- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Syn jejich testy delal. Kdyz jsem porovnal vysledky deti, ktere prisly na zkousku 1. den, mely vyssi bodovani (po jejich "prepocitani"). Jejich metoda totiz funguje za predpokladu, ze skupina (kvalita) deti ve vsech dnech, kdy se to kona, jsou srovnatelne. A to byt nemusi. Kdyz deti pujdou 1. den na prestizni skolu bez SCIO testu a dalsi dny na skolu, kde SCIO testy jsou, da se predpokladat, ze kvalita deti v dalsich dnech bude vyssi, protoze na prestizni skoly chodi hlavne chytrejsi deti.
pokud myslíte letošní přijímačky na střední školu, tak tam to nezvládli tvůrci SCIO, protože první den byl test lehčí než druhý den (myslím test "Obecné studijní předpoklady"). Proto studenti, kteří dělali přijímačky první den, měli obecně víc bodů. Nejsem učitel, akorát jsem dceru připravoval na přijímačky, dělali jsme hromadu starších scio testů. A po prvním dnu jsme probírali, co jak vyřešila a co ne (zadání přinesla). No a druhý den jsme to zase probírali (už jenom pro zajímavost) - nejen ona, ale i její kámošky toho ten den vyřešily míň. Takže si myslím, že to nesouvisí s tím, které děti (no spíš náctiletých) na zkoušku zrovna přijdou.