Diskuze

Kampaň Nemyslíš, zaplatíš končí. Ministerstvo pokračování nechystá

Ministerstvo dopravy původně tvrdilo, že nebude šetřit na projektech, které zachraňují lidské životy. Teď je vše jinak. Zastavilo pětačtyřicetimilionovou zakázku na pokračování kampaně. Důvodem jsou úspory. Samotnou značku a slogan si ale nechává a chce je využít při některých preventivních akcích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Deleter

29. 10. 2010 11:58
Chmmf,

pokud nepoužijete skutečně realistické klipy ze zahraničí, bez cenzury, tak to stejně nikam nevede. Vyhozené peníze za dílka, ze kterých kouká české cliché.

0 0
možnosti
P

performance

29. 10. 2010 9:00
Neví někdo kolik, že ta kampaň stála daňového poplatníka ?

0 0
možnosti
L

LVD

29. 10. 2010 6:51
Dalsi z mnoha naprostych zbytecnosti

v tomto state, co nas opet vsechny stalo solidni penize...

0 0
možnosti
N

nickless

28. 10. 2010 21:53
Renč

A hlavně, když jsme nedávno zjistili, co je ten Renč za člověka, tak je zastavení a nepokračování jediná správná volba. Pokud pokračovat, tak s kvalitativně lepším člověkem.

0 0
možnosti
VD

Šulivajda

28. 10. 2010 18:30
Nemyslíš, zaplatíš

Byl to skvělý nápad ale měli to upravit i na volby do parlamentu !!

0 0
možnosti
JB

beda venerabilis

28. 10. 2010 13:32
Ministerstvo začíná myslet

a přestává tudíž platit.

0 0
možnosti
DTZ

duchacek to zaridi

28. 10. 2010 12:54
reklamy

tak reklam už máme dost. Točit donekonečna jenom reklamy mi nepřijde jako dobrý způsob. Naopak bych byl proto vymyslet i nějaký jiný.

0 0
možnosti
A

anti-anti

28. 10. 2010 10:46
Kampaň

Teď bude kampaň ,, myslíš zaplatíš ´´ !Rv

0 0
možnosti
J

julek007

28. 10. 2010 10:50
Re: Kampaň

nebo "zaplatíš všechno a všude do poslední koruny, až skončíš pod mostem"

0 0
možnosti
DTZ

duchacek to zaridi

28. 10. 2010 10:21
kampaň

osobně si myslím, že spotů máme dost.

Nelituji toho, že se reklamní spoty udělaly, naopak věřím, že to některé lidi opravdu může ovlivnit. Na druhou stranu, jednak je reklama drahá a jednak si nemyslím, že je efektivita tak velká.

Spíš jsem pro, aby ministerstvo přišlo s novými návrhy, co dělat...besedy s lidmi, co litují nějakého činu, exkurze v nemocnici apod. mohlo by to být ještě účinnější i levnější.

0 0
možnosti

lopee

28. 10. 2010 10:24
Re: kampaň

Levnější snad, účelnější ne. Ono totiž kdo by se tam chtěl kodrcat a poslouchat to. A navíc i jeden zachráněný život, člověk, který se díky tomu připoutal apod., mi přijde více než efektivní výsledek.

0 0
možnosti
O

Oerteplur

28. 10. 2010 10:19
Renč v praxi dokázal že platí "nemyslíš, nezaplatíš"

takže vlastně není proč pokračovat, když to funguje naopak...

0 0
možnosti