Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté hledali Aničku v obtížném terénu poblíž zoo, našli tam klíče

Přes sto policistů celý den pátralo v pražské Troji, kde 13. října zmizela devítiletá Anna. Prohledávali oblast u zoologické zahrady. Pátrání nepřineslo výrazné výsledky. Našly se pouze klíče. "Nemůžeme ale potvrdit, zda souvisejí s tímto případem," řekla mluvčí policie Andrea Zoulová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MelSi

není dne,kdy bychom si doma

na Aničku nevzpomněli:-(

0/0
31.10.2010 21:21

kacaba11

Anička

A co takhle nějaký závistivý soused??Prohledali rodinné domky okolo?Bohužel člověk nikdy neví,A co ten pán co policistům donesl medvídka s tím že ho našel?:-)No možností je milion a než se vše prověří to potrvá,přeju pevné nervy všem ,hlavně rodině Aničky V

0/0
27.10.2010 10:17

Libusa

Tak oni našli klíče, nevědí, jestli souvisí s případem

ale hlavě už to zveřejní.

0/0
26.10.2010 10:12

hrdý Buďžes

Souhlas s Ulrychem

a  nejsem žádný krvežíznivý lynčovník nevinných chronických zlodějů, kteří měli smůlu a byli náhodou v nesprávné době na nesprávném místě...bla, bla....kteří náhodou našli schovaný batoh, který je náhodou tak vzrušil...

je to jen o faktech, která mám z médií k dispozici

uvidíme

a možná taky ne, některé zločiny zůstávají neobjasněny

0/0
25.10.2010 19:52

Ulrich

Re: Souhlas s Ulrychem

Byl to prostě ten chlap z Mostu. Ale bez těla a důkazů, který by na ( v ) těle a v jeho okolí mohly být, se jej nepodaří usvědčit. S postupujícím časem je přitom čím dál tím pravděpodobnější, že se tělo nepodaří nalézt nebo se tak stane pozdě, protože se rozloží genetické stopy pachatele. Každá hodina hraje v pachatelův prospěch. Případ tak zůstane dost možná oficiálně navždy nevyřešen.

0/0
25.10.2010 20:59

Hillar

Re: Souhlas s Ulrychem

kdyby to byl kluk 8-obylo by to jinak , rychleji

0/0
25.10.2010 22:22

Libusa

Re: Souhlas s Ulrychem

Víte zřejmě víc než policie.

0/0
26.10.2010 19:30

Vepřový komplet

No konečně...

http://www.mediafax.cz/krimi/3117194-Prazsti-policiste-na-patrani-po-Anicce-vyhlasili-informacni-embargo

0/0
25.10.2010 16:14

Ulrich

Re: No konečně...

Tím pádem budeme omezeni na dohady a neoficální zdroje.

0/0
25.10.2010 16:29

xal

Re: No konečně...

ty jsi omezený už ted tak jako tak- přeci je ti to celý jasný, ne?

0/0
25.10.2010 16:31

xal

Re: No konečně...

tleskám!! ted uz bude jasné, že cokoli se dál provalí a objeví, bude jen vejmysl a spekulace..

0/0
25.10.2010 16:30

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: No konečně...

Takze vlastne aspon tady zadna zmena.

0/0
25.10.2010 16:34

Psaní_jako_forma_extremismu

Re: No konečně...

měli udělat už dávno. :)R^

Hlavně je více ztracených děcek a nepíše se o tom tolik jako o Anně... Doufám, že se jim bude líp hledat,ale pochybují že se každý den nevyrojí jiná informace o tom, co policie děla a co našla. :)

0/0
25.10.2010 22:05

Ulrich

Re: No konečně...

Je zřejmé, že policie bude dál prohledávat porosty, které se táhnou téměř souvisle na západ od místa zmizení Aničky až k Vltavě.... ( ! ).

0/0
25.10.2010 22:15

ttm

A jak

víte, že policie neví, kde dotyčný zmizel. Psali to v novinách? Nebo jsou mu v patách a čekají co udělá?

0/0
25.10.2010 16:09

fsp

Re: A jak

venca včera u forbesu říkal, že jeho známá naďa má známou a ta prej říkala, že policajti jsou v řiti. A ta to musí vědět, protože její švára z prvního manželství je velký zvíře na vnitru

0/0
25.10.2010 16:14

cekon

Může mi někdo vysvětlit

proč ti policajti pořád chodí ve skupině za sebou a po cestě?

0/0
25.10.2010 16:02

sphagnum

Re: Může mi někdo vysvětlit

Protože mají novináři záběry jenom policajtů jdoucích k prohledávanému místu a ne z přímo z místa?

0/0
25.10.2010 16:06

tomizman

Re: Může mi někdo vysvětlit

Asi jak kde.Co jsem viděl jak přerovnávali ty haldy suchých větví,to mi přišlo poctivý.Ale myslím si že prohledat na 100% tak velkej prostor bude nemožný.Paradoxně si myslím že by jí spíše mohli minout na přehledných rovných lesních úsecích,kde si jen sem tam píchnou.Listí může snadno skrýt případné místo záhrabu.Toho teď každej den spadne hafo.Stejně ale doufám že tam hledají zbytečně a nic nenajdou proto že tam prostě není a že žije

0/0
25.10.2010 16:13

opportunity

Re: Může mi někdo vysvětlit

Co jsem viděl jak přerovnávali ty haldy suchých větví, --- to vypadá jak v tom vtipu: přijdou ti posekat dříví, a bude to ta stejná parta, co ti ryla zahradu!!!

0/0
25.10.2010 17:24

fsp

Re: Může mi někdo vysvětlit

Protože fotograf za nima do křoví kvůli fotce nepoleze. Při plošném pátrání jsou od sebe tak půldruhého metru. Někdy i v několika řadách, aby byla jistota.

0/0
25.10.2010 16:08

Enter67

Tady je chytráků

Soud jej propustil = není vinen. K dosažení takového úsudku aby měl člověk nejméně dvě vysoké školy. Opravdu, škoda slov.

0/0
25.10.2010 15:49

cekon

Re: Tady je chytráků

No ty jsi chytrák:-/

0/0
25.10.2010 16:01

fsp

Re: Tady je chytráků

To je naprostý nesmysl, soud často neuvaluje vazbu ani člověka s prokazatelnou vinou. A teď babo raď, co?

0/0
25.10.2010 16:03

sphagnum

Re: Tady je chytráků

Chytráka by tohle opravdu nenapadlo. O vině nebo nevině rozhoduje až soud. Muž ale byl a stále JE podezřelý a byl obviněný. Být obviněný, plus předpoklad útěku nebo maření vyšetřování JE důvod pro vazbu. O vině nebo nevině se rozhoduje jinde a jinak. Klidně by mu mohla být na základě vazby prokázána i nevina, což by bylo v jeho případě i lepší. Takhle se nezjistí nic a podezření mu už nikdo nikdy neodpáře.

0/0
25.10.2010 16:12

Mumrli (perzekuovany za pravdu)

Re: Tady je chytráků

Podezrely != vinen.

To se aspon za nas ucilo nekdy na zakladce v obcance.

0/0
25.10.2010 16:37

eQuido

Re: Tady je chytráků

No vidíte. A to se tady najdou eksperti, co si dodneška myslí, že (jak pravil klasik) "obhajoba je součástí obžaloby" :-D

0/0
25.10.2010 19:55

Kulmofén

Oni od rána

ještě nebyli schopni potvrdit jestli jsou to její klíče. To si asi dementování této informace nechají na večerní zprávy, aby se za den vůbec něco dělo :-P

0/0
25.10.2010 15:33

tomizman

Re: Oni od rána

Určuitě to ví,ale neřeknou.Rodina Janatkových prý dostala pokyn od policie klíče nekomentovat a nereagovat na dotazy médií ohledně nich.

0/0
25.10.2010 15:49

tejuz

Re: Oni od rána

To že klíče souvisí, s případem neznamená, že jsou její, můžou bejt pachatele

0/0
25.10.2010 15:52

bjerndi

Podle me

to je uz spis medialni akce a ty lidi co se na hledani podili, by moli byt lepe vyuziti pri jinych pripadech. Realna sance na zdarne vyreseni pripadu uz moc neni, ale na druhou stranu, kdyby to bylo moje dite, tak bych taky stale doufal a chtel co nejlepsi sluzby :(

0/0
25.10.2010 15:30

fsp

Re: Podle me

Aha, takže se mají stáhnout a čekat až to pachatel udělá znova?

0/0
25.10.2010 16:11

Sub7

...

Čím dál tím víc pochybuji o tom, že by to spáchal ten zadržený-propuštěný homeless-nehomeless. Kam by to děvče ukryl, že ho policie tak usilovně hledá a nemůže najít? Že by byli policajti úplně slepí a něco vytrvale přehlíželi poblíž místa nálezu aktovky, tomu snad nebudeme věřit. A že by děvčátko (ať už živé nebo mrtvé) dokázal odtransportovat

bůhvíkam přes půl Prahy, aby ho nikdo nenašel, ale přitom by už

nedokázal z místa odklidit aktovku, to snad taky nelze brát vážně. Ani

to, že by sám zůstal a vyčkával, až ho policajti sbalí. Být vrahem,

odklidil by s tělem i aktovku a nenechával by ji na místě jako cache.

0/0
25.10.2010 15:25

Ulrich

Re: ...

1. To je sice relevantní námitka, ale prohledávání širšího okolí místa zmizení dívky neskončilo. A"transport" těla éterické dívenky v možnostech dospělého muže rozhodně je.

2. Je to on. Nález jeho genetických stop na batohu Aničky ani jeho chování na policii v podstatě nelze jinak vysvětlit. Tedy pokud se nedostaneme ( jako se tady kupodivu řada lidí dostala ) do zvrácené pozice fanouška toho individua a nezačněme fabulovat nepravděpodobné varianty v jeho prospěch.

0/0
25.10.2010 15:32

Kulmofén

Re: ...

to je směšný. pokud by jsi někho zabil, tak utečeš nebo ho zabiješ či odvezeš autem, neposneš mrtvolu přes rameno. Pokud by ji chtěl někam táhnout živou, pak by taky potřeboval auto. Ale to nebrání domněnce, že jich bylo víc a jeden auto měl

0/0
25.10.2010 15:35

kachne123

Re: ...

Osobně si myslím že jich bylo víc. Skutečnost, že na jedné straně policejní psi nezachytili sebemenší stopu nahrává únosu autem, ale co pak ten batoh, evidentně schovaný tím podezřelým co ho nedávno propustili?? Je možné, že tenhle člověk není v pravém slova smyslu pachatel - spíš spolupachatel, tím, že (dost možná za úplatu) ukryl věci, které holčička zřejmě upustila. To by odpovídalo jeho profilu víc než sexuální delikt. A z toho by pak vyplývaly i ty jeho rozporuplné výpovědit na detektoru. Myslím si že to skutečně neudělal, ale velmi pravděpodobně přes něj vede stopa ke skutečnýmu pachateli.

0/0
25.10.2010 15:52

MelSi

Re: ...

taky mám pocit,že to nebyl jeden člověk,co má prsty ve zmizení AničkyRv

0/0
31.10.2010 21:23

Ulrich

Re: ...

Mohl ji odnést bez větších problému zcela sám - mrtvou v tašce. Nebo ji neodbnesl a prostě ji nenašli. Směšné to rozhodně není.

0/0
25.10.2010 15:55

Kulmofén

Re: ...

už jsi zkoušel dítě vysoké 120 cm nacpat do tašky?? Já má zhruba tak velkou neteř a rozhodně si nedokážu představit, že by se vešla do běžně nošené tašky 8-o;-D

0/0
25.10.2010 16:18

Ulrich

Re: ...

Mohlo to být takto: pachatel dívku zneužil, zabil a tělo uschoval do porostu. Potom se vrátil do svého brlohu pro velkou cestovní tašku. Určitě takovou měl, protože se pravidelně vracel do bydliště v Mostě. Tělo skrčil v kolenou. Tím je zmenšil na potřebnou velikost. S tělem v tašce pak odešel nebo odjel hromadnou dopravou kamkoli. Nakonec se vrátil do lokality, protože tam bydlel a nepočítal s tím, že na něj podne podezření. Další možností je, že tělo nesl bez tašky porostem ( a proto nespatřen ) daleko od místa činu. Později, třeba za tmy, se mohl vrátit a tělo ( případně opět ve variantě taška ) nést ještě dál nebo pečlivě zakopat, případně obojí.

0/0
25.10.2010 16:25

Nannius

Re: ...

rigor mortis nic? Skrcil v kolenou ;-D

0/0
25.10.2010 17:10

holkazpasova

Re: ...

K „násilnému rozrušení“ ztuhlosti dojde většinou při manipulaci s tělem. Stane-li se tak 6-8 hodin po smrti, ztuhlost se již neobjeví. Při rozrušení do 6 hodin po smrti se může ještě vyvinout, ale ne už v takové intenzitě.

Rychlost nástupu posmrtné ztuhlosti závisí na teplotě, nízká teplota jej zpomaluje, vyšší zrychluje.

0/0
25.10.2010 19:16

jizzle

najde se :-)

no, tak trochu nechápu, proč byl smazán můj předešlý příspěvek (to nebyl vtip), ale k tomu hlavnímu Anička se do čtvrtka najde :-)

0/0
25.10.2010 15:01

OptieX

Re: najde se :-)

Mě taky smazali příspěvek a přitom ten můj nebyl taková hovadina jako ten tvůj :-)

0/0
25.10.2010 15:44

libl3

Doporučuji všem,

kteří si přejí onoho muže mít pod zámkem, nechť jdou radit do Běluruska či Severní Koreje. V demokratickém státě jsou jejich rady a názory pod úrovní koloběžky.

0/0
25.10.2010 15:01

vrgf

.

co mate s tim obvinenym?!? obvineny uz neni a nic nenasvedcuje tomu, ze by neco tomu devcatku udelal

0/0
25.10.2010 14:43

Ulrich

Re: .

Jak jsi na to přišel?

0/0
25.10.2010 14:46

Ulrich

Re: .

Pokud já vím, je nadále obviněným a vážně podezřelým.

0/0
25.10.2010 14:47

síma25

Re: .

Přesně tak, nikde jsem nečetla, že by byl zproštěn obvinění. Policie ho obvinila, soud odmítl uvalit vazbu, tudíž obviněný dál zůstává, jen bude vyšetřovaný na svobodě.

0/0
25.10.2010 14:52

blackcheese

Re: .

Jo, taky mi přijde. .... veřejnost si žádá vyřešení případu a najití viníka, takže hurá na toho jednoho obviněnýho, co byl ale propuštěn. Rovná se = už není obviněný. Tak snad vědí, proč ho pustili, ne?:-P

0/0
25.10.2010 15:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.