- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mě je nesmysl, že by majitelé dražších aut najezdili víc. To se vám jen tak zdá, protože když jede majitel starého auta do práce, tak majitel luxusního ještě spinká. Proto se moc nepotkáváte.
Tak kdo kolik najede - to se dá poměrně lehko zjistit - například průměrný český řidič najede tak nějak kolem 5000km/rok.
Znám ale lidi , co mají škodu favorit , která má najeto 50tis/km , znám také člověka , který má Superba na 2 roky , protože jezdí 100tis/km/rok - a včíl mudruj !!
a ještě nám sděl číslo bot a je to dokonalé.
Blbců s horko těžko dokončenou základkou v nadupaných audinách potkávám všude plno a dobří řidiči ve smyslu dodržování předpisů to právě nejsou
Přesně jsi se trefil. Zrovna včera jsem sjížděl z Olomoucké dálnice v Brně kde se snižuje rychlost ze 70 na 60km/h a přesně jak popisuješ "v nadupaných audinách" se přiřítil taky takový s RZ "A" Z levého pruhu a přede mnou udělal myšku aby se dostal k benzince BP. Měl jsem co dělat abych ho nechytil za pravý zadní blatník aby neskončil v kotrmelcích.
No to je rána! To je někdo probudil po sto letech? Člověk který se nepohybuje v pralese a vlastní řidičák se musí minimálně usmívat když takovou "pecku" čte. Předpokládám, že na předmětný "výzkum" vznikl specializovaný tým při policejním řediteství čítající několik desítek specialistů.
Podle mé statistiky nejvíce dopravních přestupků páchají politici a policisté. Policisté ve služebních autech, ale i v soukromých. Protože jsou špatně placeni, kupují si ojetá vozidla značek Mercedes, Audi, BMW, Volvo a pod. Politici páchají přestupky buď v služebních autech, nebo v autech soukromých. A protože jsou placeni dobře, kupují si nová vozidla značek Mercedes, Audi, BMW, Volvo a pod., která potom ojetá prodávají policistům. Protože obě skupiny se cítí neohroženě, politici pro imunitu a známosti, policisté pro známosti s politiky, je statistiky policie do jisté míry pravdivá.
...spoustu km.
No, ale v "přes plnou", "přes dvě plný" .. a "nejmíň o pade víc, než by se mělo"... jsou nepřehlédnutelní!
v ČR je katastrofální. "Expert" porovnává podíl drahých aut na haváriích a na registraci, ačkoli to nevypovídá téměř o ničem. Co když majitelé drahých aut prostě jen jezdí v průměru pět a půlkrát více? Srovnání je třeba dělat nikoli vůči podílu na registraci, ale vůči podílu na ujetém kilometru. Což samozřejmě nemění nic na faktu, že se řidiči drahých aut skutečně chovají jako prasata.
On je totiž u nás každý odborníkem tak nějak na všechno... A hlavně tu statistiku, tu zvládá úplně každý naprosto bravurně. Souhlasím s Vámi. Jen nejsem přesvědčen, že prasečí chování je problém jen řidičů drahých aut. Myslím, že je rozloženo rovnoměrně napříč celou řidičskou veřejností.
Typické závěry "průzkumů" a "analýz", které plynou jen z toho minima, co policie vlastně u silnic dělá - jediné, čeho jsou schopni, je vybalit trojnožku nebo prudit kvůli lékárničkám. Je to pohodlné, dobře se na tom chytají "dušičky".
V provozu je ale nevidíte! Myslím, že kdyby se skutečně začali pohybovat v provozu a odchytávali nebezpečná předjíždění, nedodržování minimálních vzdáleností atp., změnila by se nejen struktura statisticky zaznamenaných přestupků, ale i ta struktura majitelů aut.
Nikoho se nezastávám, slušně a dle pravidel mají jezdit všichni, ale kdo hodně jezdí snad bude souhlasit s tím, že prase ve starém verku potkáte stejně často jako prase v drahém BMW.
...konečně jsi napsal něco pravdivě......jen TY jedeš...