Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jen se ohlédl a pousmál, řekla po soudu studentka o odsouzeném žháři

Skupinka studentů z jedné ostravské střední školy ještě několik minut po vynesení rozsudku nad vítkovskými žháři rozebírala, jak si čtyři odsouzení zkazili život a jak prožívali vynesení verdiktu. "Když soudce řekl, že dostali dvaadvacet let, Jaromír Lukeš se jen ohlédl a pousmál. To jsem fakt nečekala," přemítala jedna studentka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ferris

.

Nechcem sa ich zastavat, ale 20/22 rokov?...Spomenme si na pripad managera prazdroja, ktory vytlacil z cesty mazdu s dvoma mladymi ludmi. Len nahodu vyviazli relativne v poriadku. A za to mozno ani nedostane basu. Navyse, ten cin bol zachyteny kamerou a je zrejme, ze bol umyselny. Za vrazdu sa davam kolko? 12? 15? rokov? toto ani nebola vrazda. Nieje mi uplne jasne, preco sa vlastne v zakone pise nejaka vyska trestu, ked sa ani nedodrzuje. Mozno by bolo na mieste, keby pan sudca zrovnal tak 20 - 30 pripadov vrazd s tymto a potom rozhodol. Ak uz to chcu klasifikovat ako pokus o vrazdu...

Inac je mi samozrejme jedno, ako to cele dopadne, len mi to nepride spravodlive...a Justicia by mala byt prave o tej spravodlivosti. Budto ich chceme bylucit zo spolocnosti naveky a tym padom dozivotie, alebo ich chceme prevychovat a tym padom je 22 rokov hodne. Taky clovek podla mna nema sancu sa zaradit do spolocnosti a bude z neho socka, bezdomovec, pripadne zlocinec...Ten trest sa mina ucinku...

0/0
21.10.2010 13:13

Castor

Rozsudek ...

Žádný rozsudek nebude v téhle kauze spravedlivý. Někomu se to zdá málo, jinému hodně. Prostě se to nemělo stát vůbec. Holka má zkažený život, ti mladíci taky a ostatní není podstatné. Holce přeji ať se s tím srovná co nejlépe, klukům ať přijmou trest co dostali a také se s tím srovnají jak jen to půjde. Další komentáře jsou myslím zbytečné....

0/0
20.10.2010 21:54

johnymistr

Re: Rozsudek ...

výborně napsáno

0/0
21.10.2010 0:38

Scarlett O Hara

Re: Rozsudek ...

R^R^R^

0/0
21.10.2010 13:16

vodnicivcechach

pantata at si ty svoje"srandicky"odmaka verejne

prospesnou praci nebo jak se to jmenuje;-)ale porad jsou to srandicky proti tomu,co se stalo nevinnemu diteti

0/0
20.10.2010 17:51

zdeseny obcan

Re: pantata at si ty svoje"srandicky"odmaka verejne

Kdyby jste tusil jak casto napadnou cikani male ceske deti a co jim udelaji koukal by jste. Jeste vic kdyby jste se dozvedel s jakou blahovuli na to pohlizi zdejsi soudy.

0/0
20.10.2010 19:58

plastofka_originál

Jen se ohlédl a řekl: neměl do mě šóchat.....

Bolek Polífka o Frantovi Kocourkovi :-)

0/0
20.10.2010 17:39

vodnicivcechach

natalce preji,at to psychicky zvladne,zdravotne

taky,a at to zvladne i ta matka,ktera se ji musi intenzivne venovatR^je mi fuk,ci je to batole.palestinske deti jsou taky okate a hezke...deti proste za nic nemuzou!!

0/0
20.10.2010 17:36

plastofka_originál

Re: natalce preji,at to psychicky zvladne,zdravotne

no...oní takoví malí libijčané nebo trinidtobagčané nejsou škaredí 

0/0
20.10.2010 17:42

vodnicivcechach

Re: natalce preji,at to psychicky zvladne,zdravotne

ale ty dobre vis,jak to myslim!! :-/ proti tomu,co se stalo bezbrannemu batoleti je "cinnost" pana otce naprosto smesna.!!

0/0
20.10.2010 17:49

plastofka_originál

Re: natalce preji,at to psychicky zvladne,zdravotne

já vím jak to myslíš,neboj :-)

0/0
20.10.2010 17:55

plastofka_originál

soudní precedens...nic víc...

a nereagujte na mě, jo ?

0/0
20.10.2010 17:31

vodnicivcechach

Re: soudní precedens...nic víc...

exemplarni trest,to je jasne

0/0
20.10.2010 17:33

plastofka_originál

Re: soudní precedens...nic víc...

říkám: ne re a g o vat ;-D

0/0
20.10.2010 17:37

vodnicivcechach

Re: soudní precedens...nic víc...

mne je jedno co rikas:-P ;-D

0/0
20.10.2010 17:50

plastofka_originál

Re: soudní precedens...nic víc...

není bo: re a gu ješ ;-D

0/0
20.10.2010 17:59

vodnicivcechach

Re: soudní precedens...nic víc...

:-P

0/0
20.10.2010 18:09

vodnicivcechach

ta mama pronesla dost moudra slova

jj,at se omluvi te holcine,az bude velka,presne tak.protoze to batole,at je ci je,za nic,ale vubec za nic nemuze a oskakala to strasne moc.je pomerne malo lidi,kteri si umi realne predstavit,cim si dite proslo a prochazi a jeste projde.kdyz se dospeli nesnesou,fajn,ale at si to vyridi spolu,bez deti

0/0
20.10.2010 17:29

hlaska

Re: ta mama pronesla dost moudra slova

Je zajímavé, že raději nejdřív odnesla TV a pak se vrátila pro ní, ale to už neřekne, co? A teď reaguj.

0/0
20.10.2010 22:00

iva-iva-iva

.-

A další věc je, že čím dál víc lidí bere a bude brát spravedlnost do svých rukou. Tím opravdu nemyslím tyhle tři idioty, ale spíš majitele domů, sousedy, okradené, zbité atd... Protože zákony pro cikány zkrátka nefungují...

0/0
20.10.2010 17:08

Radka.seznam

Re: .-

No, proto bílí dostávají dvakrát tolik, aby se to vyrovnalo... ;-O Včera dostal Rom jen 14,5 roku za vraždu svého miminka... Tak kde to jsme???RvRvRv

0/0
20.10.2010 17:23

Kalenprd

.

Mě to trochu tak navodilo ten výsledný dojem jako ze sousedské rvačky, kdy pořezali nechtěnně souseda střepem od rozbité pivní flašky na obličeji: Matka Natálky Anna Siváková "Myslím, že je spravedlivý. Nečekala jsem, že bude soudce tak odvážný. Ať se ti kluci přijdou Natálce omluvit, až bude dospělá," dodala ještě.

Super, tak ať příjdou posedět na kafe s bonboniérou pro Natálkou, až zmoudří... po těch 22 letech

0/0
20.10.2010 16:51

Zdeněk76

...

Celé je to hnus, to je jasné. Od A do Z. Ti kdo křičí na obhajobu by byli zicha, kdyby z domu nikdo nevyšel živý. Ti kdo je kamenují zas mají máslo na hlavě kvůli rasám. Ti chlapi se tváří, že se jich to netýká a to je pro mě znak polodemence, když někdo nevypustí ani tu největší sr..ku na svoji obhajobu. Takže dobře jim tak.

0/0
20.10.2010 16:49

weizenkleie1

Re: ...

Presne tak, staci se podivat na fotky, co ma na sobe za hadry,takhle se chodi k vyslechnuti rozsudku? A o tom jak se ksichtí o tom nemluve...jo tak to chodi...

0/0
20.10.2010 17:17

MayaMoya..

Ti kluci musí stopro dostat flastr...

ale ne 22 let...s tím nesouhlasím. Přijde mi to, jak na obědnávku, nemohu si pomoci. Třeba Pohlodko dostal za ubití 2měsíční dcery 18 let, který mu teď soudce snížil na 14 let...nejsem přítelem žhářských útoků na nikoho, ale mám pocit, že ti kluci nikoho nezabili...tak za co výjmečný trest?

0/0
20.10.2010 16:41

garii v15.0

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

Za organizování a plánování? Ale asi nevíš, o čem píšu, že.

0/0
20.10.2010 16:44

MayaMoya..

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

Helejť, když se na diskotéce rozhodnu, že někoho zabiju, je to menší vražda, než když se pro to rozhodnu týden předem? Je to stejná vražda...

0/0
20.10.2010 16:49

E_T

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

No hele, kdyz nechapes rozdil mezi vrazdou z afektu (pripad tve diskoteky) a zlocinem, ktery se naplanuje a jeste ve skupine (organizovanost je vzdycky pritez), tak to je slozity...a porovnavat dva tresty, kdyz nezname vsechny detaily, je nesmysl

0/0
20.10.2010 16:54

MayaMoya..

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

Já to chápu moc dobře...nemyslím vraždu z afektu..myslím cílenou bitku, na diskotéce, kterou vyvolala banda cikánů...

0/0
20.10.2010 17:00

E_T

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

Kdyz nekoho zabijes pri rvacce, tak to snad neni vrazda ne? Pokud jdes do toho s tim, ze zabijes, tak asi ano...ale to porad neni to samy jako to naplanovat ve skupine, v tom je zasadni rozdil. Mimochodem, zkus se radsi bitkam na diskotece vyhnout...;)

0/0
20.10.2010 17:05

MayaMoya..

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

No...bitkám se snažím vyhýbat, seč to jde...leč už 2x jsem dostala od cigošů na ústa, aniž bych se o to nějak snažila...jednou (bylo mi 13 let) jsem měla 6 zlomených žeber, otřes mozku, pohmožněný vnitřní orgány v břiše a modřiny, kde si jen vymyslíš...podruhý (bylo mi 25) jsem vyvázla jen s monclem a roztrženým rtem. Slovo bílá svině jsem slyšela pokaždé...a jak to dopadlo? První čin se odložil, druhý byl přestupkem. Já se nesnažím ty kluky obhajovat...je bych byla ráda, kdyby platil stejnej metr...a pokud dostane Pohlodko za ubití 2měsíčního kojence 14 let, měli by tito dostat stejný flastr. Nikoliv víc.

0/0
20.10.2010 17:13

E_T

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

Hele ja ti rozumim, jen se snazim vysvetlit, ze to jsou dve ruzny kategorie zlocinu...neni to srovnatelny, Pohlodko nebyl zcela pri smyslech (coz ho neomlouva lidsky, ale pravne ano) a tu vrazdu neplanoval, taky u soudu vyjadril litost a spolupracoval...je mi jasny, ze se rekne, ze to delal jen proto, aby si snizil trest, ale tak holt kdyz jsou chlapci pitomy a hrajou si na hrdiny...ale i kdyz tohle vsechno pomineme, tak hlavni je to, ze panove to promysleli, naplanovali a provedli...a soudce si podle vsecho dal dost praci, aby rozsudek vysvetlil...nevidim tu zadnou nespravedlnost.

0/0
20.10.2010 17:23

MayaMoya..

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

Máš zajímavej pohled...neříkám, že s ním souhlasím na 100%, ale rozhodně si ho vážím...

0/0
20.10.2010 17:30

E_T

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

No to se tu malokdy slysi/cte R^R^R^

0/0
20.10.2010 17:43

vodnicivcechach

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

pro to batole bylo utrpeni chvilemi horsi,nez smrt,ver mi:-/je zazrak,ze prezila,ze to zvladla a stale nema vyhrano.takove utrpeni by polozilo dospeleho silneho chlapa,natoz batole:-/

0/0
20.10.2010 17:32

Radka.seznam

Re: Ti kluci musí stopro dostat flastr...

Souhlasím, je to moc! :-/  Tresty by měly být stejné pro všechny.

0/0
20.10.2010 17:29

;;;

Mimochodem, o tehle kauze je ticho po pesine:

http://www.azbestus.cz/co-me-nebavi/paraziti-asocialove-neprizpusobivi-nekdy-se-tyka-dokonce-i-romu/o-tomhle-se-mlci/

0/0
20.10.2010 16:36

mrwn

je to opicarna

cely je to o tom... nemame radi cikany a tak si to kluci nezaslouzej ... jen me mrzi ze tohle proste lidi nepriznaj a vymyslej scestny priciny a konspirace - prijde mi to dost trapny

0/0
20.10.2010 16:31

iva-iva-iva

Re: je to opicarna

zaslouží si to.... ale měl by tak být potrestaný každý, kdo na někoho zaútočí - ať už zápalnou lahví nebo tyčí nehledě na barvu pleti... což se zjevně neděje a to je asi ten hlavní problém

0/0
20.10.2010 16:33

Kalenprd

Re: je to opicarna

řešit primitivně barvu pleti je společensky nebezpečnější, než když nějaký muž ubodal svoji manželku po deseti letech soužití...pokud tedy nebyl v přesvědčení nějak vymezen vůči všem ženám. :-P

0/0
20.10.2010 16:40

vipeeer3

Re: je to opicarna

Ano to je pravda, ten chlap evidentně nechtěl pomáhat společnosti.

0/0
20.10.2010 16:52

mrwn

Re: je to opicarna

myslim ze ne ;-)

0/0
20.10.2010 16:40

Rosi2009

Re: je to opicarna

Ja kdyz nezaplatim najem, pokutu, vodu, plyn...tak mi prijde takova pokuta, ze se z toho pos..., protoze pracuju a je mi co vzit? A kdyz cikanska rodina dluzi 500tis, tak to za ne mesto zaplati, vodu odpoji a oni breci a breci, jaky jsou to chudaci a sfetovany mlati lidi. Baraky se jen tak nezapalujou, to je jasna vec, ale neni to jen o jednom baraku ve Vitkove!

0/0
20.10.2010 16:41

etherfox

Re: je to opicarna

R^

0/0
21.10.2010 4:14

iva-iva-iva

tichá podpora

Přijde mi, že jediné, čeho všechny tři složky státní moc (zákonodárné, výkonné a soudní) dosáhnou bude čím dál větší "tichá podpora" radikalismu... Čím dál více lidem totiž začíná vadit ta nerovnost před zákonem snad ve všech podobách - trestní, sociální...

0/0
20.10.2010 16:28

E_T

Re: tichá podpora

Aha :) takze aby to nahodou nacky nedrazdilo, tak se to melo nechat plavat ze...

0/0
20.10.2010 16:56

iva-iva-iva

Re: tichá podpora

to jsem nepochopila... Mluvím jen o tom, že už má většina společnosti (ne bílé společnosti, ale pracující, fungující a zákony dodržující) plné zuby toho, že zde existuje dvojí metr... a proto už pomalu ale jistě klesá ve společnosti hlasitější odpor proti radikálům... 

0/0
20.10.2010 17:03

Radka.seznam

Re: tichá podpora

Přesně tak, zkuste se nabourat bez smlouvy někomu do domu!!! To Vám rozhodně neprojde, i když pro spoustu pracujících, kteří nedostanou ani byt ani hypotéku, by to řešení být mohlo. Jenže je tam nikdo bydlet nenechá... Vystěhují Vás bez náhrady. ;-€ Všechno je tu nějak měřeno dvojím metrem... A teď i soudy a média... Je to hrozné. Akorát to rasismus podněcuje. Lidé chtějí jen spravedlnost...

0/0
20.10.2010 17:35

Dojemne

..."a komu tim prospejete?"

:-/

0/0
20.10.2010 16:22

Rosi2009

Stejny metr na vsechny

;-OTak by me zajimalo, jaky dopadne setreni patecniho napadeni dvou lidi osmi cikany v Novem Boru, kteri se, ve strachu ze kluka a holku v takove presile nezvladnou, vyzbrojili tycema a skoro toho kluka ubili. Taky je to pokus o vrazdu! Snad je nebude omlouvat jejich IQ (chtelo by se mi napsat tykve, ale i ta ho ma vetsi).

Roman

0/0
20.10.2010 16:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.