Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 160 znásilněních přestala počítat. Rakousko soudí dalšího „Fritzla“

V rakouském Štýrském Hradci začal proces s pětačtyřicetiletým mužem obviněným ze sedmiletého znásilňování vlastní dcery. Začal, když jí bylo jedenáct. V dalších letech s ní měl podle obžaloby minimálně 160krát pohlavní styk. Obviněný řidič kamionu původem z Bosny to popírá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Citace z článku

"Obhajoba však tvrdí, že k pohlavnímu styku mezi otcem a dcerou nikdy nedošlo a "něžné doteky otce vůči jeho dítěti jsou normální". Odvolala se na údajné svědky z Bosny, kteří prý mohou dosvědčit, že ani tam k ničemu nedošlo, nedostali prý ale rakouská víza, aby mohli svědčit."

Tolik citace z článku. Na tohle jsem reagoval.

0/0
5.11.2010 19:07

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Re: Citace z článku

Sakra, to měla být reakce na

05.11.2010 11:38Tod Howadonevhodný příspěvek?vláknoreagovat

0/0
5.11.2010 19:09

Montu

Jaky je sen bezneho Rakusana?

Mit svuj maly domek na predmesti, pod nim hezky sklep a v nem svoji dceru jako sexualni otrokyni....

0/0
5.11.2010 19:07

Toho_bohda_nebude

Re: Jaky je sen bezneho Rakusana?

Až na to, že obviněný je Jugoš.

0/0
10.11.2010 14:29

ursula

160 krát znásilněná

Jsem pro zveřejňování pedofilů.Lidé by měli vědět.kdo je nebezpečný.

0/0
5.11.2010 12:16

sampis

Re: 160 krát znásilněná

Ovšem pedofilové zpravidla nebezpeční nebývají, že. Ostatně, proč to dáváte pod článek, který nemá s pedofilií nic společného?

p.s.: Seznam nebezpečných lidí by v ČR obsahoval minimálně osm milonů jmen.

0/0
5.11.2010 12:45

hahoc

Re: 160 krát znásilněná

8 milionu jmen? No fiiiha, takze Vy jste taky pedofil, no jeeeje:-)

Nevim jestli v 11 letech se nepocita dite jeste jako dite a tudiz tu klidne mohla byt nemoc zvana Pedofilie, kdyby zacal treba ve 14 bylo by to patrne neco jineho.

Nicmene Vase nazory spocivajici jen v napadani nazoru jinych mi nic nerikaji

a jsou mi odporne, protoze clovek, ktery umi jen nekoho napadat a zesmesnovat jeho nazory, neni clovek, ale vůl (promin vole za urazku:-) )

0/0
5.11.2010 13:01

sampis

Re: 160 krát znásilněná

Problém s chápáním textu? Ano, odhaduji počet nebezpečných lidí na cca 8 milionů. Zbytek jsou děti do deseti let. Jak jste z toho vydedukoval moji sexuální orientaci, je mi záhadou a přesto že jste se netrefil, docela by mne zajímal váš myšlenkový postup. Z toho, že dokážete jen napadat názory druhých a zesměšňovat, aniž uvedete argument si nic nedělejte. Ačoliv vám je to odporné, nejste sám, kdo se tak chová. Já třeba ne, ale je vás takových víc. A mimochodem, to že někdo zneužije dítě z něj ještě nedělá pedofila. Ale to jistě víte.

0/0
5.11.2010 14:37

wiki5

Re: 160 krát znásilněná

to je jen hra se slovicky, kterou pedofilove radi pouzivaji k zastreni jejich vlastniho problemu. To nikam nevede.

0/0
5.11.2010 15:51

hahoc

Re: 160 krát znásilněná

Chce to vice fantazie, "branite se" tim, co jsem napsal, ale to je celkem fuk,

protoze jste zjevne nepochopil co jsem reakci na tu Vasi myslel.

Nicmene v textu nad Vami je uvedeno sluvko Pedofil, Vy jste na nej reagoval tak, ze je u nas 8milionu nebezpecnych lidi, ted dodavate, ze zbytek jsou deti do 10let.

Tudiz z Vaseho textu vypliva, ze jste pedofil- patrite mezi onech 8milionu a dite do 10 let jiste nejste a pokud nejste, tak jsem kazdopadne nebezpecny- pokud si to o sobe myslite, navstivte zavcas odbornika.

Uvadet, ze ja nekoho zesmesnuji atd, reagoval jsem presne Vasim zpusobem, proto nekazte vodu a nepijte po litrech vino. Souhlasim s tim, ze vetsina pedofilu neni nebezpecna, ovsem vykladejte toto mamince s malym ditetem. Myslim si, ze je naprosto zbytecne se tady slovne utkavat- ja jsem napsal svuj pohled na vec, Vy jste na mne zautocil ironii, ja na to reagoval a ted z Vas vyleze, ze Vasim argumentem bylo to, ze mohu delat soudniho znalce. Chlape, je to uz vazne s Vami:-)

0/0
5.11.2010 16:05

hahoc

Re: 160 krát znásilněná

Protoze budete chtit byt s reakci jiste ten posledni, tak je to Vase,

ale ja na Vas jiz reagovat nebudu- sice rad diskutuji, ale musi to mit urcitou uroven, jak jsem si precetl ty Vase prispevky, tak je to od Vas pouze o ironii a o hre na poloboha, kterym ovsem nejste.

0/0
5.11.2010 16:06

hahoc

Neco mi tu nehraje

Je to jiste pro tu divku hrozne, ale pokud si pak najde staleho pritele,

se kterym se predpokladam i miluje, tak to vypada nejak podivne.

Ze by znasilnovana (a to dokonce neustale) divka by po prozitych zkusenostech mela vubec psychickou silu si najit pritele a s nim pak intimne zit?

Kdyz predpokladam, ze ji soubezne i v te dobe otec stale znasilnoval.

Nechci ji krivdit, ale neco mi tu nehraje.

0/0
5.11.2010 12:04

sampis

Re: Neco mi tu nehraje

Naprosto přesná analýza z článku, který už v nadpisu zaměnuje dva naprosto odlišné případy. Možná vás rakouský soud předvolá jako znalce.

0/0
5.11.2010 12:47

hahoc

Re: Neco mi tu nehraje

Dekuji za uprimne oceneni me moudrosti a vsimavosti:-)

Nicmene misto te ironie by jste mohl napsat i svuj argument.

Je znama vec, ze znasilneni a zvlaste pak opakovane znasileneni od nekoho blizkeho (otec je snad ta nejhorsi mozna varianta) je velmi stresujici a na diteti zanechava psych. potize a trauma, ktere se prave odrazi hlavne v naproste nechuti az odporu k sexualnimu zivotu s kymkoliv (mysleno z lasky),

proto mne toto prekvapuje.

Pri predstave, ze by mne treba muj otec pravidelne znasilnoval, nedokazu si osobne predstavit, ze bych pak mel vubec nejake pomysleni na dalsi intimnosti. Tot muj nazor a ted tvrde do tohoto nazoru a hlavne naprosto bez proti argumentu, radeji jako spravny Cech pouzit ironii a kritiku. :-)

0/0
5.11.2010 12:57

sampis

Re: Neco mi tu nehraje

Argument byl, že nemáte dost informací. Ona může mít přítele a  přitom klidně odmítat tělesný styk, nejen sexuální. Ostatně nebyl by to první ani poslední případ. Jestli to tak je, nebo není nevím, ale rozhodně to nelze poznat z článku. Tedy můj argument zněl, pakliže jste to nepochopil,  že v toto bulvárním článku, který už svým nepřesným nadpisem dává jasně najevo, že serioznost není to, co by měl od něj člověk očekávat, nejsou obsažena všechna fakta a ta která ano nemusí být nutně přesná. Akorád sem to napsal kratčeji.

0/0
5.11.2010 14:41

duhacenzor

Re: Neco mi tu nehraje

Něco ti tu nehraje zcela správně, jen další vylhaný podvodný proces proti nevinnému člověku (příčina může být i jeden obdobný nedávný proces z ČR, slečna se se svým  ruským přítelem "dohodla" o prodeji domu svých rodičů, rodiče nesouhlasili, pročež byl papá obviněn a řádně odsouzen za její "znásilnění"), proto se ostatně předem pojistili i tím, že svědci toho "zločince" nesmí před soud. P:S: Mimochodem pokud by mi rodiče ubližovali vezmu roha z domova, pokud ne v 11, ve 14, 15 určitě, proč to "oběť" neudělala;-D

0/0
6.11.2010 8:11

opportunity

Re: Neco mi tu nehraje

Některé znásilněné se stanou prostitutkami - nemají úctu samy k sobě. :-(

0/0
5.11.2010 16:08

Klotilda

Děsivý originál

I když je zřejmě nadpis s jménem Fritzl atraktivní není na místě.Znásilňování a incest je samozřejmě zavrženíhodný ale onen Rakušan držel svou dceru a děti víc než dvacet let ve stísněných prostorách,zatuchlém sklepě,bez oken.To věznění to je Fritzl.

0/0
5.11.2010 11:54

def.

zajímavá věta

"Když si ale našla trvalého přítele a žárlivé scény otce byly stále neúnosnější, odhodlala se podat trestní oznámení."

Jestli tohle je pravda, tak to ve mě spíš budí dojem zhrzeného milence a naštvané ženské, že on nepochopil, že už ho nechce. Jinak řečeno, před tím byl sex fajn a přinášel určité výhody, tak proč jej udávat. Teď už ho nechci, on to nechápe, protože mě miluje, tak mám nápad jak se ho zbavit.

0/0
5.11.2010 11:30

sampis

Re: zajímavá věta

Moc jednoduché. Prostě se prvně bála a pak taky. Teprve přítel ji přesvedčil, že s tím musí něco dělat.

0/0
5.11.2010 11:40

hahoc

Re: zajímavá věta

Vase reakce jsou opravdu humorne, nerikam, ze v tomto nemate treba pravdu, ale jednou napisete, ze nejsou v clanku vsechna fakta, ze nevite ci vite, co lze poznat v tomto clanku, ovsem tady pisete tuto vetu, jak kdyby jste si byl 100% jisty, ze to tak je, jak kdyby jste byl bratrem one divky. No, jste ponekud neobvykly pripad

a uplne mne rozesmalo (i kdyz to z duse nesnasim) jak kazete vodu a pijete vino.

0/0
5.11.2010 16:13

podle_cenzora_rasista

Rakousko...

jj, tohle je ta Evropa, do které všichni tak spěchají ... good luck.

0/0
5.11.2010 10:53

poemcz

Re: Rakousko...

to není o tom kde ale o lidech...můžeš jít do země kde tohle je normální, což v evropě není

0/0
5.11.2010 11:52

sampis

Re: Rakousko...

Třeba do Vatikánu. Ten fakt nemá v evropě co dělat.

0/0
5.11.2010 12:51

Qíteček s modrým naslouchátkem..

???

Jak lze dosvědčit, že k něčemu nedošlo?

0/0
5.11.2010 10:38

AceBird

Re: ???

Ústně, nebo písemně: "Viděl a slyšel jsem, že k ničemu nedošlo. Ani ten počet nesouhlasí."

0/0
5.11.2010 11:28

Tod Howado

Re: ???

to neni treba dosvedcit, ucelem je dosvedcit ze k necemu doslo, treba nekdo poda zalobu tak nese dukazni bremeno. jinak plati ze se nic nestalo

0/0
5.11.2010 11:38

mrshaolin

Re: ???

No pozor pozor! U nás jednu dobu platilo (možná ještě platí, zas tak se o tuto problematiku nezajímám), že v případě sexuálního obtěžování platila presumpce viny.

0/0
5.11.2010 11:52

mrshaolin

Re: ???

A nebo to bylo v USA? Jej, to zas budu za blba, jestli jsem se spletl :D

0/0
5.11.2010 11:53

Bývalý volič ČSSD

Po 160 znásilněních neotěhotněla?

Tak teď ještě tu pohádku o Lišce Bystroušce.

0/0
5.11.2010 10:10

opportunity

Re: Po 160 znásilněních neotěhotněla?

Někdo neotěhotní celý život.

0/0
5.11.2010 10:50

vokroj

Re: Po 160 znásilněních neotěhotněla?

dál už neumí počítat ...

0/0
5.11.2010 10:59

Komorovs

Re: Po 160 znásilněních neotěhotněla?

Třeba jí to dělal do prdele...to je pak těžký otěhotnět :-P

0/0
5.11.2010 12:42

Tod Howado

.

účelem obhajoby je lhát?

0/0
5.11.2010 9:55

ajk

Re: .

bohužel...a ještě za peníze...(((

0/0
5.11.2010 10:15

honya007

Re: .

Ne.

0/0
5.11.2010 10:29

Jsem tady

Re: .

Ne, není. Je to však bohužel často metodou.

0/0
5.11.2010 10:46

sampis

Re: .

Ne, ale hájit obviněného a u toho může i lhát.

0/0
5.11.2010 11:20

švarný kapitán pazourek

Sklepmistr

je u nas f Rakousko chodně popularni pofolani.

0/0
5.11.2010 9:24

Hokki

Fotka

Chybí fotka! Buď té dcerušky nebo toho tatínka. To aby místní všeználci mohli podle fotografie neomylně konstatovat: no jistě, od tohodle chlápka (příp. jiná titulování) se nadalo nic jiného čekat, resp. od téhle ... (příp. jiná titulování) se nedalo nic jiného čekat...

0/0
5.11.2010 9:20

Narcis

Taky mate pocit, ze

zvrhlici se lihnou nejvic v Rakousku????:-/

0/0
5.11.2010 9:11

- - - - - - - -

Re: Taky mate pocit, ze

Kdyby sis přečetl kromě nadpisu i článek, věděl bys, že se nevylíhl v Rakousku, ale v Bosně....

0/0
5.11.2010 9:12

Cofola

Re: Taky mate pocit, ze

Chceš po něm víc, než je v místních diskuzích zvykem.

0/0
5.11.2010 9:19

regina1

Re: Taky mate pocit, ze

;-D

0/0
5.11.2010 9:33

halagajda

Re: Taky mate pocit, ze

;-D

0/0
5.11.2010 9:42

Tod Howado

Re: Taky mate pocit, ze

nedelej chytrýho, jde o to že vecsina pripadu je z rakouskaRv

0/0
5.11.2010 9:58

sampis

Re: Taky mate pocit, ze

Třeba ten o tom zneužívaným chlapečkovi?

0/0
5.11.2010 12:49

garii v16.0

Re: Taky mate pocit, ze

Ne, spíš mám pocit, že jedině v Rakousku s nimi něco dělají. :-)

0/0
5.11.2010 9:12

chudacek.blbecek

Re: Taky mate pocit, ze

Nebo jen Rakousko zajímá českou veřejnost.

0/0
5.11.2010 9:13

martin5.3

Re: Taky mate pocit, ze

Z čeho tak usuzuješ?

0/0
5.11.2010 9:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.