Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Pražský okruh má první oběť. Nehoda vrátila kamiony na Jižní spojku

Na nedávno otevřeném Pražském okruhu se před druhou odpoledne srazily dva kamiony. Nehoda nedaleko Lochkovského tunelu na dvě hodiny úplně zablokovala směr na plzeňskou dálnici D5, auta v opačném směru musí jezdit pomaleji. Jeden ze šoférů zemřel, je tak první obětí nové části okruhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jezevec5

politici

Nejsou to budižkničemové, jen jaksi z případných pokut nic nedostanou, tak proč by se snažili?

0/0
20.10.2010 7:03

jezevec5

nedivím se

Jezdím velmi často po D 1 a nedivím se takovým nehodám. Kamioňáci běžně nedodržují rychlost, čtou si knížky či noviny, sledují DVD, počítač nebo píšou SMS.

Ale hlavně se NEVĚNUJÍ ŘÍZENÍ. Chybí policie. Není dohled.  Že nejsou prachy v rozpočtu policie? Tak jim dejte co vyberou na pokutách!

0/0
20.10.2010 6:54

akro

Re: nedivím se

Dopravní policie už za Bambase vstoupila do ilegality a stav trvá. Nic na tom nemění ani silácké řeči současného šéfa, na (ne)fungování dopraváků se nic nezměnilo. A bez rozsáhlého zemětřesení v policii, změny zákona o PČR a změny trestního zákona se ani nic nezmění. Jenže pak zas pro změnu k uniformované policii nikdo nebude chtít, protože se proses transformuje z pohodlné nepráce na nepohodlnou práci.....

0/0
20.10.2010 7:27

mike226

Re: nedivím se

Tezko posoudit duvody teto konkretni nehody, nebyl jsem tam, ale je pravda ze se v hodne pripadech ridici kamionu a nejen kamionu nevenuji plne rizeni vozidla. Pokud se nekdo pri rizeni venuje napr. sledovani DVD, nebo si cte, muze to  zkoncit uplne stejnou mozna i horsi nehodou nez je tato. To by si meli ti , kteri takto rizkuji uvedomit.  

0/0
20.10.2010 10:41

nestačimsedivit

Nová dálnice . . .

tak už je taky  "pokřtěná" ,bohužel . . . 8-oRv

0/0
19.10.2010 23:52

kiv

Chyba obsluhy R1

Pokud je tam info-zab.system po každých cca 200-500 metrech a tento nevaroval před "stau" za Lochkovským tunelem, jest to jednoznačně jejich chyba !!!  Že pak do té  hromady stojícího železa ten kamion pak vletěl je pouze důsledkem toho, že mu cedule ukazovala že může jet 80 -100 km ... Ano, řidič má koukat kam jede, ale na druhé straně je to obdobná situace jakoby pilotovi na přiblížení na RWY vypnuli ILS , radar i světtla na ranveji a  jaksi mu to zapomněli sdělit ...:-/ 

A pokud jim dosud ten systém nefunguje, tak ať jim ten jejich ajťták alespoň napíše hlášku na ty cedule za x-mega  " Systém je nefunkční, dbejte zvýšené opatrnosti!", ne ?? :-/ 

0/0
19.10.2010 23:14

Rebby

Re: Chyba obsluhy R1

a) K rizeni kamionu (reps. jakehokoliv vozidla) neni potreba promenliveho dopravniho znaceni. Je potreba sledovat provoz,

b) srovnavat pristani na slepo s jizdou kamionem je opravdu nonsens,

c) neslo o cesky kamion - tomu ridici by hlaska v cestina byla tak trochu na prd.

0/0
20.10.2010 0:46

akro

Re: Chyba obsluhy R1

Ano, máme svá specifika. O dopravním značení nerozhodují chytří lidé a ono podle toho vypadá. Texty na portálech jsou v češtině a ne v poktogramech či v domácím+anglickém jazyce, což je evropský unikát.Reakce proměnného značení na portálech na změnu situace je v obvyklých úředních lhůtách, typických pro ČR, kvalita TA dopravního hllášení na veřejnoprávních stanicích a v RDS-TMC je zoufalá. V Praze nemáte šanci dopravní hlášení vyslechnout, protože se časově překrývají a kvůli RDS přepínají dvě různá hlášení (celostátní a pražské)ve stejném čase. Za našimi hranicemi vyřešený, u nás neřešený problém.

0/0
20.10.2010 7:34

kiv

Re: Chyba obsluhy R1

a) +b) k řízení letadla též není bezpomínečně nutné pozemní zabezpečení. Vzhledem k hustotě provozu je však prospěšné z hlediska bezpečnosti letecké dopravy ...;-D

c) pokud svítí 50 m před "stau", která tam byla již několik hodin  na ceduli povolená rychlost "100 km" evidentně není něco v pořádku. Kbyby tam byl symbol té "stau" nebo vykřičník i průměrně inteligentní šimpanz by si to vyhodnotil patrně správně i bez znalosti  zdejšího nářečí ...:-/

0/0
20.10.2010 9:56

Invandrare

Re: Chyba obsluhy R1

kdo nebo co je to ten "stau" ??

0/0
21.10.2010 10:34

mlady volic kscm

nebude prvni, ani posledni

0/0
19.10.2010 21:13

Blackhawks

bombony versus zelezo....

Frantisek to nemdopadne dobre....

0/0
19.10.2010 18:48

mirda66

kdysi na Barranďáku, když se rozplácl shora kamión s kafem, nebo s lahváčema, to bylo hnedle dole ve stodvacinách škodovkách přihlížejících (rozuměj: recyklujících- já taky). Ale to je tak 1986... Dneska má zboží čarový kódy, expiraci, země původu. To se nevyplatí dóle v Lahovicích ani zastavit. To je lepčí chytat na Berounce tlouště. Na třešně. Jinak co po měsíci ten hype-super vídeo dálniční systém? Zaznamenal něco? Kdo chyboval?

0/0
19.10.2010 18:47

plastofka_originál

Re: Jó

ty woe, sory, ale já to po tobě prostě nepřečtu;-)

0/0
19.10.2010 20:40

mlada_fronta

Re: Jó

Přečíst to nedokážeš, protože už nevíš, co to byla "stodvacina škodovka" ani "chytat tlouště na třešně" ...

0/0
19.10.2010 20:54

regazzi

Re: Jó

No, neni to tak davno, co na Jizni spojce boural kamion s pivem a prvni kdo rekvirovali basy s pivama byli policajti. Normalne, za bileho dne lifrovali basy piv do sluzebniho auta s napisem Policie (pomahat a chranit) a majakem.

Pomohli tak uklidit a chranili ostatni pred kradezi ;-D;-D;-D

0/0
19.10.2010 21:02

akro

Re: Jó

Pomáhali uklízet a chránili obyvatelstvo před závislostí na alkoholu....

0/0
20.10.2010 7:37

PanKedlubna

kamionaci, nekamionaci

cesti 'ridici' patri mezi zoufalce Evropy po boku s Italii, Balkanem a vubec vychodem, zadny respekt, jen agresivita a hloupost, jedno jest, co ridi

0/0
19.10.2010 18:39

joyFX

Re: kamionaci, nekamionaci

hele o Itálii pomlč, asi tam vůbec nejezdíš, tak maximálně Bibione, kde se beztak motají Češi ... řídit v Itálii je naprostý relax R^

0/0
19.10.2010 18:47

PanKedlubna

Re: kamionaci, nekamionaci

urcite, mozna nekde na severu, od Florencie dolu je to samej Evzen Stupido

0/0
19.10.2010 18:49

joyFX

Re: kamionaci, nekamionaci

nevěš bulíky. když nezvládáš, raději pomlč.

0/0
19.10.2010 18:52

PanKedlubna

Re: kamionaci, nekamionaci

to vis ze jo, vitamine, ty mas odjetou miliardu bez nehody dozadu, vsudes byl, vsechno znas a prevodovku rozeberes a slozis za hodinu, takovejch jako ty mam plnou pr..l, pac se mi na ni vesi:)

0/0
19.10.2010 18:56

joyFX

Re: kamionaci, nekamionaci

převodovku nerozebírám, to nechávám povolaným. v Itálii mám rodinu. ještě něco?

0/0
19.10.2010 19:17

PanKedlubna

Re: kamionaci, nekamionaci

jo, tak tos nam chtel rict, slava, povedlo se! Ale ani to, ze zijes, nebo tvoje rodina zije, v Italii, nezmeni nic na tom, ze Taliani jezdi jako bulici....

0/0
19.10.2010 19:22

akro

Re: kamionaci, nekamionaci

Taliáni jezdí jako bulící pouze z pohledu malého českého člověka. Jinak se tam od našeho dopravního záhumenku provoz liší dvěma podstatnými parametry: 1.Jezdí nikoli striktně ukázněně, ale efektivně a především ohleduplně a nedělají si naschvály. 2. Umí jezdit.

0/0
20.10.2010 7:40

Hroznej puberťák

Re: kamionaci, nekamionaci

V Itálii relax ;-D na dálnici možná, na státovkách v zatáčkách už míň, když ti máča jsou schopný předjíždět v jakékoliv zatáčce, i když je vidět třeba jen na 10 metrů a ten kamion je skoro dvojnásobnej.

0/0
19.10.2010 18:53

cirostratus

Pro iDnes!!!!!!!!!!

Fascinuje mě,jak neustále necháváte při takových neštěstích,kdy přijde o život řidič,diskutovat zdejší chytráky.Dělá vám to nejspíš dobře.Hlavně když něco provede opálenej spoluobčan,tak se diskutovat nesmí.Jděte se vycpat!!slušně řečeno!!

0/0
19.10.2010 18:35

mirda66

Re: Pro iDnes!!!!!!!!!!

mám vodkrouceno půl mega bez škrábance blatníku. (EU) Co ty?

0/0
19.10.2010 18:49

sun.alex

Re: Pro iDnes!!!!!!!!!!

Tak já letos 11 000 km,ale na kole...:-P Dneska mi ale málem nějakej spěchající idiot s kamionem sundal na zem....Byl jsem předjížděn,reflexní vesta,odrazky,blikačky...Nic platné.Málem se srazil s protijedoucím vozidlem,tak to mi radši natlačil do příkopu;-( Přeji mu,ať už brzy dojezdí8-o

0/0
19.10.2010 21:19

akro

Re: Pro iDnes!!!!!!!!!!

Já bych ty pseudoprofíky v kamionech zas tak moc neřešil. Za prvé, jejich chování je přímo úměrné míře jejich intelektu. Za druhé, není to nijak oduševnělá práce, sedět hodiny za volantem a koukat na zadek kamionu před ním. Za třetí, chovají se tak, jak jim společnost umožňuje a při nefungující policii není divu, že holt nerespektují zákony, pravidla slušnosti ani pud sebezáchovy, v těchto případech prostě samoregulace nefunguje.

0/0
20.10.2010 7:46

negatiff

halooo

ví tu někdo, jak se to stalo??

0/0
19.10.2010 18:26

PanKedlubna

Re: halooo

podle zaberu to vypada, ze to do sklapecky napalil mrazak zezadu, coz, toho prvniho hodilo do 'L'ka, ale nevim

0/0
19.10.2010 18:35

tučňák v exilu

Re: halooo

Vozidlo B narazilo svou přední částí do zadní části vozidla A.

0/0
19.10.2010 18:36

devil666

Srážka primitivů - klasika

Takže klasika. Opět tady máme opět klasickou srážku dvou primitivů za volantem kamionu. Jako ostatně každou chvíli. Bohužel veliká část  kamioňáků jsou arogantní primitivní dobytci a tak to vypadá na silnicích tak  jak to vypadá. Ovšem ostatní primitivové z tohoto stáda bezmozků je ještě obhajují.  ;-O;-€8-o

0/0
19.10.2010 18:17

momoko

Re: Srážka primitivů - klasika

Zato ty inteligencí přímo sáláš;-D

0/0
19.10.2010 18:19

devil666

Re: Srážka primitivů - klasika

A ty jseš s tím, jak se snažíš vymýšlet teorie jak za to určitě nemohli, dost směšný kašpárek. :-P

0/0
19.10.2010 18:21

momoko

Re: Srážka primitivů - klasika

teorie?Nic takového nepíšu naopak.jen se divím jak dokážete tady odsoudit všechny kamioňáky a ani nevíte jak to bylo.Nic takového v článku není.Pak kdo je tady primitiv

0/0
19.10.2010 18:24

devil666

Re: Srážka primitivů - klasika

Stačí jezdit autem, vidět jak se chovaj a je jasno. To, že se jich hodně velká část chová jak dobytek je bohužel neoddiskutovatelný fakt. Pravda je, že většinou jsou to ti ze zahraničí.

0/0
19.10.2010 18:32

momoko

Re: Srážka primitivů - klasika

S tím můžu souhlasit,hlavně Poláci.

0/0
19.10.2010 18:35

devil666

Re: Srážka primitivů - klasika

No vždyť ty mám taky hlavně na mysli. Poláci, Rumuni, Turci atd......  

0/0
19.10.2010 18:37

ragewar

Re: Srážka primitivů - klasika

vzhledem ke strohé popisnosti tvého příspěvku si nejsem jist, do které ze zmíněných primitivních skupin tě mám zařadit. ?

0/0
19.10.2010 18:23

v.vilik

Re: Srážka primitivů - klasika

Možná to byli primitivové, ale spíše si myslím, že to byla srážka dvou štvanců, které zaměstnavatel honí z jednoho kouta Evropy do druhého. Rv Těm výjimkám mezi zaměstnavateli, kteří to nedělají se omlouvám.R^

0/0
19.10.2010 18:28

PanKedlubna

Re: Srážka primitivů - klasika

a proto by byl treba jisty politicky apel na to, aby se odpovednost prenesla na firmy a ty byly trestany stejne jako jejich zamestnanci, kteri porusuji pravidla, tenhle system funguje v nekolika zemich+kontroly+velke sankce za poruseni zakona.....Ovsem cesti politici-to je banda budizknicemu

0/0
19.10.2010 18:48

ragewar

Re: Srážka primitivů - klasika

Naprosto souhlasím, jsou-li vytvořeny podmínky pro páchání nepravostí, jsou tyto v plné náloži páchány. Se všemi důsledky.

0/0
19.10.2010 18:55

Harpyje pralesní

Re: Srážka primitivů - klasika

No, já bych řekla, že pitomec byl jen ten, který druhému vrazil do zadku... :-/

0/0
19.10.2010 19:14

Oerteplur

Zavedení povinných omezovačů na 90 km/h

by jednak zamezilo častému předjíždění kamionů na dálnicích a nestávalo by se to, co jsem zažil včera. Řidič prázdného rakouského kamionu HENGSTBERGER, který sváží klády si to kalil přes vesnici 80 a mimo ni až 120. V Rakousku se u domácích řidičů kolečka asi nekontrolují a v ČR u Rakouských vůbec ne. Češi mají peněz asi nadbytek a když nejsou, tak raději osolí vlastní řidiče R^

0/0
19.10.2010 18:14

devil666

Re: Zavedení povinných omezovačů na 90 km/h

V Rakousku by si to nedovolil ani náhodou. Jen tady se chovají jak prasata. ;-€

0/0
19.10.2010 18:19

Oerteplur

Re: Zavedení povinných omezovačů na 90 km/h

byl jsem z toho docela v šoku, protože už byla tma a ten kamion se sotva vlezl na obecní silnici. Ale kde není žalobce, není ani soudce. Ostatně Němci i Rakušané Čechy zřejmě ne nadarmo považují za lidi druhé kategorie.

0/0
19.10.2010 18:22

Hroznej puberťák

Re: Zavedení povinných omezovačů na 90 km/h

Až na to, že ten omezovač maj ta auta nad 3,5 tuny už výroby, a před prodejem se ještě kalibruje...

0/0
19.10.2010 18:30

PanKedlubna

Re: Zavedení povinných omezovačů na 90 km/h

nicmene ti ten omezovac nastavi kdokoli v jakemkoli servisu na kolik chces-tim nerikam, ze si reknes a mas to, tim rikam, ze to lze lehce zmenit

0/0
19.10.2010 18:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.