Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pacientka žaluje léčebné centrum kvůli nepovedené operaci. Chce 2 miliony

Renata Slepicová z Olomouce si před dvěma roky nechala udělat plastickou operaci břicha. Rány se ovšem nehojily, vznikly jí několikacentimetrové nekrózy a žena trpěla ukrutnými bolestmi. Ostravské léčebné zařízení, u kterého zákrok podstoupila, proto nyní žaluje o dva miliony korun, to vinu odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kosatka Dasha

no ale zhlubla ne?

0/0
12.10.2010 19:52

majkl1

Móda je prevít.

Módní je nechat se chirurgicky vylepšit a módní je soudit se, pokud dojde ke komplikacím. Každý pacient před zákrokem podepisuje "informovaný souhlas" a zná tedy rizika a možné komplikace.  Ale budiž. Ovšem kde je serióznost žurnalisty - na jedné straně srdcervoucí příběh a na druhé pár strohých vět. Další hon na čarodějnice? Opravdu již čekám na to, kdy po chodbách nemocnic budou pobíhat naháněči advokátních kanceláří a chytat za loket každého pacienta, zda se nechce soudit, protože dostal kafe v oprýskaném hrnku. Advokát nikdy nemůže tratit!

A pokud se někdo diví reakci onoho zdravotnického zařízení - narozdíl od stěžovatelky má povinnost mlčenlivosti o svých pacientech. O čemž však pan Šverdík cudně mlčí.:-(

0/0
12.10.2010 19:49

orinka3

zkrášlovací operace

Podle toho, že se kdekterá hvězda chlubí platickými operacemi, můžou naivkové nabýt dojmu, že vůbec o nic nejde. Přitom jsou to operace jako každé jiné, je to zásah do lidského těla v narkóze, stokrát radši budu mít vypouklé nebo převislé, ale ZDRAVÉ břicho! Odmítám podporovat plastické chirurgy, kteří hrabou a na zdraví pacientů jim záleží až ve druhé řadě.

0/0
12.10.2010 19:48

Kosatka Dasha

Re: zkrášlovací operace

ne jako kazde jine.jsou to operace velmi narocne,i na uspani,i na transfuze,velky napor na telo.neni to zrovna nejlehci typ operaci,naopak

0/0
12.10.2010 19:53

Kosatka Dasha

hmmm

mno hezky hezky :-/

0/0
12.10.2010 18:36

janpa

propouštěci zpráva

už jen to ,že tato žena dostala propouštěcí zpravu z léčebného centra Ostrava na papíře s hlavičkou Ostravského krematoria je samo osobě DĚS Již toto vypovída o ,,pořádku !!!!!!,, na Ostravské klinice .Nechci si už ani představit jak to tam chodí jinak.Takže to odškodné co paní požaduje si myslím ,že je na to co vše prožila velice nízké a daná klinika by měla být řádné zkontrolovaná než udělá další neštastné lidi.Rv

0/0
12.10.2010 18:33

pajdulka

Ostrava - Olomouc

v článku je, že si vybrala léčebné centrum Ostrava, s pobočkou v Olomouci.- Tak proč se pořád mluví o Ostravě?

0/0
12.10.2010 13:34

Kosatka Dasha

Re: Ostrava - Olomouc

jestli to nebude tim,ze v olomouci zadna pobocka neni;-)

0/0
12.10.2010 18:38

jeenedobík

Reklama

Do čekárny by si v Laserovém léčebném centru mohli dát nápis:

              Za nepovedenou operaci laserem

              vám leda tak zvysoka nicnedáme !!

0/0
12.10.2010 13:07

pavelthelong

takove riziko je u kazde operace

hlavne ta, kde jsou pacienti s nadvahou :-( sorry. Pacientka si musi rozmyslet, zda do takoveho rizika pujde a pred operaci by mela podepsat pouceni o moznych rizicich zakroku. Pokud nepodepsala, nemelo ji centrum operovat-pak ma centrum problem. Pokud podepsala, pak vedela, do ceho jde nebo text necetla. Pravne je to ale uplne sumakj.

0/0
12.10.2010 9:51

Gmur

Re: takove riziko je u kazde operace

Asi jste necetl presne o co jde:

X"Naprosto selhala pooperační péče. Primář nebyl schopen ani jednou se na mě přijet podívat. Veškeré převazy jsem absolvovala se sestřičkami, které byly velmi ochotné a pečlivé, ale lékařky to nebyly," popisuje.

Na břiše měla několik měsíců velké otevřené mokvající rány a nekrózy (odumírání tkáně, pozn. redakce), musela snášet bolesti a trpěla sepsí krve, ze které se mohla rozvinout i celková otrava krve. Po několika měsících nakonec vyhledala šternberskou ambulanci pro léčení nehojených ran.X$

Te pani odumirala tkan.....a vini nemocnici z nedokonale POoperacni pece.

0/0
12.10.2010 10:08

pavelthelong

Re: takove riziko je u kazde operace

cetl jsem a prostredi na sale mne nekolik let i zivilo. Primar nemusi navstevovat nemocne po operaci a na zanety ran bylo u teo pacientky zadelano zrejme uz behem operace. Nikdy jsem nevidel, ze by se cista pooperacni rana sama od sebe zanitila, to bych ji (obrazne receno) musel nejprve koupat v mocuvce...sorry. Sestricky umi prevazovat stejne dobre jako lekari. Lekari si ale musi kontrolovat, jestli to sestricky delaji spravne, to ano. A co je "nekroza" vim zhruba 30 let. Nicmene dekuji za nazor. Hezky den!

0/0
12.10.2010 10:20

pavelthelong

Re: takove riziko je u kazde operace

P.S. "nekrozy" by mel osetrujici lekar prinejmensim kontrolovat. To muze ale take delat ambulantne treba praktik nebo soukroma chirurgicka praxe........

0/0
12.10.2010 11:15

Kosatka Dasha

Re: takove riziko je u kazde operace

proc mele o primari?ten tam snad neni sam a prohlizi ji slouzici lekar!nektery ji videt musel,to je nejaky divny:-/spise prapodivny

0/0
12.10.2010 18:40

sKopheK

nemocnice s ni snad podepsala

nejakou smlouvu, ze nenese odpovednost za mokvajici rany, ne? :-)

0/0
12.10.2010 9:30

Kosatka Dasha

Re: nemocnice s ni snad podepsala

zadna takova smlouva neexistuje

0/0
12.10.2010 18:38

luban12

To je snad fór

Zralé dámy se cpou jako nezavřené a když ztloustnou,tak si chtějí koupit figuru jako mají dvacítky a když to není podle jejich představ,tak se chtějí hojit na doktorech.;-D

0/0
12.10.2010 9:12

Gmur

Re: To je snad fór

jste hloupy, strasne. Ta pani nemusi mit ani kilo nadvahy. Ale svaly se ji rozestoupi a kuze muze byt po porodech na brise jako papir. Naprosto neelasicka a visici.

http://umstandsforum.de/fotoalbum-13/bilder-nach-der-ss-1461/

3. fotka

!!

0/0
12.10.2010 10:11

dasa0302

Re: To je snad fór

Střihni si tři porody a pak se s ní můžeš bavit jako rovný s rovným. :-/

0/0
12.10.2010 12:18

Smrť

Hýbat se a nežrat,

Slepicová, hýbat se a nežrat - to je spolehlivý lék, aby člověk nevypadal jako reklama na Michelin.

0/0
12.10.2010 9:01

maharal1

Re: Hýbat se a nežrat,

plácáte nesmysly, nešlo o tlouštici, ale ženu po třech prodech, zřejmě jste svobodný nebo nemáte v rodině ženu matku, pak byste věděl, že žena po třech porodech může být jak tyč hubená, ale po porodech, kdy se jí břicho změní hned několikrát  jí zůstane na břiše vytahaná kůže jako když vyfouknete igelitový pytel, tato kůže už není elastická, nelze ji upravit žádným cvičením ani dietou, je to těžce kosmetický problém

0/0
12.10.2010 10:49

dasa0302

Re: Hýbat se a nežrat,

Vážený anonamní hajzlíku,

hlavně, že se ti líbí oslovovat tu nešťastnici jménem, když sám jsi v životě nedokázal porodit a vychovat ani křečka. Rv

0/0
12.10.2010 12:20

SvatyAntonin

léčba

Inu každý by si měl uvědomit, že každá operace je riziko. aA přževislé bříško by chtělo také trochu cvičení a ne jenom úspory na operaci. Nedal bych nic. Za každou blbotst se platí, toto není zákrok zuachraňující životní funkce. a hojit se to nemusí už kvůli dalším příčinám.

0/0
12.10.2010 0:47

LuciJe2

Re: léčba

převislou kůži na břiše po několika porodech skutečně nerozcvičíte, ani když budete dřít v posilovně od rána do večera

0/0
12.10.2010 8:41

VyMeTaky,2

Re: léčba

Když  už píšeš o blbosti, doporučuji trochu sebereflexe. Podívej se, matláku jeden, jak píšeš.;-D

0/0
12.10.2010 8:59

Brundi

Re: léčba

Rozestoupene brisni svaly nerozcvicis.  Jeden odbornik vedle druheho...

0/0
12.10.2010 9:24

India

Re: léčba

Vy byste nedal nic, protože vám je možná dvacet. Nebo třicet. Vůbec nechápete o co jde. Ta paní si to ale zaplatila a pro ni je operace nákup zboží a za ty prachy KVALITNÍHO zboží. Vaše názory, že s tím musí počítat a že se na to měla vykašlat, jsou naprosto neopodstatněné. Nákup super auta je pro mě větší kravina než operace břicha po dětech. Nemáte komentovat rozhodnutí té paní, ale to, čím si musela potom projít a zhovadilost doktorů, kteří si myslí, že jsou pánbůh. Mmch - moje dcera a moje sestra měly po operaci zauzlovaných střev tak poškozaná břicha, že tou plastikou musely projít taky. Trvalo rok, než se jim ty hnisající díry zahojily. Dceři to platila pojišťovna, moje sestra si to platila sama a doteď jí ty reklamované peníze nevrátili. A obě měly přs padesát kilo a žádné děti. Trochu přemýšlejte, než něco napíšete ! ;-O

0/0
12.10.2010 12:06

pavelthelong

Re: léčba

jenom klidek.......operace nejsou a nebudou nikdy vyroba elektroniky nebo auta a nikdy na ne nebude zaruka.....v konecnem efektu je pacient zodpovedny za to, jak se rozhodne a jakou nemocnici/lekare si pro operaci takoveho typu  vybere. Pri kazde i sebejednodussi operaci muze pacient umrit. U kazde operace hrozi hnisani rany. A jeste jeno zklamani-kosmeticke operace se asi jeste dlouho nebudou hradit........sorry

0/0
12.10.2010 14:29

pavelthelong

Re: léčba

v pripade deti se ty plastiky prece jen nekdy hradi......

0/0
12.10.2010 14:30

pavelthelong

Re: léčba

PPS. prosim nesmesovat reoperaci kyly v jizve a plastiku.....

0/0
12.10.2010 20:26

klatil

Ta pani s priznacnym jmenem

se pouze presvedcila, ze ZADNY operacni zakrok neni prost risika. Zacina tak kazdy "informovany souhlas". Pooperacni hnisani rany je jednim z techto risik. :-/

0/0
11.10.2010 21:02

King Dodatek

Re: Ta pani s priznacnym jmenem

to je sice pravda, ale od toho má po každé operaci pacienta ošetřovat lékař, aby toto riziko co nejvíce snížil

0/0
11.10.2010 21:13

tyrael

Re: Ta pani s priznacnym jmenem

To ano, ale neverim ze prevazy pooperacni rany nedelal lekar ale sestry. Pokud to je pravda, tak je odskodneni na miste.

0/0
11.10.2010 21:51

fitzie

Re: Ta pani s priznacnym jmenem

nejste vy ten drak z diskuzí o porodech doma? ještě napište "anesthese" a je to jasný. ;-D

0/0
11.10.2010 21:15

klatil

Re: Ta pani s priznacnym jmenem

Jelikoz toto slovo (anesthesie) pisu nekolikrat denne, tak mi "anesthese" nehrozi. ;-) A vyraz "narkoza" je stejne hezci.

0/0
11.10.2010 21:53

jeenedobík

Re: Ta pani s priznacnym jmenem

Hele, Klátil, proč nepíšeš taky NARKOSA?

;-D

0/0
12.10.2010 13:03

Kosatka Dasha

Re: Ta pani s priznacnym jmenem

protoze by musel psat naecosa,a to uz by tipek jako ty nemusel pobrat:-P

0/0
12.10.2010 18:41

SvatyAntonin

Re: Ta pani s priznacnym jmenem

Tak převazy snad dělají sestry, lékař ošetřuje  a kontroluje .

0/0
12.10.2010 0:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.