- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak hezky to bylo coz o to ale tohle snad ty skutecne dobre studenty nalakat nemuze......tak mozna "studenty" co jdou na VS se flakat a uzivat si ale pro ty kteri jdou na VS kvuli vzdelani je tento klip nic nerikajici a rozhodne neni ani v nejmensim lakavy......pokud bych teprve stal pred volbou na kterou VS jit rozhodne bych si nerekl "chci na UP" ale spise "tedy pokud tam vznika toto a oni to povazuji za lakave ma potom smysl si o nich zjistovat neco vice.......hmmmmmmmm........no asi spis ne"
Myslím, že docela podařené video pro cílovou skupinu. Podívejte se také, jaký film vznikl před rokem na půdě olomoucké Caritas VOŠ (spolupracuje s UP): http://www.youtube.com/watch?v=fFoiPhTg7rk
Prorektor Malacka asi nedělá moc dobře svoji práci, jestli propagační video podobného významu "univerzita potřebuje rychle" (rychle = do měsíce a půl). Pracoval jsem ve studiu, kde jsme točili reklamu na jogurty, a tam ty práce na těch 40 vteřinách od zadání po odvysílání (mezi lidma) trvalo 3 a něco.
To mě opravdu dostalo. A trvá to jen pár vteřin: http://www.youtube.com/watch?v=ZgHqdCiS4UA
Již jsem už psal svoji kritiku někam jinam, ale nedá mi to. Celý "klip" není o UP, ale o studentech, jak chlastaj, chodí na koncerty a poflakují se. Za celou dobu jsem se nedozvěděl co se na UP učí,jaké tam jsou kapacity a hlavně PROČ bych zde měl studovat (kromě toho, že se mohu flákat a chodit na koncerty). Hudba je strašná, infantilní dívčí hlas se hodí do základní školy a ne k druhé nejstarší univerzitě. Celý klip je neuměrně dlouhý. Za celou dobu se objevují 3 "efekty" - zrychlovačka, efekt "modýlek" a tzv. číslice (mimochodem, chybí mi tam jen počet pohlavních styků za noc). Tyto "nápady" jsou tady už asi přes rok a je to trendy, bohužel tady z toho vzniká patlanina, která je ještě k tomu graficky strašná. Na internetu existují stokrát lepší promo univerzit než je toto, kde se dá inspirovat. Škoda toho potencionálu.
Souhlasím s vámi, ale pouze co se týče grafiky a některých detailů v animaci textu, to jsou opravdu nedostatky, ale to je asi tak vše. Jak už jsem také četl vaši kritiku jinde, nedá mi to a musím napsat reakci: Kde máte studenty co, jak vy píšete ,"chlastaj" a "zevlujou"? Koukáme na to samé? Naprosto mimo a cítím z toho zbytečnou, nepodloženou útočnost. Vaše rozumová měřítka, kterými spot posuzujete, jsou asi jiná než měřítka autorů. Tento klip vám neřekne proč byste měl studovat na UP, ale motivuje vás k tomu, aby jste si tyto informace našel na internetu(zodpovědnější zpsůob získání informací o kapacitách a podrobnostech studia než z audiovizuálního formátu, nemyslíte?), to odhaduji bylo záměrem, když vezmu v potaz odkaz na stránky na konci videa. Klip nepůsobí na rovině racionální - váš způsob čtení klipu - ale myslím, že na rovině emocionální, a to je kouzlo dobrého reklamního sdělení, které je daleko působivější a má delší životnost.
Jj, já to nemyslel nijak pejorativně:) Zdar Tvé práci!!
Tohle se mi věru líbí. Má to šťávu a je to originální. Smrt všem hnidopichům, co tady vylévají svoje komplexy
Zajímavé....A jaké odvádějí daně ?
Hlavně, jestli Ty makáš, platíš daně a neplkáš jen tak na internetu