Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané píšou Obamovi vysvědčení. Favoritem voleb jsou republikáni

Historicky nejdražší neprezidentská volební kampaň v historii Spojených států skončila a Američané vybírají nové osazenstvo Kongresu. Průzkumy posílají na výsluní republikány a očekává se, že demokraté prezidenta Baracka Obamy přijdou ve Sněmovně reprezentantů o svou většinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sladek

To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Takovy tlak progresivismu a socialismu na americkou verejnost nemohl dopadnout jinak.  No nic panove, casu malo, jde se volit!!

0/0
2.11.2010 23:12

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

To je docela špatný když je dneska za socialismus považována výstavba infrastruktury nebo povinné pojištění. Očekávám že Sarah Palin (až bude v úřadě, viceprezidentem může být za zásluhy Glenn Beck) nechá vykopat Nixona a LBJ aby mohli být posmrtně zlynčováni za rozvracení republiky.

0/0
2.11.2010 23:18

chachara

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

spravne, povinny pojisteni neni zadnej socialismus,kdyz neco "MUSIS" mit je to spis diktatura;-)

0/0
2.11.2010 23:24

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Dělníci na stavbách musí mít helmu. Zaměstnavatel jim musí zajistit pomůcky pakliže pracují s toxickým odpadem. To určitě je i v Americe, ne?

0/0
2.11.2010 23:27

chachara

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Hlavne sem nic nepsal vo nakejch pracovnich pomuckach,ale vo tom,ze kdyz mne nekdo rika,ze musim mit zdravotni pojisteni,tak to neni socialismus,ale diktatura;-).Nevedel sem,ze vy velice vzdelany levicaci musite mit vsechno napsany polopate

0/0
2.11.2010 23:50

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

No já zrovna levičák nejsem, ale příjde mi divný že když vám někdo říká aby jste se pojistil, páč to za vás nemaj platit cizí lidi, tak je to diktatura, no a když vám někdo povídá, aby jste si dal helmu (páč je na to předpis, poněvač by vás mohlo něco bacit) tak už to diktatura není.

0/0
2.11.2010 23:53

chachara

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

 Kdyz se de k doktoroj tak si to platim snad sam, ne  .Jako ktery cizi lidi za mne co platej???? A s tou helmou sem nerek ze to diktatura neni,ale rec snad byla vo zdravotnim pojisteni;-)

0/0
3.11.2010 0:06

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

No jasně že si to platíš sám, jenže pokud nejsi pojištěnej tak platíš kvanta peněz který tě můžou přivést do dluhů a poměrně velkých nesnází. Čili by bylo fajn aby tě někdo pojistil, protože jinak jako dlužník budeš mít problém ty, rodina, i společnost která tě z toho bude muset nějak tahat. No a tak tě buď pojistí stát, anebo alespoň (jak to udělal Obama) zajistí aby tě pojišťovací společnosti nemohly diskriminovat.

0/0
3.11.2010 0:10

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Nepojistit nebonitního klienta = diskriminace?

O tempora, o mores!

0/0
3.11.2010 0:12

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Takoví lidé dostávají pomoc z medicare / medicaid, mluvím mimo jiné o lidech co třeba nebyli pojištěni protože mohli mít další děti a podobném vydírání viz.:

http://exiledonline.com/get-sterilized-or-die-fertile-wombs-also-a-pre-existing-condition/

0/0
3.11.2010 0:15

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Ano, takovým lidem je zdravotní péče hrazena z Medicare/Medicaid, neslyšel jsem ovšem, že by se soudruh Obama chystal tyto programy zrušit, naopak do nich lije dolary, co je stačí Fed tisknout.

Mimochodem, povinné pojištění se bude týkat zaměstnanců a OSVČ, a tedy se s recipienty programů Medicare/Medicaid příliš krýt nebude, neboť Medicare je, až na nepodstatné výjimky, určen pro osoby starší 65 let a Medicaid obvykle užívají (dlouhodobě) nezaměstnaní a osoby mladší 18 let.

0/0
3.11.2010 0:25

pes Muki

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Výdaje na zdravotnictví jako podíl HDP

1. USA 16,0 %

2. Francie 11,2 %

3. Švýcarsko 10,7 % 4. Rakousko 10,5 % 5. Německo 10,5 % 6. Kanada 10,4 % 26. Česko 7,1 % 27. Polsko 7,0 % 28. Chile 6,9 % 29. Korea 6,5 % 30. Turecko 6,0 %  31. Mexiko5,9%

Na to aby vydaje na zdavotnictvi Obama snizil na ceskou uroven, na to nebude mit dost sil, ale muze usetrit dost, stacilo by na uroven Francie

0/0
3.11.2010 3:35

chachara

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

 No ale do toho zadnymu Obamoj nic neni a diky,ale mit peci jaka byla v komunistickym Ceskoslovensku  , takovou teda rozhodne vetsina lidi uvita,mel by's je na to pripravit,takova cekaci doba na operaci kyly bude treba jen 3 mesice,hlavne ze budes mit pojisteni vod statu,uzij si to s nim

0/0
3.11.2010 0:18

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

To byl tzv. cimrmanovský úkrok stranou.

0/0
3.11.2010 0:11

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Povinné "pojištění" je socialismus nejhrubšího zrna.

Na výstavbě infrastruktury není nic špatného, pokud je ovšem tato hrazena ze soukromách zdrojů a nikoliv z prostředků, jež pod pohružkou násilí odebral jejich majitelům stát.

0/0
2.11.2010 23:47

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Když to vezmeme do důsledku, tak v tom případě proč by měl někdo platit armádu či policii, u nich si také nemůže vybrat koho budou chránit. Jistě, budou chránit všechny rovným dílem, no ale uznejme, to je přeci socialismus jako vyšitý.

0/0
2.11.2010 23:55

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Jen to v klidu vemme do důsledků. Ať si každý, na základě smlouvy, vybere, o jaké služby ochrany a justice stojí.

Mimochodem, Vy máte alespoň v náznaku pocit, že policie a armáda chrání všechny rovným dílem? Že vůbec někoho chrání?

(P.S. Na tomhle se s přáteli liberály neshodnu)

0/0
2.11.2010 23:59

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Teoreticky stát má fungující armádu a policii, aby bránily stát a pořádek v něm i zdraví občanů bez rozdílu dle práva. Hradí je všichni občané, někteří méně a někteří více. Podobně povinné pojištění slouží tomu aby aby všichni občané měli přístup ke zdravotní péči bez rozdílu s tím, že jej platí všichni, někdo méně a někteří více.

0/0
3.11.2010 0:04

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Jen malý postřeh - v první větě jsou klíčová slova "teoreticky" a "fungující".

Jinak, není jakkoliv nutné mi cokoliv vysvětlovat.

0/0
3.11.2010 0:10

greenalien

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

No anebo nemá fungující armádu a policii nemá a pak stát nefunguje vůbec.

0/0
3.11.2010 0:11

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

No, to závisí na tom, co si představujete pod pojmem "fungující stát".

0/0
3.11.2010 0:13

pes Muki

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Green. Jedna vec na kterou bych chtel upozornit, ze Obama to nemysli s tou napravou zdravotnictvi vazne, ale je to zase politicka hra. Zakopany pes v americkem zdravotnictvi. je totiz u uplne nesmyslnych a astronomickych vydaju na pravniky, kteri v ohromnych pro evropana nepredstavitelnych rozmerech neustale podavaji nesmyslne zaloby. A to je ceho se Obama nechce dotknout, ac kazdy vi, ze je to nutno resit. Jeho navrhy se o tom ani nezminovali. Nezanedbatelna polozka je take na lekarkou peci pro illegalni immigranty, ktere nektere nemocnice muzou privest na pokraj bankrotu. Stat jim sice neco vynahradi, ale ne vse.I to neresi. Takze to, ze vetsine lidi kvalitu lekarske pece snizim, abych ji mohl poskytnout mensine, tim nemyslim chudym, ty maji vse zadarmo stejne, ale tem kdoz z nejakeho duvodu pojisteni nemaji, je samozrejme sporne. Myslim, ze se na to divas prilis zjednodusene i kdyz nepochybuji ze se snazis byt fair, ale Obama rozhodne fair neni.

0/0
3.11.2010 4:07

Sladek

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Vy tu porad resite veci, ktere spadaji do federalni ustavy nebo statnich ustav.  Tam Hussein prestrelil kdyz zacal diktovat protiustavni zakony.

0/0
3.11.2010 0:13

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Nikolivěk, my řešíme zcela teoretické věci, které s probíhajícími volbami mají malou až žádnou souvislost. :-)

0/0
3.11.2010 0:15

Sladek

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

No jo no, ale stejne je to tak a ne jinak.;-DR^

0/0
3.11.2010 0:30

Sladek

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Tak je odvolino, hadej jak jsem volil;-D;-D.  Osobne si myslim, ze by Sarah vladla lepe nez Hussein.  Urcite ne ve prospech velkeho svetoveho SOCIALISMU!

0/0
2.11.2010 23:51

Generál Ugarte - vivido

Re: To budou jatka.... Vzdyt si o to Berry koledoval.

Jinak bych osobně začal FDR a HH.

0/0
3.11.2010 0:30

petacx

uzasna demagogie

brutalni statni zasahy - direktivni snizovani urokove miry 

to je ten "DEREGULOVANY" krok ktery zapricinil krizi ;-€ ;-€ ;-€ 

BOLSEVICI at se nazyvaji klidne pravicaci ci jak chteji Lzou, Lzou, Lzou .... 

0/0
2.11.2010 22:17

petacx

o blabolech typu Keynesianske zvracene politiky ani nema sm

o blabolech typu  Keynesianske zvracene politiky ani nema smysl psat,

dluhy se delaji kdyz se dari a NIKDY se nesplaceji

tzv stavby "Hladovych zdi" (dalnic...)  jen problemy brutalne prohlubuji jako napr v kazdem rodinnem rozpoctu ;-€

0/0
2.11.2010 22:19

pes Muki

Re: o blabolech typu Keynesianske zvracene politiky ani nema sm

A kde se ty dalnice stavi? Zatim vidim, ze maji problem alespon opravit co existuji.

0/0
2.11.2010 22:38

Eureka!!!

ha ha ha bez komentare

http://www.prisonplanet.com/did-obama-order-british-authorities-to-find-non-existent-ink-bomb.html

co je za "tonerovymi bombami"  kvuli kterym mi home land security zaspinili cele auto vcetne stropu svymi spinavymi rukavicemi ;-€

0/0
2.11.2010 19:47

Larry Matejka

Re: ha ha ha bez komentare

No vidíte a já zrovna včera vyměnil toner v laserovce a teď se ho skoro bojím vyhodit ;-D

0/0
2.11.2010 19:55

děda Chasan

Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

Můžou si vybrat se dvou stran. Víc nic.

Pak to hrdě vytrubují do světa jako "demokracii".:-P

0/0
2.11.2010 19:33

Generál Ugarte - vivido

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

Ano? A co nám ještě povíte o americkém volebním systému, abychom se pobavili?

0/0
2.11.2010 19:38

pes Muki

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

No ja sem mel dnes chut jen pro legraci volit Peace and Freedom Party, protoze ostatni kandidati se mi nelibyli,

0/0
2.11.2010 22:35

Ulrich

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

Doufám, že jsi nakonec volil GOP. Kde volíš?

0/0
2.11.2010 22:37

pes Muki

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

LA Co. Jeste na kandidatce byli libertarien, greens a indipendent, ale takonec sem dal hlas GOP Ta Peace and Freedom Party, me vzdy pobavi svym Orwelovskym nazvem. Kdo by nebyl pro mir a svobodu?

0/0
2.11.2010 22:43

Ulrich

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

Tak to nevím, který by to mohl být district. 47? 36? No je to jedno. Peace and Freedom party zní dobře, ale jsou to komouši.

0/0
2.11.2010 23:36

Generál Ugarte - vivido

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

Však píše - ze srandy. Může snad někdo myslet volbu sociálních ekofeministek vážně?

0/0
2.11.2010 23:45

pes Muki

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

No je to az na samem konci okresu, kde sousedi s venturou. Kdyz si s LA byl si na oslave 28 rijna na konsulatu?

0/0
3.11.2010 3:51

pes Muki

Re: Ano, američané skutečně nevolí ale vybírají.

Kdo ti to nakukal? Neni to ten samy clovek, kteremu si uveril, ze Elvis zije? Ze byli lide zblbli za komunistu a verili, ze americane maji rohy to bych pochopil,k ale dnes si kazdy muze sehnat informace.

0/0
2.11.2010 22:32

greenalien

Rozumím tomu dobře

Že teď demokrati budou moci používat oblíbenou výmluvu: "Ale oni kontrolovali kongres" ?

0/0
2.11.2010 19:09

Ulrich

Re: Rozumím tomu dobře

Rozumíš dobře. Ale ta výzva by byla účinná jen tehdy, pokud by kongres zamítnul vládní návrhy, o kterých by si veřejnost myslela, že by v případě přijetí zlepšily situaci. A tato podmínka se těžko naplní.

0/0
2.11.2010 19:19

pes Muki

z novin

At 11th hour, Obama tries to rally black voters  LA Times  To vypada na rasizmus

0/0
2.11.2010 19:01

Eureka!!!

amerika by se mela odvsivit

:-/

0/0
2.11.2010 18:49

Taras Bulba

Re: amerika by se mela odvsivit

To jako že by tě měli poslat šupem zpátky do Evropy? :-)

0/0
2.11.2010 18:54

procensora@seznam.cz

Re: amerika by se mela odvsivit

I agree. Je to freak

0/0
2.11.2010 18:57

uss topeka

Re: amerika by se mela odvsivit

asi tak ;D

0/0
2.11.2010 21:42

procensora@seznam.cz

Re: amerika by se mela odvsivit

f. u. ;-O

0/0
2.11.2010 18:56

Larry Matejka

10% nezaměstnanost?

To je vtip večera stejně jako to, že se definitivně mrtvá ekonomika vzpamatovává z krize... Nezaměstnanost 20%++... Krize? Možná Double Dip Depression, ale spíš The Greatest  Economic Depression... K tomu systémový hypotéční podvod, 40+ miliónu lidí na Food Stamps, bakéři kteří si dělí trilióny dolarů, o které s pomocí vlády okradli lidi v rámci Bankers Bailout Bill.... Monetarizace státního dluhu a počínající hyperinflace, zlato atakuje 1300 USD/Troy Ounce...  Naděje, že stimulační balíčky rozjedou definitivně mrtvou ekonomiku a lidé najdou práci je lichá, protože stimulační balíčky skončí v kapsách insiderů, stejně tak, jako jejich celoživotní úspory v penzijních fondech skončí v rukou spekulantů, kteří pomocí zbraní hromadného finančího ničení (CDS, CDOs atd.) zničili ekonomiku... Give me a break!

0/0
2.11.2010 18:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.