Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražský magistrát ovládne velká koalice, bojí se TOP 09

Pražská TOP 09 se obává vzniku koalice ODS a ČSSD. Podle předsedy pražské organizace a jednoho z vyjednavačů Františka Laudáta je spojenectví občanských a sociálních demokratů téměř jisté. Jeho pravděpodobnost odhadl na 70 procent. Zástupci obou stran se prý při vystupování nápadně shodují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dubanová

a přesně tak to zřejmě dopadne, a ODS si už ani neškrtne

Praha - Pražská ODS dnes předala sociální demokracii návrh koaliční smlouvy. Jak již předem oznámila, dokument odpovídá programovým prioritám, tedy volebnímu programu občanských demokratů. V případě dohody by zastoupení v radě bylo sedm ku čtyřem ve prospěch ODS, která by obsadila také místo primátora. ČTK to po jednání, které trvalo asi 15 minut, řekl náměstek primátora Rudolf Blažek (ODS)"

Těším se na příští volby!.

0/0
3.11.2010 22:26

Iwan

Malinkej podraz :-))

Pokud se spojí socani s ptákama (levá s pravou), tak to jim přeji krásné přístí volby, Už se na ně těším. Třeba jim pak konečně dojde, co se nedělá. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.10.2010 3:35

FandaVV

Re: Malinkej podraz :-))

Kéž by jste měl pravdu - jsme týden po volbách, a tohle vše o kmotrech se snad vědělo. Přesto modrooranžoví dostali pořád dost hlasů. Takže se obávám, že za 4 roky ovčané spíše zase pozapomenou, a stačí jim tam vrazit nějakou neušpiněnou loutku (třeba gynekolog za ODS, TOP bankéř, nebo synek reformního komunisty za CSSD), a už je ta ostatní jména nebudou trápit. Vždyť ten "jejich" lídr je přece Pan Poctivý, on už si jistě udrží pořádek. No a jak vidíme - zvlášť u Diensbiera jr.; u Svobody, co je v ODS bez 2 týdnů měsíc 8-o se to snad ani nečekalo - kmotři nemají problém je odsunout.RvRvRv

0/0
27.10.2010 14:58

Petrolin3

Proč by měl vládnout vítěz voleb.

Zástupci TOP 09 naříkají,že vyhráli volby v Praze a pravděpodobně nebudou vládnout.To je u nás normální.Vždyť socdem také vyhrála volby a nevládne.Na taková salta mortale si musíme zvyknout.

0/0
26.10.2010 16:26

waaroo

Re: Proč by měl vládnout vítěz voleb.

volby vyhraje vetsina ... a kdyz se dva spoji tak tu vetsinu maji ... takze pak nevyhrala Top09 ale pripadne velka koalice. Ne ze bych z toho byl nadsen ... :-/

0/0
26.10.2010 17:07

Ulrich

Re: Proč by měl vládnout vítěz voleb.

Ale velká koalice by byla zradou přinejmenším na voličích ČSSD. Prostě podfuk. Dlouhý nos darebáků z ODS všem, kteří je nevolili.... Zkrátka, demokracie má značné vady na kráse.

0/0
26.10.2010 17:50

řehoř z řep

Re: Proč by měl vládnout vítěz voleb.

V tomto případě také to, že zmiňovaná koalice by měla podporu zhruba 40% občanů, soudě podle voleb. Jenže ODS se holt neštítí upravit si volební systém tak, aby vyhovoval.

0/0
27.10.2010 2:28

waaroo

Re: Proč by měl vládnout vítěz voleb.

hold demokracie se vzdy da vyuzit ve prospech par jedincu a rekl bych ze ve vedeni Prahy bylo jedno z jakeho spektra jsou, take nejsem nadsen ... kdyby dosel k volbam kazdy a nepropadlo tolik hlasu, treba by vysledek byl jiny. Kazdopadne by se mela spousta komunalnich politiku poroucet nekam, a to ze vsech tech byvalych stran na radnicic co si vydelali milionky.

0/0
27.10.2010 7:59

FandaVV

Re: Proč by měl vládnout vítěz voleb.

zradou přinejmenším na voličích ČSSD....

A tito voliči volili koho? Socdem. program, nebo oranžové profláklé kmotříky, jako je Hulínský, Šesták (P5), sexysymbol Březina? Pokud kmotříky, tak je snad jasné, že ti mají programově nejblíže zase ke kmotříkům z ODS, navíc již prověřeným společným bojem o koryta v městských firmách.

0/0
27.10.2010 15:02

michal II

Re: Proč by měl vládnout vítěz voleb.

Prava koalice parlamentnich voleb ale vyjadruje vuli prave vetsiny. Vuli ktere vetsiny vyjadruje tento prasopes? Pouze vuli jidasskych korupcniku, kteri se nechteji pustit koryta.

0/0
26.10.2010 18:54

Strasak

:-)

ŽE by úpadek ODS a ČSSD

0/0
26.10.2010 15:14

pettyo

No pokud....

...bude v Praze velká koalice tak za čtyři roky dopadne ta velká koalice ještě hůře než tento rok ve Zlíně. Počítám, že ta 4 roky bude TOP v Praze vládnout sama.

0/0
26.10.2010 15:14

Finglofin

Re: No pokud....

Já si zas myslím, že pokud nebudou u moci, tak za 4 roky o TOP 09 neuslyšíte. Rozutečou se jak pytel blech

0/0
26.10.2010 15:24

pettyo

Re: No pokud....

Jenomže oni jsou ve vládě. Slyšet o TOP tak jako tak bude. Ve Zlíně před 4-mi lety voliči jasně dali najevo, že velkou koalici na radnici nechtějí. Politici na to arogantně kašlali a letos je koalice bez ODS i bez ČSSD.

0/0
26.10.2010 17:09

michal II

Re: No pokud....

Je to tak. Je ale treba dodat, ze ve Zline velkou praci udelali Starostove a MOR.  Jsem hrdy na Zlin a budu se stydet za Prahu, pokud to dopadne tak jak to asi dopadne.

0/0
26.10.2010 18:56

FandaVV

Re: No pokud....

No zkušenost z P5 praví, že ačkoliv Jančík byl známý jako falešná 5tka od počátku (2002 minimálně), v r. 2006 dostal jasně nejméně preferencí, tak teprv letos ho ODS stáhla veřejnosti z očí. A ejhle, rázem jsem slyšel názory, jak je už ODS fajn a očištěná. Což je speciálně na P5 nesmysl. Mejla je jednak jejich okresní tajemník, jen skutečně není na radnici. Ale jako správná chobotnička tam má svých 9 prověřených chapadel. Rv

0/0
27.10.2010 15:09

czmarioposmrti

Tak to uz je

Praha, Plzen, Brno, Prostejov, dalsi budou nasledovat... Zapomente na volby, vazeni a mili volici, je po nich, no a my si opet udelame vse po svem. Vase CSSD a ODS...

0/0
26.10.2010 15:09

Milovník mědi, hliníku a železa

Re: Tak to uz je

Olomouc, koalice ODS, TOP 09 a Lidovců....

0/0
26.10.2010 15:20

čombák

Re: Tak to uz je

a? 8-o na henté hané sú lidovci silní ...!  ;-€ Rv 

ono je ale třeba  kóknót tak nějak kolem ...! pánbíčkáři jsou OUT! R^

0/0
26.10.2010 15:32

samaranč

Dinstbír a Svoboda

bílí koně

0/0
26.10.2010 15:02

khaki1

Praha

Mě osobně je Hulinský nepříjemný člověk, který šplhá po zádech toho úspěšnějšího a to samé je v ODS.

0/0
26.10.2010 14:55

John.Abruzzi

Bravo CSSD

Tak je to spravne. Moravu uz ovladame, ted i Prahu a zbytek uz bude hracka.R^:-)

0/0
26.10.2010 14:54

srst

ach ten pan laudát

pokud někdo 14 dní po volbách vyhlásí, že se ještě nerozhodl, se kterou stranou chce jít do koalicebez ohledu na to, zda s levicí nebo pravicí, tak sám spáchal podvod na voličích. Pokud někdo prohlásí, že nechce do super silné koalice, protože preferuje silnou opozici, tak sám podvádí voliče. ODS v koalici s čSSD možná bude odepsaná za 4 roky, ale s takovým předsedou bude TOP09 odepsaná do týdne! Všichni voliči topky doufali, že vítězství bude politicky zúročeno. Co předvádí Laudát je nehodné počtu hlasů, které dostali.

0/0
26.10.2010 14:53

Finglofin

Re: ach ten pan laudát

R^ Nevyjádřil bych to lépe

0/0
26.10.2010 15:07

Rudý přízrak fights for freedom

Re: ach ten pan laudát

proc? -co mu zbejva, kdyz se ODS i CSSD cejtej silny v kramflecich a chtej maximalni ustupky ze strany TOP9. Vedej totiz, ze kdyz TOP neustoupi, tak ze se spolu nejak vzdycky dohodnou. :-/Rv

0/0
26.10.2010 15:25

cenzor104@seznam.cz

TOPič

fanda Kalouska ;-D;-D

0/0
26.10.2010 14:53

cenzor104@seznam.cz

to je tu zas pravicových ulejváků v práci

topičů ;-D;-D

0/0
26.10.2010 14:53

čombák

Jáchyme2 •26.10.2010 14:20, ANO, MÁŠ PRAVDU,

dobře ses ohodnotil, přesně ses vystihnul! R^ seš přesně to, co říkáš:-PRe: Já nic, já TůmaA zajímavé je, že ti nevadí zlodějny současných radních, které jsou v řádu miliard - ale jeden usmrkanej byt před deseti lety, to ti trhá žíly - to my vysvětli - asi jsem úplně blbej ? ;-D

26.10.2010 14:20jachym2

Pominu všechno ostatní, ale tohle opravdu stačí:  " ... to my vysvětli ...";-D

0/0
26.10.2010 14:49

jachym2

Re: Jáchyme2 •26.10.2010 14:20, ANO, MÁŠ PRAVDU,

No, dobře, tak jsem se spletl, tak v řadu stovek milionů.... promiň...

0/0
26.10.2010 15:08

čombák

Re: Jáchyme2 •26.10.2010 14:20, ANO, MÁŠ PRAVDU,

o číslovku asi nešlo, že? !               ;-D :-P

0/0
26.10.2010 15:22

jachym2

Re: Jáchyme2 •26.10.2010 14:20, ANO, MÁŠ PRAVDU,

Já vím, není nad ty věci počitatelné že . Vy na magistrátu si to umíte skvěle spočítat  - dokonce tam umíte i sčítat - ty jo a skorem s takovou noblesou jako samotný guru přes sčítání VK.

0/0
26.10.2010 15:26

čombák

Re: Jáchyme2 •26.10.2010 14:20, ANO, MÁŠ PRAVDU,

vidím, že pořád nechápeš ...! ;-€ Rv 

Nemáš tam někde na začátku tak trochu hrubku,ty magistráte? 8-o            ;-D :-P ;-)

0/0
26.10.2010 15:29

hany1

TOPiči,

s kým by se dle vás měla dát TOPka dohromady? S ODS, nebo ČSSD?

0/0
26.10.2010 14:47

čombák

Re: TOPiči,

víš, co znamená ten tvůj "nadpis"? nepleť se do hospod, které neznáš! ;-€ 

Pokud znáš, pozdravuj tam ...;-)

0/0
26.10.2010 14:50

hany1

Re: TOPiči,

Tak odpověz, kdo je pro tebe přijatelný?

0/0
26.10.2010 14:53

čombák

Re: TOPiči,

stačí se podívat trochu níž, a netřeba dalších otázek ...! R^          :-P

0/0
26.10.2010 14:58

cenzor104@seznam.cz

Re: TOPiči,

s čssd !

0/0
26.10.2010 14:51

Spalovač_šancí

Re: TOPiči,

z těch dvou s čssd s tím, že by půlka čssd měla vypadnout. Což je rozhodně jednodušší než vyházet 90% odeesáků

0/0
26.10.2010 14:56

khaki1

Re: TOPiči,

Tak by to asi bylo to nejlepší i pro Prahu.

0/0
26.10.2010 14:57

řehoř z řep

Re: TOPiči,

R^!!

jenže tato v danou chvíli nejlepší varianta asi neprojde.

0/0
27.10.2010 2:30

VK CSc.

Cesko podleze jakoukoliv moralni latku

CSSD vyhrala volby a ted je v opozici a TOP09 ve vlade. Tak to bude na magistratu opacne. Politicka kultura se v CR po Spidlovi vytratila, ted jsou jenom bandy nabilo natrenych Somalcu a Romu, ktere se mlati o pristup k penezovodu.

0/0
26.10.2010 14:47

Spalovač_šancí

COBY PRAVICOVÝ VOLIČ VÍTÁM KOALICI ČSSD A ODS VŠEMA 10

Aby se to proti oběma stranám obrátilo, tak by musely předvést naprosto nečekanou smršť opatření rasantně zvyšujících kvalitu života v Praze. V což pochopitelně nevěřím, takže ODS bude za 4 roky ve volbách definitivně odepsaná. R^ 

0/0
26.10.2010 14:45

cenzor104@seznam.cz

Re: COBY PRAVICOVÝ VOLIČ VÍTÁM KOALICI ČSSD A ODS VŠEMA 10

R^

0/0
26.10.2010 14:48

Finglofin

Ale to je mi

 

to najednou zajímavé. Když vyhrála parlamentní volby ČSSD, tak vznik kolice nebyla neúcta k voličům? Dámy a pánové z TOP 09, laskavě si uvědomte, že zde máme poměrný volební systém a ne většinový. Vítěz prostě a jednoduše nebere vše. To že váš koaliční potenciál stojí za starou bačkoru, to je váš problém. Já, jako dlouholetý volič ODS, říkám že budu raději když TOP 09 u "koryta" nebude. Přeběhlíky, rychlokvašky a lidovce opravdu nemusím. Je to jenom můj názor. Nicméně i kdyby dopadla varianta koalice TOP 09 + ČSSD, budu to respektovat jako prostý fakt povolebního vyjednávání. Kecy o podvodu na voličích si laskavě strčte někam. Jsou lživé a s realitou nemají nic společného. A bulvární výkřiky do tmy o kuloárních schůzkách raději nechám bez komentáře. Nechci být sprostý.

0/0
26.10.2010 14:45

phi

Re: Ale to je mi

velká koalice není podvodem na voličích, ale soudě podle těch lidí v ní to podvodem na daňových poplatnících skončí.

0/0
26.10.2010 14:49

Finglofin

Re: Ale to je mi

To se nechme překvapit

0/0
26.10.2010 15:06

phi

Re: Ale to je mi

to bych právě nerad

0/0
26.10.2010 15:09

Finglofin

Re: Ale to je mi

Zloděj je zloděj, je jedno jaký kabát obléká. Když se podíváte na výběr v TOP 09, tak Vás také musí jímat hrůza. A pokud jde o pana Tůmu, jděte se na něj zeptat k nám na "dvojku" do bytové komise. ;-D Oni Vám už poreferují

0/0
26.10.2010 15:12

řehoř z řep

Re: Ale to je mi

Kdyby proběhly volby férově a nedošlo k účelovému dělení Prahy na obvody, tak dnes není koalice ČSSD+ODS možná. Dohromady pro ně hlasovalo jen 40% občanů. Je otázka, jestli ten paskvil lze nazývat poměrným systémem, nicméně je zcela zřejmé, že podporu většiny pražanů koalice ČSSD+ODS nemá.

0/0
27.10.2010 2:37

Lisen

Další modrooranžový kočkopes

Věří ještě někdo, že ČSSD je levicovou stranou?;-D

0/0
26.10.2010 14:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.