Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé důvěřují opozici. ODS je prý příliš konfliktní a jde jí o moc

Nejdůvěryhodnější stranou je ČSSD, věří jí, podle průzkumu veřejného mínění, 44 procent obyvatel. V závěsu za ní se umístila TOP 09 a Věci veřejné. Až na čtvrté místo lidé zařadili ODS a poslední skončila KSČM. Té důvěřuje 25 procent dotázaných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petrolin3

ODS-první v podpoře korupce.

Je katastrofální, když předseda  protikorupční vlády je ze strany,kde korupce kvete na všech úrovních a po celou dobu její existence.Lze říci,že korupce je programem této strany, korupční zisky se používají na provoz strany.Co se může stát horšího než,že podezřelý z korupce je místopředsedou této strany a členem vlády.Reakce premiéra a předsedy strany byla katastrofální a utajené řešení rovněž.Premiér prohlásil,že u pana Drobila došlo jen k manažérskému pochybení-to potom u pana premiéra došlo k jen manažérskému hara-kiri.Že jde koalici především o udržení vlády a koryt ukázalo hlasování o důvěře.Vždyť dali důvěru vládě,která prohlásila,že další postup v této kauze je tajný.Ti s poslanců,kteří mají ještě nějaké svědomí se nyní diví co vyvedli.

0/0
28.12.2010 11:32

vokroj

Nic nového,

ODS zbývá jen žít z minulosti, na budoucnost raději nemyslí

0/0
3.11.2010 11:11

arniie

Důvěřuji

KSČSSD v čele s fotovoltem Sobotkou,že v zájmu obyčejného lidu dovede ČR k bankrotu,vyhlídka zářných zítřku v pojetí komančů:-P:-P

0/0
3.11.2010 10:23

danny47

A ČSSD jde o.....

samozřejmě, že blaho lidu této země, že .... ;-D ;-D ;-D

0/0
2.11.2010 19:58

Roko Blábola 7

Důvěra v KSČSSD????!!!!! Hmmmmm.......

Toto je jen jeden z nepřeberného množství důvodů, proč tu proradnou rudou tlupu hnát až do lesů:

=130096]http://www.ct24.cz/vysilani/2010/10/25/1142743803-210452801240041-21:35-reporteri-ct/1/?index[]=130096

0/0
2.11.2010 14:43

perpartes

Re: Důvěra v KSČSSD????!!!!! Hmmmmm.......

Ve vlastním zájmu se jdi léčit...

0/0
2.11.2010 16:01

Roko Blábola 7

Re: Důvěra v KSČSSD????!!!!! Hmmmmm.......

Do Studánky, nechápající soudruhu?

0/0
2.11.2010 16:32

ppetr1

duveruji opozici

tomu se clovek musi jen a jen smat.

hlavne slibum o zlevnovani elektriny,kdyz ji zakonem sama zdrazila.!!!!

jsou snad lidi blbci a neumeji pocitat ;-O;-€!!

0/0
2.11.2010 14:28

Roko Blábola 7

Re: duveruji opozici

Jsou. A je jich cca 40%.....:-P

0/0
2.11.2010 14:45

danny47

Re: duveruji opozici

Počítat ? Vždyť 40 % maturantů z matiky propadlo.... ;-D

0/0
2.11.2010 19:59

C2 H5 OH purum

a od kdy, pěkně prosím,

 se našli v národě  prosťáčkové, kteří se domnívají, nebo naivně domnívali, že ODS  je  politickou  stranou ? Vždyť toto sdružení, je vlastně jen seskupení k prosazování zájmů podnikatelů - bývalých vexláků, zatlačení většiny národa do pozic na úroveň blížící se feudálnímu poddanství, napomáhat ejmérickému tažení za světovládou a pod. A jistě by bylo pro mnohé jejich "příznivce" překvapivé a zajímavé,  kolik z jejich členů pravděpodobně figuruje na výplatní listině  CIA, MOSADu, MI5, nebo těmto na roveň  postavených,  jak všeobecně známo, jistěže  dobročinných a lidumilných  organizací.......... 

0/0
2.11.2010 13:35

eddiel IV.

Re: a od kdy, pěkně prosím,

8-o

0/0
2.11.2010 13:41

MaaGor

Re: a od kdy, pěkně prosím,

Neboj i tvá nemoc se dá léčit.

0/0
2.11.2010 14:05

Urbi et Orbi

Být Sobotkou, jsem ve střehu

je velmi podivné, když pravicový tisk chválí středovou stranu, jako je ČSSD. Naopak vidím, že můj hlas pro komunisty smysl měl, když jsou pravicovým mediem haněni.

0/0
2.11.2010 12:57

--Judith--

Re: Být Sobotkou, jsem ve střehu

Mýlíte se. Pravicový tisk zde nikoho nechválí. Píše o tom, jak dopadl průzkum mínění. Chápete ten rozdíl?

0/0
2.11.2010 13:45

Urbi et Orbi

Re: Být Sobotkou, jsem ve střehu

Já jim rozumím velice dobře. Mají na vtloukání vysoké školy.

0/0
2.11.2010 13:51

vokroj

Re: Být Sobotkou, jsem ve střehu

spolupráce levice a pravice není nic nového, kdo to umí, má výsledky

0/0
3.11.2010 11:14

seelen

Zajímavé srovnání

;-) hlavně ty 2 poslední strany něco ukazují.

0/0
2.11.2010 12:49

Karel:Martel

¨velmi správně

ODS je vřed a je třeba ho vyříznout dřív než bude pozdě

0/0
2.11.2010 12:40

Dudlik12

no to snad ne

existují poouze dva důvody proč takhlelidi odpovídají:

buď jsou úplně hloupý nebo slušně vychovaný

bohužel to není moc to o co jim jde ale peníze nebo-li mocí si chtějí dopomoci k penězům....

0/0
2.11.2010 12:27

Earl_Grey

to je des....

nejvetsim problemem ODS nejsou lidi kterym jde o moc, ale ty, kterym jde o prachy! naproti tomu komunisti si cilene posiluji svoji mocenskou pozici a to predevsim kseftovanim s vlastnimi hlasy v parlamentu, kdy hlasuji nehlasuji o rozpoctu, voli nevoli prezidenta apod.

co se tyka duveryhodnosti tak po komancich jsou podle me nejhorsi VVcka, ale to se dalo cekat, kdo sesbira protestni hlasy a potom vleze do vlady tak konci vzdycky, duveryhodnost ODS, CSSD a TOP je tak na stejno.

0/0
2.11.2010 11:50

Dalšínickvpekle

To byla doba

http://www.youtube.com/watch?v=TOaox3h01N8&feature=related VR^

0/0
2.11.2010 11:45

medved1589

Re: To byla doba

http://www.youtube.com/watch?v=Y2Aq8zsMoxw&feature=related

tohle je fakt sranda :) :) :) nebo je to spíš smutbý? Ne, já se pobavil :)

0/0
2.11.2010 12:05

eddiel IV.

Re: To byla doba

http://www.youtube.com/watch?v=zQGOt5Ielts&feature=related

0/0
2.11.2010 12:26

Hawk

neví co chtějí...(souhlas)

Spousta lidí volila nové strany - VV, TOP09 - na truc. Teď když došlo na lámání chleba a mají se začít řešit reformy, tak si uvědomili, že je to bude bolet. Základ všeho je, že věčina voličů přeně neví co chce! Reformy jsou nutné a to hlavně ta důchodová. Osobně si myslím, ač sem pravicový volič, že penzijní fond by měl držet v rukách stát a nekrimit tím privátní sféru. Důchodový systém je strategická věc, stejně jako energetika a zdravotnictvi. V našem státě by to totiž dopadlo tak, že jakmile by bylo v privátním fondu dost peněz, tak to někdo vytuneluje a hotovo.

0/0
2.11.2010 11:45

vasapro

Re: neví co chtějí...(souhlas)

R^;-)

0/0
2.11.2010 11:47

John VV Capo di tutti ABL

Re: neví co chtějí...(souhlas)

jaké reformy ????

ty už přece ODS vyřešila Reformním batohem Topolánka a na tvorbu 270 000 prac míst kašle

0/0
2.11.2010 11:48

Wild..Dog

Re: neví co chtějí...(souhlas)

Jak může pol. strana vytvářet nějaká pracovní místa?

0/0
2.11.2010 11:52

Earl_Grey

Re: neví co chtějí...(souhlas)

no napr. stavebni sporitelny nikdo nevytuneloval,takze se tunelovani nebojim, ale mela by byt moznost zvolit si sporeni u statniho fondu, a mely by byt i privatni, podobne jako zdravotni pojistovny, je tu VZP a soukrome. ja napr. ve triceti chci posilat mene na duchodove pripojisteni a vice utracet na deti a za 15-20 let klidne budu na duchod posilat desetkrat tolik nez ted, prave moznost teto variability mne prijde dost podstatna a doufam, ze bude mozna. problem je, ze predevsim Kalousek schopen delat pouze analogie statni rozpocet, rozpocet domacnosti a nedochazi mu ten rozdil, ve spouste veci ma samozrejme pravdu, ale ma hrozne malej presah a bohuzel neni nic vic nez ucetni. Obecne je mnozstvi politiku s trochu vetsim svetonazorem hrozne maly a jsou to spis takovi urednici nebo tlachalove. Proto ma me sympatie treba Vondra nebo Schwarzenberg, ale podobnej pocit mam i u Necase nebo Hegera.

0/0
2.11.2010 11:57

Jsem v Ječný

Re: neví co chtějí...(souhlas)

Volit TOP09 na truc? A na truc čemu???:-P

0/0
2.11.2010 12:13

Wild..Dog

Já bych to tak

nehrotil. Vždyť jeden čas byl nejpopulárnější politik u nás i Standa Gross a Buzková. Tyhle průzkumy jsou naprosto k ničemu.

0/0
2.11.2010 11:40

FanFanTulipan

Re: Já bych to tak

Už nejsou? Co se stalo s obyčejnými lidmi, že od nich odvrátili svůj planoucí zrak? ;-D

0/0
2.11.2010 11:43

kuk...vykuk

Re: Já bych to tak

Dmc. Bývalý levicový politik snad nesmí vydělávat nebo co?:-PRv

0/0
2.11.2010 11:45

Zaprděný čecháček

Re: Já bych to tak

Nesmí vydělávat pomocí zneužívání informací při obchodním styku.

0/0
2.11.2010 11:48

kuk...vykuk

Re: Já bych to tak

Jj které že média ti to pověděli?;-D

0/0
2.11.2010 11:49

sid_cz

Re: Já bych to tak

kdo věří křišťálovosti toho kšeftu s akciemi dneš už krachlé moravia energo je buď blázen, nebo věří na pohádky;-D

0/0
2.11.2010 11:52

Wild..Dog

Re: Já bych to tak

Ukázalo se že Buzková umí výborně předstírat že něco dělá a Gross zaprodal svou levicovou duši mamonu. ;-D

0/0
2.11.2010 11:46

sid_cz

Re: Já bych to tak

nojo, Buzková si nechala zmenšit kozy a z křišťála se vyklubal kapitalista co přišel k majetku způsobem, za který by se nemusel stydět ani největší modrý kmotr

0/0
2.11.2010 11:48

luban12

Voliči ještě neví,co chtějí.

Pokud ve volbách vyhraje levice,začnou kritizovat a chtěli by pravici a naopak.Lidé se musí nad svojí volbou trochu zamyslet a volit menší zlo a nenechat se ukecat nereálnými sliby od Sobotků,Škromachů,Zavadilů a pod..Já to vidím tak,že levice slibuje něco co nemá a nemyslí na to co bude zítra,stejně jako někteří lidé,kteří si nadělají dluhy a pak se diví,že přijdou o všechno.Pravice slibuje to co se zdá být reálné a co může lidem dát.Sociální rozdíly byly ve všech společnostech a nevěřím,že nějakými stávkami a protesty se něco změní.Stojí to jen hodně peněz a je to z kapsy protestujících.

0/0
2.11.2010 11:37

kuk...vykuk

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

Mám rád chytráky tvého ražení, kteří neví co je být u dna a káží vodu.

0/0
2.11.2010 11:39

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

aha, takze dle tebe je lepsi si dat jeste sklenicku a zapomenout, ze jsi u dna nez se snazit vyplavat? ;-D

0/0
2.11.2010 11:42

kuk...vykuk

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

Já se s životem umím porvat, ale dokážu pochopit, že každý to nedokáže. Pro tebe asi hodně složité pochopit.

0/0
2.11.2010 11:44

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

;-D je rozdil mezi "umet se porvat" a "byt liny se porvat" ;-)

0/0
2.11.2010 11:45

kuk...vykuk

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

Jak říkám, prostě nechápeš no.

0/0
2.11.2010 11:46

vasapro

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

;-D ... ja zase nechapu lidi, kteri se nechaji na to dno stahnout ;-)

0/0
2.11.2010 11:48

kuk...vykuk

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

Další. Asi jsi toho ještě moc neprožil.

0/0
2.11.2010 11:50

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

Dost lidi je tam protoze si chtej zit tak jako lidi ve vyssich "vrstvach", nemaj na to a tak si pucujou ;-)

0/0
2.11.2010 11:52

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

Ale chapu, a myslim, ze lepe nez ty, nebo se chces hadat, ze lidi bez vzdelani co kyvou na vse v televizi rozumi ekonomice lepe nez lidi s patricnym vzdelanim? ;-D

0/0
2.11.2010 11:50

IARK - Návnada nesprávné cenzury

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

njn souhlasne kyvali, ze se musi setrit a utahovat si opasky, pak ale zjistili, ze musi setrit a utahovat si opasky ;-D

0/0
2.11.2010 11:41

kuk...vykuk

Re: Voliči ještě neví,co chtějí.

A tak to bude za pravice vždy, jen horních 10tis. se bude válet v blahu.

0/0
2.11.2010 11:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.