsou rádi, že nepropadli už na ZDŠ. Jak jednoduchý alibismus nám komunisté vytvořili a ještě 21 let po sametu se na ně bude všechno svádět. Nikdo není schopen přijmout zodpovědnost za své činy a tak komunisti jsou dobrá výmluva, věřím, že to bude platit i za dalších 20 let :c(

P.S. nikdy jsem u nich nebyla, je to pouze můj nezaujatý názor

0/0
6.11.2010 8:05

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Díky na názor. Já jsem tedy ve straně byla, ale jen do roku 1985, kdy mě vyškrtli. Oproti vyloučení to mělo výhodu, že se na mě hledělo, jako bych ve straně nikdy nebyla. Nemělo to žádný vliv na můj osobní život i za hranice mě ještě 2x pustili. Po roce 89 jsem pomýšlela na návrat, když ta nejhorší část členů přešla do OF, ale nakonec jsem vstoupila do ČSSD. Asi po roce jsem pochopila, proč v roce 1921 se komunisti od nich odtrhli a já udělala to samé, přestože už jsem u nich měla funkci a tak bych místo radní dostala.

0/0
6.11.2010 11:17

denny2006

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

k.p.;-D

0/0
6.11.2010 13:32

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Proč by byli komunisti výmluva. 40 let ekonomické a lidské devastace se bude sanovat možná dalších 80 let, než budeme na srovnatelné ekonomické úrovni s ekonomikami ostatních zemí, jako v 1948. Možná, že tyto škody nepůjdou již nikdy napravit. 40 let komunisti ničili lidskou odpovědnost a morálku, tato generace nevymřela v 1989, bude žít ještě desítky leta a bude se chovat tak jak jí komunisti naučili. Ano, škody komunistů si budeme "užívat" ještě desítky let po jejich kolapsu.

0/0
7.11.2010 12:04

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

A za nacistické okupace byste se choval podobně? Soudruhu netikejte mi, takovéto manýry si zkoušejte na své spolustraníky! A nezkoušejte někomu namluvit, že nejste holá řiď. ;-D;-D;-D Žij jste z majetku mých předků a teď Vás živím já, nebo kde si myslíte, že se berou peníze na váš důchod. Vy jste si na žádný důchod nevydělal. Zdevastoval jste zemi budováním socialismu. ;-€;-€;-€

0/0
6.11.2010 12:46

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Zase mezera ve vzdělání a tentokrát ne ve školním. Tedy, tykání v diskusích na internetu jsme nevymyslili my, ale přišlo , jako zvyk za zahraničí. Kdybys ovládal nějaký cizí jazyk a byl v něm schopen na třeba anglicky mluvících serverech diskutovat, pod svým nickname, tuhle jednoduchou zásadu bys věděl. Jednak je to praktické a jednak to značí rovnost mezi diskutéry. I to tvoje užívání zdvojených emotikonů se považuje za slámu z bot. Nevím, proč jsi do toho zapletl moji majetnost, trochu to připomíná Stroupežnického "Naše furianty", kde se řepové chlubí, jaký mají grunt. Dle výzkumu mezi lidmi, co považují za bohatství, tak do toho se vejdu několikrát a jestli se ti to nelíbí, je to dobře. Založ si sociální skupinu na facebook, s názvem, " iFrustrát ".

0/0
6.11.2010 13:08

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

v ČR se řídíme podle české etikety, ale je jasné, že vy komunisti jste považovali etiketu za buržoasní společenskou pavědu, psal jsem o vaší holé řiti, protože jste s tímto tématem začala - vytahovala jste se, že se umíte o sebe postarat v každém režimu (majetek, který mám já má 1% lidí v ČR, pochybuji, že ho máte, jste jen zapšklá a vzteklá osoba, nenávidící odhalování jí nepříjemných skutečností o její straně, pravděpodobně bývalá členka SNB nebo ČLA, která dnes žije) neudivuje mne, že ani nevíte co jste sama psala, laskavě mne neposuzujte podle sebe, založte si co chcete, když to tak potřebujete, možná, že by pomohla psychoterapeutická skupina pro nervově labilní (samjlíci jen pro vás) ;-D;-D;-D

0/0
6.11.2010 20:16

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Tak to se ke mně sklonil miliardář, který sice dle svých slov "netiká" a pro technický výraz emotikon, nebo lidově šmajlík, vymyslel název "samjíci", ale nikdo mu nevymluví, že ze šesté třídy ho nevzali na gymnázium z politických důvodů.

0/0
6.11.2010 21:45

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

proč si vy komunisti myslíte, že když někdo popisuje vaše manýry, tak je ukřivděný a popisuje svůj problém, asi nikdy nedokážete pochopit, že někdo může psát o vašich zločinech, protože to byly zločiny, asi je na to jednoduchá odpověď, musíte plivat, lhát a odvádět pozornost, prostě vám nic jiného nezbývá, kdy si konečně přiznáte, že jste prohráli a končíte

0/0
6.11.2010 22:40

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Nedivím se ti, že se ti ve škole za socialismu nelíbilo.Dovedu si představit i úpravu tvého písma. Když tenkrát děvče dostalo psaníčko s takovou úpravou písma a plné gramatických chyb, tak ho ukázalo celé třídě a dotyčný škrabálek sklidil notný posměch. Jinak nemám pocit, že by myšlenka komunismu byla mrtvá a v době, kdy Evropa plave břichem nahoru, už vůbec ne.

0/0
6.11.2010 23:07

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

;-D;-D;-D

0/0
6.11.2010 23:52

Lady Humussprey

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

Bobky? Strach, že souvětí nezvládneš. Klidně něco zase napiš a já ti to ráda a zdarma opravím.

0/0
6.11.2010 23:59

rehakkarel

Re: 40 let komunistické devastace udělalo z fízlů galerku

!Jak může mluvit o opravách někdo, kdo píše s chybami? V první třídě jste se neučila, že se za tečkou dělá mezera? Psaní čárek není také vaše silná parketa. Hlavně, že se bijete ve svá stařecká prsa, ale máte máslo na hlavě. Hlavně, že se vysmíváte ostatním za to samé. FUJ!

K tématu byste něco dokázala? Asi ne, že! Na to nemáte inteligenci!

0/0
7.11.2010 1:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.