Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lumpa Janáčkovou volit nebudeme, odmítá ostravská ODS Nečasovu výzvu

Část ostravské ODS se vzbouřila proti předsedovi strany Petru Nečasovi. Straníkům se nelíbí jeho výzva, aby ve druhém kole voleb podpořili nezávislou senátorku a starostku Mariánských Hor a Hulváků Lianu Janáčkovou. Ta mimo jiné v minulosti pronikla do médií ostrými výroky na adresu Romů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

občanxxx

odvaha

Janáčková se aspoň nebojí říct, co si myslí...R^

0/0
21.10.2010 6:58

Mozna Fcera i Dnes.cz

Janackova na hrad!!!

Nevim co je na sirkach zavadneho, mohla klidne rozdavat flasky s benzinem..R^

0/0
20.10.2010 15:37

Jarda5612

Janáčková má absolutní podporu v obvodu

Vážení, kteří vystupujete proti paní Janáčkové.

Uvědomte si, že vyhrála komunální volby do obvodu Mariánské Hory s naprostou převahou. Na rozdíl od svého bývalého kamaráda Radka Michniaka, který dostal polovinu hlasů.

Škoda, že zmiňovaní členové ODS ze strany nevystoupili. Takoví lidé, kteří ignorují hlas veřejnosti do politiky nepatří. ODS by jenom prospělo, kdyby ji opustili.

ODS mohla s paní Janáčkovou vytvořit v Mariánských Horách pohodlnou většinu. Proč tomu tak není? Po volbách v roce 2006 udělal pan Michniak na paní Janáčkovou podraz a vytvořil místní vládu bez ní, přestože ona vyhrála volby a jednali spolu o koalici. Následně paní Janáčková pomocí podrazu člena ODS vyhnala pana Michniaka z místní radnice. Bývalí kamarádi (Michniak a Janáčková) se stali osobními nepřáteli. Má se politika regionu řídit osobní animozitou dvou osobností?

Prosím, nedělejte blbce z lidí. Paní Janáčková získala 1413 hlasů místních voličů. Nikdo z jiných zastupitelů nezískal víc. V žádné straně.

0/0
20.10.2010 15:27

H8USuckers Reloaded

Janáčková je lump

co si dovolila říct o romech to je hanebnost, chudinky diskriminovaní romové, že se Paní Janáčková nestydí, takováto prohlášení se v naší gipsyfilní společnosti přece říkat nesmějí, měli bychom se romům všichni, ale opravdu všichni omluvit. :-P

Místní ods jí vyčítá, že se na radnici paktuje s komunisty, no a oni se paktují se socany kde je rozdíl?? :-P 

0/0
20.10.2010 9:18

Bouše

Co se rozčilují? Copak volby nejsou tajné?

:-)

0/0
19.10.2010 12:26

performance

Re: Co se rozčilují? Copak volby nejsou tajné?

když ono se jim zřejmě stýská po tzv. demokratickém centralismu 

0/0
19.10.2010 14:34

vokroj

Kdy už zjistíme,že je Nečas mentálně nescchopný

Budeme čekat tak dlouho, jako u Topolánka ? ODS by si to už zasloužila dříve, jinak má smůlu, lži už nepomohou ...

0/0
19.10.2010 11:44

Komisař Clouseau de John

Re: Kdy už zjistíme,že je Nečas mentálně nescchopný

Nečas bude prý chce požírat kmotry.Ale neví že ODS chcípá a tak že z něj bude jen mrchožrout.

Čím dřív půjde ODS do kytek tím dříve půjde nahoru TOP09 věrna svému názvu.

0/0
19.10.2010 12:24

kaplanvogo

Re: Kdy už zjistíme,že je Nečas mentálně nescchopný

Ale no tak Vy dva, nejste tak náhodou z TOP09 a ještě jste si nečichli ke korýtku, anebo ta česká závist Vám zatemňuje mozek? Co tak něco vykonat pozitivního a ne jen na každého plivat, to umí každý.Rv

0/0
19.10.2010 14:03

BaronOfHell

Nechápu Nečase.

Proč je takový zahořklý? Vždyť na komunální úrovni je téměř pro občana jedno, kdo vládne. Všichni mají podobné cíle, a jediné, v čem se strany liší, jakému lobistovi a podnikateli nasypou penízky z rozpočtu. A každý má svého favorita (jiného), takže jestli bude ODS s sTOPkou a nebo ČSSD je úplně jedno.

0/0
19.10.2010 11:04

Prowokatér

Re: Nechápu Nečase.

Zřejmě toho nechápeš powícero, neboť konkrétně u Janáčkowé se teď nejedná o "komunál", ale o senát....;-)

0/0
19.10.2010 11:33

kaplanvogo

Re: Nechápu Nečase.

Spíše jsi nepochopil ty. Tady se nejedná o komunální, ale o senát a občanovi není jedno kdo vládne, mně sice ano, ale nejsem občan v tvém pojetí.

0/0
19.10.2010 11:40

jrosa

Re: Nechápu Nečase.

" Všichni mají podobné cíle, a jediné, v čem se strany liší, jakému lobistovi a podnikateli nasypou penízky z rozpočtu."

Co se myslí tím podobné cíle? To jako že každý myslí na lidi, jen každý na nějakou jinou skupinu? Pak ano, pak jsou tedy jejich cíle podobné. A co se týká toho druhého, tak je myslím důležité, jak co nejméně "nevýhodně pro stát" nasypou peníze nějakému lobistovi a podnikateli.Jenže každý dopředu slibuje, v prsa se bije, že korupci konečně pobije, ale nakonec se s ní v jedno slije a i s ním dál svět  "sající státní kasu"  ještě více ožije.:-)

0/0
19.10.2010 11:49

Jarda5612

Re: Nechápu Nečase.

Asi neslyšíte nebo neuvažujete. Panu Nečasovi jde o pravicový senát. Paní Janáčková je jasně pravicová senátorka. Na rozdíl od socialisty Maštalíře.

O OStravu se v tomto případě nejedná. Jedná se o senát.

0/0
20.10.2010 15:30

Komisař Clouseau de John

Všem co dbají o řešení romské otázaky....

Myslíte si že byť jedinné hloupé slovo Janáčkové něco přineslo do řešení problémů.

Tato ženská se jenom přiživila na teto problematice když jel Čunek na protiromské vlně. Neexistuje náznak ničeho co reálného tato žena jako starostka v MH v oblasti řešení problému s Romy  udělala , jenom kecy a kecy. Přitom v Bohumíně se problém s Romy excelentně reší.

A to tam zvládl starosta bez hloupých řečí jako má Janáčková , která jimi jenom hloupě reagovala na výtky občanů že neumí řešit problémy.Přečtete si celé její vyjádření .Nahrávka koluje na inetu.

 "Starostka nahrávku nejdříve odmítla, později se příznala s tím, že výroky měly formu "řečnické otázky" hahaha....Jinak ale problém je tedy i v její pravdomluvnosti.

Ale záklaní gró problému je nezvládnuté starostování , dvě poslední pofiderní privatizace bytů. A problém má s mnoha slušnými oponenty ve měste i s učiteli , kupodivu s komunisty na radnici ne.

0/0
19.10.2010 10:44

Alekks ban

Re: Všem co dbají o řešení romské otázaky....

No vida, konečně jsem se něco dozvěděl.:-)

0/0
19.10.2010 10:48

Prowokatér

Re: Všem co dbají o řešení romské otázaky....

Tak asi tolik k twému příspěwku: W Bohumíně se do toho "nemontují" média, která následně wytrháwají z kontextu a informují silně multikulti tendenčně. Stejně tak jako ona "nahráwka", která je jen wytržena z celku.....

O priwatizaci bytů, na které se odwoláwáš, nemám dostatek informací (relewantních) abych mohl cokoliw k tomu dodáwat. Spolupůsobení s komunisty se mi také nelíbí.

0/0
19.10.2010 11:38

Komisař Clouseau de John

Re: Všem co dbají o řešení romské otázaky....

v Bohumíně se do toho montovali SZ (byla tam i biomasa i Žako) a starosta Bohumína je poslal elegantně a věcně do kytek , jeli domů za dvě hodiny bez fanfár a novináři dostali pokyn o tom multikulti debaklu Kocábistů nepsat . Umí ty Romy řešit a nekecá blbosti  jako Janáčková.

0/0
19.10.2010 12:29

Prowokatér

Re: Všem co dbají o řešení romské otázaky....

Ale newentilowalo se to přes média w takowé míře jako Janáčkowou probírali reportéři ČT a j newím kde a naše waše jejich telewize také...atd...

0/0
19.10.2010 13:24

Jarda5612

nezvládnuté starostování

RE: ... nezvládnuté starostování ...

Myslíte si, že když starosta dostane absolutně nejvíc hlasů ze všech kandidátů na všech kandidátkách, že se jedná o nezvládnuté starostování?

Zamyslete se nad sebou a nedělejte blbce z voličů.

0/0
20.10.2010 15:33

Prowokatér

Pro Alekks Ban: Twůj názor ti neberu, ale nediw se, že mi

wadí, když někdo , bez znalosti pozadí, člowěka, jenž se nebojí nazýwat wěci prawými jmény, a nesklopí uši, když na něj někdo uděla BU BU BU, označí za xenofoba a rasistu. A že se newyjadřuje diplomaticky? Někdy je upřímné wyjadřowání lepší, než kdyby někdo použíwal diplomatické kličky a jen mlžil....

Proti tobě osobně samozřejmě nic nemám. Jen mi prostě wadí to, co zde uwádím ;-)

0/0
19.10.2010 10:18

Alekks ban

Re: Pro Alekks Ban: Twůj názor ti neberu, ale nediw se, že mi

Mně je u zadele, zda se vyjadřuje diplomaticky nebo ne. I kdyby chtěla postavit novou Matiční zeď, tak to pro mě není politicky degradující. Za rasistu a xenofoba jsem ji rozhodně neoznačil. Jen jsem se ptal, zda-li provedla něco dalšího, než že se opřela do našich snědých spoluobčanů. Že si přihřívá polívčičku na současných xenofobních náladách je naprosto nevinná věta. Ještě před pár lety by za to byla pranýřovaná nejen kolegy politiky a zástupci různých organizací, zabývajících se právy menšin. Dnes jí za to většina lidí tleská.

0/0
19.10.2010 10:34

Prowokatér

Re: Pro Alekks Ban: Twůj názor ti neberu, ale nediw se, že mi

No jo, ale tím, že to napíšeš tak, že si "přihříwá políwčičku", to pasuješ do pozice konstatowání a označení za xenofoba. Nechejme to plawat. Shodneme se na podstatě, že za lumpa se jí snaží označit, aby jí dehonestowali....;-)

0/0
19.10.2010 10:42

Alekks ban

Re: Pro Alekks Ban: Twůj názor ti neberu, ale nediw se, že mi

Ale ještě jsi mi neodpověděl na otázku.

0/0
19.10.2010 10:47

Prowokatér

Re: Pro Alekks Ban: Twůj názor ti neberu, ale nediw se, že mi

Z mého pohledu neprowedla NIC, za co by jí bylo možno pasowat do pozice lumpa. Toť má odpowěď, která snad wyplynula z mých předchozích příspěwků ;-)

0/0
19.10.2010 11:32

nepouziva

Sledoval jsem na TV duel

Janačkové s Maštalířem. Kandidát Maštalíř na rozdíl od Janáčkové se projevoval celou dobu jako primitivní populista, kterému je osud národního hospodářství ukradený. Bůh ochraňuj Česko před takovýni "senátory".

0/0
19.10.2010 10:04

martin0669

Re: Sledoval jsem na TV duel

ale to je skoro každý kandidát ČSSD ... kecy, které se snad učí na nějakých setkání zpaměti

a pokud členové ODS neumí rozlišovat, tak je mi jich líto ... hlupáci jsou v každé straně, akorát je špatné když se dostanou moc nahoru

0/0
19.10.2010 10:15

jrosa

Re: Sledoval jsem na TV duel

Jasně, ten kdo v diskuzi se bije "za osud národního hospodářství", ten to myslí vždy jen a jen upřímně. To už tady myslím bylo a docela se to vyplatilo. Tedy tomu upřímně myslícícmu.:-)

0/0
19.10.2010 11:44

performance

Petr Nečas se opravdu snaží a nevzdává to

je sympatické, že Nečas (po cestě na Ostravsko, kde nasliboval vše nemožné, přes debakl ODS v komunálních volbách, propad kandidáta ODS do senátu) se i nadále otcovsky stará o budoucí blaho Ostravy. ... 

0/0
19.10.2010 9:49

martin0669

Re: Petr Nečas se opravdu snaží a nevzdává to

Ostrava je daleko ... co tam sliboval?

co jsem slyšel kandidáta do senátu za ČSSD na Mělníku, tak sliboval více pracovních míst ... nevím jak to chce docílit = populistický slib a z některých debat to bylo podobné

0/0
19.10.2010 10:17

Karel48

křišťáloví ostraváci

Pokud máte paní Janáčkovou za lumpa, vybudujte na Ostravsku  centrální ubytovnu  Vámi milovaného etnika s plnou penzí, kulturním vyžitím ( herny, automaty + drogy) a pomocí inzerátů si je stáhněte z celé ČR. Bude to velmi záslužný čin a každé město toho vašehu  " lumpa " přivítá jako čestnou občanku.

0/0
19.10.2010 9:19

jrosa

Re: křišťáloví ostraváci

Jasně, Janáčková ani v nejmenším nepřipomíná lumpa a slova o ní jsou prostá sprostá žumpa:-)

0/0
19.10.2010 11:51

kaplanvogo

reakce

Typická reakce socána. Nedovede se smířit s případnou prohrou. Já bych se na to díval z nadhledu. Cožpak si již nikdo nevybavuje různé jiná prohlášení soudruha Paroubka? A ostravským odesákům se divím, holt chtějí mít opět teplé korýtka, a z Janáčkové mají vítr.

0/0
19.10.2010 9:19

Alekks ban

poměry na ostravsku neznám

tak bych ocenil informace. je ta janáčková lump ještě pro něco jiného než, že využila bujících xenofobních nálad v čr a přihřála si polívčičku?

0/0
19.10.2010 9:07

Prowokatér

Re: poměry na ostravsku neznám

Je widět, že neznáš ani tu druhou polowinu. Žádnou políwčičku si nepřihříwala. Nepatří mezi xenofoby. Jen bojowala za stejný metr pro obě strany sporu. Když o tom nic newíš, raději neplácej hlouposti......:-/

0/0
19.10.2010 9:12

guang

Re: poměry na ostravsku neznám

Máš samozřejmě pravdu, ale on to možná tak úplně špatně nemyslel...

0/0
19.10.2010 9:32

Alekks ban

Re: poměry na ostravsku neznám

děkuji :-)R^

0/0
19.10.2010 9:41

Prowokatér

Re: poměry na ostravsku neznám

Myslel to tak, jak to napsal. A je tam jeho zřejmý názor, že je lump minimálně z jeho pohledu proto, že se mu jewí jako xenofob. Teprwe dákle se táže, jestli je lump také pro JINÝ důwod, než ten, který on "zná".....;-)

0/0
19.10.2010 9:59

Alekks ban

Re: poměry na ostravsku neznám

Za prvé, piš jako člověk. Jestli máš dojem, že psaní w tam, kam nepatří je IN, tak se mýlíš. Jsi pouze analfabet a prznitel češtiny. Za druhé, vycházím pouze z článku, ne z osobních zkušeností. Výroky, které jsou popisovány v článku, jsou (minimálně na politika) nediplomatické. Pokud jsi si nevšiml, tak mám ve větě otazník, což značí tázací větu. Když o tom nic nevím, tak se ptám. Takže, buď mi odpověz nebo mlč.

0/0
19.10.2010 9:39

Prowokatér

Re: poměry na ostravsku neznám

Podíwej se, jakou wětnou konstrukci jsi použil, a pak se označuj za češtináře. Twá tázací wěta wyzníwá záměrně tak, že otazník na konci, na který se tak wehementně odwoláwáš, se wtahuje wýhradně k prwní části wěty, jenž je tázací. Druhá část již pouze konstatuje twůj wlastní názor. A k wéčkům se newyjadřuj, pokud newíš důwod, proč je tak píšu. Anaflabete. :-P

Nediplomatické wyjadřowání je apriori pasující člowěka do pozice lumpa?

0/0
19.10.2010 9:57

Alekks ban

Re: poměry na ostravsku neznám

Například guang to pochopil. Ocenil bych, kdybys mě přestal přesvědčovat o tom, jak jsem svojí otázku myslel. Pokud nemáš relevantní odpověď, tak raději nereaguj.

K záměrnému prznění češtiny není důvod nikdy.

Takže ještě jednou a pro "Prowokatéra" korektně: "Je Janáčková označována za lumpa výhradně pro její vyjadřování k citlivému tématu Romů nebo provedla něco jiného?"

0/0
19.10.2010 10:26

Prowokatér

Re: poměry na ostravsku neznám

Uznej sám, že TEĎ už to zní úplně jinak ;-)

0/0
19.10.2010 11:30

martin0669

Re: poměry na ostravsku neznám

to nemění nic na tom, že píšeš jak blb ... možná si připadáš zajímavě, ale nahrazovat W za V je vskutku blbost

důvod pro psaní W za V existuje jeden rozumný ... nemáš klávesu V na své klávesnici, další důvody už rozum postrádají

asi neznáš význam slova analfabet ... ale to je tvůj problém

... možná to W za V máš jen kvůli provokaci, ale i tak je to stupidní důvodRv

0/0
19.10.2010 10:32

Prowokatér

Re: poměry na ostravsku neznám

Možná že jen jako blb ty čteš.... ;-D

0/0
19.10.2010 11:30

Magicmaster

Re: poměry na ostravsku neznám

Těmto lidem se říká trollové, vítejte na internetu, pane! S provokatérem souhlasím, ale jeho styl psaní mi taky vadí, je to ale účelné, aspoň si toho všimnou lidi :) (i tak je blbost takhle psát)

0/0
20.10.2010 15:40

Jarda5612

Re: poměry na ostravsku neznám

Podívejte se na výsledky voleb v Ostravě, obvod Mariánské Hory. Zjistíte kdo dostal od lidí nejvíce hlasů.

0/0
20.10.2010 15:35

Gaston

hmmmm

Reakce toho sockandidáta na Nečasovo doporučení je nádherná.

0/0
19.10.2010 9:03

Alekks ban

Re: hmmmm

když mu dá nečas do ruky zbraň, tak se potom nesmí divit, že jí použije.

0/0
19.10.2010 9:08

Gaston

Re: hmmmm

Žádnou zbraň do ruky! Vdyť on se chová, jako blbec!

Jak se může levicový kandidát tak vzrušovat a URÁŽET ! nad tím, že pravicový předseda podpoří pravicovou protikandidátku?!

No ono je to vlastně jasné. Modří lokální kmotři se už domluvili s oranžovými lokálními kmotry, že ruka ruku zase bude mýt a Nečas jim do toho šťárá....

0/0
19.10.2010 9:25

guang

Re: hmmmm

Vidím to víceméně podobně...:-/

0/0
19.10.2010 9:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.