Diskuze

Tatínek má stupidní hry, popsal chlapec matce údajné znásilnění

Před královéhradeckým soudem se jednašedesátiletý muž brání obžalobě ze znásilňování svého dnes šestiletého syna. Ten se svěřil matce, že tatínek má stupidní hry, když ho musí líbat na celém těle a dotýkat se jeho přirození. Při prokázání viny hrozí muži až dvanáct let vězení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Labruna

4. 11. 2010 9:34
Maminka je snad Američanka?

Normální české dítě toho věku by sotva použilo výraz "stupidní".

0 0
možnosti
C

Calinda

4. 11. 2010 10:45
Re: Maminka je snad Američanka?

Asi nemáte děti, mám pět a půl let starou holčičku a divil byste se, jaké používá občas výrazy (jedná se o slušné výrazy, sprostě nemluví) ale i tak už z ní vypadlo třeba "to je hustý", tedy výraz, který jsem já používala v pubertě, ale děti jsou dnes někde jinde. V rodině tenhle výraz vůbec nepoužíváme, má to zřejmě ze školky.

0 0
možnosti
W

www.stridavka.cz

4. 11. 2010 9:31
Podobný případ

Obvinění z pohlavního zneužívání sedmileté dcery

http://stridavka.cz/obvineni-z-pohlavniho-zneuzivani-sedmilete-dcery.html

0 0
možnosti
A

anti-anti

4. 11. 2010 9:17
??

Už ho dav dal na seznam deviatů?:-P

0 0
možnosti
A

arogancemoci2

4. 11. 2010 7:34
"... tatínek má stupidní hry, ..."

Ano, téměř šestileté děti naprosto běžně používají výraz "stupidní".

0 0
možnosti
JJ

J.J.HOLKA

4. 11. 2010 8:39
Re: "... tatínek má stupidní hry, ..."

...to, že je otec deb** nemusí nutně znamenat, že dítě také:-P

0 0
možnosti
MN

NORDMAN

3. 11. 2010 21:29
PAS

Existuje i neco jako PAS (parental alienation syndrome - preklad do cestiny je zkomoleny). V pricipu jde o brainwashing ditete utocicim rodicem, ktery/ktera vyuziva dite jako zbran proti druhemu rodici: V jednom pripade utocici rodic "vycvici" dite jako opicku opakovat urcite fraze (treba ty, ktere vedou k tomu, ze dite tvrdi neco, co vypada jako sexualni zneuzivani ditete), v jinem pripade stve rodic dite primo proti druhemu z rodicu.

.

Cetl jsem pred lety pripad z USA, kdy matka stvala 10ti-leteho syna proti otci tim zpusobem, ze syn zastrelil sveho otce, povolanim lekar, ktery jako chirurg zachranoval zivoty jinych. Dle trestniho zakona prislusneho US-statu je i dite ve veku 10ti let stihano za vrazdu - matka tim zlikvidovala jak otce tak i syna.

.

Konkretni uvedeny pripad zde v clanku znam jen z medii - samozrejme se tim padem nemohu k pripadu vyjadrovat. Ovsem psychologicky test na PAS jak ditete tak i matky by pomohl vyvratit ci potvrdit pripadnou manipulaci ditete.

0 0
možnosti
MN

NORDMAN

3. 11. 2010 21:49
Re: PAS

Nebo-li jinak v konkretnim pripade: Bud keca otec (a je uchyl) nebo keca matka (a utoci z ruznych duvodu, jako "dite sama pro sebe", "pomsta muzi", apod.)

.

Dobre provedeny psychologicky test ci testy vsech 3 zucastnenych to samozrejme zjisti.

.

Jenze zijeme v Kocourkove a neni ani jiste, zda se soud bude takovou samozrejmnosti "vubec obtezovat". ;-(

0 0
možnosti
X

xal

3. 11. 2010 19:25
to se ukáže brzy

pokud to dítko bylo navedeny a  na pokyn matky lže, při troše soustavné práce s ním se na to brzo přijde...malý děcka nedokážou lhát soustavně, důsledně a dobře... sikovnej psycholog by na to přišel..

0 0
možnosti
BB

nazdravi

3. 11. 2010 20:03
Re: to se ukáže brzy

To mas pravdu, sikovny psycholog na to prijde jestli synacek znasilnil tatinka, nebo tatinek synacka.

0 0
možnosti
X

xal

3. 11. 2010 19:21
takhle dopadáme

takhle dopadáme, že už nejde věřit nikomu, ani v nejužší rodině. Ve jménu svobody a mega liberalismu, ve jménu sobectví a volnosti ve všem jsme   zrušili všechny pravidla, smazaly všechny meze...A tedka se v tom nastalém sajrajtu brodíme a nevíme co dělat... Nikomu, ani vlastnímu  4letýmu díteti se už nedá věřit, a nejde o prkotiny, jde o léta vězení a společneský znemožnění do konce života.. Co si ted počít, žejo, když jsme  zrušili všechny hodnoty, na kterých jsme dřív stáli a žádné nové, které by byly pro náš život dobré a nosné, jsme nevynalezli?? Ubozí jsme, ubozí...

0 0
možnosti
PH

petrph

3. 11. 2010 19:09
proboha,

důkazem jsou totiž snímky, jak stojí v bytě jen ve slipech? No já nevím, ale u nás se běhá po bytě ve slipech často, po ránu, do koupelny, i v noci dokazuje to leda že člověk má "napilno"...si nějakou podobnou váhu mají výstřižky z novin, i tam se fotografie spoře oděných dívek i chlapců - třeba v reklamách objevují každý den..

Čímž to nechcu zlehčovat - ono to může být špatné na tři strany,

a na jedné straně ho ten otec opravdu mohl zneužívat, na straně druhé si žárlivá matka může proti otci vyrábět argumenty, na straně třetí se opravdu starostlivá matka opravdu o dítě bojí a přehnala to s otázkama typu "a neubližoval ti, nedělal ti tohle a tamto, včetně výrazů kterým kluk ani nerozumí..." Kdo rozhodne...

Ovšem co je špatné, to je závěr, opět jako v případě z Vítkova, rozhodující výpověď před soudem ani nezazněla, ale pouze byla čtena ze spisu...že by se i tenhle chlapec bál že se mu bude někdo mstít??

0 0
možnosti
B

bětka.báthory

3. 11. 2010 19:50
Re: proboha,

Čtení výpovědi v nepřítomnosti dítěte je běžná praxe, protože vypovídat u soudu je pro ně příliš traumatizující, a zvlášť když jde o někoho z rodiny. Snad se zjistí, o co šlo, ale máte pravdu, že tátové se před dětmi běžně ukazují v trenkách, hlavně když je v létě vedro , a co teprv  v létě u vody kočky v tango plavky nahoře bez, a děti na to běžně koukaj bez újmy na psýše .

0 0
možnosti
AS

A.Svoboda

3. 11. 2010 17:57
...

Nevím jestli je to spiknutí nebo co...ale říkám si co se takovému člověku honí v hlavě...

0 0
možnosti
VN

vilem novak

3. 11. 2010 17:47
Něco si o tom přečtěte

Pokud si přečtete některé studie o sexuálním zneužívání a o tom jaký může něco takového mít dopad na lidskou psychiku, bude vám zřejmé jak závažná je to tematika a nebudete ji tak bagatelizovat, jak se to v této diskuzi děje...

Onen "zarudlý pindík", může do budoucna způsobit mnoho zla, a je to spíše šťastná náhoda, pokud se něco takového podaří odchytit včas. Samozřejmě může být takové obvinění zneužito, ale přečtěte si statistiky, je daleko více neodhalených případů zneužívání dětí než falešných obvinění.

0 0
možnosti
T

tickmaster

3. 11. 2010 18:25
Re: Něco si o tom přečtěte

Dalo by se říct že souhlasím,ale jedno mi vrtá hlavou. Falešné obvinění se určitě do statistiky promítne, lae neodhalené zneužívání? Jak můžete vědět kolik takových příapdů je když nejsou odhalený? Nemůže jich být naopak méně? Kdo může říct?A co na to Jan Tleskač?

0 0
možnosti