- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že by dnes v Praze jezdily dvounápravové tramvaje s trvale otevřenými dveřmi. To by jako přívěs musela jezdit sanitka a sbírat vypadlé cestující
jak noha.. Urcite ho natocili jenom proto, aby do nej mohli dat reklamu.. trapas
Nápis "Neopírejte se o dveře" není v autobude jen tak. Stačí zatáčka nebo kruhový objezd, pár lidí se opře a dveře povolí.
Jedná se o autobus Karosa. Rok výroby 1996. Tento autobus se může rozjet s otevřenými dveřmi. Mohlo se jednat o technickou závadu: ve dveřích nebyl tlak vzduchu a tak se po zatlačení dveře otevřely. Nade dveřmi je nouzové otevírání. a pokud to někdo zmáčkl tak se ze dveří vypustil vzduch a dveře se otevřely a ona vypadla ven. Existuje několik možností jak se to mohlo stát.
Všechny vaše možnosti jsou ale o tom, že ty dveře musel někdo vytlačit a řidič o tom musel vědět.
jsem řidič busu a tuhle trasu jezdím tak 15 do měsíce,jde o to v který čas se to stalo,můžete jim milionkrát vysvětlovat ať se tam necpou že se něco stane.Jezdí jednu zast. co by jim udělalo kdyby šli pěšky když vidí bus nacpanej.Každopádně holčině přeji rzké uzdravení
Je mi 19 a než jsem si koupil ghetto car, taky sem jezdil autobusem. Chytnout se tyče a zapřít se o dveře, to dělalo spoustu lidí. Neříkám že je to její chyba (rozhodně ne), ale když jedu starým autobusem, mám s tím počítat.
to byla první věc, která mě napadla, že možná dělala....já to obšas dělal taky, ale jenom v těch novejch Solarisech, bo ve starých Karosách bych se k těm rozklepaným dveřím nepřiblížil
Jak se dívám na fotky busu, je mi jasné, že se jedná o starší typ. Dveře se zajišťují proti otevření háčky. Tento kdzž nezapadne dají se dveře otevřít. Na odjištění dveří stačí jakýkoli výmol. Řidič nai nemusí vědět, že jsou dveře vadné. Jinak 100 bodů pro mluvčí Dp jež pro novinky uvedla, že se dveře ovládané stlačeným vzduchem otvírají hydraulicky.
No tak kapalina a plyn jsou tekutiny, třeba to vzala obšírněji.
Podobné kecy mám nejradši. Jel sem starou šalinou, které se s rozjezdem a dojezdem vždy jedna půlka dveří otevřela a druhá zavřela (před pár lety) jel sem novou šalinou (pošupné dveře) které byly dole uvolněné, a šli vytlačit rukou o půl metru (víc sem nezkoušel). Jel jsem s ČD - vagón pro matky s dětmi ... poloprázdný a jak usilovně nás z něj vyhazovala průvodčí pryč (další 2tř. byla plná, v 1 jeli jen 2 fizlové :-/ ) Ale to nejlepší - rychlík si to svištěl s otevřenými dveřmi vagónu pro matky s dětmi - no problém. A navíc ani nešly zavřít! Otvírající dveře u autobusu už sem taky zažil. Takže pointa jasná - šlendrián, žádná adekvátní bezpečnostní opatření, furt stejná písnička. Jak ten borec se šalinou na jednokolejce ... Zase to odskáče nějakej nevinnej Ať se holka uzdraví...
To jsem taky zažil a v zimě.. takže jdu na záchod.. vlak si sviští přibližně 100km/h a za rohem sníh a otevřené dveře.. udělat ještě krok, dva, tak po té kluzké podlaze vysvištím ven jak namydlený blesk...
Vysvětli mi někdo, jak souvisí věta mluvčí "Autobus má totiž automatické blokování rozjezdu s otevřenými druhými a posledními dveřmi" s tímto případem? Tohle zařízení funkční či nefunkční nemohlo zabránit této nehodě...
Mohlo ... pokud by ověřovalo stále zavření dveří, mohlo odhalit špatné dveře zavčas - a řidič mohl zastavit a prolém řešit...