Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté z Košic: Video šikany není důkaz, děti s natáčením nesouhlasily

Na Slovensku začal soud s desítkou bývalých policistů, kteří šikanovali malé romské chlapce a natáčeli si je na mobilní telefon. Advokáti obžalovaných se hájí absurdním tvrzením, že soud nemůže záznam týrání uznat jako důkaz, protože romští chlapci nedali k natáčení souhlas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

opportunity

Policisté to "nerozdejchali",

ruply jim nervy, a to proto:

http://www.youtube.com/watch?v=wAwgWU0FntE

0/0
7.11.2010 18:28

pavel.n

spoluobčané

Napíšu něco co není přímo k tématu - když jsem byl před více jak 20 lety na vojně zažil jsem tam spoluobčany , kteří neuměli číst a psát , neuměli jíst příborem , jednomu bylo 21 let a měl 7 dětí - když jsme mu ukazovali kondom , ptal se k čemu to je ....v  Košicích jsou tito spoluobčané opravdový problém a ne nadarmo se říká - na hrubý pytel hrubá záplata

0/0
7.11.2010 18:20

Forrrest

Humus!

Zlaté civilizované ČeskoR^

0/0
6.11.2010 20:56

orinka3

jak na ně?

Tihle malí kluci jsou si moc dobře vědomi, že dokud jsou pod zákon, můžou řádit jako smyslů zbavení a nikdo na ně nemůže. Takže jediné, z čeho by mohli mít strach, je řádný výprask: jiný trest dostat nemůžou a budou pokračovat ve své trestné činnosti, dokud nenabydou patřičného věku, aby mohli zůstat ve vězení. Nelíbí se mi, co jim ti policajti vyvedli, protože se jim to podle mě vymklo a byl to velice nerovný boj. Chovali se neprofesionálně. Ale asi byli taky dost bezradní z představy, co kluci udělali a chtěli jim dát za vyučenou.:-/

0/0
6.11.2010 15:13

mazec v luftu s Fw 190 A-8

Možná si to redaktor SME vymyslel.

Na těch záběrech můžou být klidně hoši z Amnesty International v policejních uniformách, kteří si natáčení s mladými cikány domluvili. Něco jako "pravdivá" reportáž ve filmu Ulovit miliardáře. Je třeba pořád držet uvažování lidí v tom správném kurzu EU. A jestli je to pravda, pak nechápu, že ti hodní romáčci se místo školy, dělání úkolů, tréninku apod. dostali do spárů rasistických policajtů.

Mimochodem není někde zprávička o tom co dnes (ne včera) dělá Natálka. Pár dní už tady postrádám o ní informace.

0/0
6.11.2010 13:47

_-1-_

Já se v tom až tak nevyznám, ale zákony platí pro všechny ..

.... jestliže mladý zločinec nebude souzen jen proto, že je mu 14 let ........... tak by neměli být souzeni ani ti, proti kterým byly důkazy získány nezákonným způsobem.

Sice je to v obou případech špatně, ale zákon je zákon.

0/0
6.11.2010 12:24

majkl87

Zavřít diskuzi

Prosím Idnes, aby uzavřela tuto diskuzi převážně odporných rasistů s radikálními názory. Děkuji

0/0
6.11.2010 12:22

_-1-_

Re: Zavřít diskuzi

A jak byste si diskuzi k podobnému článku představoval? .... Co by tam smělo být diskutováno?

0/0
6.11.2010 12:26

zsomr

Policejni sikana .

Ti decka byli predvedeny na sluzebnu jakozto podezdreli a ne zatceny a uz vubec ne odsouzeny . Policajt misto toho , aby zajistoval dukazy o prepadeni duchodkyne , tzn vyrazil do terenu a venoval energii vysetrovani , radeji predvola mistni Ciganske decka , postve na ne sluzebni psy a prilozi jim pistoli k hlave a jeste se u toho ohrome bavi . Mozna to ty decka opravdu udelali , ale ti policajti co takhle zneuzivaji pravomoci jsou stejna sebranka , jako ti co prepadali .

0/0
6.11.2010 10:01

troll123

Re: Policejni sikana .

bol to v okoli znamy gang, ziadne nahodne vybrate chudatka. zbierat dokazy? naco? ziaden z nich nemal vek, aby proti nemu mohlo byt zacate trestne stihanie.

0/0
6.11.2010 13:09

luki

Re: Policejni sikana .

Máte pravdu, policejní šikana je mnohem účinnější Rv

0/0
6.11.2010 13:37

IMO

Psychopaté nemají u Policie co dělat!

Psychopatičtí jedinci samozřejmě u Policie nemají co dělat. Samozřejmě Cikány je třeba postihovat v rámci platných zákonů za jejich porušování a nikoliv je vystavovat týrání ze strany psychopatů v policejních uniformách.

0/0
6.11.2010 8:04

Forrrest

Re: Psychopaté nemají u Policie co dělat!

R^

0/0
6.11.2010 11:49

dragon1

A

jak byli potrestáni ti mladí indiáni za napadení důchodkyně

0/0
6.11.2010 7:27

DIVIX

Natočiť si to na mobil

bola riadna hlúposť. Na druhej strane čo sa stane takému sopliakovi, ktorý prepadne dôchodkyňu? Nič, a môže v okradaní a prepadaní pokračovať. Podľa mňa to bol primeraný a výchovný zákrok.

0/0
6.11.2010 6:01

kord

Objektivita - opravdu?

Připouštím, že by se policista takhle chovat neměl.

Bohužel pravdou zůstává, že u nás na městě máme problémy s romskou

menšinou. Zas a znova někoho obtěžují, napadají a okrádají …

… ale je zřejmě politicky nekorektní psát zrovna o tomhle, protože jsem o tom doposud nikde nic nečetl. Zato, když je to naopak - to se to musí řádně rozepsat.;-D

0/0
6.11.2010 0:18

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Re: Objektivita - opravdu?

Žel-pravdu díš.

Esi to opravdu bylo tak, jaxe píše v článku, se asi nikdy nedozvíme. Jestli je pravdivá jen desetina z toho, určitě si zúčastnění zasloužej spravedlivej a tvrdej trest, o tom žádná. Nic z popsanýho si policajt prostě dovolit nemůže. Tečka.

Ale kolik jste, milí novináři, ututlali podobných story s negativním zbarvením protagonistů? Proč najednou zdůrazňujete národnost obětí? Proč se to jinde jen  hemží mladíky?;-€?

0/0
6.11.2010 0:27

pes Muki

Re: Objektivita - opravdu?

No nevolit politiky, kteri nechteji zmenit zakon. Az bude zakon muzes trestat.

0/0
6.11.2010 5:28

pes Muki

ach jo

Tak si vzpominamm jak v padesatych letech, kdy noviny nam neustale vykladali, za se vsechno deje v USA cernochum. Tehdy se posilali protesty a lide byli proti a ubohych cernochu, se zastavali. Dnes se jiz ceska spolecnost nejak zmenila a utlacovaneho tmaveho cloveka se skoro nikdo nezastane.

0/0
5.11.2010 22:51

opportunity

Re: ach jo

Ale jo, Amnesty International nás napomíná skoro furt. Ale rada žádná.

0/0
5.11.2010 22:58

grandemi

Re: ach jo

On nás napomíná kde kdo, ale když jde o ně tak mají vyrážku.

0/0
6.11.2010 6:45

angelyn

sorry, ze se lidi nezastávaj kriminalníků

Videli jste nekdy Lunik 9 v Košicích? Zkuste si vygooglovat obrazky... Košičani maj hrůzu tudy projet byť jen autem...

http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://img.topky.sk/zivot/104144.jpg/lunik-ix--lunik-9-lunik9-kosice-lunik.jpg&imgrefurl=http://www.topky.sk/cl/10/504139/Desat-rokov-za-vrazdu-priatelky-na-Luniku-IX&h=200&w=200&sz=16&tbnid=hDuafJ4a5xhmRM:&tbnh=104&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dlunik%2B9&zoom=1&q=lunik+9&usg=__xBUUauDaPF2xLpL93N5e08f-Yx0=&sa=X&ei=uH3UTO3fCYmSOqHN7bwF&ved=0CCMQ9QEwAw

0/0
5.11.2010 22:59

opportunity

Re: sorry, ze se lidi nezastávaj kriminalníků

Viděla jsem, a taky vesnice, jezdila jsem tam služebně, a měla jsem docela nahnáno.

0/0
5.11.2010 23:09

pes Muki

Re: sorry, ze se lidi nezastávaj kriminalníků

Ja sem takovy rasista, ze se i pres cernoske getto bojim jet autem.

0/0
6.11.2010 5:31

Jan.Sochor

Zmíněné praktiky policajtů jsou nelegální ale pochopitelné

V romských ghettech jsou specifické podmínky taky k práci policajta. To co by nebylo akceptovatelné v nějaké dobré čtvrti, v romském ghettu je nevyhnutelné pokud má mít policajt jaký taký respekt mezi romskou mládeží. Romský nezletilec ve slušnosti policajta vidí slabost zřízení a podle toho se potom chová.

Naproti tomu od policajtů byla neprofesionální hloupost natáčet průběh zásahu na mobil, takže za to by měli být potrestáni velitelem ale jinak bych je přijal zpět do služby protože mají šanci mít u Romů autoritu.

Slovenský soudce to zřejmě tuší, proto našel obezličku jak zmíněné policajty nepotrestat aby mohli být přijati zpět do služebního poměru. Soudci smajlík R^

0/0
5.11.2010 22:01

podle_cenzora_rasista

děti?

16-tiletý výrostek je dítě?

0/0
5.11.2010 21:05

Kosta262

Správná námitka!

0/0
5.11.2010 20:37

Kosta262

Re: Správná námitka!

Konečně snad někomu dojde jaká zhovadilost se často zrodí z ochrany osobních údajů.

0/0
5.11.2010 20:38

podle_cenzora_rasista

kdo to začal?

Pokud čtu dobře, stalo se to na služebně.

Jak se tak dostane parta 10-16 tiletých na služebnu? Protože dělají něco nezákonného.

Co to bylo v tomhle případě? Zbili a okradli starého člověka.

Vám to někomu přijde normální? Mně tedy ne. Myslím, že za tohle měli být u soudu ti kluci, ne policajti.

0/0
5.11.2010 20:25

Mitchell

Re: kdo to začal?

Obojí. Jedni za přepadení, druzí za šikanu.

0/0
5.11.2010 20:33

opportunity

Re: kdo to začal?

Správně. A změnu zákona o potrestání nezletilých k tomu.

0/0
5.11.2010 20:41

froukee

Re: kdo to začal?

v takovémto případě, je to jediná možnost, jak je naučit aspoň trošku poslouchat. Já v 13 zmlátit nějakého důchodce, tak doma zažiji mnohem mnohem větší peklo než je tohle.. na tyhle děti doma nikdo ruku nestáhne, naopak pochválí, když přinesou důchodcovu peněženku.. Na druhou stranu je vidět, že těm policistům také není zrovna shůry dáno, když si to natáčejí a pak ukazují jiným lidem...

0/0
5.11.2010 21:11

USPS forever

Re: kdo to začal?

R^

0/0
5.11.2010 21:48

mojepostovnischranka

Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Takže diskuse u článků ze zahraničí OK, ale z ČR ne? Tak kde to tedy jsme? Divné.

Až budu v Praze, udělám si čas a navštívím idnes osobně, abych si to s nimi vyříkal.

0/0
5.11.2010 20:12

opportunity

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Za tohle ti leda strhnou body. Mě smázli jenom za otázku, kde je diskuze, že mi nejde otevřít.

0/0
5.11.2010 20:14

mojepostovnischranka

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

No, já už jsem napsaldva maily s dotazy na pravidla komunikace, ale nemám zatím odp.

Nic špatného, sprostého ani pobuřujícího jsem nenapsal, ani to nemám v plánu. Chci se jen podělit o svoje názory.

Pokud idnes o názory čtenářů nestojí, pak ať zakáže diskuse všude, ne jen u některých témat. Nebo ať témata, u kterých má obavy, nepublikuje. Jinak je to diskriminace všech a všeho. V ulicích běhají různí týpci s dotazníkama na názory veřejnosti (možná i z idnes, to nevím). To stojí prachy. Kdyby byly diskuse obecně otevřené, pak se dá celkem dost ušetřit a redakce by dostala relevantnější zpětnou vazbu (a zadarmo).

Fak nechápu, jak se idnes může prezentovat sloganem "nejdůvěryhodnější zpravodajský portál..."

Čemu mám věřit? Bzum, bzum, bzum bzum...cituji Pavla Dobeše :-)

0/0
5.11.2010 20:31

opportunity

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Oni ti ani neodpoví. Pravidla jsou stanovena tak, že můžou smazat a nejsou povinni vysvětlit, proč. Takovou bezmoc jsem zažívala naposledy ve škole za totáče.

0/0
5.11.2010 20:42

Mumrli (monokulturní)

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Staci mit vic nicku. Umre jeden, do ctvrt hodiny mam dalsi. A to ze jsem docela casto zabit povazuji za cest :-)

0/0
5.11.2010 20:45

mojepostovnischranka

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Teď jsem kontroloval mail, a je potřeba říci, že mi na jeden již reagovali a bylo to v dřívějším čase, než jsem napsal tento text výše. Dokonce jsem spokojen, že dodrželi "nepsané pravidlo", že v profi komunikaci se má reagovat do cca 2 prac. dnů. Takže v tomto případě redakci poklona. Jen tak dál.

0/0
5.11.2010 20:47

opportunity

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

A co ti napsali?

0/0
5.11.2010 23:00

mojepostovnischranka

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

No, za tohle přesně tady "lobuji" - aby se idnes, jako "nejdůvěryhodněší zpravodajský portál...", choval dle tohoto svého sloganu. Já chápu, že je to soukromá a.s., ale přesto (možná ii právě proto) by se měli chovat jako nezávislí. Třeba, kdyby si doplnili ten slogan o např. slovo " ...nezávislý..", bylo by to jen k jejich prospěchu. Ale to nemohu objektivně posoudit. Ale pokud jsou některé diskuse uzavřeny (a je mi jedo, které a na jaké téma), a některé ne, pak je asi někde problé. Možná ale není na straně idnes (resp. MAFRA a.s.), a my jim často křivdíme svými výtkami.

Osobně čtu zprávy idnes denně několikrát, protože celkově pro mě přinášejí informace, které mě zajímají (až na malé výtky k úrovni textů z hlediska pravopisného a formálního u některých článků) a asi je těžké v tomhle "českém kotlíku" toto nějak relevantně nahradit.

0/0
5.11.2010 21:48

mojepostovnischranka

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Za překlepy se omlouvám (narozdíl od idnes ;-);-);-))

0/0
5.11.2010 21:51

annakkk

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

D---l policajt. Ze si to nataci:-/

0/0
5.11.2010 20:19

mojepostovnischranka

Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Chtěl jsem číst příspěvky Vás ostatních diskutérů, a společně s Vámi i diskutovat také u článku "Romové se z Kanady houfně vracejí...", ale tam byla diskuse asi už zavřená. Cítím se diskriminován oproti Slovákům, tady to funguje. Divné. omové se z Kanady houfně vracejí do Česka, šance na azyl je tam miziváZdroj: http://zpravy.idnes.cz/romove-se-z-kanady-houfne-vraceji-do-ceska-sance-na-azyl-je-tam-miziva-1i2-/zahranicni.asp?c=A101105_115001_zahranicni_aha

omové se z Kanady houfně vracejí do Česka, šance na azyl je tam miziváZdroj: http://zpravy.idnes.cz/romove-se-z-kanady-houfne-vraceji-do-ceska-sance-na-azyl-je-tam-miziva-1i2-/zahranicni.asp?c=A101105_115001_zahranicni_aha

0/0
5.11.2010 20:09

sasena

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

A co je na tom diskriminačního? Diskuse se ukončuje v případě, že sprostých a rasistickým komentářů je tam neúnosně mnoho, tady to, doufám, zavřou brzy taky.

0/0
5.11.2010 20:13

opportunity

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Tak si tady otevři smazané příspěvky a počti si. Občas jsou hloupé, ale velice málo je vyloženě rasistických a vulgárních.

0/0
5.11.2010 20:25

mojepostovnischranka

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Přesně tak, souhlasím se smazáním vulgárních příspěvků, nemám v úmyslu se vyjadřovat vulgárně a nesmyslně, ale ostatní mají být zachovány. Pokud to admin nestíhá, pak buď mu dát poslilu nebo ho vyměnit pro nestíhání. Se mnou se šéf taky namazlí, když svou práci nestíhám. A je schopen mě vyrazin do hodiny.

0/0
5.11.2010 20:36

Mumrli (monokulturní)

Re: Diskriminace mé osoby ze strany redakce idnes

Tam ale zadne rasisticke komentare nebyly. Pouze realisticke, i to posledni dobou nejak vadi.

0/0
5.11.2010 20:43

sasena

co to sem píše za divnou sebranku?

Chtěla bych slyšet vás, kdyby tohle dělali s vašimi dětmi. Když zákony nedodržují policajti, jak to můžou chtít po jiných?. Od toho by měly být soudy, aby byli spravedlivě potrestáni ti, co si to zaslouží. Policajti mají na dodržování zákonů dohlížet, ne vykonávat "spravedlnost". Nepochybuji, že z těch loupežníků vyrostou kriminálníci, ale vy všichni tady máte určitě vzorné a vychované dětičky. Styďte se, primitivové. RvRvRv

0/0
5.11.2010 20:02

Hamburg

Re: co to sem píše za divnou sebranku?

Probuď se osobo anebo se nastěhuj k nim na sídliště!

0/0
5.11.2010 20:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.