Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kampaň Nemyslíš, zaplatíš končí. Ministerstvo pokračování nechystá

Ministerstvo dopravy původně tvrdilo, že nebude šetřit na projektech, které zachraňují lidské životy. Teď je vše jinak. Zastavilo pětačtyřicetimilionovou zakázku na pokračování kampaně. Důvodem jsou úspory. Samotnou značku a slogan si ale nechává a chce je využít při některých preventivních akcích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deleter

Chmmf,

pokud nepoužijete skutečně realistické klipy ze zahraničí, bez cenzury, tak to stejně nikam nevede. Vyhozené peníze za dílka, ze kterých kouká české cliché.

0/0
29.10.2010 11:58

performance

Neví někdo kolik, že ta kampaň stála daňového poplatníka ?

0/0
29.10.2010 9:00

LVD

Dalsi z mnoha naprostych zbytecnosti

v tomto state, co nas opet vsechny stalo solidni penize...

0/0
29.10.2010 6:51

nickless

Renč

A hlavně, když jsme nedávno zjistili, co je ten Renč za člověka, tak je zastavení a nepokračování jediná správná volba. Pokud pokračovat, tak s kvalitativně lepším člověkem.

0/0
28.10.2010 21:53

Šulivajda

Nemyslíš, zaplatíš

Byl to skvělý nápad ale měli to upravit i na volby do parlamentu !!

0/0
28.10.2010 18:30

beda venerabilis

Ministerstvo začíná myslet

a přestává tudíž platit.

0/0
28.10.2010 13:32

duchacek to zaridi

reklamy

tak reklam už máme dost. Točit donekonečna jenom reklamy mi nepřijde jako dobrý způsob. Naopak bych byl proto vymyslet i nějaký jiný.

0/0
28.10.2010 12:54

anti-anti

Kampaň

Teď bude kampaň ,, myslíš zaplatíš ´´ !Rv

0/0
28.10.2010 10:46

julek007

Re: Kampaň

nebo "zaplatíš všechno a všude do poslední koruny, až skončíš pod mostem"

0/0
28.10.2010 10:50

anti-anti

Re: Kampaň

Tak nějak to bylo myšleno. :-)

0/0
28.10.2010 10:57

duchacek to zaridi

Re: Kampaň

no jo, já bych to nedramatizoval....

0/0
28.10.2010 12:50

duchacek to zaridi

kampaň

osobně si myslím, že spotů máme dost.

Nelituji toho, že se reklamní spoty udělaly, naopak věřím, že to některé lidi opravdu může ovlivnit. Na druhou stranu, jednak je reklama drahá a jednak si nemyslím, že je efektivita tak velká.

Spíš jsem pro, aby ministerstvo přišlo s novými návrhy, co dělat...besedy s lidmi, co litují nějakého činu, exkurze v nemocnici apod. mohlo by to být ještě účinnější i levnější.

0/0
28.10.2010 10:21

lopee

Re: kampaň

Levnější snad, účelnější ne. Ono totiž kdo by se tam chtěl kodrcat a poslouchat to. A navíc i jeden zachráněný život, člověk, který se díky tomu připoutal apod., mi přijde více než efektivní výsledek.

0/0
28.10.2010 10:24

Alcatraz

Re: kampaň

za 150 milionu? Tolik naprosta vetsina lidi nevydela za cely zivot. Nevim jak byste 20 lidem vysvetloval, ze budou cely zivot pracovat bez mzdy, jen proto, aby se jeden clovek pripoutal v aute. Hodne stesti s tim. Priste prosim lepe rozmyslet co znamena "stoji to za to". 

0/0
28.10.2010 12:24

anti-anti

Re: kampaň

Máš jistě pravdu. Lidé si však z velké většiny myslí, že oni jsou těmi vyvolenými kterým se to přihodit nemůže. :-/

0/0
28.10.2010 10:48

Oerteplur

Renč v praxi dokázal že platí "nemyslíš, nezaplatíš"

takže vlastně není proč pokračovat, když to funguje naopak...

0/0
28.10.2010 10:19

Zrooda

Fakt přínosná kampaň

Nedávno mýho otce lehce naboural nějaký týpek na křižovatce, když mu nedal přednost. Když týpek vystoupil, bylo okamžitě jasné že je opilý na mol a jal se mému otci nabízet svoje doklady a prosil ho, aby nevolal policii. Řidičák měl v reklamním obalu od ministerstva s logem Nemyslíš, zaplatíš. Evidentně to týpkovi pomohlo stát se zodpovědnějším řidičem. ;-D;-D;-D

0/0
28.10.2010 10:04

duchacek to zaridi

Re: Fakt přínosná kampaň

hm ... to mluví za vše.

0/0
28.10.2010 10:16

tichápošta

Děti spoty ocenily, ...

Moje děti se nikdy nezapomenou připoutat v autě. Ale od té doby, co viděly spot s miminkem, které drží matka v náručí a které jí následně z náruče vyklouzne... Jsou až lehce hysterické. Obě chodí na druhý stupeň školy a myslím, že vyjímečně na ně televize měla dobrý vliv.

Vyjímečně jsem viděla "na vlastní oči" :,), že spot správně funguje!R^

Tedy.... myslím si, že náctiletí nemají dostatek zkušeností a TV spotem dobře supluje právě tu negativní zkušenost, o kterou v závěru nikdo nestojí.

Každý dobrý skutek by měl být v prevenci oceněn. (všechno stojí peníze a vzpomínáte na akci nešťastného táty, který varoval u přechodu pro chodce, že je nebezpečný, protože on přišel na stejném místě o dítě?)

Já tuto kampaň chválím.

0/0
28.10.2010 9:36

lopee

Re: Děti spoty ocenily, ...

To jsme dva. Jenže ono v pojetí této vlády nejde o logické šetření, ale o škrty. Takže dobré věci přicházejí na řadu jako první, případně se vůbec ani dělat nezačnou (o tom, že to bylo předražené vím, ale to opravdu není problém smyslu těch klipů, jen je to zabilo).

0/0
28.10.2010 10:22

danny47

Projekty, které zachraňují lidské životy....

nevím proč autor článku dávádo souvislosti tuhle "kampaň" a projekty, které zachraňují lidské životy..... !! 8-o

0/0
28.10.2010 9:25

othoma

škoda

 i tato kampaň přispěla k nejmenšímu počtu mtrvých na silnicích od r. 1990. A letos to vypadá dokonce na absolutní rekord t.j. od r. 1970, kdy se statistiky sledují. Zřejmě bude jen 750 mrtvých , což je polovina od půlky 90. let , kdy umíralo až 1500 lidí.  Přesto na dohnání Západu potřebujeme číslo srazit  někam pod 500 mrtvých. Samozřejmě jsou i další faktory jako bezpečnější auta nebo bodový systém, které pomáhají udržovat klesající trend, ale preventivní kampaně jsou neméně důležité.

0/0
28.10.2010 9:24

furtspolu

Konečně rozumný nápad....

Ta kampaň byla jen zbytečné a neúčelné vyhazování peněz Když je někdo mdlého

rozumu a jede jak blázen pominutý tak ať skončí v Pohřební službě. Ta akce tomu

stejně nezabrání. Chyba už je u dětí ve školách , tam při výchově by se tomu mělo

více věnovat času. Ta by měli chodit dopraváci a vysvětlovat dětem od 12 let nejen

o doparvě ale i o drogách, zločinech a podobně. To si myslím, že by mělo větší efekt. 

0/0
28.10.2010 9:24

KTS-STB RAJON

A čo "Český kapr" za 450 mil

ten bude pokračovat

0/0
28.10.2010 9:05

J.K. 5

Však jsme zaplatili

desítky milionů do kapsy příživníků, efekt = nula. Pomáhat blbcům klipy v televizi, koho takový nesmysl napadl?

0/0
28.10.2010 8:58

Gaelen

Re: Však jsme zaplatili

napiste prosim odkaz na duveryhodny clanek ktery podpori vase s pomluvou hranicici nazory.

0/0
28.10.2010 9:00

MadHawk

Re: Však jsme zaplatili

ale Vy se tu oháníte neustále tím, jak ta kampan v TV je účinná. Máte pro své tvrzení nejaký důkaz, statistiku, cokoli???? Pořád jen vyvracíte, ale žádnou studii, nic nemátě. Stejně jako ostatní, mající opačný názor.

0/0
28.10.2010 9:13

VyMeTaky,2

Re: Však jsme zaplatili

On je takový brouk Pytlík zdejších diskusí - všude byl, od věeho klíče, prostě ředitel zeměkoule.

0/0
1.11.2010 0:35

policejniKAMERAman

Re: Však jsme zaplatili

asi stejnýho hňupa co vymýšlí „upgrady“ autolékarniček …

0/0
28.10.2010 9:02

Psaní_jako_forma_extremismu

nemyslím si, že by měla zas takový účinek.

Ta kampaň byla dobrá, jen do té doby, než před rokem tam začali dělat černou obrazovku a šel jen zvuk. Rv  :-)

0/0
28.10.2010 8:52

Gaelen

Re: nemyslím si, že by měla zas takový účinek.

souhlas. Nektere spoty byly opravdu drsne a myslim si, ze alespon ta ruzumna cast populace se zamyslela.

0/0
28.10.2010 8:59

J.K. 5

Re: nemyslím si, že by měla zas takový účinek.

Je v našem zájmu chránit blbce před sebou sama? Podle mě nikoli. Je to popření evoluce, nakonec nás blbci přerostou. Rv

0/0
28.10.2010 8:59

Gaelen

Re: nemyslím si, že by měla zas takový účinek.

tam jde o to, aby ten blbec nahodou neprejel tebe.

0/0
28.10.2010 9:01

Mumrli (monokulturní)

Nechapu

"Ministerstvo dopravy původně tvrdilo, že nebude šetřit na projektech, které zachraňují lidské životy" - co má s projektem zachraňujícím životy společného opilcova kampaň? Řekl bych že asi stejně, jako kontrola náhradních žárovek a lékárničky od pomahačů a chráničů...

0/0
28.10.2010 8:30

duchacek to zaridi

Re: Nechapu

Právě asi nic, proto na ní začali šetřit ;-D;-D

Možná tak názor tohoto novináře.

0/0
28.10.2010 8:34

Gaelen

Re: Nechapu

muzete mi vysvetlit, jaky efekt na danou kampan ma to, ze ji delal clovek ktery byl pristizen pri jizde v podnapilem stavu? Je to Rencova ostuda a mel by prjit o ridicak, ale na jeho praci to zadny vliv nema!! To je jako by jste rikal, ze protoze Leonardo da Vinci byl alkoholik a v kuse v lihu jeho dila za nic nestoji Rv

0/0
28.10.2010 8:43

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: Nechapu

Pokud by LdV nalitej ridil, povazoval bych ho za stejne prase jako Rence, nebo Frantu s jezede. Akorat ze LdV ani Franta z jezede netoci reklamy o tom jak je zavrzenihodne chlastat za volantem. Proste kozel zahradnikem.

0/0
28.10.2010 8:49

Gaelen

Re: Nechapu

asi mate nake potize chapat psany text, takze jeste jednou: Jaky prosim ma vliv chovani Rence na efektivnost spotu? Spoty vsazeji na brutalitu a znazorneni drsnych scen. To jestli je autor svatousek nebo nicema je zcela jedna. Ano, je to moralne spatne, ale na efektivitu spotu to jaksi zadny vliv nema.

0/0
28.10.2010 8:52

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: Nechapu

Vzhledem k obecne efektivite spotu to ani zadny vliv mit nemuze. At nulu delite cimkoliv, vysledek je stale nula.

0/0
28.10.2010 8:54

Gaelen

Re: Nechapu

jak jste prisel na to, ze dane spoty nemaji zadnou ucinost?? Znam plno lidi, predevsim s detma, kteri kvuli spotum poujati dite do sedacky pri sebemensim popojeti. Znam lidi kteri kvuli tomu prestali hulit za volantem. Ale vy si potrebujete dokazat, ze vy jste ten chytry, spravny a hodny a ostatni jsou hlupaci a lhari.

0/0
28.10.2010 8:57

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: Nechapu

Jo, docela jste trefil muj nazor na drtivou vetsinu populace :-)

0/0
28.10.2010 8:58

pakostič

Re: Nechapu

má a velký. Mnoho diváků si totiž řekne něco ve smyslu "Co mi ty kořalo budeš vyprávět" A Renčovo poučování vypnou

0/0
28.10.2010 8:57

Gaelen

Re: Nechapu

doufa, ze se takovi lide v aute zabiji aniz by zabili nekoho dalsiho. Navic to neni Rencovo poucovani. On klipy jenom reziroval.

0/0
28.10.2010 8:58

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: Nechapu

A mimochodem, to ze je Renc prase nebylo hlavni sdeleni prispevku.

0/0
28.10.2010 8:51

bruja25

Bylo to na nic...

To je dobře, myslím, že odezva byla skoro nulová - za tu dobu, co to probíhalo, tak jsem viděl jen dva klipy ...

0/0
28.10.2010 8:25

notebook.r51

Kozel zahradníkem

Skřehotavý skřet pouštěl dost dlouho veřejným financím žilou na to, aby pochopil, jak to funguje. Pak obsadil druhou stranu penězovodu a začal vybrané kohoutky demonstrativním způsobem utahovat. Odhadl bych - nedostatečně kooperativním subjektům. Ale to je jen spekulace.

Vaty je všude plno, jinak by se nikdo po veřejných zakázkách tak nehnal. Odstraníme-li to, co si dosud hrabala konkurence, státu se trochu uleví a nám bude, jak bylo, nejspíš i líp.

How elementary, dear Watson.

0/0
28.10.2010 8:16

duchacek to zaridi

Re: Kozel zahradníkem

Nevím, jak vy, ale já si myslím, že zrovna na ministerstvu dopravy bylo špatné hospodaření do očí bijící již dlouho dobu. Takže ne, nevadí mi, že se zrovna na tomto ministerstvu šetří.

0/0
28.10.2010 8:33

notebook.r51

Re: Kozel zahradníkem

Špatné hospodaření je do očí bijící dlouhodobě a obecně skoro všude.

Nevadí mi, že se někde šetří. Vůbec ne.

Právě tak, živen desítkami let zkušeností, se imho právem domnívám, že každé organizované šetření především je kampaň pro diváky, která vede v konečném důsledku jen k vyššímu čerpání zdrojů. Viz eko-cokoliv a podobné šaškárny. Prostě - musí se šetřit, ať to stojí, co stojí. (To už známe z dob socialismu.) 

Dokonce čím víc to stojí, tím líp, pokud si to koupí ode mne, od mých přátel, od přátel mých přátel...

Sakra - přátelé přátel, kde já to jen četl ?  ;-D

0/0
29.10.2010 8:55

Xladi

Tahle kampaň

byla pěkně trapná a ty klipy byly jedím slovem příšerné, hlavně ten dabing. Líp by udělali kdyby nakoupily klipy třeba z anglie jsou dobře natočené a opravdu odstrašující.

0/0
28.10.2010 6:31

Duke-Nukem

Re: Tahle kampaň

presne tak.Jenze on to byl tunylek na statni penize,nenapakoval se na tom jen renc,bylo jich vic..;-€

0/0
28.10.2010 7:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.