Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dick Cheney byl jako padouch z Hvězdných válek, vzpomíná Bush

Georgi W. Bushovi je prý dodnes špatně z toho, že se v Iráku nenašly žádné zbraně hromadného ničení. Také prý uvažoval o nahrazení viceprezidenta Dicka Cheneyho, kterého nazývá "vládním Darth Vaderem". Bývalý americký prezident to napsal ve svých memoárech, které mají vyjít příští týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pardubický Potkan

Star Wars

Jestli je Cheney Darth Vader, tak Bush musí být být císař Palpatine ...

0/0
4.11.2010 8:05

modra_kravka

Již po pouštní bouři, byly všechny chemické

zbraně Sadáma  zničeny, včetně příp. surovin k jejich výrobě (spáleny), za účasti i našich vojenských  chemiků, pod civilní  hlavičkou OSN. Že tam něco ještě je, tak tomu snad věřil akorát Busch junior, a náš Cyrda Svoboda. Tehdejší lidovecký min. zahraničí. Důvěrně nazývaný biologický Cyril!

0/0
3.11.2010 17:36

Larry Matejka

Já mu věřím v tom, že v podstatě za nic nemohl...

Takový patetický malý muž, který byl tlačen k činům, které nechápal. Ale prodejce mýtů byl výborný. George Wallker Senior byl jiná třída....

0/0
3.11.2010 17:06

Eureka!!!

svuj k svemu

taky mas IQ78? ;-D

0/0
3.11.2010 15:57

tyrael

Re: svuj k svemu

Jasne, clovek s IQ 78 pdole Vas dokaze ridit proudovou stihacku? Chtel bych vas videt;-D;-D;-D

0/0
3.11.2010 16:51

USPS forever

Re: svuj k svemu

R^

0/0
3.11.2010 17:53

berber111

Re: svuj k svemu

nielen stíhačku , ale aj osudy milionov ľudí. Ako vidíš je to možné! ;-D

0/0
4.11.2010 5:02

bapial88

George W. Bush

Byl jeden z nejlepších amerických prezidentů. A to myslím vážně.

0/0
3.11.2010 15:21

Kudry

Re: George W. Bush

st nebo ml?

0/0
3.11.2010 15:28

tyrael

Re: George W. Bush

W. je jen jeden.

0/0
3.11.2010 16:50

Kudry

Re: George W. Bush

jo aha, už jsem unavenej:-P

0/0
3.11.2010 15:29

modra_kravka

Re: George W. Bush

A taky nejchytřejší! Už toho tolik neber, a nebo vyměň cvokaře (taky vážně)!;-D;-D

0/0
3.11.2010 17:28

USPS forever

Re: George W. Bush

R^ souhlas, rozhodně lepší než ten před ním a ten po něm...

0/0
3.11.2010 17:52

švarný kapitán pazourek

Ten titul knihy

mohl být výstižnější. Třeba kašpárkovi výmysly nebo bláznův deník by se prodával lépe. Nebo to už má rezervováno náš prezident?

0/0
3.11.2010 14:58

ladaxxt

Re: Ten titul knihy

to by určitě šlo, ale nesměla by tam být hrubka z učiva základní školy..

0/0
3.11.2010 15:12

greenalien

Bulvár

"Lidé ho vnímali" je něco jiného než "vzpomíná Bush." Trochu jednoty do toho článku.

0/0
3.11.2010 14:47

N W. O

Re: Bulvár

Co od nich chcete? skoro 10 let se cekalo, nez napisi zrnka pravdy, a asi to bude chtit jeste dlouhy cas, nez nam ji nastini celou. Kazda "konspiracni teorie" je v v dukazech v predstihu pred "oficialnim odhlaenim prave podstaty" dane veciR^

0/0
3.11.2010 14:53

greenalien

Re: Bulvár

Každá "konspirační teorie" kterou jsi tu do nás hustil se už ukázala jako spolehlivě vysvětlená, pamatuji si jak si nás tu krmil v rámci kampaně proti radaru kecy o tom kterak budou Američané nedotknutelní, budou dělat bordel, a vraždit nás paprsky zkázy. Děkuji ale takové hovadiny mne nezajímají.

0/0
3.11.2010 14:56

N W. O

Re: Bulvár

Jelikoz to same delaji na celem svete, je zcela vice nez pravdepodobne, ze u nas by se chovali stejne. Hovadiny by vas skutecne zajimat nemely, ale veci podstatne o kterych zde hovorim jiz cela leta a ktera v mainstreamu teprve nyni vyplouvaji na povrch - ty by vas zajimat asi mely;-DR^

0/0
3.11.2010 15:02

greenalien

Re: Bulvár

Přestal jsem číst u "nejden věrohodný dokument." Pamatuju si jak se v jednom dokumentu autor podivoval, jak by mohl islamista v mládí chlastat a na stará kolena vyhazovat baráky do vzduchu. Argumenty opravdu vědecké. Co dělat s lidmi co věří všemu co se jim mihne na obrazovce, snad je odkázat (protože umím anglicky a to podle tvého linku dole dokazuje že jsem z nějakého důvodu lépe posoudit situaci nežli čeští uživatelé internetu, nevím proč.) na tento link, který hovoří o věcech, které na alternativních webech teprve vyplouvají na povrch...

http://www.debunking911.com/index.html

0/0
3.11.2010 15:11

N W. O

Re: Bulvár

Jestli vy jste nahodou spatne nehledal - a nekomu tak opet skocil na spek, jako v pripade tzv. ZHN v Iraku ;-)

Zkuste neco zajimavejsiho:

http://www.historycommons.org/timeline.jsp?financing_of_al-qaeda:_a_more_detailed_look=drugs&timeline=complete_911_timeline

http://www.mustwatch.cz/film/zero-investigation-into-9-11/  

atd... Jiste si sam najedete dalsich vice nez 10 "nesrovnalosti" v porovnani s tzv. "oficialni verzi" - na to staci i stredoskolske vzdelani

0/0
3.11.2010 15:54

greenalien

Re: Bulvár

Spíše si myslím že jsi skočil někomu na špek ty, a žiješ v bludech. Užij si je, nebudu ti kazit tvé kruhy.

0/0
3.11.2010 15:59

N W. O

OPĚT JEN DALŠÍ ODVÁDĚNÍ POZORNOSTI OD SKUTEČNÝCH VINÍKŮ

Proc si Bush sel s Chaneym tak na ruku je dokonale popsan zde:

Xhttp://www.hatchet.estranky.cz/clanky/clanky-k-tematu-911/11_-zari-2001---aneb-velka-konecna-ruska-hra-.htmlX

0/0
3.11.2010 14:35

tygřice

kdyby tehdy poslechl Klause

nemuselo by mu dnes být zle z vlastních špatných rozhodnutí! Vzpomínám si, jak pravdolásková média tehdy spílala Klausovi za to, že nebyl dostatečně servilní k americkému velvyslanci, nesouhlasil s iráckým tažením a dokonce si prý "drze" už tehdy dovolil Američany varovat, že ty zbraně hromadného ničení tam snad nakonec budou muset sami přivézt, jinak z toho bude blamáž!

A zase měl Klaus pravdu - jako s globálním oteplováním, jako s eurem, jako s Lisabonskou smlouvou, jako s hodnocením války v Gruzii .... Pokud někomu méně bystrému (či více mediálně zmasírovanému) připadá, že Klaus pravdu nemá, stačí si počkat pár let...

0/0
3.11.2010 14:26

mtd

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

klaus je vyborne informovany, to se mu musi nechat.

0/0
3.11.2010 14:31

Kudry

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

všichni jsou výborně informovaní, on jen ty informace vyhodnocuje mozkemR^V

0/0
3.11.2010 15:04

pablo_arospede

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

Je mi to protivné tak říct, ale Klaus má opravdu v řadě věcí pravdu. Kritici mu vyčítají, že tu pravdu si tak trochu ohýbá podle svého, aby mu to vycházelo, ale podle mě pravda je jen jedna... Spíš lidem asi vadí, že je to takový přemoudřelý profesor, který se nikdy nemýlí (což je naprosto přirozená lidská vlastnost, mýlit se), a proto je některým sympatičtější třeba "občanštější" Havel, který se občas přeřekne, občas udělá nějaké to faux-paux (třeba s kalhotami při inauguraci) atp. Já osobně mám tedy raději Klause než Havla. Politika chápu jako někoho, kdo by se mýlit neměl (anebo jen minimálně). Milé a chybující lidi budu mít rád za přátele, ale ne za prezidenta... Rv

0/0
3.11.2010 14:35

švarný kapitán pazourek

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

Jasně, děd vševěd má totiž vždycky pravdu....jako s globálním oteplováním ;-D já si teda pár set let počkám a uvidíme.

0/0
3.11.2010 14:44

pavel.61.

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

a kup si kabát bude pěkná kosa

0/0
3.11.2010 17:11

Svědomí národa

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

Prekrucujete pravdu. Klaus nemohl tvrdit a netvrdil, ze Irak nema WMD, ale po dlouhe dobe po vpadu, kdyz se zadne nenasly, svym prizemnim ceskym stylem naznacoval, ze by USA je tam nemely dodat sami. Ale klidne si to vysperkujte po svem, at mate modlu a proroka. Blazni nikdy nevyhynou. 

0/0
3.11.2010 14:46

Kudry

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

to že v iráku žádné zbraně hromadného ničení nejsou věděli všichni, tak nechápu o čem to píšete

0/0
3.11.2010 15:02

Svědomí národa

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

Vy zase perlite. Pod pojmem "vsichni" myslite Cechy nebo koho? A USA, GB atd. vsichni lhali nebo byli zticha?

0/0
3.11.2010 15:09

Kudry

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

pod pojmem všichni myslím všechy důležité zainteresované osoby, nevím přesně jaké informace si jednotlivé vlády vyměňují a kdo přesně k nim má přístup, případně jaké přesně informace poskytovali o iráku různé tajné služny, ale tajné služby USA vydaly zprávu o tom, že je velmi nepravděpodobné, že jsou v iráku zbraně hromadného ničení - to byl verdikt jejich snažení, nenašli nic a přiznali to, vyhodnoceno to ale bylo naprosto naopak

0/0
3.11.2010 15:18

tygřice

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

Blázen jste tady jedině Vy. Já nemluvím o "dlouhé době po vpádu", ale o době před vpádem, kdy Američané usilovali o to, aby se k nim přidalo co nejvíce zemí, včetně té naší. A Klaus netvrdil, že Irák ty zbraně nemá, ale pouze zpochybnil věrohodnost důkazů o jejich existenci. Neboli Klaus dokázal tehdejší situaci před vpádem vyhodnotit mnohem lépe, než Bush.

0/0
3.11.2010 15:36

hubitel iluzí

Re: kdyby tehdy poslechl Klause

Souhlasím.:-)

Na první pohled se můžou názory V.Klause zdát populistické, šikovně naaranžované a pro spoustu méně chápavých lidí i směšné.

Ale pokud se komplexně podíváme na rozsah témat a problémů, kterých se V.Klaus dotýká a které komentuje, zjistíme, že jak moc do sebe tato témata zapadají.

Názorově se s V.Klausem poslední dobou naprosto stotožňuji a jsem rád, že v naší servilní a pravdo-láskové politice je člověk, který se nebojí říkat nepopulární věci a drží si svůj názor.

Trochu se obávám, že s odchodem V.K nám z vrcholné politiky odejde poslední soudný člověk, který se nebál mluvit.Pak nám tu zbude servilní, zkorumpovaná a neomarxistická klika přizdisráčů, chorobných kleptomanů a všehoschopných kariéristů, kteří nás již dnes vedou do záhuby.

0/0
3.11.2010 14:53

vver440 multikulturní inženýr

hm, nejdřív hitler

pak stalin a nakoc bushRv

0/0
3.11.2010 14:24

pepeanopepe

"Bush si nakonec Cheneyho vybral"

Ten si někoho vybral asi jako Obama. Já bych mu to i věřil, že byl šokován že s v Iráku nic nenašlo.

0/0
3.11.2010 14:18

anozavislak

to bude zase bestseller

pro fanatiky.

0/0
3.11.2010 14:16

bejk.tj

By mě zajímalo

ke komu se přirovnal Křovák. K Lukovi... ne. Jak říká přítulka "k tomu vysavači artůdítů".

0/0
3.11.2010 14:08

ROSES_LIVE_RESURRECTION

Dneska je ale plodny den memoiru- nejdriv Fischer tedka Bush

0/0
3.11.2010 13:49

Zaprděný čecháček

Každý, kdo tomu tehdá bez důkazů uvěřil, musí být prosťáček

To divadlo sledovaly miliony lidí. Kdo se o to skutečně zajímal, tomu bylo jasné, že šlo o záminku. Výmluvy Blaira a Bushe, kteří byli de facto nejinformovanějšími lidmi planety, jsou tak ubožácké a trapnéRv

0/0
3.11.2010 13:16

Bennu

Re: Každý, kdo tomu tehdá bez důkazů uvěřil, musí být prosťáček

George Bush Jr. se nemel nikdy stat americkym prezidentem, mel se venovat svemu ranci v Texasu. Verim tomu, ze v soukromi je to mily chlapik, ale jako prezident byl pouha loutka pracujici pro zajmy jinych.

0/0
3.11.2010 13:42

anozavislak

Re: Každý, kdo tomu tehdá bez důkazů uvěřil, musí být prosťáček

njn, po valce je kazdy general

0/0
3.11.2010 14:17

Zaprděný čecháček

Re: Každý, kdo tomu tehdá bez důkazů uvěřil, musí být prosťáček

Nesmysl. Tohle může tvrdit jen někdo, kdo o tom ví kulový. Pravděpodobnost, že by tam něco našli byla minimální, vzhledem k tomu, že tým vedený belgickým komisařem tam opakovaně nikdy nic nenašel. Těch zpráv bylo víc než dost. Kdo tohle relativizuje jako vy, pouze poukazuje na svou  neinformovanost.

0/0
3.11.2010 16:41

Kudry

Re: Každý, kdo tomu tehdá bez důkazů uvěřil, musí být prosťáček

otázka je jestli o tom opravdu tihle lidé věděli, nebo se jen tupě spolehli na doporučení svých podřízených, byli to totiž právě ti podřízení, kteří jim dodali špatné informace i když znali ty správné

0/0
3.11.2010 15:23

briza

Re: Každý, kdo tomu tehdá bez důkazů uvěřil, musí být prosťáček

At tak nebo tak  byli za sve podrizene odpovedni a nemohou se z te odpovednosti nasledne vykecat.

0/0
3.11.2010 15:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.