- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a proč ne? v textu je napsáno, že si auta propíchala pneumatiky o náklad...
a když se štípne paleta a obnaží se hřebíky, tak je to hned... :)
cukrovou řepu po dálnici. Mají to přeložené a sem tam jim nějaká ta řepa spadne. Před 5ti lety jsem takto přišel o přední okno. Navíc jsou zaje--ný od bláta a to bláto v tunách navážejí z polí na silnice. To je možné jen u nás.
už vozí... je to fakt paráda... včera jsme na silnice ze Mcel do Loučně takového "frajera" potkali... měl to tak přetížené, že ten naplněný valník málem převrátil celou tatrovku... silnice mu byla úzká... mazec ... Ale je fakt, že nejvíc z nich mám vítr na dálnici... zvlášť, když člověk vidí to provizorní bednění z prken, co tam mají jako nástavbu. Si pak připadám trochu jako v Indii
A copak tam ten náklaďák v zákazu dělal? Tedy pokud se palety nevysypaly z osobáku
Zákaz se týká spíš velkých kamionů, ne? Něco malého tam může.
Stale mi neni jasne, proc se u nas neuplatnuje nahrada veskere skody na vinikovi. Pokud by se secetly nahrady za poskozena vozidla, nahrady za usly zisk vsech ridicu zbytrecne cekajicich ve frontach atd., tak vysledna sumu by byla obrovska. Tu by musela uhradit vinikova pojistovna nebo vinikuv zamestnavatel, pokud nebyl naklad radne upevnen. Stacilo by parkrat takovou nahradu uplatnit, a hned by si davali vsichni vetsi pozor a tim by ubylo zcela zbytecnych nehod...
Není mi jasné, jak bys počítal ušlý zisk. Spíš bych počítal ztracený čas. Stačilo by korunu na minutu...