- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam hammera takže tyhle veci moc neresim ale jsem skvelej ridic asi to mam vrozene. zkouset si to na parkovisti je ok ale dulezity je zvladnout stres a strach, proto radim zkousejte to taky na normalni silnici v provozu tyhle manevry. Treaba jak se vyhnout chodci a pod.
Já se tyhle věci naučil podvědomě při blbnutí na zasněženém parkovišti a nikdy pak nebyl problém se zmatkováním při nečekaných situacích. Zato v autoškole mě naučili jen dávat blinkr a jezdit rovně. Do reálnýho života houby. Dokonce ani o mrtvém bodu v zrcátku mi nic neřekli, na což jsem málem doplatil při první samotné jízdě. Od té doby si to vždy hlídám.
si to nekde na uzavrene plose sam zkusit. ja osobne mam 4x4 a dost casto se do smyku dostavam zamerne ale co se tyce zvladnuti necekaneho smyku tak u 4x4 je dulezite nebrzdit ale naopak pridat a otocit volant na opacnou stranu nez chci jet 4x4 si s tim vetsinou poradi ale nesmi byt aktivovano ESP a podobne veci, protoze nedovoli protoceni vsech kol.
Od mého učitele autoškoly jsem se naučil co je to převodovka (domeček plný koleček), a že ve městě je jedno jakým jedu pruhem a nemusím nikoho pouštět (což samozřejmě není pravda). Ale nikdy mě nenaučil jak zvládnout zledovatělou vozovku s automatem, když se to auto utrhne. Všichni maj strašnou potřebu radit, ale když se jim utrhne na ledu ABSkovej prstýnek tak ste všichni ve svodidlech. A boural jsem snad na ledu? Ne. Jediný co mě nikdy nezradilo je považovat všechny okolo za magory a předvídat ty nejstrašnější scénáře. (provocation) A to mám ten hroznej manuál, už abych měl prachy na nějaký pěkný Volvo v automatu :) (/provocation)
hrát si se smykama na parkovišti nebo v nějaký škole smyku, ale když si to valíte kilem po upravený silnici a v zatáčce se objeví zamrzlá kaluž, nepomůže nic. Je to o štěstí a předvídavosti, umět číst terén.
rada pro automat je jednoduchá: manuál
automat mají jedinci s inteligencí na úrovni orangutana
že podobné kursy nepořádá, třeba i za rozumný peníz, většina autoškol. Řadě přispívajích teoretiků totiž uniklo to nejpodstatnější - správná reakce řidiče musí být reflexivní, což znamená naučená. V rámci destin vteřiny se nedá přemýšlet a teoretizovat.
ono by kolikrát stačilo,, kdyby lidi než vyrazí do ulic, zkusili dupnout na brzdu mezi garážema, nebo si zkusili udělat pár smyků na zasněženym parkovišti před supermarketem
Ano to je pravda, zkusit si co auto dela na nejakem parkovisti u supermarketu. Ale ma to jeden hacek. Tady v praze to vetsinou netrva ani 15 minut a prijede policie, at uz mestska nebo statni. Pri trose stesti to dopadne domluvou a odjezdem z parkoviste. Vyborne se jezdi na strahove, ale to je ten samej priklad (pravda je tam zakaz vjezdu, ac nechapu proc) je tam obrovskej plac bez provozu. Ale panum z PCR se to proste nelibi. Takze kdyby tady nekdo vedel o nejakem vetsim placku, at uz v praze ci v okoli, dejte vedet.
ááá," ku-va" bum. 360° a do škarpy na bok, to jsem jel cca 50-60, mírná zatáčka namrzlá silnice . Víc jsem nestihl. Tož tak asi nejsem profík
tyhle kurzy jsou akorát na vytáhnutí peněz z kapes naivních řidičů......Já si udělal vlastní kurz.Mošnovské letiště,5 pneumatik,samozřejmě sníh a neustálý trénink.Člověk v tom zpočátku lítá,ale po pár hodinách pochopí co je třeba udělat aby se smyk zvládnul.Naštěstí jsem nikdy žádnou složitou situaci řešit nemusel,protože si dávám v zimě velký pozor.Ale i tak si každou zimu tenhle "kurz" zopakuju.