Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pomsta frustrovaných a Kalouskův trik. Zahraničí hodnotí české volby

České senátní a komunální volby zaujaly i německý tisk. Deníky hledají příčinu neúspěchu ODS a vidí ji jednak v reformách, ale také ve skandálech, které voliče frustrují. Podle slovenského SME zase volby ukazují na změny na pravici. ODS se musí dělit o voliče a hájit svou dlouho neotřesitelnou pozici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Takhle to dopadá, když nefunguje cenzura.

Je třeba kontrolovat, jak kdo hlasuje, a ty, kteří hlasují proti ČSSD hnát k odpovědnosti a trestat.

Jen my, lepší v Lidovém domě, umíme regulovat tu demokracii.

0/0
19.10.2010 16:42

RAA

Slováci

mají pravdu. Jelikož žijí v poměrně stejých podmínkách poměrně dobře zhodnotili i naše volby.

0/0
19.10.2010 13:12

Kartony

O Kalouskově triku jsem se v článku nedozvěděl

takže nevím, co tím chtěl autor nadpisu říci.

0/0
19.10.2010 11:13

jajajajajajajajajajajajajajajaja

Re: O Kalouskově triku jsem se v článku nedozvěděl

Máš to tam jasně napsaný!- Že je ta jeho TOP stranou nových tváří!!

0/0
19.10.2010 11:31

Baround

Mno

Z tohoto článku je jen jedna zásadní informace a to, že Süddeutsche zeitung o české realitě nemá ani páru :-)

0/0
19.10.2010 11:01

Ne čech

Pomsta frustrovaných

Pomsta frustrovaných: "Opoziční korekce tak zřejmě znamenají zablokování všech podstatných změn."

Naprosto souhlasim.R^

0/0
19.10.2010 10:54

vokroj

Ať se Němci obrátí na Nečase,

ten jim vysvětlí, že vyhráli    Rv

0/0
19.10.2010 10:11

RAA

Re: Ať se Němci obrátí na Nečase,

nevím, když teď koukneš na mapu po volbách do zastupitelstev, tak je víc modrá než oranžová a neděle ještě není, abychom mohli říct, žeČSSD vyhrála.

0/0
19.10.2010 13:16

vokroj

Re: Ať se Němci obrátí na Nečase,

jistě, takoví vyhrávají vždy, ale zrovna Nečas to neumí, snaha nestačí ...

0/0
19.10.2010 13:52

Leonela

TOP09

Osobně mě se Kalousek i jeho dlouhodobě konzistentní názory,včetně jasného přiznání spoluviny na současném,neutěšeném stavu státní kasy velmi líbí.Lze souhlasit s názorem,že jsou reformy pod taktovkou ODS a TOP nespravedlivé,jenže.Reformy budou nespravedlivé vždy a z mého pohledu je v této situaci skutečně potřeba škrtat,škrtat a škrtat ,ale dovedla bych si představit škrtat i v odečitatelných položkách pánů podnikatelů,když se škrtá v kapsách všech,proč ne i tady.Není potřeba hned zvyšovat daně.Je potřeba zjednodušit a to výrazně hlavně daňový a sociální systém,není potřeba ani desítek dávek,ale ani set drůhů úlev a odečitatelných položek.Všeho je příliš a pak je ve všem chaos.

0/0
19.10.2010 9:56

RAA

Re: TOP09

dávám za pravdu. A ono se uvidí v neděli. Ubrečený Sobotka, který nenabízí alternativu, jen zablokování zřejmě moc nepotáhne.

0/0
19.10.2010 13:13

vokroj

Re: TOP09

časem to možno pochopíš jinak, Nečas na to ale mentálně nemá ....

0/0
19.10.2010 13:57

jajajajajajajajajajajajajajajaja

To je velice jednoduché,

Kalousek,Nečas a ostatní dinosauři české politiky,vsadili na základní vlastnost čecháčků-závist a sobectví-a to povýšili na politický směr s názvem "pravicová politika",no a vítězství mají v kapse Rv;-)

0/0
19.10.2010 9:46

navsteva drti socialistu

Re: To je velice jednoduché,

;-D;-D mas to nejake pomotane.

0/0
19.10.2010 9:50

vokroj

Re: To je velice jednoduché,

pomotané je to samo o sobě ...

0/0
19.10.2010 14:01

RAA

Re: To je velice jednoduché,

opravdu si myslel pravici, že sází na závist...... 8-o

0/0
19.10.2010 13:14

babacek

Zahraničí hodnotí české volby.

Nepřekvapuje mě to co dnes hlásá ČSSD ústy Sobotky. ČSSD vždy spolu s KSČM měla ty nejlepší řešení na všechno, ale když byla sama u moci nedokázala realizovat ani jeden. Vždy jen dokázala o všem drmolit a pokud někdo i chtěl začít realizovat byl označen za zrádce, přeběhlíka apod. A tak jsem velice rád, že si toho všímá i svět za hranicemi Česka. R^

Jen snad pouze některé Italské deníky vyjádřily podporu ČSSD a vydaly klamné a manipulující informace které by měly vyvolat dojem, že v Česku vládně levice.

0/0
19.10.2010 8:06

navsteva drti socialistu

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

cSSd nema program minimalne od roku 2006. Ono se jim taky ten program tezko sestavuje, protze tak hloupi jak se mozna domivame opravdu nejsou. Takze dusledky jejich 8lete hruzovlady si moc dobre uvedomuji. Takze sestavit odpovedny program by pro ne znamenalo poprit sve predchozi ucinkovani, takze radeji realizuji jen politiku oportunismu a skodeni.

0/0
19.10.2010 8:37

babacek

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

Nerozumím? Netvrdím opak.

0/0
19.10.2010 8:45

vokroj

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

To je totální lež, jestli někdo neměl nikdy program, tak to byla ODS ....

0/0
19.10.2010 14:04

Nahlas se ti směju

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

"ČSSD vždy spolu s KSČM měla ty nejlepší řešení na všechno" - tak nevím, jestli je to sarkasmus nebo jestli si tohle někdo gramotný doopravdy může myslet. Hlavně ti komunisté nám tu 40 let ukazovali, jak je jejich řešení nejlepší...

0/0
19.10.2010 8:57

babacek

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

Samozřejmě je to sarkazmus!!!

Podle tvého nicku vidím, že tu nejsi žádný nováček aby si nevěděl, že vždy píši proti komunistům a jejich přisluhovačům.

0/0
19.10.2010 9:00

Nahlas se ti směju

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

No proto!

;-)

0/0
19.10.2010 9:10

babacek

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

;-D

0/0
19.10.2010 9:11

vokroj

Re: Zahraničí hodnotí české volby.

nevíš, co píšeš

0/0
19.10.2010 14:30

navsteva drti socialistu

A znovu se ptam, kde je ten neuspech ODS

Jako politicka strana dopadla ODS nejlepe, v prepoctu na hlasy prohrala s cSSd o par stovek hlasu v cele zemi a vzhledem k vyvoji vyjednavani bude prakticky na vsech radnicich a na mnoze za soubehu s vysachovanim cSSd ze hry.

PS: Kdyz bezi Usain Bolt 100m, vyhraje s naskokem, ale nezabehne dalsi svetovy rekord tak je to neuspech nebo vyhra? Ja vidim vyhru. Novinari zrejme vidi neuspech.

0/0
19.10.2010 7:57

josefm

Největší průser českého voliče, že skočí na:

...kouzelnický trik: stranu vedenou jedním z nejdéle působících českých politiků (Miroslavem) Kalouskem vydávat za stranu nových tváří.

Co český volič ještě potřebuje slyšet, nejspíš hned ránu do palice, aby si uvědomil, co je Kalousek za člověka...

0/0
19.10.2010 7:33

Pikolik

Re: Největší průser českého voliče, že skočí na:

Presne. Taky nechapu jak je muze nekdo volit:-P

0/0
19.10.2010 7:41

navsteva drti socialistu

Re: Největší průser českého voliče, že skočí na:

TOP neni strana ani novych tvari ani novych myslenek, naopak obsahuje proverene tvare a haji proverene a fungujici myslenky klasicke ekonomicke skoly. A to volice laka. (narozdil treba od extremistickych nazoru ceske levice)

0/0
19.10.2010 7:58

dogi

Mně osobně Padákový

Mirek silně připomíná F. Franca. Ten by svého času ve své zemi také velice populární. A vydržel tam mraky let. Až po jeho smrti ho začali odsuzovat a tvrdit, že to byl vlastně diktátor. Míro, já doufám, že tento národ s tebou skončí dřív, než se dočkali Španělé.  

0/0
19.10.2010 4:59

josefm

Re: Mně osobně Padákový

Dogi,

tohle je hodně dobrý přirovnání. Pod to se podepíšu! R^ R^

0/0
19.10.2010 7:34

navsteva drti socialistu

Re: Mně osobně Padákový

Ano socialisti se predhaneli v odsuzovani Franka. A odsuzuji ho dondes. Coz se ovsem neda rict o vsech spanelech. A ve spojistosti s tim, ze socialisti privedli Spanelsko na prah statniho bankrotu, ktery je zrejme ceka pristi rok, nas opetovna glorifikace generala Franka jeste ceka.

PS: Nevim jestli jsi byl ve spanelsku, ale kdyz vynechas ta vetsi (levicova) mesta, tak skoro vsude narazis na pamatniky, busty generala Franka, kde je vzypolozena kyticka.

0/0
19.10.2010 8:00

laduk

Re: Mně osobně Padákový

V Rusku zase všude narazíš na Lenina ...

0/0
19.10.2010 8:26

Qeebee

Re: Mně osobně Padákový

MK je spíše typ politka jakým byl Joseph Fouché.

0/0
19.10.2010 10:29

biggles

arogantní vystupování Topolánka?

těžko - maximálně tak místy buranské a to je asi to poslední co by mu někdo vyčítal. Spíš vadí, že se pod jeho vedením z ODS stala beztvará pravolevá programově vyprázdněná nádoba, jejíž osazenstvo utrácelo veškerou svoji energii jen na udržení svých křesel. Jediné významné plus, kterého Topolánkova ODS dosáhla bylo, že dokázali překážet Paroubkovi...

0/0
19.10.2010 2:24

dogi

Re: arogantní vystupování Topolánka?

A co takhle arogantní a buranské? Myslím, že ve svém krátkém příspěvku jste ho popsal celkem výstižně a váš popis lze definovat významy obou slov. Já bych ještě přidal další - trotl.

0/0
19.10.2010 5:01

Pavel Brno

Všechno je jinak

Mně se ten zahraniční komentář nelíbí. Ty chytré řeči o tom, jak volič potrestal za to či ono. Podle mě průměrný volič za nic netrestá, protože se ani neobtěžoval přečíst si volební programy stran - ve většině případů by zjistil, že jde o populismus, nikoliv o trvalou myšlenku. Průměrný volič volí podle kxichtu na bildboardu, který si sám zaplatil a podle toho, co říkala sousedka a podle toho, jak mu byl ten či onen politik nesympatický v Otázkách Václava Hrdobce.  Smutné. A nemyslím si, že v Německu nebo na Slovensku to funguje jinak. :-(

0/0
19.10.2010 0:21

Svědomí národa

Re: Všechno je jinak

Mate pravdu, bavorske noviny Cecha precenuji. Oni si totiz porad neumeji predstavit, ze existuji lidi, kteri nemysli. A Vy jim to rikate, ale oni tomu neveri. Proto treba nabrali ty vychodni narody do EU. Uplna blbost, ale neumeli si to predstavit. Inteligent se totiz do mozku slepice neumi vzit.

0/0
19.10.2010 1:57

Ajetak

Re: Všechno je jinak

jo jsme úplní geniové - stačí si přečíst zdejší diskuze

0/0
19.10.2010 2:25

zab4

Re: Všechno je jinak

Ale no tak, docente. Ještě, že máme Svědomí národa.

0/0
19.10.2010 6:50

Jeniks

Re: Všechno je jinak

Nechci strašit, ale pokud levicové strany budou mít převahu v Senátru, pak bude konec reforem, asi rok bude klid, pak padne vláda, vyhlásí se nové parlamentní volby a tak dokola. Ale státní dluh bude růst a ty reformy v příštích létech budou již tvrdé, nehledě na určité jednání ohledně velkého státního dluhu v EU. Je třeba si to uvědomit před volbami do Senátu, které budou 22, a 23.10.2010.

0/0
19.10.2010 7:34

perpartes

Ze zahraničí je to vidět...

Chemik lže kontinuálně,Výčes je v jeho područí.ABS už vaří pouze z vody.

Ovšem bude potřeba ještě jeden tah voličů.A on bude.A potom ještě jeden.A on bude.

Proto ta panika.

0/0
19.10.2010 0:11

ifurt

V podstatě to je další

0/0
18.10.2010 23:50

ifurt

Re: V podstatě to je další

 pardon - převlékání kabátků. Zdiskreditovaní ODSáci už nemohli udržet moč, tak se rozplizli do nových struktur. Jak říká Všemohoucí, rychlokvašných. Droufám si říci: ne rychlokvašných,  ale vytůranějších. Všehomoucího to trochu seje, neb nemá nad tím kontrolu. Ale možná to dělá jen naoko. Pravičáci - pardon - bývalé nomenklaturní kádry opět zvítězily.

.

0/0
19.10.2010 0:02

zuza0007

Re: V podstatě to je další

8-o?

0/0
19.10.2010 0:07

ifurt

Ohňostroj - povídka na dobrou noc

    Humorný pan kníže si na stará kolena chtěl udělat ohňostroj. I vsadil na dobrovo

lníka "vtěrku" pana K. a poslal jej  raketově k nebeským výšinám. Ten teď letí a letí, je ve stavu beztíže a bezsvědomí. Chvílemi i bezvědomí. Jsem křesťan, tak tomu letci

přeji přiměřeně dobré přistání i na děravém padáku. Dobrou.

0/0
18.10.2010 23:45

smazaný za pravdu

Slováci si všimli naprosto přesně ČSSD

Nenabízí nic, chce "korigovat" čili to znamená zabránit všemu, co by vyvedlo tuto zemi z propadu.

0/0
18.10.2010 23:35

duchacek to zaridi

Re: Slováci si všimli naprosto přesně ČSSD

R^R^

0/0
18.10.2010 23:40

dogi

Re: Slováci si všimli naprosto přesně ČSSD

A co nabízí pravicové strany, tedy ODS a béčko KDÚ-ČSL, tedy TOP09? Cestu do pekel? Tu ale zvládneme i bez těch jejich rad, né? Oni hlavně potřebují nacpat své kapsy, dokud je ještě co krást a pár blbů, kteří jim něco do kapsy strčí o své vůli.

0/0
19.10.2010 6:01

Osterreich-Ungarn

včerejší výhra je pryč

včera ČSSD byla označena za vítěze , dnešní volebni mapa jasně říká ČSSD je poražená, postupně města začíná ovládat pravicová koalice s ODS.

0/0
18.10.2010 23:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.