Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srbský prezident se ve Vukovaru omluvil za masakr Chorvatů

Boris Tadič dorazil na neoficiální návštěvu Vukovaru a jako první prezident Srbska se omluvil za masakr Chorvatů. Srbské jednotky v roce 1991 po tříměsíčním obléhání města odvlekly stovky lidí na prasečí farmu a popravily je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Libcin

Stone_Pilot

Krajina http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Map_of_Republika_Srpska_Krajina.png

Pokud by se Slováci rozhodli, že vyženou Maďary ze Slovenska, k vojenskému střetu

 by zajisté došlo!

0/0
5.11.2010 15:30

Nobleman

Ha ha ha

Všem těm, kteří si myslí, že Srbové jsou prapříčina všeho zla, doporučuji knihu od Carly del Ponte, bývalé předsedkyně Haagského tribunálu,: Lov: já a váleční zločinci. Pak si třeba sami sobě dáte facku.

0/0
5.11.2010 9:22

Stone_Pilot

Re: Ha ha ha

Ponteová psala o tom, že nejen Srbové byli váleční zločinci. A v tom má pravdu.

0/0
5.11.2010 9:34

Nobleman

Re: Ha ha ha

Zdaleka nejen to. Mimojiné psala i o tom, kdo z mocností měl jaké zájmy na utajování některých informací a jakým tlakům byla vystavena např. od francouzského ministra zahraničí.

0/0
5.11.2010 9:41

certik_bertik

čím

to že za ty chorvatské fašisty necítím žádnou lítost

0/0
5.11.2010 0:08

pes Muki

Re: čím

Jenze nadseni pri srbske komunisty je ti houby platne, Jak v Srbsku tak v Chorvatsku se zda vitezit zdravy rozum.  Je to stejne nesmysl, jako kdyby se cesi a moravaci mezi sebou vrazdili. proste byla to blbost a vsichni na to doplatili.

0/0
5.11.2010 4:00

certik_bertik

Re: čím

a ten zdravý rozum je co?

0/0
5.11.2010 8:56

Libcin

Propaganda

Tohle je útěk muslimů ze Srebrenice, prvních 15s je použito médii, které hovoří o demilitarizované zóně. Pokud  video zhlédnete celé, uvidíte ozbrojence a civilisty, kteří se vzájemně promíchali . Jsou pronásledováni, protože spěchají směrem na Bratunac, což je srbská vesnice a hrozí opětovné vyplenění.   http://www.youtube.com/watch?v=RsBSHC7hTr4&feature=player_embedded#!

0/0
4.11.2010 23:22

Eman__1981

Re: Propaganda

Vzrušuje tě když nepřátelé Srbů trpí? Masturbuješ u toho?

0/0
4.11.2010 23:32

AngryWhiteGuy

Re: Propaganda

Pocitam, ze tebe vzrusuje, kdyz Zide sypou Palestincum na hlavy bily fosfor a tady budes ronit slzy nad bosenskymi muslimy.Navic kterych je 80% v uniforme a kdovi kolik predtim podrezali krestanskych krku.

0/0
4.11.2010 23:50

Libcin

Stone_Pilot

Co Vy víte o Srebrenici, sednete si před TV a hltáte zpravodajství ČT, které Vám při výročí 20. masakru ve Srebrenici ukazuje vojsko VRS (Mladićovo) jak bojuje o Srebrenici a pak Vám tam vlepí zločin Škorpiónů, kteří byli polovojenskou jednotkou z Krajiny a z tou akcí neměli nic společného  leda  to, že muslimové  zkřížili s nimi náhodně cestu. Vidíte ale válečný zločin zabití zajatců, pokud se dobře podíváte na nohy, uvidíte boty vojenské, ale média hovoří o civilistech. Ve Srebrenici byla muslimská vojenská brigáda o počtu mužů 6000! Tak jaká to genocida, víte Vy vůbec ,že bylo Srby evakuováno 40000 lidí ze Srebrenice, dělá to snad neco podobného NATO v Afghánistánu?  

0/0
4.11.2010 22:40

Politicky korektní lež

Re: Stone_Pilot

R^

0/0
4.11.2010 22:43

Eman__1981

Re: Stone_Pilot

Celý svět těm nevinným nebožátkům ubližuje, proč jim to jenom dělají.

0/0
4.11.2010 23:13

Libcin

Re: Stone_Pilot

Pokud chcete ovládnout Balkán, musíte se vypořádat se Srby, to už věděl i Adolf Hitler.  

0/0
4.11.2010 23:14

Eman__1981

Re: Stone_Pilot

No samozřejmě, srbové přece vůbec nebojovali, všechno to byli převlečení vojáci NATO v rámci sionistiko-havlovsko-chorvatsko-slovinsko-muslimsko-zednářském celosvětovém spiknutí. Jedou v tom všichni, chápete všichni!

0/0
4.11.2010 23:24

Libcin

Re: Stone_Pilot

Bojovali, Srbové vždycky bojovali.

0/0
4.11.2010 23:31

pes Muki

Re: Stone_Pilot

Ono uvazat si na krk Balkan se zatim nikomu nevyplatilo. Vzdy to byla jenom pritez.

0/0
5.11.2010 4:02

greenalien

Re: Stone_Pilot

Je to jasné, Srbové rozdávali místním čokoládu a pomeranče, a pak šli všichni domů, nic se nestalo, asi jako v Terezíně.

0/0
4.11.2010 23:37

Stone_Pilot

Re: Stone_Pilot

By mě zajímal ten Dubrovnik, na ten jste nějak zapomněl reagovat. A  desítky malých vesnic v Dalmácii, na které srbská armáda útočila a chtěla  je zabrat. Proč? Taky tam byly muslimské jednotky? Nebo nějací ohrožení Srbové? Trapný, jak se tady za každou cenu snažíte ze Srbů udělat chudáky oběti nějakého spiknutí. Jak říkám, Srbům pomůže jedině pokání. Zdá se, že jejich elity to už pochopily, tak snad to dojde i takovým jako vy.

0/0
5.11.2010 8:40

Libcin

Re: Stone_Pilot

Pokud jedete  moři , je možné, že právě míjíte území, kterému se říká Krajina, tam žili Srbové a ti byli vyhnáni. O to území se bojovalo, ty zničené domy jsou domy Srbů, kteří jsou buď mrtví, nebo vyhnaní. Samozřejmě byla zpětná reakce, kterou odnesli Chorvaté, ale příčina je jasná a následek taktéž.

0/0
5.11.2010 9:25

Stone_Pilot

Re: Stone_Pilot

Nevím, co má Krajina společného s Dalmacií, o zpětné reakci nemůže být řeč. A hlavně - Srbové neměli co bojovat o Krajinu, když je to Chorvatsko. Dovedete si představit, že by maďarská armáda poslala tanky na Slovensko, protože tam žije hodně Maďarů?

0/0
5.11.2010 9:33

pes Muki

poznamka

Vsichni ti co si hystericky preji rozbroje, nebo diktaturu  mi muzou byt kradeni. Je to krok spravnym smerem. Bez usmireni nemaji lide na Balkane budoucnost,

0/0
4.11.2010 21:42

Politicky korektní lež

Re: poznamka

souhlasím. srbové i chorbvati jsou árijské národy. je nesmysl, aby se mlátili mezi sebou

0/0
4.11.2010 22:02

Eman__1981

Re: poznamka

Medvědice?

0/0
4.11.2010 23:04

kaktusak

Re: poznamka

Medvědice.

0/0
4.11.2010 23:42

kaktusak

Komunisti by ty nacionalistické šílence dovedli srovnat

0/0
4.11.2010 21:30

pes Muki

Re: Komunisti by ty nacionalistické šílence dovedli srovnat

S pomoci Sovetskeho Svazu. Jenze ten v te dobe jaksi nebyl moc aktivni

0/0
4.11.2010 21:38

pes Muki

no jo

Je az neuveritelne, ze si nekteri lide v tomm bratrovrazednem boji rozhodli, ze to udelaji boj mezi andely a dably. Ja mam silene podezreni, za to opevovani srbu a zatracovani ostatnich slovanu, ma koreny v tom, ze srbove zustali komuniste, tedy pod komunistickou vladou a ostatni se jiz komunismu zrekli. Jeste, ze nikoho nenapadlo se zacit vrazdit u nas. To by zase bylo, ze jedna strane jsoun uslechtili andela a druzi dabli, podle toho, kdo by si kterou stranu vybral

0/0
4.11.2010 20:01

Libcin

Re: no jo

Za 2.s.v. byly na Balkáně 2 odboje, jeden byl komunistický vedený Titem a druhý čistě srbský vedený generálem Mihajlovićem (velitel Četniků). Generál Mihajlović byl obdivovatelem Anglie, royalista věrný srbskému králi. Paradoxně to byl ale Churchil, kdo obětovat Mihajloviće a nechal generála, který taky před válkou působil v Československu, Titem v monstrprocesu zabít. Mezi komunistou Titem a Mihajlovićem vznikl třídní boj, který nakonec skončil obžalováním s kolaborace s nacisty. Tak že to byl Churchil, kdo dal přednost Chorvatu Titovi a tím dal zelenou komunistům na Balkáně. Generál Mihajlović dostal nejvyšší americké vyznamenání od prezidenta Trumana za záchranu 500 amerických pilotů sestřelených nad Jugoslávií po návratu z bombardování ropných rafinérií v Rumunsku. Bohužel bylo ocenění předáno až v roce 2006 in memoriam.    

0/0
4.11.2010 20:15

Milovník mědi, hliníku, železa 2

Re: no jo

R^ RIP Draža Mihajlovič.... a vůbec nejlepší filmy o válce v Jugošce točí pouze sami ex-Jigoši, škvár jako Za nepřátelskou linií nebrat...

0/0
4.11.2010 21:23

Libcin

Re: no jo

Hezké vesnice hezky hoří R^

0/0
4.11.2010 22:25

pes Muki

Re: no jo

No ze by byl Churchil nejak znamy svymi sympatiem ke komunistum?,  Spise to byl politik a politika je umeni mozneho a tak nemohl prosazovat zniceni komunistu, coz by uvital  ale na krku mel nacisty a jak prohlasil, na jejich zniceni se musel spojit s dablem. Takze je to krasne svrhnout vinu na jednoho, nejlepe ciziho cloveka  a vystupovat v posici obeti, ktere nemohou za sva spatne rozhodnuti. My cesi take vime, ze nejsme vinni, ze jsme si ve volbach zvolili komunisty. ale zapad, ktery nam v tom nezabranil.

0/0
4.11.2010 21:35

Libcin

Re: no jo

Já neplivu na Churchila, ale dát rovnítko mezi Srby a komunisty není fér.

0/0
4.11.2010 22:28

pes Muki

Re: no jo

V tom souhlasim. Jenze tady dost lidi fandi srbskym komunistum, kteri srbskemu narodu hrozne uskodili

0/0
5.11.2010 4:04

Libcin

Postoj Západu

Nejprve "vážení politici" vykřikovali, že Jugoslávie je nesmysl, že každý národ má právo na sebeurčení. V Bosně naopak že všechny národy budou žít pohromadě, pod nadvládou muslimů. A když už pomohli vše rozkouskovat na malinké zemičky prohlašují," již jste svobodní, už nemusíte poslouchat Bělehrad, ale ode dneška musíte poslouchat nás!"(Brusel nebo USA) "  

0/0
4.11.2010 18:32

Eman__1981

Re: Postoj Západu

Konečně jsem prozřel!. Nechceš o tom vydat knihu nebo natočit dokument, když to všechno tak dobře znáš? Potom by celý svět poznal pravdu!

0/0
4.11.2010 18:38

Libcin

Re: Postoj Západu

Spoustu lidí ve světě tu pravdu zná, jenom my jsme zde uvězněni v nevědomosti. Třeba tento článek jedné Američanky je vynikající http://www.kosovoonline.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=572%3A10-let-od-demokraticka-revoluce-v-jugoslavii&catid=55%3Aaktualne&Itemid=137&lang=cs   . Ješte jednu perličky, po válce v Kosovu pojmenovali Kosovští Albánci jednu mešitu po Usamu Bin Ladinovi, později po nátlaku změnili její název na Medina, tak si udělejte obrázek...

0/0
4.11.2010 19:40

Eman__1981

Re: Postoj Západu

Solidní sračka.

0/0
4.11.2010 23:09

pes Muki

Re: Postoj Západu

Proste podle tebe Jugoslavie byla obyvana zvastnimi neuveritelne zaostalimi debylnimi lidmi na urovni neandertalcu, kterym stacilo neco ric a oni jako bezpravni hlupacci to udelali. Jeste mi rekni jake uzasne prijmy z techto zemicek ma ten Brussel. Staci to na financovani cele EU?

0/0
4.11.2010 20:05

Libcin

Re: Postoj Západu

Víte například, co je za nerostné bohatství v kosovských kopcích? Dick  Cheney to ví, a už jeho firma těží na Kosovu, jako kořist za pomoc těm albánským teroristům. 

0/0
4.11.2010 20:19

pes Muki

Re: Postoj Západu

Takze cele to rozpadnuti Jugoslavie a to vrazdeeni bylo zorganisovano proto, aby Cheney moh tezit cosi, co nikde jinde na svete neexistuje.. No a vsichni lide v Jugoslavii na to neleteli

0/0
4.11.2010 21:25

Libcin

Re: Postoj Západu

Ne, bylo tam spousta zájmů. Německo a Vatikán v Chorvatsku a Slovinsku, Irán, Saudská Arábie,USA v Bosně a Kosovu...a mohlo by se pokračovat.

0/0
4.11.2010 22:31

Libcin

Stone_Pilot

Problém byl v národnostní menšině Srbů, a především ta, která žila v útvaru RSK Republika srbská Krajina, která byla z 90% obývaná Srby. Chorvaté si nárokovali toto území, které ztratili před 500 let. Ale chtěli Krajinu bez Srbů, proto Srbové zasáhli, když byli vyháněni a vražděni.Pokud by Chorvatsko zaručilo srbské menšině bezpečnost, žádná válka by nebyla. Vše nakonec skončilo operací Bouře pár týdnů po Srebrenici.  youtube.com/watch?v=xFfDlPpLuLI&feature=player_embedded

Bylo vyhnáno 250000 Srbů ze své domoviny, stovky jich bylo pobito,celý Západ mlčel.

Srbové se prostě báli opakování se minulosti  http://www.youtube.com/watch?v=CXfn4xFAbOs&feature=related

0/0
4.11.2010 18:14

Milovník mědi, hliníku, železa 2

Re: Stone_Pilot

R^ Souhlas, nasazovat psí hlavu Srbům je hloupé... v tom konfliktu si spláceli křivdy ještě z dob cara Dušana Velikého a krále Tomislava...

0/0
4.11.2010 18:24

pes Muki

Re: Stone_Pilot

Kdyz pujdes dostatecne daleko do historie tak kazdy muze oduvodnit cokoliv. Jenze je to pritomnost, kterou tim chce zastrit.

0/0
4.11.2010 21:37

Stone_Pilot

Re: Stone_Pilot

Aha, takže srbské menšině nebyla zaručena bezepčnost, což slouží jako ospravedlnění pro masakr Chorvatů na stejném území. Může sloužit i dokonce třeba jako ospravedlnění bombardování Dubrovniku - možná tam taky tak celkem 5 Srbů tehdy žilo (samozřejmě perzekvovaných).  V Bosně mohli zmasakrovat tisíce Bosňáků, vč. dětí, protože Srbům se ubližovalo. Vzpamatujte se, kdo myslíte, že vám ty kecy tady bude žrát? Srbové se mají omluvit a začít se chovat jak Němci po druhé světové. Snad jim ostatní Balkánci taky odpustí.

0/0
4.11.2010 22:06

realitservis

Chorvati, Srbové ,Albánci, Bosňáci - je to naprosto jedno.

Až na výjimky to je balkánská sběř, která se díky svému naturelu chová hůř jak dobytek utržený ze řetězu. A nemusí jít vůbec o národnostní konflikt. Stačí to jak tito exoté řeší třeba takové situace jako jsou autonehody:

Dva roky po sobě dovolená na Balkáně - 1x bitka řidičů na křižovatce v Zadaru, 1x bitka šoféra a chodce na přechodu v Petrovacu. Úžasná náhoda.

0/0
4.11.2010 17:30

Eman__1981

Re: Chorvati, Srbové ,Albánci, Bosňáci - je to naprosto jedno.

Ale přece jenom jsou to naši slovanští příbuzní, i když mezi západními a jižními slovany jsou velké rozdíly. Někteří lidé v západní Evropě se na Čechy nebo Poláky dívají úplně stejně.

0/0
4.11.2010 18:43

pes Muki

Re: Chorvati, Srbové ,Albánci, Bosňáci - je to naprosto jedno.

Jedine tak slovinci jsou nam mentalitou a kulturou trochu pribuzni. To ze jekdo mluvi pribyznym jazykem jeste nic neznamena, toho spolecnehp musi byt vic. Tkze kdyz treba bulhari prijmuli slovansky jazych, stali se nam ve vsem ostatnim podobni?

0/0
4.11.2010 20:10

jural

Re: Chorvati, Srbové ,Albánci, Bosňáci - je to naprosto jedno.

Vite, co rikaji Slovinci? Srab te pichne na potkani, Chorvat do zad.

0/0
4.11.2010 21:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.