Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Republikáni ovládli v USA sněmovnu. Obama bude těžko prosazovat reformy

Republikáni ve volbách do amerického Kongresu ovládli Sněmovnu reprezentantů. Demokratům přebrali přes 60 křesel a prezident Obama, jenž se dosud mohl spoléhat na demokratický Kongres, bude mít problémy s prosazováním své politiky. Konzervativci posílili i v Senátu, tam ale většinu nezískali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rozumny clovek

Republikani jsou ti komunisti

Smecka ceskych ignorantu nam zde opjet mudruje o Americe. Je jasne, ze jsou to Republikani, kteri jsou komuniste - jejich nenavistna ideologie, absolutni ignorance o svete, manipulacni schopnosti porovnatelne s komunistickymi a fasistickymi ideology, a jejich omezenost, blbost, ignorace jakychkoliv faktu, latentni rasismus, a vseobecna sprostota a laska ke lzi, je to co je definuje. Tim, ze uz i Einstein (ano, ten zid - ty ceska antisemiticka luzo!) vedel, ze blbost se siri rychleji nez svetlo, fasisto-bolsevicka Republikanska Strana ma uspech u malomestksych, vesnickych, a i jinak omezenych ignorantu v USA (a take v Cechach se mi zda). A tak si mudrujte, chtri Cechacci, az vam vase mozky (malinke, vyschle, a prazdne mozky) vyxchnou uplne. Tak a je to!

0/0
5.11.2010 1:05

AngryWhiteGuy

Opjet :)

Ne kazdy republikan je neokon, cili komunista.Cechacci vubec nevi, ze duchovni otcove neokon jsou ex-marxisti a jejich sireni demokracie je velmi podobne Trotskeho permanentni revoluci, z cehoz jsou i obvinovani, republikani z trockismu ;-)Amerika je zeme mnoha protikladu, proto jsou u republikanu trockista McCain a konzervativec a ekonomicky liberak Ron Paul, u demokratu je zase Lieberman a Kucinich.

0/0
5.11.2010 1:43

Eureka!!!

je velmi dulezite

aby se do vedeni dostali konzervativni slozky republikanu, tedy patrioti a vytlacili jak jen to pujde sionisty snazici se kontrolovat jak jednu tak druhou party ve prospech svych idealu a israele.

Ron Paul for president in 2012 R^

0/0
3.11.2010 16:05

Ulrich

Re: je velmi dulezite

1. Netušil jsem, že Ron Paul je zastánce teorie o židovském spiknutí...

2. Ron Paul je prima, ale už při minulých volbách v roce 2008 byl příliš starý. Je třeba mít nějakého mladšího kandidáta. Třeba Ronova syna Randa, který byl čertvě zvolen do senátu za stát Kentucky.

0/0
3.11.2010 16:13

Larry Matejka

Re: je velmi dulezite

Není třeba mluvit hned o spiknutí, sionistická lobby je docela reálná záležitost. Ti různí Rahmové Israelové Emanuelové se nedají přehlédnout... Nemám vůbec nic proti Izraeli, ale proč má sloužit v politice USA člověk, který sloužil v izraelské armádě a jehož otec byl členem členem militantní sionistické organizace Irgun?

0/0
3.11.2010 16:40

Ulrich

Re: je velmi dulezite

1.Židovská, potažmo izraelská lobby je samozřejmě realitou. Je to jedna z mnoha lobistických skupin. To nelze popírat. Co je ale nejen nereálné, nýbrž i hloupé a šílené, jsou představy o nějaké tajné, extrémně mocné židovské organizaci, která, skryta před zraky veřejnosti, řídí odněkud z pozadí Spojené státy.

2. Rahm Emanuel je podle mě hlavně komunista. To je jediný podstatný důvod, proč by měl skončit v americké politice. Jeho židovství a případně sionistické názory se mi naopak nepříčí vůbec. Irgun považuji za hrdiny.

0/0
3.11.2010 17:04

Larry Matejka

Re: je velmi dulezite

Spíš marxista... Ale to je u té party kolem Barryho normální... :-)

0/0
3.11.2010 17:14

Larry Matejka

Re: je velmi dulezite

BTW: to spiknutí existuje. Nazýval bych ho ale systémovou korupcí, která nemá náboženství ani národnost...

0/0
3.11.2010 17:18

Ulrich

Re: je velmi dulezite

Jasně, že systematická korupce existuje a má velký vliv. Ale korumpující netvoří kompaktní skupinu.

0/0
3.11.2010 17:23

Ulrich

Re: je velmi dulezite

Na okraj: Rahm Emanule je alespoň "natural born ( american ) citizen". Na rozdíl od svého šéfa.....

0/0
3.11.2010 17:20

Larry Matejka

Re: je velmi dulezite

;-D tak už do té mrtvolky tak nekopejte...

0/0
3.11.2010 17:28

vitaboch

Foto

Ale ta fotka s tím psem nemá chybu....iDNES opět ze všech možných fotek vybral jako tu hlavní nejzajímavější ;-D

0/0
3.11.2010 13:23

Freddie42

Go GOP!!!

Jeste, ze to takhle dopadlo.. Az na ten Senat, ale ten se snad prebarvi na cerveno v dalsich volbach.. Obama potrebuje nejakou opozici a predevsim zpravu od volicu, ze neni nedotknutelny..

0/0
3.11.2010 12:50

vitaboch

Re: Go GOP!!!

Já myslím, že po příštích volbách bude Obamovy stav senátu naprosto ukradený ;-D

0/0
3.11.2010 13:27

Ulrich

Re: Go GOP!!!

Přesně tak. Příští volby do 1/3 senátu se totiž kryjí s volbami prezidentskými, po nichž bude situace z hlediska dvou stran zrcadlově opačná než po Obamově zvolení. Tzn., že republikáni budou mít prezidenta  a zároveň budou ovládat obě komory kongresu.

0/0
3.11.2010 14:04

Freddie42

Re: Go GOP!!!

No to ja taky doufam, ze v 2012 z Bileho domu jeho soucasny najemnik vyfici zpatky do Illinois a muze se venovat psani o tom, jak dostal za nic Nobelovku a pres prazdna hesla zblbnul US, aby ho zvolili za prezidenta..

0/0
3.11.2010 14:32

neandrtálec

Takže na nezaměstnanost nemá ani Obama

Protože nepřemluvil buržuje, aby zaměstnal všechny lidi.

:-)

Nevíte do kdy je naplánovaná tato krize, a kdy zase bude ta další ?

:-)

0/0
3.11.2010 12:36

neandrtálec

Re: Takže na nezaměstnanost nemá ani Obama

Asi brzy, banky (co jsme je takzvaně "sanovali" ze státních peněz) již zase vykazují zisk.

8-oR^Rv;-D

0/0
3.11.2010 12:38

Ulrich

Chybí třešinky na dortu: Hlavy Reida a Pelosi

Zvláště Reid mohl prohrát. Škoda, že republikáni nominovali problematickou protikandidátku.

0/0
3.11.2010 12:22

Ulrich

Rand Paul !!!

http://www.youtube.com/watch?v=ku1TX9dvHYE

0/0
3.11.2010 12:20

greenalien

Re: Rand Paul !!!

http://www.youtube.com/watch?v=JvVBe2fDLc0&feature=related

0/0
3.11.2010 12:33

Larry Matejka

Re: Rand Paul !!!

Nenapadlo vás, že to byla krásně připravená provokace? Dáma mu skočila do okna pomalu jedoucího vozu, ochranka to považovala za útok. Myslím, že bychom podobných icidentů našli dost. Taky se dají pohledat hnědé košilky pózující jako TeaParty... Tyhle incidenty patří k volbám... Nevím jak v tomto případě, ale nakonec se vždy prokázala provokace. Rand Paul leží etablishmentu v žaludku jako kámen, čekám že se ještě přidvrdí....

0/0
3.11.2010 14:26

Ulrich

Re: Rand Paul !!!

1. Jeden z komentářů k videu: "You need to see video 10 seconds before she got stomped. Just as the moment Paul exited his car, she pushed through the crowed head down like a line backer at full charge. She was behaving like a killer with a gun. That is why everyone around wanted the cops." --- I kdyby to nebyla pravda, tak šlo o snahu provokovat na shromáždění politického protivníka to vyvolává pochybnosti o duševním zdraví narušitelky.

2. Rand Paul nemůže nést odpovědnost za chování, které nevyvolal a na němž se nepodílel.

3. Té holce se nic nestalo. Na hlavu jí nedupli, nýbrž hlavu pouze přitlačili na pár vteřin k zemi.

0/0
3.11.2010 14:43

Dornier Do-335 Pfeil

Yes we can

ale nechceme a ani neumíme ;-D

0/0
3.11.2010 11:20

ndee: victim of censoship mk.9

Re: Yes we can

;-DR^

0/0
3.11.2010 11:46

Englishman

Re: Yes we can

R^

Stručněji to je: yes we can talk

0/0
3.11.2010 11:54

meyla

Překvapení se nekoná...

To není první případ, kdy se z nositele Nobelovy ceny vyklubal tlachal. Pamatuji, že ho americká (a poté i evropská) média nazývala nástupcem Roosevelta, který to dotáhne dále než on a pamatuji, jak z něj byli všichni doslova na větvi. Snižovač hladiny světových moří, tvůrce míru na blízkém východě (i všude jinde) a Mr. yes-we-can prostě jen dnešním dnem vstoupil do předposledního roku své prezidetnury. Víc mu jich Američené nedají.

0/0
3.11.2010 11:15

._palič

Re: Překvapení se nekoná...

Tak Nobelovu cenu dostal i ten šašek Gore za tu legraci s Globálním oteplováním. Nobelova cena míru je už tak zesměšněna tím, kdo všechno ji dostal, že už má prestiž asi jako filmová zlatá malina.

0/0
3.11.2010 11:30

Poconos

Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

0/0
3.11.2010 11:08

greenalien

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Skvělý nápad, a pak Česká republika může zrušit národní banku.

0/0
3.11.2010 11:14

Poconos

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

FED je soukroma banka ne narodni.

0/0
3.11.2010 11:18

greenalien

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

FED je soukromá asi do té míry jako Národní banka, tj. nezávislá na vládě či kongresu, ale přece jen drží v rukou finančnictví.

0/0
3.11.2010 11:32

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Nikoli FED je kartel zahraničních bank, který funguje v rozporu s Ústavou. Problém je v tom, že peníze dávané do oběhu půjčuje na úrok. Tím roste dluh. Podvod století...

Krásně to popsali Rothschildi:

"The few who understand the system will either be so interested in its profits, or so dependent on its favours, that there will be no opposition from that class; while on the other hand, the great body of people, mentally incapable of omprehending the tremendous advantages ... will bear its burden without complaint, and erhaps without suspecting that the system is inimical to their best interests."

(Rothschild family communique,New York in 1863)

0/0
3.11.2010 11:39

Moravian

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Mam dojem ze  tve znalosti o americke ustave jsou mizerne pane Kartel, lepe receno podobne tem od Christie McDonnel o prvnim ustavnim dodatku kde se nedavno tak blamovala.  Bud tak laskav a uved v cem Fed americke ustave natolik udporuje  ze davno nekdo ze senatu ci kongresu  neudelal constitutional challenge u US supreme court.

0/0
3.11.2010 11:47

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Není v Ústavě definován Dollar? Nebyla přece jenom Amerika o té nezávislosti i na anglickém bankovnictví? Ale odpoví vám možná lépe Thomas Jefferson:  "If the American people ever allow private banks to control the issue of their money,first by inflation and then by deflation,the banks and corporations that will grow up around them (around the banks), will deprive the people of their property until their children will wake up homeless on the continent their fathers conquered."  A to se přesně v té zemi dělo od roku 1913. To není jen záležitost ekonomická, ale záležitost politická, neboť ony korporace milují vlády bující jako rakovina, nikoli vlády malé, jak to chtějí lidé a chtěli Founding Fathers a s tím souvisí lidská práva i svoboda. Svobodný a na státu nezávislý člověk je těžko ovladatelný a těžko se podvádí a okrádá.

0/0
3.11.2010 11:54

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

BTW: nejsem ústavní expert. Kdyby vás ta problematika zajímala, je poměrně rozsáhle popsána v těchto publikacích: Ron Paul, End The FED,

Murray N. Rothbard FED,

G. Edward Griffin - Creature From Jekyll Island A Second Look at the Federal Reserve....

0/0
3.11.2010 12:14

Svazak verze X

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

zeptam se vas na vas nazor Larry, ciste z debatniho hlediska, proc si myslite ze jeste nepovstaly masy a nepostavily se tomuto zjevnemu bezpravi? Vzdyt pokud je to tak flagrantni jak rikate, musela by v historii vzejit nejaka reakce... (neberte to jako invektivu nebo utok prosim)...

0/0
3.11.2010 12:46

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Už Voltaire říkal, že až lidé pochopí podstatu věci, přestanou se zabývat tím, kdo jim vládne a povstanou proti svým bankám. Vzalo to nějaký čas, ale myslím, že to dnes lidem začíná docházet navzdory systému ovládání.

Máme nadace které ovládají školství, máme korporátní média, politiku... Dnes je to vše velmi hmatatelně centralizováno v celcích jako EU, IMF, UN atd...A tak je možné aby poměrně úzká skupina lidí kontrolovala většinu zdrojů, které získala v rámci několika století konsolidací. Catherine Austin Fitts tomu říká "Central Banking Warfare Investment Model"

Celý ekonomický model je postaven na trvalém stěhování bohatství od lidí směrem k elitám. Je fuk jestli ho nazveme neomarxistickým keynesiánstvím nebo crony kapitalismem.

Moje teorie je, že inkrementalismus nefunguje. Ztrácíme různobarevnost, svobodu i právo volby, ale v určité fázi je to tak hmatatelné, že jsme schopni pojmenovat příčiny a bránit se...  

0/0
3.11.2010 13:18

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Nejde o zrušení té banky, ale o změnu kontroly nad vydávanými penězi. :-)

0/0
3.11.2010 11:24

greenalien

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

O příspěvek níže píšeš "Přesně tak." Čili bezvýhradně souhlasíš se zrušením FEDu, ale nejde o zrušení FEDu...

0/0
3.11.2010 11:36

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

K čemu vám bude padesát parazitických zahraničních bank, které vlastní FED, když tu pravomoc dáte Congressu? Kontinentální systém centrálního bankovnictví je největší katastrofa, která kdy Ameriku potkala, věřte mi...:-)

0/0
3.11.2010 11:42

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Přesně tak. Dokud se nezruší nejhorší zákon, Federal Reserve Act z roku 1913, který Ameriku dostal na pokraj ekonomického i finančního kolapsu nic se nezmění.

Návrat k poctivým, kongresem kontrolovaným penězům a bezdlužné ekonomice.

Je jedno jaká figurka dnes sedí v Bílém domě. Vládne Fed, Wall Street, Rand Corp apod... Už FDR říkával, že US prezidenti jsou vybíráni, nikoli voleni.  

Ale lidé tuhle skutečnost začínají víc a víc chápat a tyhle volby jasně dokazují, že tam, kde mají možnost volí proti establishmentu.  

BTW: FED je důkaz tuposti s kterou masy po staletí příjimají svůj osud. Už v roce 1933 po jeho dvacetiletém řádění vyhlásily USA bankrot (HJR192). Přesto škodí USA dalších téměř 70 let...

0/0
3.11.2010 11:23

Taras Bulba

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

... ale že ten pokraj ekonomického a finančního kolapsu trvá, co? Nejmíň od padesátých let minulého století. ;-D

0/0
3.11.2010 11:54

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Zkuste prosím polistovat v tom Bloombergu, FT atd... Až ztrávite základní (ukuchtěná) ekonomická data, která už tak nejsou příznivá, zkuste pohledat nějakou tu publikaci od Dr. Paula Craiga Robbertse nebo stránky International forecaster Boba Chapmana.... 

0/0
3.11.2010 11:59

Taras Bulba

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Co takhle napřed Strávit alespoň základy češtiny? ;-)

0/0
3.11.2010 12:04

Larry Matejka

Re: Pokud nezrusi FED, tak jsou veskere reformy zbytecne.

Fu.king s.it :-) dostal jste mne

0/0
3.11.2010 12:16

Hans von Karlin

On si ještě někdo myslí, že tady jde o levici

a o pravici? 8-o :-P

0/0
3.11.2010 10:57

Taras Bulba

Re: On si ještě někdo myslí, že tady jde o levici

Správně! Když dostane na frak pravice, tak to znamená, že lidi dostávají rozum, že zlodějům a tunelářům odzvonilo, že si posvítíme na novodobé zbohatlíky a kulaky atd.

Když naopak dostane na frak levice, tak najednou přeci o žádnou levici nebo pravici nejde. ;-D;-D

0/0
3.11.2010 11:17

Dornier Do-335 Pfeil

Re: On si ještě někdo myslí, že tady jde o levici

;-DR^

0/0
3.11.2010 11:18

Hans von Karlin

Re: On si ještě někdo myslí, že tady jde o levici

8-o napsal jsem snad něco o dostávání na frak ať napravo nebo nalevo? 8-o

0/0
3.11.2010 11:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.