Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

Jiří Čunek triumfuje ve Vsetíně. Renata Vesecká je vyhozena z místa za to, že údajně zmanipulovala jeho korupční případ. Viník se chechtá spravedlnosti. Loutka, která jednala asi v dobré vůli, musí na politickou objednávku odejít. Nemohl by takhle vypadat závěr sociálněkritického filmu o prohnilosti kapitalistických vlád?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

escobar

0,5M

No jo, nějak matně si pamatuji, že tento internetový plátek kdysi psal, že peníze, které Čunek dostal od firmy, a o kterých bylo spekulováno, se ten samý den objevily zpátky na účtu oné "úplatkářské" firmy (tak zněl závěr státního zastupitelství), a pokud Čunek vzal, někdo dal - KDO? Proč se o pachateli tohoto tr. činu nemluví, sakra? To, že si Urbanová po odmítnutí nabídky kvalitního užití vzpomněla a to dost podrobně na takové detaily, je zvláštní. Proč ten den, kdy to zjistila, neběžela udat svého nadřízeného - asi pořád doufala, že její nabídka bude opětována. Ale Čunek nepije, takže z toho nic nebylo (bo na ni by vlezl asi jedině ožrala). Vše spíše vypadá, že Praha nechtěla venkovského synka ve vládě a nějak tam něčím nezapadl - možná právě tím, že nebral.

0/0
4.11.2010 12:08

řehoř z řep

Já si myslím, že Čunek

úplatek nevzal, a myslel jsem si to vždycky.

Jestli se pletu, to se asi nikdy nedozvím, ale podle toho, jak je populární ve Vsetíně, bych řekl, že si voliči jeho práce váží a dělá ji dobře. Víc takových politiků.

Co se týče Vesecké: často se zapomíná, kdo ji do funkce jmenoval. Byla to vláda Jiřího Paroubka.

0/0
3.11.2010 22:15

pacers9

Loutka v rukou Topolánka je nutno dodat.

0/0
3.11.2010 17:40

nadina

Hlas lidu

říká, že je vinen. Jak známo, hlas lidu obvykle tne do černého. Čunkovné:-P je velice populární název, jenž svého aktéra přežije.

0/0
3.11.2010 9:25

golem3

Re: Hlas lidu

"Hlas lidu říká, že je vinen". To jsou velmi nebezpečná slova. Vybavují se mi při nich padesátá léta

0/0
3.11.2010 13:53

řehoř z řep

Re: Hlas lidu

Jak kterého lidu. Ten lid ve Vsetíně je evidentně jiného názoru.

0/0
3.11.2010 22:16

hňup

Re: Hlas lidu

lidé z každýho města budou mít rádi politika, kterej jim pomůže s "nepřizpůsobivejma". viz paní liona.....protože pomůže přímo jim, tam kde jsou voni doma ! nějaký "dobro" pro celej stát je jim, v duchu hesla "bližší košile než kabát" , ukradený.....

0/0
4.11.2010 9:24

Okna babyboxu dokořán

Titulní otázka

je položená tak jako by snad Vesecká měla zůstat 8-o8-o

0/0
3.11.2010 8:15

hendrixx

Re: Titulní otázka

Ale to není otázka, jinak by nechyběl otazník, ne? Je to naopak odpověď.

0/0
3.11.2010 8:18

golem3

Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

protože nejvyšší státní zástupní zástupce je jmenonán, kdežto starosta volen občany svého města

0/0
3.11.2010 5:49

hendrixx

Re: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

To, že je někdo znovu zvolen hloupými Vsetíňáky, není překážkou, aby nemohla být znovu otevřena jeho úplatkářská aféra a nešel případně sedět.  

0/0
3.11.2010 8:14

golem3

Re: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

Co se týče znovuotevření souhlasím, ale proč si myslíte, že zrovna ve Vsetíně jsou hlupáci? Já znám spoustu hlupáků napříč celým národem. Zrovna např. na idnes se dost často projevují.

0/0
3.11.2010 13:49

pan.gumidek

Re: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

já hendrixovi rozumím moc dobře. pro něho není důležitá barva pleti, tak by čunka nevolil. Takže každý, kdo ho volil je trouba :-)

0/0
3.11.2010 14:44

zkažený čkověk

ano, přesnětak,

každý, kdo volil čuňase je veliká trouba!!

0/0
4.11.2010 14:38

BořekŠikula

Re: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

A za co by měl jít sedět, když jediná "svědkyně" podle výroku soudu v té věci lhala, ale prý "nevědomě" - takže jí nepotrestali za křivé svědectví.

0/0
3.11.2010 16:22

Culeto

Re: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

Budeš se divit, ale procento hlupáků je ve společnosti rozděleno celkem stejnoměrně, očemž svědčí i Tvůj příspěvek.

0/0
3.11.2010 17:33

zab

Hezké hodnocení

Ten Komárek v sobě nezapře rádobychytrého Pražáka. Jak může vědět že nikdo nepochyboval Čunkově vině? Vždyť mu dodnes nikdo nic nedokázal a to udání nepodala Urbanová ale exministr spravedlnosti Novák aby pomohl svému soukmenovci a krajanovi z Valašského  Meziříčí kandidujícímu na senátora.

0/0
2.11.2010 11:07

Tonnan

proč ta novinářská lůza

nemůže jednou napsat naprosto nestraný článek? Pořad to je buď a nebo, ale hlavně to co bych od navinářů čekal jsou fakta. Bohužel těch je jaksi na obou stranách poskrovnu, takže výsledek = 0. Autor článku má pro dnešek splněno a svých 30 stříbrných jistě od nakladatele dostane, i když odvést takovou práci můj zaměstnanec tak dostane leda padáka :-/

0/0
1.11.2010 23:31

hendrixx

Seš srandovní

V článku jsou zmíněny všechny eventuality, včetně té, že Čunek je nevinej. Ta ale není moc pravděpodobný a to ti asi vadí, co?

0/0
3.11.2010 8:17

pan.gumidek

Re: Seš srandovní

nejpravděpodobnější je, že čunek je vinen, ale asi tak jako každý jiný politik v naší mladé demokracii. takže tím se nijak neodlišil. Odlišil se tím, že vystěhoval romy.:-)

0/0
3.11.2010 14:49

2mmmm_2

Autor

i dva aktéři člínku - 0 bodů, palec dolů Rv

0/0
1.11.2010 22:25

2mmmm_2

Re: Autor

článku

0/0
1.11.2010 22:25

Zirkon

Protože Čunek není zaměstnanec státu

Protože  Čunek není zaměstnanec státu,ale  je volený  tak se  nedá propustit.

To by měl  autor  vědět.

Voliči  patrně  berou  úplatek jako  drobnou  vadu  krásy ( říkají si stejně  berou všichni a  víc) a naopak oceňují  politicky nekoretní  ( tzn. spravedlivý) přístup  k bordelářům.

0/0
31.10.2010 20:24

Jaromil

Hlas lidu, hlas.....

Proč pan Čunek zůstává? Jak prosté, lidé si ho zvolili.....;-D

0/0
31.10.2010 14:04

kk33

Re: Hlas lidu, hlas.....

R^R^R^

0/0
31.10.2010 19:04

BigM

Re: Hlas lidu, hlas.....

;-D;-D;-D vskutku velmi prosté

0/0
31.10.2010 20:31

Jaro10

Tak nevím

No nic, tak natočíme film Čunek, určitě bude tak "objektivní" jako ten Kajínek, že...

0/0
31.10.2010 7:13

Culeto

Bože můj

to snad není pravda, opravdu si p. Komárek myslí, že exhumací totálně pokažené kauzy utře idnes máslo na hlavě. Nebudu spekulovat jestli je Jří Čunek vinen, a nebo nevinen,nepřísluší mi to o nic víc , něž kterému koliv novináři v této republice.Můj názor je, že kdyby se kauza dostala k soudu a skončila by jinak ,než osvobozujícím rozsudkem , čekala by ČR republiku mezinárodní právní ostuda.Pokud se dobře pamatuji byl to právě tento list, který takřka v přímém přenosu informoval,co se v kauze děje a dával vysvětlení.Pamatuji si jak ostravská krajská zástupkyně věřejně před začátkem soudního líčení hodnotlia důkazy, které poskytl obviněný, že hovoří v jeho neprospěch a další věci,panebože takto zoranou kauzu těžko hledat. Nesouhlasím s tím , jak se k celé kauze postavil Čunek,ale to nic nemění na tom, že každý má nárok na spravedlivé projednání své věci a to v této kauze nebylo.Otázka závěrem pomohlo oslabení KDU-ČSL ODS, a nebo TOP 09 ?

0/0
30.10.2010 18:43

Harry_sportsman

Re: Bože můj

Každý má právo na spravedlivé projednání své věci - jenomže to právě Vesecká se Salichovem znemožnili, nemyslíte? ;-) 

0/0
31.10.2010 8:18

Culeto

Re: Bože můj

Otázka je proč. Stejně tak mají všechny orgány činné v trestním řízení za úkol zjišťovat všechny okolnosti tedy i ty ve prospěch obviněného, stejně jako každý skutek se musí posuzovat za okolností svého vzniku nic víc , nic míň. Indicií, kdy Vesecká mohla sama o sobě ten případ odejmout bylo více (já nevím, zda mohla či ne) to, že se to dělo až na základě stížnosti advokáta je smutné.Když to shrnu někdo byl svědkem trestného činu, který neohlásil,místo toho podá trestní oznámení na sex. obtěžování ( což je podle mého o trošku složitější prokazování) a následně potom někdo vypoví na policii o trestném činu uplácení, policista sám uvědoměle počká až skončí volby a teprve potom začně šetření ;-DHele Harry i kdyby si Hurta s Čunkem předali já nevím kolik peněz, schází zde motiv. Osobně nevím s čím chtěl jít žalobce před soud ,kdyby Vesecká zasáhla už tenkrát, byla by na tom stejně, bohužel.

0/0
31.10.2010 12:47

denny2006

Re: Bože můj

Přerovské státní zastupitelství porušilo,dle verdiktu NS Čr, v cause Čunek zákon,causu Přerovu nutno odebrat a ukončit trestní věc ve prospěch poškozeného,tedy p.Čunka.

0/0
31.10.2010 20:55

ringowrc

Obávám se

že se pravdy v tomhle státě už nedopátráme.

0/0
30.10.2010 12:09

quinkq

http://www.cunek.info/

Pokud by někoho zajímalo víc informací, než jen osobní náhled pana Komárka, pak čtěte http://www.cunek.info/.

Už teď je tam spousta zajímavých věcí a snad se časem dozvíme další konkrétní informace.

0/0
30.10.2010 11:55

Pepan11

Vesecka to uhraje

Aby nekdo, v 38-ti, byl za Cesko v Eurojustu, tak musel byt poskokem justicni mafie. Jinak ani nahodou. Ten clovek ma ted aspon petkrat vyssi plat nez Vesecka. Na oko to vzal, a v prosinci se dozvime, ze mu z Bruselu udelali nabidku, co se neodmita, a ze je to velka pocta pro Cesko, a proto nemuze do Brna misto Vesecke. Tou dobou uz bude jasne, az John vnitro neni schopen ridit a VV z toho bude v krizi. Vesecka prezije neb umi zametat nebezpecne kauzy pod koberec.

0/0
30.10.2010 10:39

Harry_sportsman

Re: Vesecka to uhraje

Prognostiky miluju ... :-)

0/0
30.10.2010 13:16

Sir Humprey Appleby :-P

to bude za 100, počítám

0/0
30.10.2010 0:37

Sir Humprey Appleby :-P

Komárek je synem svého otce

0/0
30.10.2010 0:36

Harry_sportsman

Re: Komárek je synem svého otce

To ty také ... ;-D

0/0
30.10.2010 13:15

Harry_sportsman

Komárka dost často kritizuji,

ovšem tentokrát naprostý souhlas. Jenom bych doplnil, že aféra Čunek nebyla jediným přehmatem, kterého se Vesecká dopustila.

0/0
30.10.2010 0:12

goral

goral volí gorala

Čunek se pohybuje jako ryba ve vodě v prostředí , kde i blbec může být králem a v pozadí je skrytý rasismus primitivních vrstev obyvatelstva . I Darwin by zde měl problém a jisté pochybnosti , zda člověk pochází z opice.Spíše by bral klokana s duplovanýma kapsama .

0/0
29.10.2010 19:31

tnx

Re: goral volí gorala

Darwin by zahodil vsechny sve poznamky a odvolal veskerou svoji praci o evoluci, kdyby zjistil, ze jiste etnikum se ani po 700 letech neprizpusobilo prostredi, nenaucilo se ziskavat potravu beznym zpusobem, ale stale nevymrelo a roste.

0/0
2.11.2010 13:28

hukuj

Re: goral volí gorala

S tou kritikou obliby Čunka ve Vsetíně, že jde o „skrytý rasismus primitivních vrstev obyvatelstva“ bych byl opatrný. Čunka nehájím, jestli vzal úplatek, měli ho zavřít, ale ta jeho vsetínská opatření vůči NĚKTERÝM romským rodinám byla zcela v pořádku. Šlo o řešení neúnosné situace pod tlakem drtivé většiny vsetínských obyvatel, protože problémové romské obyvatelstvo obývalo dům v centru Vsetína vedle polikliniky, kolem něhož projít znamenalo riziko napadení i ve dne. V noci se pacienti báli chodit na pohotovost, sestřičky odmítaly sloužit noční, protože cesta do práce a z práce byla prostě nebezpečná. Přesunutí takto problémových obyvatel na periferii bych podepsal, ač taky rasisimus nesnáším (ostatně nevím, jestli to všichni byli Romové). Proto ve Vsetíně Čunka mnozí uznávají, on totiž řešil katastrofální dlouhodobě trvající neúnosný stav, který se běžnou reperesí nedařilo řešit. Já Vsetíňák nejsu, jezdím tam jen v létě, ale tenhle problém "vsetínského Bronxu" byl všeobecně známej.

0/0
11.11.2010 21:16

ajsek

tak

MFDnes nekupuju, Komárka rád nemám, ale Čunek je podle mě opravdu křupan, co krade, relativně málo, a neumí to; Vesecká je karieristická mrcha, to je názor drtivé většiny lidí, kteří s ní pracovali alespoň týden; žasna, kolik lidí tady tyhle dvě kreatury obhajuje...:-)

0/0
29.10.2010 17:31

logar

bééééééé éééé je správně

Rv

0/0
29.10.2010 15:24

petrucciani

KOMENTÁŘ: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

Protoze Cunek narordil od ni, ma Kmotra. ;-)

0/0
29.10.2010 15:21

logar

Re: KOMENTÁŘ: Proč Vesecká odchází, zatímco Čunek zůstává

jak žéééééé8-o8-o8-o

0/0
29.10.2010 15:29

ceItic

Proč?

Protože Čunek byl dobrý předseda a Vesecká nebyla EU:-)R^

0/0
29.10.2010 15:14

kk33

Re: Proč?

R^

0/0
31.10.2010 19:06

Alena1.

pane Komárku,

nějak mi ve vašem článku přišel moc zkrátka prezident Václav Klaus.

Dle mého názoru je jediný, který skutečně ze "zázračného" očištění Čunka profitoval. Jednou z podmínek pro souhlas a podporu lidovců, kteří do té doby chtěli volit protikandidáta Švejnara, s volbou V. Klause do druhé prezidentského mandátu byl návrat Čunka do vlády. A tento návrat do vlády byl opět podmíněn Čunkovou beztrestností. Neboli lidovci vydírali Topolánka s tím, že nezvolí Klause za prezidenta (který kupodivu opět do této doby s ODS i Topolánkem poměrně slušně vycházel), pokud tento neumožní Čunkův návrat do vlády.

Za vším není vždy nutno hledat ženu, ale v Česku hledej skoro za vším Klause. Proto jsem Klause dlouhou dobu titulovala "z vůle Čunka napodruhé zvolený prezident Klaus".     

0/0
29.10.2010 15:12

Alena1.

Re: pane Komárku,

a nechoďte mi nikdo s tím, že Čunek volil Švejnara. On je sice hloupý, hodně hloupý, ale tak zase ne, aby si nedovedl spočítat, že nějaké divadélko pro davy se sehrát musí. Ostatní lidovci zato volili Klause jako jeden muž, pouze předseda ne.

0/0
29.10.2010 15:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.