- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
- Kdyby chodci byli dobre videt, ale vecer to je i v osvetlenem miste problem
- Kdybychom jezdili tech 50km/h, tak by hodne stretu - i kdyz zavinenych chodcem - nemusela dopadnout fatalne.
Podle "S" na RZ asi spěchal manažer za svou zelenou vdovou. Nemyslíš, zaplatíš?
Nebylo to v Podolské ulici ale na Podolském nábřeží. Dotyčný přechod je pár metrů za koncem úsekového měření (které je mmch. velmi zajímavě ukončeno těsně před tram zastávkou) a je vybaven semaforem. Nastavený vyklizovací čas (doba od rozsvícení stůj pro auta do rozsvícení volno pro chodce) je 7s, tedy někdo ze zúčastněných jistojistě musel porušit signál "stůj". Jezdím tamtudy několikrát denně a řidiče který by si to troufnul jsem tam ještě nepotkal...
..ony chodce, co už na červenou se snažej doběhnout tu skupinu přecházejících.
V Česku běžné....
To šla paní na červenu nebo to hovado jelo na červenu?
Myslim, ze nelze davat vinu jenom ridicum, ze si pocinaji bezohledne na prechodech, ani vyhradne chodcum, ze si mysli, ze mohou vsude... Je to kus od kusu, bohuzel, lide jsou ruzni, ruzne pitomi a evidentne s ruznou merou pudu sebezachovy. Ja jsem treba byla nekolikrat svedkem toho, ze chodec proste na prechod vletl a pak jeste hrozil pesti ridici, kdyz jen tak tak dobrzdil a troubil (nutno rict, ze ja osobne mam nejhorsi zkusenosti s lidmi duchodoveho veku, nejen na prechodech, ale vsude, kteri si evidentne mysli, ze vzhledem k svemu veku si mohou dovolit naprosto vse), byla jsem take nekolikrat temer prejeta na prechodu, zaroven me i spousta lidi pustila... proste kazdy at si to srovna sam a snazi se neohrozit nikoho, to je proste zakladni pravidlo.
jeto kus od kusu, stav společnosti je takový jaký je , bohužel blb za volantem je nebezpečný druhým, blb chodec je nejvíc nebezpečný sám sobě, a blb chodec je velmi často i řidičem. Jezdím každý den, cca 70% po Praze, přechodů i chodců hafo, nemám s nimi problém, chodci jsou celkem snadno předvídatelní , řidiči aut jsou nebezpečnější i mně v autě, nejen mimo. A jezdím často i za hranice, Německo,Španělsko .....proč to tam funguje ?
jako tahat pětitunový závaří na 2mm ocelovým lanku. ovšem zdá se, že někteří diskutující by to klidně udělali.
povět nám něco o sobě? jakou rychlostí jezdíš přes přechod? 80? co máš za auto? audinu nebo vytuněného golfa s tmavými skly? kolik už si porazil na silnici lidí? ty seš přesně ten typ, kvůli kterým bych zavedl mimořádně tvrdé tresty....
Podle predbeznych informaci za to muze vybuch plynu kvuli gamacasticim ze slunce.. :() . Ja tydle spekulace nechapu.Ve vetsine rozvinutych demokracii by si takhle oficialni mluvci nikdy spekulovat nedovolil..Jen u nas v kocourkove je mozne vse
takhle dopadá popírání fyzikálních zákonů
...VĚTŠÍNA ČESKÝCH ŘÍDIČŮ NECHÁPE, že už samotný¨fakt, že někdo stojí na přechodu znamená, že chce přecházet a ŘIDIČ JE POVINNEN okamžitě zpomalit/zastavit... Klasický český řidič sice chodce vidí, ale nezastavuje a doufá, že chodec prostě počká.... a z toho plynou kecy, které většina řidičů vypráví stylem "...když on mi tam najednou vlezl..." - je to celé vzhůru nohama... když každý řidič blížicí se ke každému přechodu, kde někdo stojí, sundá nohu z plynu resp, mírně přibrzdí, počet takhle tragických událostí se výrazně sníží... klasickým příkladem je ŠVÝCARSKO - tam se jen přiblížite k přechodu a všechny auta hned stojí... je to paráda. u nás stojí babička nebo maminka s kočárem u přechodu i deset minut, než se někdo uráčí zastavit... Jediná cesta jsou TVRDÉ TRESTY pro řidiče, kteří i přesto, že chodce vidí, nezastaví - tam musíme začít....!!!
máte naprostou pravdu, a není to jen ve Švýcarsku.