Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taliban do lógarské školy kulkami zasel strach, děti ale od vzdělání neodradil

Krátce po půl jedenácté se otevírají brány školy v Kolangaru a ven se řítí desítky dětí. Hrají si a pošťuchují se jako ty české. Rozdíl je pouze v tom, že jsme uprostřed Afghánistánu, kde bylo ještě před pár lety vzdělání tím největším nepřítelem vládnoucího hnutí Taliban.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

greenalien

Vidíte je okupanty

Sláva talibanu a jeho osvobozující misi, jeho snaze navrátit Afganistán ku jeho kořenům. Víte, oni vlastně bojují za svobodu svého národa, když hrdinně útočí na okupující vojáky, okupující učitele, okupující školáky a školačky, ono je těch okupantů poslední dobou jak po dešti...

0/0
29.10.2010 13:00

Isaac Rokosowski

Re: Vidíte je okupanty

Obávám se, že ikdyž to antiamerikancům podáte takto po lopatě stejně budou považovat Taliban za "bojovníky za svobodu". Ale cením si Vaší trpělivosti s nima, jen tak dále :-) R^

0/0
29.10.2010 13:11

spinoza

i u nás bychom měli přehodnotit

jestli potřebujeme posílat děti do školy a platit učitelům,školníkům atd. což stojí mnoho peněz i energie a zatěžuje stát i okolí. islám je jednoznačně hnutí s nízkou ekologickou stopou. odejděme z afghanishanu, nechme mu další prostor pro zdravý rozvoj. afghanci, tito krásní lidé, nás jedině svými zkušenostmi obohatí.

0/0
29.10.2010 12:19

KTS-STB RAJON

Asi jsme málo Talibánu zaplatili za ochranu

já vím že naši vojáci nesamí po setmění ven ale ochranu školu měla ČR zaplatit...

0/0
29.10.2010 11:27

tučňák v exilu

Skutečný motiv

v Afghanistánu temní ilumináti postaví tajný kosmodrom, aby na Měsíc dopravili falešné přistávací moduly Apollo, aby je tam Číňani při svém přistání našli! Je to tutovka, tuhle to psal jeden chlápek na internetu a říkal, že je inženýr z NASA :-P

0/0
29.10.2010 11:14

Rotoped64

Re: Skutečný motiv

R^;-D

0/0
29.10.2010 12:16

John Pitralon

Re: Skutečný motiv

To chce nějakou reálnou story, pohádek o neexistujících bytostech je v médiích dost. Co třeba Anthony Shaffer z armádní jednotky Able Danger a Michael Scheuer šéf CIA jednotky pro sledování Bin Ládina. Pročpak se před třemi týdny objevili na Fox News a proč označují oficiální zprávu o 11 září za zmanipulovanou? Já vím, v naší televizi a tisku to nebylo, ale to ještě neznamená, že se v USA nic takového nestalo a jde o jen o internetový výmysl pošahaných konspirátorů.

http://www.youtube.com/watch?v=n6n2FgwWg7A

0/0
29.10.2010 12:25

tučňák v exilu

Re: Skutečný motiv

Teď ještě kdybys napsal, co přesně jim vadí :-P Opravdu neříkají nic o spiknutí:-P

0/0
29.10.2010 12:37

John Pitralon

Re: Skutečný motiv

Michael Scheuer říká oficiálnímu reportu "Lež od začátku do konce". Já vím, to je málo - tak ještě přidám další. Přesněji řečeno nejde ani tak o spiknutí, jako o rozsáhlou zpravodajskou operaci kriminálního charakteru, jak zde říká Scheuer:

Last Word: Michael Scheuer, former Head of CIA's Bin Laden Unit 5/5

http://www.youtube.com/watch?v=EwHufblpmX4

0/0
29.10.2010 12:45

John Pitralon

Kdo zasel strach - toť otázka širšího rozsahu

Patrioti zpochybňují oficiální verzi událostí 11. září 2001

http://www.freeglobe.cz/Articles/225-patrioti-zpochybnuji-oficialni-verzi-udalosti-11-zari-2001.aspx

Raymond McGovern (pracoval 27 let pro CIA, podával breafing Reganovi, G.H.W Bushovi, jejich sekretářům atd.: “Myslím si naprosto jednoduše, že je to cover-up. Zpráva o 9/11 je vtip“

atd. atd.

0/0
29.10.2010 11:04

pivak

Re: Kdo zasel strach - toť otázka širšího rozsahu

Chces rict, ze za vlady Talibanu by tyhle deti mohly chodit do skoly?

0/0
29.10.2010 11:06

John Pitralon

Re: Kdo zasel strach - toť otázka širšího rozsahu

Nyní děti chodí do školy, ale za asistence cizí armády, uprostřed nekončícího konfliktu, vzniklého po 11 září. Když už vychází najevo, jaký to byl podvod, začne se požadovat podpora války jako řešení vzdělávání pro afghánské děti. Je to jen další absurdní citové vydírání.

Stejné ušlechtilé záměry deklarovali určitě i Rusové. Po zabití statisíců civilů museli odejít a způsobili tam prakticky jen katastrofu.

0/0
29.10.2010 11:40

tučňák v exilu

Re: Kdo zasel strach - toť otázka širšího rozsahu

Jo to je ten jak rozhořčeně tvrdil, že v Íránu není žádný tajný program asi měsíc předtím, než tam IAEA našla ty zamlčené centrifugy? :-P

0/0
29.10.2010 11:11

John Pitralon

Re: Kdo zasel strach - toť otázka širšího rozsahu

McGovern asi ne, iránským jaderným programem se zabýval myslím Philip Giraldi.

www.patriotsquestion911.com

9/11 Coverup Finds a Voice on FOX with Judge Napolitano

http://www.youtube.com/watch?v=n6n2FgwWg7A

0/0
29.10.2010 11:17

Karel:Martel

nikdo ty američany nechce

chudáčky;-D

0/0
29.10.2010 10:53

Dornier Do-335 Pfeil

Re: nikdo ty američany nechce

Nikdo nechce tebe . To je evidentní. :-);-D

0/0
29.10.2010 10:57

spinoza

taliban moc dobře ví

že ve škole se mládež pouze zkazí a odvrátí od základů islámu. lidi by si eště pak chtěli dělat co by chtěli. nato by to mělo taky pochopit a svým odchodem umožnit návrat k tradiční afghánské společnosti pod vedením talibanu.

0/0
29.10.2010 10:46

pettyo

Re: taliban moc dobře ví

Žoldáci z Talibanu nemají s Afghánskými tradicemi mnoho společného.

0/0
29.10.2010 10:49

sphagnum

Re: taliban moc dobře ví

R^ Přesně tak. Jenže to by češi museli o islámu něco vědět. Včetně reportérů a konvertitských rychlokvašek.

0/0
29.10.2010 10:53

zadek_1

Taky by nás mohl někdo přijít osvobodit

bombami a raketami. To by bylo fajn demokratické;-D;-D

0/0
29.10.2010 10:46

Nannius

Re: Taky by nás mohl někdo přijít osvobodit

no jo, ale my tu demokracii uz mame. Chapu, je treba nas od ni tak nejak po soudruzsku osvobodit...

0/0
29.10.2010 10:48

Karel:Martel

Re: Taky by nás mohl někdo přijít osvobodit

američani nás osvpobodí do humanity po smrti:-P

0/0
29.10.2010 10:49

zadek_1

Re: Taky by nás mohl někdo přijít osvobodit

To si myslíš jenom ty, někdo zvenčí si myslí opak a měl by nám svoji demokracii vnutit bombami;-)

0/0
29.10.2010 10:49

Nannius

Re: Taky by nás mohl někdo přijít osvobodit

ano, vladne nam tu hnuti, ktere nikdo nevolil, a ktere na zaklade prekrouceni nabozenstvi strili do deti a mrzaci zeny...

0/0
29.10.2010 10:52

Karel:Martel

Re: Taky by nás mohl někdo přijít osvobodit

američaniRv

0/0
29.10.2010 10:53

Nannius

Re: Taky by nás mohl někdo přijít osvobodit

aha, dosly argumenty - nastoupila hesla?

0/0
29.10.2010 10:55

Dornier Do-335 Pfeil

Martele

dnes si tu dostal svou pravidelnou dávku emocí. ;-D;-D;-D

0/0
29.10.2010 10:45

Karel:Martel

Re: Martele

lepší než tvoje pravidelná dávka nemocí:-P

0/0
29.10.2010 10:46

Dornier Do-335 Pfeil

Re: Martele

To bylo "vtipné". dávám ti dva body ;-)

0/0
29.10.2010 10:47

mlady volic kscm

s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

lec nevyjadroval bych svuj nesouhlas ve stylu talibanu.

0/0
29.10.2010 10:44

Karel:Martel

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

lepší by to bylo udělat ajko američané

vystřelit tam mírovou humanitární raketu;-)R^

0/0
29.10.2010 10:45

mlady volic kscm

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

s tim nesouhlasim pane

0/0
29.10.2010 10:46

Karel:Martel

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

já taky ne

ale je to ve vajthausu běžná praxe;-)

0/0
29.10.2010 10:47

pettyo

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

Spojenci tam ty školy staví ty trdlo.

0/0
29.10.2010 10:47

Karel:Martel

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

at si je staví doma nikdo tam na ty šašky není zvědavej:-P

0/0
29.10.2010 10:48

Dornier Do-335 Pfeil

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

Ty jsi mluvčí Afghánců? ;-D

0/0
29.10.2010 10:49

Karel:Martel

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

co je ti po tom?:-P

0/0
29.10.2010 10:49

Isaac Rokosowski

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

" nikdo na ně neni zvědavej" ? Ani ti kteří ty školy navštěvují? Ani ti kterým postavily nové obydlí, školy, pole či sklepy? Nebo ti kteří bojují na straně USA  a spojenců v Afghánské armádě? Ti všichni tam USA  a pojence nechtějí? 

Nebo máte na mysli žoldáky talibanu z Somálska, Yemenu a Pákistánu?

Vaše nadávání na všechno Americké je vskutku trapné.

jednoduchá otázka, co je lešpí- Možnost vzdělání, či trest za to že se chce žena vzdělávat? Jestly odpovíte že trest, ani mě nepřekvapíte a myslím že tím celá diskuze ztrácí smysl ;-) Šalom

0/0
29.10.2010 12:53

Nannius

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

pokud udelas 100 chyb a 1 dobrou vec, budes lepsi, nez ten, kdo udela jen tech 100 chyb. Ano nebo Ne?

0/0
29.10.2010 10:47

Karel:Martel

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

když uděláš 100 vražd nevinných civilistů a žádnou dobrou věc jako američani tak tě nebudou mít nikde rádi:-P

0/0
29.10.2010 10:48

pettyo

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

Spojenci tam mezi místními obyvateli mají větší podporu než Taliban.

0/0
29.10.2010 10:50

Karel:Martel

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

možná mezi kolaboranty;-D

0/0
29.10.2010 10:51

Nannius

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

100 chyb a 1 dobra vec je lepsi nez jen 100 chyb. Ano nebo Ne?

0/0
29.10.2010 10:53

Karel:Martel

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

ne nejlepší je klid mír a zákaz pěstování máku jak to má ve zvyku talibanR^

0/0
29.10.2010 10:54

Nannius

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

100 chyb a 1 dobra vec je lepsi nez jen 100 chyb. Ano nebo Ne?

 

Antiami kecy si nech pro sebe. Ano nebo Ne?

0/0
29.10.2010 10:56

tučňák v exilu

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

Že vás baví se tím trollem zabývat... :-)

0/0
29.10.2010 11:07

pettyo

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

To je zajímavé, že Taliban celou dobu vedl válku proti Severní alianci, podporoval Al-kájdu, která vedla svatou válku proti celému západu a ekonomicky žil pouze z vývozu heroinu.

0/0
29.10.2010 10:58

Nannius

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

To neres, Kaja nechape, ze Taliban je totalitni teokraticke hnuti, ktere povazuje za jedinou moznou formu vlady krvavou diktaturu...

 

Ze by treba tusil, ze Taliban zakazoval pestovani maku proto, aby si zajistil monopol a tedy maximalni zisk, to se mu nehodi, proto to prehlizi...

0/0
29.10.2010 11:02

Isaac Rokosowski

Re: s existenci statnich zakladnich skol take nesouhlasim

Taliban má ve zvyku zakazovat pěstování máku? Nečerpal znich naopak Taliban část finanční podpory? ;-D

A jak tu dnes již Greenalien někde nechával odkaz, naopak USA a spojenečtí vojáci se prosazovaly za rušení makových polí a kompenzací zisku těm kterým budou pole rušena ;-)

Nepřijdete si trapně s Vaším přehnaným antiamerikanismem, či až smutně? ;-D

Šalom :-P

0/0
29.10.2010 13:10

zadek_1

demokraticky zvolená vláda afganistánu

;-D;-D Asi tak stejné jako humanitární bombardováníRv

0/0
29.10.2010 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.