Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neinformujte tolik o zmizení Aničky, kazíte nám práci, žádá média policie

Policie prosí média, aby přestala zveřejňovat detaily z pátrání po devítileté Aničce. Pomáhá to prý zejména případnému pachateli a znesnadňuje práci policistům. Podle odborníků nelze jednoznačně říct, zda by jim měla média vyhovět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nyati

MEMENTO ANNA

NEJBLÍŽE PRAVDĚ BYL DISKUTIJÍCÍ, KTERÝ SI POVŠIML NÁPADNÉ SHODY MEZI UNESENÝM CHLAPCEM V NĚMECKU A ANIČKY,NAČEŽ BYSTŘE POZNAMENAL, ŽE TO MUSÍ BÝT ŘÍZENO ORGANIZOVANĚ.

     KDYŽ JDE O ŽIVOT DÍTĚTE JE POTŘEBA TUTO STRŠLIVOU PRAVDU ODKRÝT CELOU.NIKDO SI NEDOKÁŽE PŘEDSTAVIT JAK NEPOPSATELNÉ HRŮZY JSOU NA DĚTECH PÁCHÁNY TĚMI KDOŽ PROVOZUJÍ ČERNOU MAGII ! A TYTO ZRŮDY MEZI NÁMI OPRAVDU EXISTUJÍ ! SPECIALISTI Z OBORU KRIMINALISTIKY BY MĚLI PÁTRAT VE VODÁCH OBESTŘENÝCH KAMUFLÁŽÍ A TAJEMNEM A MĚLI BY ÚZCE SPOLUPRACOVAT SE SVÝMI ZAHRANIČNÍMI KOLEGY.V OPAČNÉM PŘÍPADĚ SI BEROU TYTO NEVIŇÁTKA NA SVĚDOMÍ ONI -NEEXISTIJE STRAŠNĚJŠÍ ZLOČIN NEŽ JE ZLOČIN NA DÍTĚTI.CHRÁNIT RODIČE PŘED DUŠEVNÍM UTRPENÍM SE ZDÁ BÝT POCHOPITELNÉ,ALE KDO OCHRÁNÍ ŽIVOTY BEZBRANNÝCH DĚTÍ A LIDSKOU CIVILIZACI?!

           

              

0/0
27.11.2010 15:05

Klement z Prahy

dnes proto dalsi clanek

A zitra by jste mohli napsat dalsi, jak vas policie znovu zada...... A nechte znovu hlasovat ctenare, jestli zase psat....;-D

0/0
27.10.2010 13:15

Scarlett from Scottland

tak snad tenhle článek už vyjít neměl ne?

;-D to je úroveň

0/0
27.10.2010 9:27

opportunity

Tak pište o něčem jiném,

třeba o Patrikovi - už to píše i AHA, ale tady pořád ticho po pěšině.

0/0
26.10.2010 12:22

Libusa

Pokud vím, tak je u nás svoboda informací.

Pokud policie nechce, aby něco bylo zveřejněno, může to utajit.

0/0
26.10.2010 10:47

Poslední_Mohykán

Re: Pokud vím, tak je u nás svoboda informací.

Amen. ;-)R^

0/0
26.10.2010 11:59

tenisák lokeťák

Re: Pokud vím, tak je u nás svoboda informací.

ahój

0/0
26.10.2010 12:01

montpelier

Výborně, smekám a kláním se idnes za serioznost

Dobrý den, tady několikrát proběhlo, že v bulvarních plátcích stejně psát budou, že jim jde o zisk, souhlasím.  Ale tady jsem to nečekala. Tak a co teď bulvár z našich tiskovin není ?  Myslela jsem, že vím komu dám hlas na kříšťál , ale čekala jsem na reakci medií, které se zdrží psaní o Aničce. A toto to bohužel rozhodně není. Jsem zklamaná a znechucená. Myslím, že redaktoři by si měli uvědomit, že se to může stát i jim, jak by jim asi bylo?  Mažete tady příspěvky o sto šest, máte kodex diskutujícího a Vy nějaký kodex slušnosti máte?? Děkuji a teď mě můžete smazat za to, že jsem si dovolila vás kritizovat;-€;-€;-€

0/0
26.10.2010 10:38

Poslední_Mohykán

Re: Výborně, smekám a kláním se idnes za serioznost

Obávám se, že redakce tvému přání, formulovanému v poslední větě, s velkým potěšením vyhoví.

0/0
26.10.2010 11:55

tenisák lokeťák

Re: Výborně, smekám a kláním se idnes za serioznost

cenzor a kodex? to mi nějak neštymuje dohromady:-/

0/0
26.10.2010 12:02

Zabr-Ali Mubarak

Ano, a proto

jsme před pár minutami zařadili další článek o Aničce...RvRvRv

0/0
26.10.2010 10:29

Klement z Prahy

Re: Ano, a proto

A jeste dalsi.... To by se jeden poblil...Rv

0/0
27.10.2010 13:18

Pejsátko

Připojuji se k žádosti policie:

Omezte ty informace, vždyť už mám strach otevřít i konzervu pro psy, aby na mě nevyskočila zase nějaká zpráva o Aničce, nemluvě o tom, že v autě věčně musím věnovat víc pozornosti přepínání rádia než řízení. Rv

0/0
26.10.2010 10:15

Tod Howado

nevim

Co jsme se dozvedeli co mari vysetrovaní? Kdyz je nekde 150 policistu to neutajite. Ze se nasel batoh a maji podezreleho sdelili oni sami na tiskovce. A verejnost ma pravo byt informována o prubehu vysetrovani to je vsude na svete bezne. Jestli ji našli nebo ne, každy je zvedavej.

Spis si myslim že tenhle zajem medií a verejnosti vyviji na policii tlak a kontrolu a to jim nevyhovuje protoze musi neco delat.

0/0
26.10.2010 10:15

Tod Howado

P.S.

Taky je podle me pro policii dulezite si precist nazory diskutujicich na foru, kteri jim mohou pomoci s pripadem, protoze se mi zda ze policie bezradne tape a ty jejich vysetrovaci verze nejsou moc pravdepodobny.

Kuprikladu nevime jestli Anicka chodila pravidelne sama domu nebo jestli se jenom ten den oddelila od skupiny a z jakych duvodu. To by pak poukazovalo na to, jestli ji mel pripadny unosce predem vytipovanou nebo jestli slo o nahodny cin. V obou prpadech to ale poukazuje spis na nekoho z okoli Anicky, nebo z okoli mista kdudy se vracela domu (treba soused z vilove ctvrti ktery vedel kudy chodi domu). Nezda se mi totiz ze by to byl nekdo zdaleka, je mala pravdepodobnost ze pedofil ktery si prijde vytipovat dite narazi nahodou na divku ktera chodi sama domu opustenou lokalitou.

0/0
26.10.2010 10:31

Libusa

Re: P.S.

R^R^R^

0/0
26.10.2010 10:49

paly74

Re: P.S.

takovou hovadinu jako je prvni veta co jste napsal jsem snad nikdy necetl

0/0
26.10.2010 11:52

Wabo

Re: nevim

To jméno jste si nevybral náhodně, viďte? Až ji najdou, určitě se to dozvíte. Informace o tom, kde, kdy a mezi kým zrovna policie pátrá, je informace zejména pro pachatele, ne pro vás. Nábory "dobrovolníků" jsou především pomoc pachatelům, ne vyšetřovatelům.  

0/0
26.10.2010 10:34

Tod Howado

Re: nevim

takže to že nekde patrá 170 policistu je tajna informace a nikdo se to nesmí dozvedet?

0/0
26.10.2010 10:44

Wabo

Re: nevim

K čemu je ta informace VÁM??? Zato pro pachatele má velkou cenu. Čili může mařit vyšetřování.

0/0
26.10.2010 10:48

Poslední_Mohykán

Re: nevim

Tedy musím se přiznat, že takovou ptákovinu jsem již dlouho nečetl.

0/0
26.10.2010 11:56

Libusa

Re: nevim

R^R^R^

0/0
26.10.2010 10:48

Cocotus________Interruptus

To se mi snad zdá.

Novináři sdělení policie evidentně nepochopili... Inu, jak říkal Miloš Zeman: Kdysi jsem v parlamentu označil české novináře za nejpitomější socioprofesní skupinu v naší společnosti. Chtěl bych se jim touto cestou omluvit, protože se nyní domnívám, že jde o skupinu nejblbější. Blbost se od pitomosti liší tím, že blbec nejen neví, že neví, ale domnívá se, že ví, a je ochoten to všemi prostředky hlásat.

RvRvRv

0/0
26.10.2010 9:08

obcasny_prispevovatel

Re: To se mi snad zdá.

Tak tohle jsem nikdy neslysel, ale definice je to uplne vystizna!

0/0
26.10.2010 9:15

Dangerous_Dave

Re: To se mi snad zdá.

Blbec nikdy nepochopi, ze je blbcem skutecne.

Pravdu, ze je blbec blbcem, blbci rikas zbytecne. :)

0/0
26.10.2010 10:14

Wabo

Re: To se mi snad zdá.

R^

V této kauze je to ale především případ mnoha čtenářů dožadujících se práva na informace a agitujících k většímu zapojení veřejnosti do vyšetřování. Šéfredaktoři se asi nevyznačují tím, ´že neví, že neví´, ale tím, že bezostyšně zneužívají situaci pro vyšší příjem z reklam. 

0/0
26.10.2010 10:37

IARK - BAN za králíčka.

jj

"Policie zada" - Clanek Extra s "policie pracuje, policie ma" Tak jestli tohle neni vylozena provokace, tak jsem cinskej buh srandy :-/ To je nemuzou zazalovat za mareni vysetrovani?

0/0
26.10.2010 8:46

Wabo

Re: jj

Mohou. Ale teď je jejich priorita jinde.

0/0
26.10.2010 8:55

IARK - BAN za králíčka.

Re: jj

Doufam, ze pokud to dopadne spatne, tak taky budou, tohle uz je vylozene jak se rika "napresdrzku"

0/0
26.10.2010 9:04

Wabo

Lidský život je snad víc než čtenost, a tedy zisk médií

Tady jde o život - Aniččin i dalších dětí nebo dospělých, kterým by stejný pachatel nebo gang mohli ublížit v budoucnosti. Proti tomu stojí hlad některých hyen a provinčních drben po senzacích (z jediného pročtení diskuze na Blesku se soudnému člověku musí udělat špatně), který médiím umožňuje tučně vydělat na reklamách. Jestli ještě nejsme v úplném morálním úpadku, je snad výběr jasný.

Těší mě výsledky ankety na iDNES, které jsou jednoznačné.

0/0
26.10.2010 8:35

obcasny_prispevovatel

policie prosi, idnes to vyda jako Extra

prijde mi, ze novinari musi delat vse jen podle sveho a vubec se nesoustredi na realitu. Chtel bych videt odborniky, kteri jsou pro zverejnovani. V tyhle situaci asi policie vi co dela, ale novinari se svymi odborniky musi byt vzdy chytrejsi. Naopak idnesem vyvolana afera sledovani politiku vysumela jak vino jeste pred volbami. Uz se asi nikdy nedozvime,zda si to pan kmenta cele vymyslel a udelal kauzu na nepodlozenych dukazech. Proste si novinari delali co chteji a lide jim to jako ovce zerou.

0/0
26.10.2010 8:24

Wabo

Re: policie prosi, idnes to vyda jako Extra

R^R^R^

0/0
26.10.2010 8:36

tomizman

jako by se nechumelilo

Blesk se začal  chovat přesně naopak než si policie přeje a začíná dokonce pátrat na vlastní pěst.Navíc informuje o detailech které škodí zcela určitě...Myslím že by za to měl být trestně zodpovědný....

0/0
26.10.2010 8:20

babace-k

...kazíte nám práci, žádá média policie

Ano, média by měla ubrat a zveřejňovat pouze nová fakta které vyšetřovatele odsouhlasí a ne pořád dokolečka jedno a to samé.

Musím však dodat, že právě ta samá policie žádala veřejnost aby se prostřednictvím médií a speciálních telefonních linek zapojila. ( Krimi zprávy )

0/0
26.10.2010 6:40

Wabo

Re: ...kazíte nám práci, žádá média policie

Policie žádala obyvatele domů v Praze 8, aby prohlédli sklepy, půdy a technické prostory. Předtím žádala, aby se lidé dívali okolo a nahlásili případné poznatky o Aničce. O nic jiného nežádala. To nebyla policie, kdo vyzýval k organizaci výprav čumilů a "dobrovolníků" na ničení evidence na místě.

0/0
26.10.2010 8:39

babace-k

Re: ...kazíte nám práci, žádá média policie

Ano žádala o jakékoliv informace a to i třeba zdánlivě banální. Šéf těch vyšetřovatelů ( příjmení si nepamatuji ) řekl, že každý nápad může přispět. Jinak mezi čumili bývá dost často i pachatel a to ne jen ve filmové detektivce.

Jinak mezi čumili bývá dost často i pachatel a to ne jen ve filmové detektivce.

0/0
26.10.2010 8:47

NORDMAN

Neinformujte tolik o zmizení Aničky, kazíte nám práci, žádá

"Neinformujte tolik o zmizení Aničky, kazíte nám práci, žádá média policie"..

A kdo media informuje i oproti zakonu o pripadu?

.

Udeljte si policajti nejdrive poradek ve vlastnich radach, abyste nevyzrazovali uredni protokoly mediim, pripadne viniky zavrete. "Pomahat a chranit" nebo "Vykecat a buzerovat" Rv;-€  Anicce drzim palce R^

0/0
25.10.2010 22:15

Wabo

Re: Neinformujte tolik o zmizení Aničky, kazíte nám práci, žádá

Rv Jste hlupák. Nepleťte si informace od bulvárních novinářů, která bohužel přejímala i iDNES, s informacemi od vyšetřovatelů.

0/0
26.10.2010 8:41

Psaní_jako_forma_extremismu

Hm a zítra tu budou další zprávy od Anně

jojo, už jsem to slyšela jednou,ale přišlo mi to docela směšné... Media nemůžou za to, že se tam malinka nemůže najít. Jenže na někoho se to hodit musí, že? Rv:-)

0/0
25.10.2010 21:55

zabiak2

Znova

 Mě dostala nova, když po propuštění toho podezřelého říkala, že ho bude policie sledovat jestli je nedovede na stopu. Hyeny Rv

0/0
25.10.2010 21:26

Pavel Brno

Re: Znova

A pak že média maří vyšetřování - normální by bylo sledovat ho a neprodávat tuto informaci. Jenže tak to nebylo a kdo  Nově nalítnul, nebyl určitě pachatel.

0/0
25.10.2010 21:32

oracle29

Pod ulicí pod Havrankou je kemp

;-(

0/0
25.10.2010 21:23

hph

Světla svítí, stěrače stírají.

Řekli nám, že už o tom nemáme psát.

Opravdu o tom nemohli přestat psát, aniž by vytroubili, proč mají přestat? No jo, to není váš text, člověče, to říká Bárta.

0/0
25.10.2010 21:00

Veřejný Vůl - VV

Ještě pár takových článků a

pachatel zblbne a hodí si mašli . Akorát  se na to nepřijde , protože nikdo nebude vědět že je to pachatel.

0/0
25.10.2010 20:37

mimi28

blabla

Beztak si za ty informační úniky může policie sama :-/ Jinak co se prohledavani kanalu tyka, zajimalo by me jak jsou ty trubky siroke a jaky je tam spad- jestli se to da vubec projit... spis by to chtelo robota na vyhledavani cernych pripojek ke kanalizaci....

0/0
25.10.2010 20:35

Návrat Joachima Eichmanna

Spíše mne překvapuje,

že se sama policie musí doprošovat zákazu informování,přičemž sama informace pouští. A když opomineme senzacechtivé nedůvěryhodné plátky (Blesk,Idnes...),které si prokazatelně jistá fakta vymýšlí,kdo zveřejňuje postup? Rodiče,svědci,podvodníci...  Pak ze lží a polopravd Idnes namíchá tak silný koktejl, že ji už i policie žádá,aby konečně zavřela pusu a nekazila pátrání. Ani bych se nedivil scénáři,kdy se pachatel únosu s vyhlidkou peněz rozhodne po mediální masáži dívku zabít,rozčtvrtit a poházet někde v lese. Kdo bude potom morálně nejvíc na dně? Redakce Idnes a jí podobní? Ne... Rodiče! Rv

0/0
25.10.2010 20:34

tomasz.

Re: Spíše mne překvapuje,

senzacechtivé nedůvěryhodné plátky Idnes ;-DR^ zpravy jsou zde cim dal casteji bulvarniho razu a ty nadpisy je obcas sila, staci jen dodat ! jako spravny bulvar

0/0
25.10.2010 20:54

Pavel Brno

Re: Spíše mne překvapuje,

R^

0/0
25.10.2010 20:56

Návrat Joachima Eichmanna

Re: Spíše mne překvapuje,

Nutno podotknout,že se tak stalo poté,co MF Dnes vyhrála nějakou absolutně bezvýznamnou cenu a hnedle si dala titul: "Nejdůvěryhodnější...".

Jsem zvědav,zda-li si ho ponechá i poté,co letos o tuto "cenu" přijde.

:-)

0/0
25.10.2010 21:25

Pejsátko

Re: Spíše mne překvapuje,

Určitě nechá.

0/0
26.10.2010 10:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.