Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otec hledané Aničky vzkázal možnému únosci: Dám vám za ni 3,5 milionu

Miloš Janatka, otec hledané Aničky, prohlásil, že pro její záchranu udělá všechno. V televizi Nova slíbil vyplatit 3,5 milionu korun případnému únosci, pokud ji do nedělního poledne propustí. Policisté po dívce zatím neúspěšně pátrají od středy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milenama

anicka

ja myslim ze se stala ta nejhorsi vec co se mohla stat je nam vsem z toho zle taky doufam ze ji najdou ale jinak pane prezidente trest smrti uz tu mel davno byt pro lidi kteri ublizuji detem koukejte uz s tim neco delat zivot uz nikdo nevrati a rodicum silenou bolest[>-]

0/0
17.10.2010 17:25

martin_simek

Re: anicka

jste pricetna ? Vy mate zpravy, ze je zarucene mrtva ? nemluvte o bolesti, kdyz ji sama jitrite :-/;-(

0/0
9.11.2010 19:25

oráč

HLAVNĚ

AŤ TO DOBŘE DOPADNE!!

0/0
17.10.2010 13:04

tomasz.

.

Tady je to sami detektiv. Vidite par dilu kriminalky, Colomba a par akcnich filmu hned vite jak to pri unosech chodi a samozrejme ten spatny je otec, protoze je to podnikatel, coz se v CR casto chape jako mafian.

0/0
17.10.2010 12:47

AQT

Re: .

Vztah podnikatel rovná se mafián samozřejmě neplatí, ovšem, když se podíváš na předmět podnikání otce, jistá asociace se zde nabízí...

0/0
17.10.2010 12:49

velkej_prut

Re: .

Protože jich 99% v čr mafiány skutečně je. Nebo potomky komunistického papaláše. To je taky celkem časté

0/0
17.10.2010 12:51

HLNOCD6

Re: .

jasne, vzdyt ono je potreba si nak oduvodnit, proc je nekdo uspesny a ty jsi bez koruny ze Rv

0/0
17.10.2010 12:56

kacaba11

Re: .

Já té rodině moc přeji a by se holčina našla,jenom jsem si uvědomila že u nás když se mojí  známé dítko nevrátilo domů ze školy po třech hodinách a volala na policii,tak jí oznámili že se čeká teď nevím kolik hodin  a že má zkusit známé atd.tohle mi přijde srašně  rychlé že už po jedné hodině pátrali po ní a když si vzpomenu na syna když se zakecal cestou ze školy na dvě hodiny...no hlavně at to dopadne dobře

0/0
17.10.2010 12:58

kacaba11

hrozné

Musí to být strašná beznaděj,myslím ale že se nikdo neozve,protože není tak hloupý aby šel vrátit dítě a věděl že ho zatknou,to mi přijde nedomyšlené ,měl by vypsat odměnu i na únosce asi..

0/0
17.10.2010 12:36

loupeživý baron

Aby něco takového mohlo vyjít

Muselo by se zařídit, aby únosce jednak dostal peníze a zároveň od státu i beztrestnost a anonymitu. Ačkoliv slibům státu by stejně nikdo nevěřil :-/

Prostě je to jen plácnutí do vody...

0/0
17.10.2010 12:13

jamming

SAMI ODBORNICI

bavim se nad tim, jak je tu plno odborniku pres unosy. ze pan otec mluvil divne. to si fakt myslite, ze to pred tim nekonzultoval s odborniky?  no jeste by mohl odmenu vypsat na unosce jako Mel :) ale vazne, at se holka najde brzo, nic ji neni a nenese si zadne nasledky

0/0
17.10.2010 11:53

AgentkaK

Rodina pachatele zna.... dokonceni

Pachatel(ka) ma obrovsky strach a chce stopy s unosem spjate co nejrychleji zahladit. Jiz nechce docilit sveho puvodniho planu - vydirani otce. Divka je pravdepodobne doposud nazivu, ale aby byly veskere stopy vymazany, pachatel uvazuje o jeji 'likvidaci'...... Duvodem tohoto cinu nebyly penize ci nebyly alespon prvorade. Tato osoba takto jednala z duvodu obrovskeho zklamani a trapeni, ktere ji otec divky svym jednanim zpusobil. Osoba je labilni. Nedokazu s presnosti urcit, zda se jedna o muze ci zenu. Nicmene, osoba je citove labilni a otec divky mel na ni obrovsky vliv.

0/0
17.10.2010 11:49

polibek

Re: Rodina pachatele zna.... dokonceni

jestli to není sranda a vy máte pravdu, byla by to další verze pro policii. Pak by to taky vysvětlovalo jeho reakci

0/0
17.10.2010 12:30

Létající švec

Re: Rodina pachatele zna.... dokonceni

jejdamane, to vite ze Policie pracuje i s touto verzi...........o Polici si myslim svoje, ale na tomto pripadu pracuje trochu jina klasa nez ti co meri rychlost a chytaji opilce za volentam

0/0
17.10.2010 12:38

Doa

Re: Rodina pachatele zna.... dokonceni

Na kolik procent Vám vychází Vaše výklady? Jestli jste v nich úspěšná, nebylo by vhodné kontaktovat PČR s Vaší byť zdánlivě pouze hypotézou? Si tedy myslím, že policie možná už něco takového řeší, ta mord parta nejsou žádní blbci, ale třeba by to byl pro ně námět na přemýšlení.... třeba nevědí, z kterého směru to přišlo... pan Janatka může mít nepřátel více a nemusí o nich vůbec vědět ne? Podnikatelé všeobecně mívají mnoho nepřátel (ze závisti, atd..). Pokud jste tedy ve výkladech úspěšná, možná by se s tím mělo něco udělat,.... ne??? (pokračuji v dalším příspěvku)

0/0
17.10.2010 14:23

opportunity

Re: Rodina pachatele zna.... dokonceni

Zdá se mi to docela reálné. Nemusí jít o závist, spíš třeba o zničeného obchodního partnera - když někdo přijde o majetek, postavení, domov a rodinu, pak mu nejde o peníze, ale o pomstu.

0/0
18.10.2010 12:46

AgentkaK

Rodina pachatele zna....

Zabyvam se vykladem karet - jen pro sve blizke a zname a nikdy za financni odmenu, darek nebo jakoukoliv vyhodu s tim spjatou. Jelikoz jsou tohoto pribehu o ztracene divce plna media, nedalo mi si karty nevylozit a nezeptat se. Nikomu tu svuj pohled na vec nevnucuji. Myslim vsak, ze coby ctenar techto stranek mam narok zde svuj nazor ci poznatek vyjadrit, tak jako tu ucinili jiz stovky jinych ctenaru prede mnou. Vycetla jsem nasledujici: divku odvedla osoba znama ci blizka rodine. Zna se s celou rodinou a predevsim velmi blizce s otcem divky. Muze to byt jeho kolega, milenka ci milenec. Je tam blizka spjatost mezi dvema osobami - pravdepodobne milenecka. Slo tu o pomstu zpusobenou velkou zlobou, kterou predchazela touha, prani, nadeje. Muze se jednat o ukonceny vztah, ktery nikdy nebyl naplnen a dotacny/dotycna se s tim nedokazal doposud smirit. Jelikoz vse velmi rychle zacala resit media, dotycny/dotycna dostal(a) velky strach. Je zachvacena zloubou a hruzou a z puvodniho planu seslo.

0/0
17.10.2010 11:43

mikunited

Re: Rodina pachatele zna....

ja hraju rad poker texas holdem ale nikdy u toho nemam schizu jako vy

0/0
17.10.2010 12:19

Létající švec

Re: Rodina pachatele zna....

kdyz si uvedomime jake informacni embargo Policie v tomto pripade uplatnuje, neni vylouceno, ze otec hovoril ke konkretnim osobam tzn. ze je zna jmenovite, pouze se nevi kde se ukryvaji a hlavne co muzou jejich chore mozky provest. V cele veci je zahadou ta aktovka schovana, ale vysvetleni muze byt prozaicke. Anicku nekdo narychlo narval do auta a veci zustaly pohozeny, pak sel kolem bezdak a veci si schoval pro strycka prihodu (i s mobilem) nevedel o jak zavazny tr.cin se jedna a pak uz mel strach se jit priznat- okamzite by ho drzely na vazbe.

0/0
17.10.2010 13:06

martin_simek

Re: Rodina pachatele zna....

Nechapu >na pripad je prisne informacni EMBARGO > jak tedy mohly karty promluvit ?!!8-o mela by si na Vase karty Policie posvitit ;-D

0/0
9.11.2010 19:29

Létající švec

opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

pachatele byli dva muz a zena, nekdy nedavno se mohli obratit na otce s prosbou o penize -jejich dite potrebuje operarci v zahranici -byli odmitntnuti???

Jejich diteti nezbyva moc casu, chteji okamzite penize -ostatne uz to mohli nechat jako vzkaz v aktovce -penize ma otec zaslat na kliniku treba nekam do USA dejme tomu 20 tis USD? S touto hipotezou by projev otce korespondoval, i to ze vi o co jde.

0/0
17.10.2010 11:21

ameliemontova

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

hlavně si dej pozor na slovo hypotéza;-D

0/0
17.10.2010 11:22

AQT

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

Jednak se hypotéza píše s tvrdým a jednak to mohl otec zaplatit a do médií nenápadně dát už dřív.

0/0
17.10.2010 11:23

Stará kulturistka

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

Kdyby si byl takhle jistý, bylo by přece snadné únosce najít, zvlášť s nemocným děckem.

0/0
17.10.2010 11:23

Létající švec

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

za hypotezu se omlouvam....jen doplnim....otec chce mit jistotu samozrejmne ze ji pusti v podstate rekl ty penize tam budou do poledne ale vy ji pustte (na to oni nemuzou pristoupit), unosci ji chteji pustit az po dokoncene operaci, pak uz odryji i svou idntitu, proste vymenili svoji svobodu za zivot sveho ditete

0/0
17.10.2010 11:29

Stará kulturistka

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

Jo, to by smysl dávalo. Jenže se obávám, že takovéhle věci se dějí jen v románech... :/

0/0
17.10.2010 11:31

AQT

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

A když byl vzkaz v aktovce, proč vystoupil v médiích až včera?

0/0
17.10.2010 11:38

Létající švec

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

protoze prestal spolupracovat sPolicii

0/0
17.10.2010 11:41

Létající švec

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

nemusel to byt vzkaz napsany na papire, mohla tam byt obalka se sim kartou a unosce se ozval pozdeji

0/0
17.10.2010 11:47

AQT

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

Nemusel, to máš pravdu, ale na mě to celé spíš dělá dojem konkurenčního boje mafie. Ale samozřejmě, třeba se pletu.

0/0
17.10.2010 11:56

Stará kulturistka

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

Když si tak přečtu předmět podnikání jeho firem, tak je to pravděpodobnější než že si tu holčičku zcela náhodou někdo vyhlídl na ulici...

0/0
17.10.2010 12:08

Létající švec

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

to byla moje prvni myslenka, ale casem se mi to zda jako mene pravdepodobne, uz by tam byla jasna vyzva a otec by nenabizel v pripade mafie smesnou castku, jedine ze by chteli ho totalne zlikvidovat a chteli by ho vylakat nejakam do zahranici kde jsou na svem uzemi. Vidim to na zenu a zoufaly cin.

0/0
17.10.2010 12:14

AQT

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

Nechci malovat čerta na zeď, ale může to být jen obyčejná pomsta mafie, třeba o peníze nejde, kdo ví, co tomuto předcházelo...ono podnikat v oblasti LTO, to není zrovna obor pro podnikatele dodržující pravdila etiky.

0/0
17.10.2010 12:18

AQT

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

pravidla

0/0
17.10.2010 12:19

Létající švec

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

ano, uz se rozpoustelo i v kyseline, hazelo se do prehrady atd., ale na dite nesahli. Tady je neco slozitejsiho nez penize...psychycke pohnutky

0/0
17.10.2010 12:42

AQT

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

Jak říkám, kdo ví, co tomuto předcházelo. Důsledky konkurenčního boje mafie nejsou jen o penězích, ale i o životech a ovlivňují pak i životy dětí. O tom případu vím jen to, co ostatní, z médií, ale na klasický únos pro peníze to nevypadá. A vzhledem k probíhající monstr akci na místě události už by holčičku asi našli, kdyby stále byla někde v okolí.

0/0
17.10.2010 12:47

Létající švec

Re: opravdu jen hipoteza,ale co kdyz...

je s podivem ze v r. 2008 hledali Jakuba take a nakonec misto urcil vrah pouhe 4 km ve krovi od mista ztraty.???

0/0
17.10.2010 13:10

ameliemontova

Tak jestli si únosce

čte tu ty diskuze, tak je zřejmé, že včerejším vystoupením na tv nova pan Janatka zmařil záchranu své dcery.

0/0
17.10.2010 11:20

meruna.meruna

Kéž by.

Moc pěkná holčička. Klidně by ji mohla "unést" nějaká bláznivá ženská, co přišla o podobné dítě. "Unést" - to znamená v klidu ji přemluvit, ať s ní někam jde, nakecat jí nějaké nesmysly, obalamutit ji. Proto by si nikdo ničeho divného nemusel ani všimnout. Kéž by to byla pravda a holčička teď jen seděla v bytě nějaké potrhlé ženské, pila čaj, fňukala po rodičích a za pár dní jí utekla.

A k těm reakcím pisatelů, co jim přijde směšné, že rodina nabízí výkupné. Asi je to o tom, že zoufalí lidé dělají zoufalé věci. Zkusit se musí všechno a prověřit taky všechno.

0/0
17.10.2010 10:31

velkej_prut

celkem dost peněz

v těchto případech je hezky vidět jak jsou najednou peníze bezvýznamné. Ovšem čekat, že se únosce přihlásí kvůli odměně je teda hodně naivní. Žádnou by nikdy nedostal a ještě by ho zašili na spoustu let.

0/0
17.10.2010 9:31

2Mac7

Re: celkem dost peněz

Nevím, jestli naivní nejste spíš vy, co si představujete, ýe by si dali schůzku někde pod mostem a z ručky do ručky si předali peníze ? ;-D

0/0
17.10.2010 9:56

velkej_prut

Re: celkem dost peněz

A jak by sis to představoval ty? Ono to dnes není taková sranda jako dřív.

0/0
17.10.2010 10:25

ajk

Re: celkem dost peněz

Western union......:-/

0/0
17.10.2010 10:40

velkej_prut

Re: celkem dost peněz

To stejně nefunguje na takovéhle věci. Neboj se jakmile by se ozval tak by ho drapli. Drapli jiné ptáčky s jinými možnostmi.

0/0
17.10.2010 10:44

ajk

Re: celkem dost peněz

rozdělit na menší částky,poslat kod a kámoš třeba v Nigérii prachy v pohodě vybere....co je na tom složitého???

0/0
17.10.2010 10:46

velkej_prut

Re: celkem dost peněz

drapli by kámoše v nigérii a pak už by to šlo ráz na ráz

0/0
17.10.2010 10:48

ajk

Re: celkem dost peněz

jakože by číhali na každé poště na světe na borca co si přijde vybrat prachy???to nemůžete myslet vážně....

0/0
17.10.2010 10:51

velkej_prut

Re: celkem dost peněz

;-D;-D Co já vím? O westernu nicmoc nevím, ale vycházím z toho že drapli mnohem větší ptáčky s mnohem většími možnostmi. Fakt si nemyslím, že by nedrapli nějakého úchyla:-) Jak by se ozval tak ho mají.

0/0
17.10.2010 10:57

ajk

Re: celkem dost peněz

aha myslel sem že to znáte.....to takhle zajdete na poštu a řeknete že chcete poslat prachy.....pokladní si je vezme a dá vám číselný kod.......no a kdokoliv kdekoliv na světě řekne na poště tento kod tak mu okamžitě vyplatí ty prachy......takže stačí jedna dvě smsky a prachy sou na cestě....:-/

0/0
17.10.2010 11:06

velkej_prut

Re: celkem dost peněz

nj ale ty smsky se musí poslat na nějaké číslo ne. A je to. Podle čísla lze dohledat kam to letí

0/0
17.10.2010 11:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.