Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Nalézt svou temnou stránku. Dřív, než bude pro malé Aničky pozdě

Všichni držíme ztracené Aničce Janatkové a jejím rodičům palce, že se někde zdravá a celá najde. Nicméně každého asi v souvislosti s tímto případem napadlo hned několik možných černých scénářů. Mezi ty nejhorší patří, že by za jejím zmizením stál nějaký sexuální agresor. Je jedno, jestli pedofilní, nebo takový, kterému nezáleží na věku ani pohlaví oběti, ale vzrušuje ho násilí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

locom

Verejna databaze

Me se libi, jak to maji v USA ... pekne verejne na webu familywatchdog.us. Alespon kazdej vi, koho ma za souseda. Sice je definice "sexual offender" v USA trosku mimo toho, co se kvalifikuje ve zbytku sveta (napr. sexual offender muze byt i ten, ktery si zaplati prostitutku) ... ale z hlediska verejneho systemu (po upravach na nase ci Evropske normy) by to byl prinos.

Navic v USA clovek, ktery je oznacen "sexual offender" nemuze bydlet v urcite vzdalenosti od skol apod.

0/0
19.11.2010 11:29

Poslední__Mohykán

Re: Verejna databaze

No to je výborný nápad. A ta nosná myšlenka o nemožnosti bydlet v určité vzdálenosti od škol - skvost. Zejména za předpokladu, kdy v USA bude zrušena autobusová doprava, případně celkově motorová vozidla jako celek.

0/0
19.11.2010 11:33

matej.slanina

Nechapu proc tady vsichni resi sexualni devianty

a ne mafianske praktiky tatinka, ktery nekolika lidem znicil zivoty a ty nasli jisty zpusob jak se mu pomstit.

0/0
18.11.2010 9:12

petacx

Online predátor - ohrožené jsou děti a mládež!

Online predátor - ohrožené (především) děti a mládež! ;-€

8-o

http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=Online+pred%C3%A1tor+-+ohro%C5%BEen%C3%A9+%28p%C5%99edev%C5%A1%C3%ADm%29+d%C4%9Bti+a+ml%C3%A1de%C5%BE! 

-

0/0
17.11.2010 18:36

sdasdgk

Juesej

Reknu Vam, jak to je v USA a nerikam ze je to dobre ci spatne. Samotna prostituce, kromne Nevady, je ilegalni. Kdyz nacapou chlapa s prostitutkou daji mu zaznam "sexual offender". Toto je ovsem obecny pojem ktery zahrnuje strasnou sirokou skalu scenaru - od vyuzivani "normalni prostituce" az po pedofilni ciny. Seznam sexual offenders je verejny - mohou si ho sousede vyzadat a pak si stezovat a zadat o prestehovani, protoze se jim treba nelibi, ze v sousedstvi kde ziji jejich deti se takovy offender vyskytuje - zde ale presne nevim, jak snadno je tohleto realizovatelne. Sila ne? Hazet do jednoho pytle chlapka, co ma problem sbalit normalni zenskou s pedofily... V USA jsem zil. Tam, kdo ma uniformu, vladne. Zadne diskuze, maximalne pokorneodpovidani "yes Sir, no Sir". To nase policie si necha delat na hlavu, nevim proc.

0/0
12.11.2010 10:06

Anton Thun

Re: Juesej

Možná bych věděl, proč. V USA je Policie maximálně zdvořilá a do tuhého jde jen když je to nutné. U nás policajti prudí okamžitě od začátku, aniž by člověk něco provedl. Asi nějaký komplex. Znáte to, zastaví vás dopravka a tváří se, že vás za chvíli zastřelí, protože jste zločinci od pohledu. Mají pak mít respekt?

0/0
13.11.2010 22:29

Krak

Re: Juesej

Já to teda neznám, ne že bych policajty miloval, ale v naprosté většině případů se ke mně chovali korektně. Nejsi z nějakého ghetta?

0/0
14.11.2010 2:34

sdasdgk

Re: Juesej

Nesouhlasim. Zdvorila urcite je, hlavne proto, ze tak jsou vsichni daleko zdvorilejsi, nez 90% ceskych zmindrakovanych kyselych xychtu. Ale jakmile muze prudit, prudi. Zil jsem 2 roky v Cali.

0/0
16.11.2010 23:32

def.

strašný blábol

novinářka evidentně o problematice vůbec nic neví a jen plácá nesmysly.

0/0
11.11.2010 22:52

petacx

pedofilii a jine uchylky ci nemoci zel mozna budou casem leg

pedofilie a jine uchylky ci nemoci zel mozna budou casem legalizovany ;-€  

-

prekroci se jedno TABU a zacina se pracovat na prekroceni dalsich - ale to nam zel casto nedochazi

0/0
9.11.2010 23:22

petacx

Re: pedofilii a jine uchylky ci nemoci zel mozna budou casem leg

viz napr:

Víte, že do roku 1994 bylo členem Mezinárodní asociace lesbiček a gayů (ILGA) i americké sdružení NAMBLA, prosazující legalizaci pedofilie ? ? ? z politickych duvodu tomu snad tak aktualne neni ALE

0/0
9.11.2010 23:23

Vrah

Nežvatlejte nesmysly

Od kdy je pedofilie ilegální? Ilegální je zneužívání dětí, ale ne pedofilie. Pedofilie není zneužívání dětí, pedofilie je pedofilie. To byste mohl s touž logikou tvrdit, že by měly být ilegální další nemoci, jako AIDS, žloutenka nebo tuberkulosa.

0/0
9.11.2010 23:51

_m-

Re: Nežvatlejte nesmysly

Spíš bych použila výraz poruchy - jako astigmatismus, levorukost, dyslexie.

Jinak samozřejmě souhlas - Nikde není psáno, že pedofil se dopouští pedofilního jednání a naopak, že ten, kdo zneužil dítě (navíc sadistickým způsobem) je pedofil.

0/0
11.11.2010 9:55

elize

Re: Nežvatlejte nesmysly

Není to k tématu, ale píšete naprostý nesmysl. Levorukost považovali za vadu, když jsem chodila na základní školu v hluboké totalitě 70.let. Protože se o toto téma zajímám, tak jsem si po revoluci přečetla některé knihy o latelaritě - nechci rozebírat odborné detaily - ale například není všeobecně známo, že 52% lidí se rodí jako genotypičtí leváci. Mimochodem můžete si udělat jednoduchý test na sobě - když sepnete ruce, tak vám jeden palec zůstane nahoře - podle toho u které ruky se pozná skutečný vrozený genotyp bez ohledu na to, kterou ruku (nohu, oko,..) používáte jako řídící.

0/0
11.11.2010 19:47

_m-

Re: Nežvatlejte nesmysly

Opravdu????? Nepovídejte!!!!!!

Já tu levorukost používám schválně. Jednak proto, že ještě před takovými 50 lety za poruchu skutečně považována byla a jednak proto, že je vrozená. A protože leváků je velmi vysoké procento takže se většinou někdo chytí. A tehdy je šance, že třeba zapojí i mozek.....(Mimochodem ten test co popisujete znám už 30 let)

Sexuální odchylky nebo úchylky, jak chcete jsou taky vrozené. Pedofilie k nim patří.  To že se někdo narodil jako pedofil ale neznamená, že bude zneužívat a ubližovat dětem.

Zkuste tolik  času, kolik jste věnovala latelaritě, věnovat pedofilnímu chování a zjistíte, že naprostá většina pachatelů těchto skutků byli  hetero, resp homosexuální sadisté, pro které děti byly jen zástupnými objekty. Pedofil má totiž děti (jak praví starý, ale pravdivý vtip) opravdu rád a jen výjimečně je schopen jim ublížit pro své potěšení.

0/0
18.11.2010 10:34

net.Xtreme počtvrté

Re: Nežvatlejte nesmysly

1) genotypický levák je v podstatě nesmyslný pojem, levorukost s geny sice souvisí, ale zdaleka ne 100%.

2) To se sepnutím rukou je nesmysl, koreluje víc s pravorukostí a levorukostí než s geny a člověk se naučí nějak skládat ruce a jakákoli změna mu je později nepříjemná.

0/0
18.11.2010 20:10

oldboy

Re: Nežvatlejte nesmysly

Levorukost porucha? A střihnout mezi oči nepotřebuješ?

0/0
16.11.2010 13:07

_m-

Re: Nežvatlejte nesmysly

;-D - odpovídám ti výš.

0/0
18.11.2010 10:35

Šerlok Homeless

Pedofilové

myslím nejsou ti, ktteré vzrušuje bolest druhého. Což neznamená, že by mohli být nebezpeční, ale v případě Aničky to na pedofila nevypadá. Co jsou to pederasti, to nevím.

0/0
9.11.2010 13:52

martin0669

Re: Pedofilové

homosexuál, ale s vazbou na malé chlapce (wiki)

0/0
11.11.2010 8:16

Jana11

Už chápu, proč to neučit

Jak jsem četla článek, nestíhala jsem se divit. Skoro jsem získala pocit, že jste z těch, co by přinutili se léčit i homosexuály (protože to jsou ti, co přepadávají malé chlapce a nutí je k sexu). Znám mnoho homosexuálů, sadistů, masochistů, transvestitů a jiných sexuálně odlišných lidí. Taky znám mnoho lidí sobeckých, myslících jen na sebe a třeba na to, aby byli někde co nejrychleji autem nebo řídících opilí. A jak správně píšete - odchylná sexuální orientace není choroba, která by se dala léčit, tak to prostě je.

Co se dá ale léčit, je odpovědnost jedince, aby činil tak, aby neubližoval druhým - když vím, že v případě, že jsem mezi malými holčičkami, mám sklony jim ubližovat, řeším to, když vím, že se na silnici neudržím a jsem hrozbou pro okolí, řeším to, když vím, že se jsem schopný opít tak, že pak jsem schopen sednout za volant, nepiju.

Bohužel odpovědnosti se musíme teprve učit. K ní patří i smysl pro ostatní lidi a snaha je pochopit nikoli odsoudit, protože jsou jiní.

0/0
9.11.2010 11:48

499

Re: Už chápu, proč to neučit

Jen netuším, jak se má "léčit" řidič, co neustále překračuje dovolenou rychlost nebo jezdí bezohledně. Má vyměnit bavoráka za mopeda? A jinak. Má se "léčit" řidič, který jede ráno po noční nevyspalý domů autem jen proto, že nemá jinou možnost dopravy? Přece ohrožuje okolí... Má se "léčit" pedofil, který by pro děti udělal první poslední, obětuje pro ně svůj život, kariéru?

0/0
9.11.2010 13:02

petrib

Má vyměnit bavoráka za mopeda?

Ano. Např. svýcarská policie je velice slušná, ale nekompromisní - po několika opakovaných přestupcích (typicky rychlost, alkohol) přichází řidič způsobilost řídit plnohodnotně a musí/může se courat po městě tuším třicítkou a možná ještě s nějakými dalšími omezeními (ne mimo město, ne rychlostní komunikace, ... ) . Na nákup nebo dopráce si dojede, ale je to vopruz, který si bude pamatovat.

Léčit pedofila z pedofilie je nejen nesmysl, ale dokonce to může být nebezpečné. Stejně jako homosexuálovi nezměníte sexuální orientaci - byli a jsou pokusy je převychovat. Jenže potlačená podstata zůstane a naopak později dokáže překvapit, nebo vede nešťastný život, aby vyhověl okolí, přísným rodičům, tradicím, ... . Místo toho, aby poznal sám sebe a žíl relativně spokojený plnohodnotný život a neohrožoval přitom společnost nebo sebe.

Na mopedu to není takový vodvaz jako v bavoráku, ale taky se tak nedají napáchat takové škody jako při překročení rychlosti a nezvládnuté jízdě.

0/0
13.11.2010 23:27

Šerlok Homeless

Re: Už chápu, proč to neučit

Nezodpovědnost a absence etiky se dá "léčit" bohužel jen izolací od společnosti.

0/0
9.11.2010 13:53

Toranoko

Re: Už chápu, proč to neučit

Nastesti ne - znam mnoho lidi, kteri radikalne prozreli.

0/0
11.11.2010 19:26

tulak222

Re: Už chápu, proč to neučit

SOUHLASIM S VASIM NAZOREM, lidi je reba ucit odpovednosti a na konci clanku zni veta: kdyz neco takoveho zjistis tak koukej s tim neco delat, bohuzel v negaci tohoto vyznamu

l

0/0
16.11.2010 22:21

Jerec

Dexter

Asi by se měl dětem školou povinným promímat v rámci prevence seriál Dexter, tam si hlavní hrdina se svojí temnou stránkou poradil velmi dobře :-P

Ale vážně - představa, že takto "postižené" dítě se bude se svojí "podivností" svěřovat někomu jinému je hodně utopická. V nejlepším případě to řekne rodičům, sourozenci nebo nejlepšímu kamarádovi, ale těžko někomu úplně cizímu, koho nezná a ke komu těžko bude cítit důvěru, že toho nezneužije proti němu.

0/0
8.11.2010 11:06

Martivan

Re: kde hledat pomoc

z profesní zkušenosti vím, že je to naopak - nejtěžší bývá svěřit se právě nejbližším (postižený nechce zklamat svojí odchylkou ty, které má nejraději), nejlépe fungují anonymní možnosti péče: telefonické nebo i internetové poradny, případně poradny, kde se člověk může svěřit nebo zúčastnit terapie bez udání svého jména (což zase naráží na problém, kdo bude nákladnou léčbu hradit, když to anonymně nelze přes pojišťovnu).

0/0
9.11.2010 8:05

Deleter

Re: Dexter

Tak schválně, kolik % dospívajících kluků vznese dotaz na velikost přirození na internetové diskusi a kolik u nedělního oběda, co? ;-D

0/0
9.11.2010 11:46

martin0669

Re: Dexter

v tom horším případě jen své oběti. :(

-- -- --

Jsou odborníci a ti jsou i vázáni mlčenlivostí ne?

0/0
11.11.2010 8:21

499

V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

hysterie a štvanice v médiích a věci by se měly nazývat pravými jmény. Pak nebude docházet k tomu, že mladý člověk tápající ve své sexuální orientaci se nakonec ztotožní s veřejnosti předkládaným modelem pedofilního chování, kdy tito jedinci jsou líčeni jako devianti postávající u škol s pytlíkem bonbónů nebo číhající na netu, aby pod falešnou identitou nalákali své oběti ke schůzce. Z minulosti totiž pamatujeme, jak se jiná štvanice, zesměšňování a pohrdání se negativně podepsala na homosexuálně zaměřených jedincích.

0/0
8.11.2010 8:46

TT777

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

mas recht pedofil zoofil nebo homosexual vsechni maji sva prava duhovy svet pro vsechny;-D

0/0
8.11.2010 14:39

499

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

Zase jeden, co to nepochopil. Dlouhé vedení dělá své....

0/0
8.11.2010 16:31

simineta

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

 pedofil je tedy v pořádku ?? To že si spojuje sex s malými dětmi je v

pořádku ?? to jako je máme .. tolerovat ???? Asi nevíte co říkáte.. se

štvanicí na pedofily jedině souhlasím..a postavila bych je ke zdi

0/0
10.11.2010 14:43

simineta

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

bo

nechala vykastrovat všechny .. jsou o zrůdy   a ve společnosti nemají

co dělat . Myslím, si že "499" nemá děti , bo jinak by tyto obludy tady

neobhajoval..;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
10.11.2010 14:43

_m-

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

Co takhle si o tom něco zjistit, než se začnete rozčilovat?  Pro začátek třeba to, jaký je rozdíl mezi pedofilem a sexuálním agresorem.

0/0
11.11.2010 9:57

petrib

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

nejde o to je obhajovat, ale taky je netlačit do ilegality. kde je ilegalita, tam je blízko k nabalení kriminalizace nebo přímo kriminality.

0/0
13.11.2010 23:47

martin0669

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

pedofilie jako odborný termín (pokud je pod kontrolou) je ok ... to jen médie dělají humbuk a jenoduchý člověk to přijme a hned by lynčoval - kvůli takovým ty seznamy nemůžou být veřejné

pedofil nemusí nikoho ohrožovat (až v kombinaci s další poruchou je/bývá nebezpečný)

0/0
11.11.2010 8:26

Toranoko

Re: V prvé řadě by měla skončit celá antipedofilní

zalezi na pristupu spolecnosti. V Rime to v poradku bylo, a dokonce byl hendikep, pokud tomu tak nebylo..

Kdybyste zapatrala v podvedomi, asi byste se hooodne divila, co s cim mate spojene.. ale vetsine lidi se prave toto dari drzet na te nevedome urovni. Nekterym pak ne.

A pak jsou taci, kteri se s takovymihle myslenkami, predstavami a fungovanim mysli nauci pracovat - a tim padem pochopi, kudy cesta ven.

A jelikoz chapou principy, nepotrebuji odsuzovat a posuzovat - ale proste chapou pricinu a nasledek. A na te pricine se da pracovat.

0/0
11.11.2010 19:31

fr-mottl

pochazim z delnicke rodiny, narozen po valce

doma byly nouze, o ktere nemaji dnesni lide poneti, porad jen skubanky, hrach a jine levne veci, maso bylo 1 x tydne , jizni ovce jsem znal jen z obrazku...

A i kdyby me ve skole vypraveli o pedfilech co chteli, kdyby me nejaky takovy tenkrat oslovil na ulici, ze muzeme jit k nemu domu a ze mi da 10 dkg sunky nebo cely spekacek, tab bych bez zavahani sel.

Obavam se, jestli to s tou pravicovou vladou a americkou krizi pujde dal, tak se do te doby zase vratime.

0/0
5.11.2010 17:35

PIsa.lek

Re: pochazim z delnicke rodiny, narozen po valce

Bez obav, tak hloupé děti jako za vašeho mládí už snad nikdy nebudou.

0/0
6.11.2010 20:42

divilek

Re: pochazim z delnicke rodiny, narozen po valce

Ne, dneska některé už jen za prachy ...

0/0
8.11.2010 9:04

pan Kotrč z Lidového domu IV

pedofilní agresor?

contradictio in adjecto :-/:-/:-/

0/0
5.11.2010 11:59

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Re: pedofilní agresor?

Take mi to tak prijde. Naprosty oxymoron.

0/0
7.11.2010 20:00

martin atuhal

Re: pedofilní agresor?

No jenom pokud se drží v rámci slušného chování. Každý, kdo to u sebe zjistí, by měl rozhodně navštěvovat psychologa. Ale i mě připadají mnohem horší například 30 letí pánové, co balí 15 letý holky, což už není pedofilie, ale je to humus. Podle mě to dělají spíš tihle sexuálně nezdrženliví lidé.

0/0
11.11.2010 13:06

Tomáš22

zvláštní

Nejzajímavější na tom ale je, že nejhlasitější odpůrci "sexuální výchovy" na školách je církev a česká náboženská policie typu Semín. Proč má církev takový problém s tím, že se dětem bude říkat, že na sebe nesmí nechat šahat? Odpoví si každý sám. ;-O

0/0
5.11.2010 10:37

martin atuhal

Re: zvláštní

Jde o to, že věřící lidé vychovávají své děti k lásce a sex by měli mít až po svatbě. Mají jiné názory (lepší), než to, co se běžne objevuje v televizi a bulváru atd. Ve školách vyfasujou přiručky, a budou dětem diktovat, ať začnou co nejdřív a hlavně ať si vezmou hormonální antikoncepci, aby byly $$$$$$$$.

0/0
11.11.2010 13:04

Diskutující3

....

Citace z článku:"Nechci se bát pustit svoje děti samotné ven."

- vážená paní, na takovéto úvahy (díky špatným zákonům, díky špatné práci policie, justice a hlavně demokracii po našem) je už pozddě. My se už bojíme děti ven pouštět samotné, pokud nechceme aby nám zmizely.

ů

0/0
3.11.2010 23:43

Diskutující3

iDNES ví více jak policie

Jaký máte důkaz, že šlo skutečně o devianta? Podle mne je ve hře těch verzí několik.

0/0
3.11.2010 23:37

huh

Souhlasím,

osvěta a prevence je katastrofálně ubohá. V člověku je to jako v koze, a když nikdo nepomůže vyznat se v tom zmatku v sobě, tak za dalších podmínek může vzniknout průšvih. Děti se mají seznamovat se vším důležitým o životě, kdo si vezme na svědomí jejich neštěstí vzniklé z toho, že nevěděly, na co dávat pozor.

To je jako s finanční gramotností, a kupodivu proti této osvětě nikdo moc neprotestuje.

Nechávat kostlivce ve skříni je nebezpečné.

0/0
2.11.2010 20:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.