Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ze zmizení Aničky těží podvodník, z lidí láká peníze na další pátrání

Na internetu se objevil podvodník, který se falešným inzerátem snaží vylákat peníze z lidí, kterým není lhostejný osud ztracené Aničky. Finance se mají použít na další pátrání po ztracené dívce. Rodina ale žádnou sbírku nepořádá, v hledání dál pokračují policisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kelyš1

Není to tento vejlupek:http://www.pavelvrtal.estranky.cz

0/0
25.10.2010 23:41

suzuki

Ja teda nevim.

Hledaji tu holku s lopatama. Nehledali jeji telicko?

0/0
24.10.2010 22:39

suzuki

Re: Ja teda nevim.

Nehledaj jeji telicko?

0/0
24.10.2010 22:40

Hillar

Re: Ja teda nevim.

nehledaj 8-o kdyby to byl Franta nebo Honza tak hledajV [>-]V

0/0
26.10.2010 1:17

Vrano

Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

Viz.: http://www.taucollege.eu/tau-11-2.html

Vyjímečné děti se stýkají s vyjímečnými lidmi... vypadají jako banda spiritistů, nic pro normální dítě. Škola u Kobyliského lesa.

0/0
24.10.2010 22:13

danaja1

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

To vypadá jak, když jste na něco narazil, ty "dámy" z vedení , bych klidně zařadila jako vysloužilé bordelmamá.

0/0
24.10.2010 23:01

Vrano

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

Jenže policii to nezajímá. Řekli mi na 158, že nějaké fotky vůbec neprověřují. Navíc byl ten policajt dost nezdvořilý a udělal ze mě rovnou blba. Nechápu vůbec, proč vyzývají veřejnost ke spolupráci. Jsem poučen. Už se nikdy angažovat nebudu, i kdybych o Aničku zakopl. Pěkný den.:-)

0/0
25.10.2010 8:15

piErcE

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

ty taky budes pekny pako. nemas na soukromou skolu, tak je rovnou zacnes povazovat za podezrele apod?

nebudes ty lopata z prikopu u silnice? vse tobe nezname je ti hned podezrele a praskas ?

0/0
25.10.2010 11:33

nexus99

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

To že se takhle důkladně ztratí dítě nenapovídá, že by případný pachatel byl hlupák. Naopak. Jinak píšeš o paku, lopatě z příkopu... Promiň ale nevyjadřuješ se o nic lépe..:-/RvRv

0/0
25.10.2010 12:00

danaja1

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

Tady přece vůbec nejde o to, že je to soukromá, nebo jaká škola, ale podíval jste se na tu jejich prezentaci a fotky ? A myslím, že to není vůbec od věci, pokud se dítě pohřešuje tak dlouho prověřit všechny aktivity a lidi, kteří s ní mohli přijít do styku.

0/0
25.10.2010 12:10

piErcE

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

jezis, ty jsi fakt taky sikulka. policie je cela zhava, ze je nekdo po ctrnacti dnech upozorni na neco, co oni sami vi...

me slo o to, ze z toho uvodniho prispevku doslova cisela zavist a frustrace, ze nekdo si dovolil posilat dite jinam, nez do panelakovy zakladky u nich na sidlisti, kde se clovek bifluje nesmysly ...

0/0
25.10.2010 12:28

danaja1

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

Třeba vědí, třeba ne, ale vzhledem k tomu, že stále dokola prohledávají jedno a to samé místo bez valného úspěchu, tak se mi zdá, že pátrají stále jen jednostranně se zaměřením úchyl,bezďák. Je fakt, že to člověk posoudit nemůže, když zná věci pouze z médií, ale proč nedat typ, když na něco narazí. A že ta jazykovka působí divně a sektářsky je prostě fakt.

0/0
25.10.2010 13:22

piErcE

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

hele, to, ze nasi policii znas tak maximalne z okamziku, kdy te zastavi nejaky dopravak, jeste neznamena, ze nase policie jsou naprosti tupci!

ale jo, ja nijak nekritizuju to ze je na ne upzornil (i kdyz nejspis s krizkem po funuse, neb tohle uz davno vedeli od rodicu), ale to oduvodneni - stejne jako jsi ted pouzil ty.

nechodi do zakladky tam co jsi chodil ty .. tak hned proste pusobi jako uchylaci apod.  myslel jsem, ze nase spolecnost se uz z techto xenofobnich kravoviny aspon trosku dostala . zjevne ne.

0/0
25.10.2010 13:25

Šerlok Homeless

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

Na, a na co zajímavého jsi narazil? Kam chodina Anička do školy! To jako myslíš, že rodiče anebo policie nevědí, kam chodila do školy?

0/0
28.10.2010 10:28

nexus99

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

Naprostý souhlas. V cizině již bylo dost případů, kdy se za honosným názvem ctihodné společnosti skrýval organizovaný zločin, byť o tom vědělo jen pár nejzasvěcenějších ve vedení. Rozhodně netvrdím že je to případ této soukromé školy ale prostě by se mělo udělat vše aby se Anička našla. Aspoň pro pocit, že se nic nezanedbalo...R^

0/0
25.10.2010 12:37

Šerlok Homeless

Re: Anička se stýkala se spoustou cizích dospělých.

No a?

0/0
28.10.2010 10:29

JAN2010

Vrtal by zasloužil

kopanec do pr......;-D

0/0
24.10.2010 20:55

DeliriumTremens

A přitom se stačí snažit držet pravidla tří "N!"

A přitom se stačí snažit držet pravidla tří "N!" - Nikdy! Nikomu! Nevěř!

Pokud chci někomu pomoci, pak bych si měl prověřit, zda peníze, které chci někomu věnovat dojdou opravdu na správné místo.

Pravidlo tří "N" je účinné zejména tehdy, když vám někdo něco slibuje s výraznou slevou, zadarmo a nebo dokonce tvrdí, že na tom vyděláte - takhle totiž svět nefunguje - lidí, kteří vám skutečně dají neco zadarmo je málo a jsou to lidé vám blízcí a mají vás rádi. Nikdy to nedělají cizí lidé.

0/0
24.10.2010 19:30

gambleralkac

Re: A přitom se stačí snažit držet pravidla tří "N!"

Jeste jistejsi je pravidlo 4 N: Nikdy Nikomu Nic Nedavej.

0/0
24.10.2010 19:31

František Potřebný

Re: A přitom se stačí snažit držet pravidla tří "N!"

Váš životní postoj vám vymlouvat nemíním i přesto, že s ním mám jistý problém. Je to vaše čistě soukromá věc.

0/0
24.10.2010 19:37

gambleralkac

Re: A přitom se stačí snažit držet pravidla tří "N!"

a co rozdavate vy, krome leninskych mouder ve zdejsich diskusich?

0/0
24.10.2010 19:39

František Potřebný

Rozdávám naději

Rozdávám naději, a to je často důležitější než hmotné statky.

0/0
24.10.2010 19:42

Vuvuzel

Re: Rozdávám naději

vážený pane Pohřebný, vaše nezištnost mne dojímá a mám velkou radost, že vám nebudu muset nic platit až budete potřebný i pro mě R^[>-] 

0/0
24.10.2010 20:18

nexus99

Re: Rozdávám naději

To o sobě tvrdí i Jehovisté..

0/0
25.10.2010 12:41

Franta z hor

Zde je namístě jedině tělesný trest.

Pokud někdo považuje třeba Singapurce za primitivy, je to jeho problém. Já rozhodně nikoli, a v této zemi by podobná lidská zrůda patrně dostala pětadvacet na pördel bambusovou holí, a dost možná že na náměstí. Toto je jediný odpovídající trest pro takováto individua.

0/0
24.10.2010 19:29

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

V čSSd je těch členů většina, kteří chtějí cizí peníze libovolným způsobem. A chtějí to i uzákonit, např křivácká (=progresivní) daň místo daně rovné.

0/0
24.10.2010 19:19

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

Miki osobně?

0/0
24.10.2010 19:24

referentka

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

..jenom absolutní magor může  do této hrůzy plést politiku....:-/

0/0
24.10.2010 19:25

gambleralkac

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

ale cela kauza s politikou souvisi - je jejim dusledkem. Kdyby Vaclav Havel nezavedl pravidlo, ze prava zlocincu jsou to nejsvetejsi - i na ukor prav obeti, byl by tu dnes jinej poradek.

0/0
24.10.2010 19:35

referentka

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

...ale pendrek...taky si pamatuju tu óbramnestii...ale je to dvacet let...za tu dobu se měl změnit trestní zákoník, každý zmetek by měl mít strach šáhnout na něco co není jeho, jenom při myšlence že šáhne na cizí dítě a půjde sedět na dvacet let by měl zdrhat

0/0
24.10.2010 19:43

gambleralkac

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

nejde jen o tu amnestii, jde o to, ze to zavedl jako standart nekomunistickeho mysleni. Staci se podivat na diskuse o propusteni kmetivskeho vraha, nebo neuvaleni vazby na 8x trestaneho uchyla v tomto pripade. Ta masova podpora techto kreatur pochazi prave z tohoto uvazovani.

0/0
24.10.2010 19:46

referentka

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

...nevím, nemám pocit, že by ve společnosti byla "masová podpora" těchto kreatur...spíš je průser, že naši páni zákonodárci mají úplně jiné starosti na řešení...a nějaké tresty je prostě nezajímají...netajím se tím, že jsem pro trest smrti a že jeho zrušení považuju za facku všem normálním lidem...a nesouhlasím s tím, že obnovení trestu smrti by nic nezměnilo....je to diskuze na hodiny, ale shodneme se v tom, že je něco špatného v českém království....;-)

0/0
24.10.2010 19:49

gambleralkac

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

ja krome trestu smrti podporuji i fyzicke tresty. Je mi jedno, ze pulka pravidelnejch snedejch cestujicich z 22 by se nemlo cim drzet. Dokonce jsme i zastancem preventivni internace pedofilu, agresivnich alkoholiku, psychopatickejch sadistu apod. jeste pred tim, nez jejich zvracene pudy vyusti v nestesti.

0/0
24.10.2010 19:53

MelSi

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

taky jsem pro...ale jsme tak humánní,že to už není normální a obrací se to proti nevinným a bezbranným..Rv

0/0
24.10.2010 21:37

Franta z hor

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

Prosím nereagujte na podobná individua. Slušně se tyto žvásty komentovat nedají, a vulgární být nechci. Rv

0/0
24.10.2010 19:27

referentka

Re: Prostě si chce pomoci k penězům jako Standa Gross

R^

0/0
24.10.2010 19:32

referentka

celkem nechápu,

jak by mohl případný pachatel Aničku ukrýt někde v místech, kde se deset dní intenzivně hledá....Anička nepřišla domů v jednu a ve tři tam už byly "manévry"...kdyby ji pachatel odvedl,  snad by stopu zachytil pes...spíš bych se přikláněla k tomu, že Aničku někdo naložil a odvezl...(já vím, zase další, co chce radit, že?:-/)...ale moc moc se mně to dotýká...ta představa je pro mně šílená....

0/0
24.10.2010 19:10

MelSi

Re: celkem nechápu,

myslím si to samé,že je na úplně jiném místě..ale nejsme vědmy bohužel,snad policie ví,co a proč dělá...je to strašné..myslíme na Aničku všichni v okolí i v práci:-(

0/0
24.10.2010 21:34

gambleralkac

Kvuli sesti tisicum

se stava lidskou hyenou. Pritom je to 300 Eur, na to staci jeden trefenej dostih.

0/0
24.10.2010 18:49

LUBr.doktorka_bačkorka

Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

našich nadací, kdy výtěžek nebyl použit pro postižené, ale i k politické manipulaci s občany, ale tím bych snižovala vinu tohoto podvodníka a to nechci. Bohužel žijeme v pravicové atmosféře, kde amorální podvody se v podstatě netrestají a když podvodník prohlásí, že to udělal pro peníze, je v očích současné justice nevinen.

0/0
24.10.2010 17:40

kolda39

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

V tomhle máte bohužel pravdu:-/

0/0
24.10.2010 18:25

gambleralkac

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

promin, ale na podvodu za par tisic nic pravicovyho nevidim. To je naopak cin hodnej levicackyho chudaka.

0/0
24.10.2010 18:50

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

To v žádném případě. Základy pravicového myšlení. Urvi co můžeš a s nikým se neděl. Jestliže budeme jeden druhého okrádat, všichni zbohatneme. Amen.

0/0
24.10.2010 18:54

gambleralkac

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

URBancova v novym havu?;-)

0/0
24.10.2010 18:56

kurako

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

zlodějna není ani pravicová ani levicová...

0/0
24.10.2010 19:10

medved_cz

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

Zlodějina je taková nucená solidarita okradeného se zlodějem.

0/0
24.10.2010 22:18

kurako

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

Mohla bys ukázat, ale nechceš... takový řečičky přímo miluju... to je jak jedna paní povídala 8-o

0/0
24.10.2010 19:08

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

Tak si najdi na netu, z čeho byly placeny třeba "studenské volby" Hledej na stránkách "Člověk v tísni".

0/0
24.10.2010 19:14

stefi_ul

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

Ale proc to bylo, to uz neni moc napsano ze... protoze jisty dr.rath je zakazal... kdyby to nechali byt, nikdo si toho ani nevsimne. Takhle se toho nekdo chopil a udelal to i tak.

0/0
25.10.2010 11:49

kurako

Re: Mohla bych teď uvést daleko větší podvody renomovaných

Jo, za socialismu se nekradlo, to se bralo právem, protože patřilo všechno lidu. Jsem rád, že jsem v tom nemusel vyrůstat :-P

0/0
24.10.2010 19:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.