Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škrty už za pár dnů. Úsporné zákony vláda protlačí v legislativní nouzi

Úspory, jimiž chce srazit schodek rozpočtu na 135 miliard korun, se vláda rozhodla protlačit během několika málo dnů. Požádá kvůli tomu Sněmovnu, aby snížení státní podpory stavebního spoření, zvýšení daní i sociální škrty projednala ve stavu legislativní nouze. To vládě umožní, aby zákony platily do konce roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rene1879

Pusťte si televizi....

Mluví tam PS Kalousek a za ním spí Schwarzenberg. Zřejmě Kalousek "kecá blbosti"...;-D

0/0
27.10.2010 9:49

Zmuda

Re: Pusťte si televizi....

;-DR^

0/0
27.10.2010 9:50

Theurbanek

Re: Pusťte si televizi....

Já chcu taky vydělávat spaním v přímém přenosu!!V;-D

Al Calous je totální roura;-O

0/0
27.10.2010 10:21

ladasan

Re: Pusťte si televizi....

Já chci vydělávat koukáním na televizi;-D

0/0
27.10.2010 10:51

Theurbanek

Re: Pusťte si televizi....

To bych zvládl levou zadní;-D

0/0
27.10.2010 11:12

performance

Re: Pusťte si televizi....

Škoda času - jdun radši makat,aby mi po těchto úsporných opatření až zaplatím všechny daně zbylo alespoň na rohlík k nedělnímu obědu 

0/0
27.10.2010 11:30

Jerry7650

Doufám, že jim to Ustavní soud zruší

protože tohle je totální obcházení legislativního procesu...

0/0
27.10.2010 9:42

Theurbanek

Re: Doufám, že jim to Ustavní soud zruší

Pokud nebude mít ústavní soud na programu přednostně svoje mzdy, jak bývá jejich zvykemRv

0/0
27.10.2010 11:13

navsteva je lepsi

Zmundova snaha namluvit

nam ze socialisticky tabor miru zkachoval prot ze jsme se tu meli dobre, zili jsme v blahobytu a patrili jsme k ekonomickym spickam sveta je tragikomicka. Smutne je na tom jenom to ze i taci maji moznsot se pohybovat mezi normalnimi lidmi.

0/0
27.10.2010 9:41

Zmuda

Re: Zmundova snaha namluvit

..vím. Měl bych být internován! To tu chceš naznačit?!?

0/0
27.10.2010 9:47

rene1879

Teď jsme snad špička?

Nikdo netvrdí, že jsme byli špička, prostě jsme na tom teď MNOHEM hůř.  To je to, co jsi nepochopil. Jsou teď snad ty naše montovny technologická špička,? Může si většina lidí koupit víc než za socialismu? Polovinu platu dáme za bydlení (tenkrát 5-10%) a pak nám zbývá hledat to nejlevnější v přeplněných supermarketech. Jinak tam chodíme na čumendu. Blahobyt se nejen nekoná, ale ani nebude! Bude jen mnohem hůř. Klesli jsme s příjmy  tak na úroveň konce 60. let. To byl průměrný plat ty dva tisíce Kčs= dnešních dvacet tisíc Kč. Jenže v roce 1989 už 3200 a to bychom museli průměrně brát 30 tisíc!! Někde je propad propastný: chemik ve velkém podniku u Pardubic bral tenkrát 5-6 tisíc Kčs. Dnes 15-20 tisíc Kč, což je sranda, to tam měly tenkrát uklízečky!

To jsou fakta a všechno ostatní jsou bláboly na úrovni Rudého práva z 50. let!

0/0
27.10.2010 10:00

Calinda

Re: Teď jsme snad špička?

Na bydlení někde padne i jeden celý plat, z druhého platu se skromně žije.

I takovým rodinám pak Kalousek a spol. tvrdí, že jsme jako národ "rozežraní", žijeme si nad poměry. zřejmě se řídí heslem: podle sebe soudím tebe.

0/0
27.10.2010 10:53

ladasan

Re: Teď jsme snad špička?

To je také důsledek regulovaného nájmu. Někdo platí 3000 a ostatní 15000. Kdyby se deregulovalo, tak se to tržní sníží.

0/0
27.10.2010 10:55

ladasan

Re: Teď jsme snad špička?

Za komunistů měly uklízečky 15-20 000?;-D

0/0
27.10.2010 10:54

bk89322

Re: Teď jsme snad špička?

Myslim, ze blabolis. Tehdy se napr. na novou Skodovku sporilo dvacet let, dnes znam nekolik lidi s +/- prumernymi prijmy, co Fobii maji. Plzen byla za 7:20Kcs, apod, nemyslim si, ze se nam zije hur, lidi jen zapominaji ...

0/0
27.10.2010 12:46

Lájosz Bács, sponzor ODS

Re: Teď jsme snad špička?

Fobii má dnes hodně lidí, to je pravda. Plzeň stála za totáče 1,70 + 1Kčs za flašku. Družstevní garsonka v Praze tehdy vyšla cca na 40 tisíc. Koncem 80. let. R^

0/0
27.10.2010 12:55

Jerry7650

Re: Zmundova snaha namluvit

No na druhou stranu, mě by třeba zajímalo, kdy v nejzadluženějších ekonomikách světa (celkově USA, po přepočtu na hlavu Japonsko) jim to jejich hospodářství devastovali komunisté... A země západní Evropy jsou na tom velmi podobně.

Někde se asi stala chyba ne? nemělo by to být naopak podle toho co nás ted učí?

0/0
27.10.2010 10:08

ladasan

Re: Zmundova snaha namluvit

Nejde o velikost dluhu, ale o schopnost ho platit.....

0/0
27.10.2010 10:53

Jerry7650

Re: Zmundova snaha namluvit

Jo aha, takže dluhy se nemusí splatit, ale stačí platit uroky :-) Neříkal to náhodou Paroubek :-)

0/0
27.10.2010 12:55

Zmuda

A sakra ..

..poslouchejte, vy "pravicový" inteligenti, v čem že já osobně porušuji zákon ve smyslu, toho co zde píši? A dokonce se tímto chovám i protiústavně, sakra, to už je silná káva! Z těchto "zločinů" mě nestíhali ani komunardi, a že jsem se s nimi "pral" dost často!

0/0
27.10.2010 9:38

Zmuda

Když tu čtu názory v tom smyslu ...

.. že komunardi strašně zadlužili a v podstatě zničili veškerá aktiva téhle republiky, žilo se z podstaty a neinvestovalo se, tak se ptám: .. na jakém základě bylo postaveno dnešní bohatství některých jedinců, uspěšných to privatizátorů z let 93 až 97? Který blázen od nich odkoupil takto zdevastovanou "zemi"??

0/0
27.10.2010 9:32

navsteva je lepsi

Re: Když tu čtu názory v tom smyslu ...

Muzes jmenova firmy, ktere byly odkoupeny a defakto funguji bez modernizace a investice tak jak na je tu zanechalo centralne planovane hospodarsti = jmenuj firmy ktere tu byli na zapadni urovni.

0/0
27.10.2010 9:35

navsteva je lepsi

Nabira to cim dal jasnejsi kurz bankrot

Loni to krize vysekla na 180 mld. Letos se Janotovych 150 splnit nepodari - vynos dani i nadale klesa, firmy to bali a utikaji pryc a a snimi padaji i OSVC a zamestnanci - realne to bude zase nejakych 170 mld schodku. A pristi rok zvlaste v pripade nejakych obstrukci pri schvalovani rozpoctu to nebude planovanych 130 ale cca 150-160 mld. A pak uz to bude sesup. Uz se nebude diskutovat komu ubrat a kolik procetn. Statni kasa jednoduse prestane vyplacet vsechno, firmy to houfne zabali a minimalne danove se presunou do okolnich zemi, OSVC prejdou do sede a cerne ekonomiky.

0/0
27.10.2010 9:30

navsteva je lepsi

Levicova multikulturni evropa se hrouti

Francouzsky senat schvalil reformu duchodu, Narodni rada s vetsinou serkozyovcu ji znovu potvrdi. Protesty pomalu opadaji. Belgie kontroluje hranice a odchytava cizince trvale zijici v Belgii, kteri nemaji auta registrovana v Beligii a vyhybaji se tak silnicni dani. Pro beznadejne zastarale a rozbite silnice uvazuje o zavedeni mytneho. Madarsky ustavni soud zrusil zakon o 90% zdaneni odchodneho pro managery. R^

0/0
27.10.2010 9:17

membro

Al Calous

by se v Palermu neztratil....Rv

0/0
27.10.2010 8:53

Zmuda

Jen se zeptám:

Jaká byla vnější zadluženost Československa v roce 1989? Víte to někdo?

0/0
27.10.2010 8:47

airwar

Re: Jen se zeptám:

Přesně to nevím, ale tuším že nula.

0/0
27.10.2010 8:58

Zmuda

Re: Jen se zeptám:

Správně!

0/0
27.10.2010 9:04

navsteva je lepsi

Re: Jen se zeptám:

;-D Kdyby to byla NULA, tak by jsme ted stastne a spokojene zili v CSSR, patrili by jsme k nejbohatsim Evropanum a koneckoncu ani ten drat na hranici by nebyl potreba, protoze kdo by se stehoval do chudeho a zaostaleho zapadu. Maximalne by jsme tam jezdili za levnymi nakupy a na levnou dovolenou.

0/0
27.10.2010 9:26

ČeStNý PřEdSeDa

Re: Jen se zeptám:

Proč není na důchody ?

PROTO

2,5 bilionu korun zbylých v důchodovém fondu po rozdělení Československa

bylo rozpuštěno ve státním rozpočtu v letech 1993 - 1997

0/0
27.10.2010 9:05

navsteva je lepsi

Re: Jen se zeptám:

Jen na silnicncih komunikacich a silnicnich mostech byl odhadovany vnitrni dluh neco kolem 1000 mld. Kc. Kdyz zapocitate ostatni infrastrukturu, zastaraly a nekonkurenceschopny prumysl, orientaci na tezkou metalurgii a zbrojirenstvi, ekologicke skody a zastaraly zemedelsky system tak se to da odhadnout na neco kolem 10-15.000 mld. Kc - tedy shruba 4x HDP zeme.

0/0
27.10.2010 9:10

pettyo

Re: Jen se zeptám:

R^ Tak. Komunisti prožrali co mohli. Ekonomika žila jen z podstaty a bez investic.

0/0
27.10.2010 9:20

Zmuda

Re: Jen se zeptám:

Ty už nejsi ani "pravicový" propagandista. Ty už jsi pouze šašek ... ;-D

Ale rozhodně by ses měl nějak "označkovat". Protože až se kolo opět otočí, a to se brzo stane, tak budeš první, který bude osočovat zlotřilý kapitalismus, který v této zemi napáchal nezměrné škody. Já jen, aby se o tobě vědělo, to kvůli překabátění.

0/0
27.10.2010 9:23

navsteva je lepsi

Re: Jen se zeptám:

;-D uz zase tocite kolem dejin??

0/0
27.10.2010 9:24

pettyo

Re: Jen se zeptám:

Mimochodem. Kdyby se to kolo otočilo tak by to nijak nezjistil, protože by tu žádná diskuze nebyla.;-D

0/0
27.10.2010 9:25

pettyo

Re: Jen se zeptám:

Plánujete revoluci?

0/0
27.10.2010 9:24

navsteva je lepsi

Re: Jen se zeptám:

PS: Nevim jak moc porusuje tvuj prispvek mistni kodex levicoveho diskutera ale urcite porusuje zakon. A to hned minimalne v nekolika bodech. Takze nahlasit.

0/0
27.10.2010 9:27

pettyo

Re: Jen se zeptám:

Přesně. Tuším, že je ten příspěvek i protiústavní.

0/0
27.10.2010 9:28

navsteva je lepsi

Re: Jen se zeptám:

Coz byl take duvod proc tzv. tabor miru padnul. Zapdni zeme sice dnes nekter maji 1x HDP dluhu, nektere dokonce 1,5xHDP (A nepochybne maji k tomu i onen vnitrni dluh jako zastaralou infrastrukturu), nicmene vychod mel dluh minimalne jednou takovy, nektere zeme nasobne vetsi. A proto to padlo.

0/0
27.10.2010 9:23

ladasan

Re: Jen se zeptám:

R^

0/0
27.10.2010 10:59

IMO

Zneužití Legislativní nouze?

Myslím, že se jedná o zneužití stavu LN. Podle mne není důvod další nekonečné a nekončící ožebračování českých nezbohatlíků projednávat se statutem válečného stavu, nebo ano??

0/0
27.10.2010 8:45

honza2007

Re: Zneužití Legislativní nouze?

Než takto zvyšovat zadlužování, tak ano...;-)

0/0
27.10.2010 8:49

membro

Re: Zneužití Legislativní nouze?

další kdo skočil mafiánovi Al Calousovi na špek....Rv

0/0
27.10.2010 8:54

Bejvoc_2

Dluhoslav může klidně puknout vzteky.

Na zastavení zákonů postihující nemakačenka, příživníky a jinou lůzu nemá prostě sílu. R^R^R^

0/0
27.10.2010 8:45

ČeStNý PřEdSeDa

úsporné zákony

A k tomu pár dluhopisů bratru za 150milard

http://tn.nova.cz/zpravy/ekonomika/ministr-kalousek-chce-vydat-dluhopisy-za-temer-150-miliard-korun.html

.

Tomu říkám šetření ...... Rv

0/0
27.10.2010 8:28

ladasan

Re: úsporné zákony

Dluhy se musí platit.... i schodek..... to neni nic nového....

0/0
27.10.2010 8:31

honza2007

Re: úsporné zákony

To víš dluhy máme, Chápu, že pro tebe to je novinka, ale je to tak. ;-D

0/0
27.10.2010 8:51

ČeStNý PřEdSeDa

Re: úsporné zákony

2,5 bilionu korun zbylých v důchodovém fondu po rozdělení Československa bylo rozpuštěno ve státním rozpočtu v letech 1993 - 1997

.

1,5bilionu korun za úspěšnou privatizaci, arbitráže a sanaci bankovního socialismu

.

A ti kteří se na této sekyře aktivně podíleli jsou dnes ve vládě Rv

0/0
27.10.2010 9:03

tetek.

Ano, takže zase to budou platit ti, co mají nejméně...

;-€

0/0
27.10.2010 7:12

Roko Blábola 7

Re: Ano, takže zase to budou platit ti, co mají nejméně...

Socani s komoušema se ovšem horlivě snaží o to, aby v brzku platili dvakrát tolik....

0/0
27.10.2010 7:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.