Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Krabičky v Praze byly jen reklama, přiznali mladíci. S policií hledají další

Podezřelé krabičky, které se v pondělí objevily v centru Prahy na Malé Straně, byly součástí reklamní akce. Přiznali se k tomu dva devatenáctiletí mladíci, kteří si chtěli přivydělat. Celkem po městě rozmístili sto blikajících krabiček připomínajících nástražné výbušniny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sten46

přání

Dokud se nic nestane, tak se tady někteří chytráci posmívají každému, komu to taková sranda nepřipadá, těm přeju nějaký svítící balíček pod autem, ale prosím nikomu nevolejte je to jen sranda a reklama na Vaši odvahu než se rozjedetede, to je ten správnej adrenalin.

0/0
6.10.2010 16:46

Kulmofén

Pokud to mám shrnout

Reakce policie a médií (což tak překvapivé není) byla zbytečně hysterická, nadruhou stranu jsem rád, že policie je obezřetná. Byl jsem v době ter. výbuchů ve Španělsku a reakce tam byl naprostý šok, protože si tam nikdo nepřipouštěl, že se něco takového může stát u nich.

0/0
6.10.2010 15:30

Gigon

Re: Pokud to mám shrnout

Tak je fajn, že jsou obezřetní, ale upřímně už vidím teroristu, jak bombu vybaví modrou LEDkou a nechá ji svítit :-D

I když, pod svícnem bývá nej tma.

0/0
6.10.2010 16:30

modra_kravka

Re: Pokud to mám shrnout

IRA taky bomby demonstrativně označuje, a ještě zpravidla předem telefon. varuje policii. A to ještě domluveným kódem, aby nedošlo k nedorozumnění! A ptoč by na NVS nemohla být ledka, která bude teror. informovat o ativaci čítače?? Ne vždy musí "bomba" někoho zabít! Stačí destabilizace pol. systému!

0/0
7.10.2010 12:57

modra sluchatka vz. 58

koukam, ze uz jsme jako v ty bajny emerice :D

vystraseny a pripos*any z kazdyho psiho psouknuti ;-€ jeste nam chybi schvalit nakej krasnej protiteroristickej zakon, at muze stat zavirat, odposlouchavat, mucit a jinak perzekuovat svoje obcany ;-€ RvRvRv PROBERTE SE UZ KONECNE! !!

0/0
6.10.2010 15:17

Elija69

Re: koukam, ze uz jsme jako v ty bajny emerice :D

A taky tu máme plno připos... hlupáků, co sice umí provokovat, ale pak se vymlouvají jako malé děti.

0/0
6.10.2010 15:19

Nahlas se ti směju

Re: koukam, ze uz jsme jako v ty bajny emerice :D

Asi tak.

Ti nejnadanější navíc trpí zatemněním a selektivní paranoiou. Ačkoliv třeba v kelímku od McD může být výbušnina úplně stejně jako v krabičce s diodou, tak umístění krabičky na lampu v liduprázdné ulici považují za "šíření poplašné zprávy" (proboha, jak na to přišli???), zatímco položení kelímku na zem na lidmi přeplněném nádraží nepovažují za šíření poplašné zprávy.

.

To je jasná odpověď na otázku, zda-li jejich názory brát vážně.

0/0
6.10.2010 15:22

net.Xtreme počtvrté

Re: koukam, ze uz jsme jako v ty bajny emerice :D

Takže tebe neděsí blikající krabička na plném nádraží lidí? A kelímek jo?

0/0
6.10.2010 15:31

Nahlas se ti směju

Re: koukam, ze uz jsme jako v ty bajny emerice :D

Píšu o něčem jiném. Čti pozorněji.

0/0
6.10.2010 15:36

modra sluchatka vz. 58

Re: koukam, ze uz jsme jako v ty bajny emerice :D

to vazne ne ;-D nejsem ustraseny dite anebo american R^

0/0
6.10.2010 15:36

MiroTR

Re: koukam, ze uz jsme jako v ty bajny emerice :D

Nemyslím, že by terorista chtěl upozorňovat na bombu nějakou LEDkou.  A zřejmě by ji nedal na sloup, ale někam, kde je hodně lidí.

0/0
7.10.2010 11:53

pětrandočepice

Považuji "krabičky"

za blbou reklamu v blbým čase: když se začalo mluvit o hrozbě teroristických útoků. Rv

0/0
6.10.2010 15:16

Elija69

Re: Považuji "krabičky"

Ale o to přeci šlo. Jenže 19 let není zárukou inteligence a rozlišovací schopnosti.

0/0
6.10.2010 15:20

Kulmofén

Prosim Vás

viděl jste někdo tu akci, nebo máte informace jen z médií?

0/0
6.10.2010 14:57

Elija69

Re: Prosim Vás

Teď už ti to můžu prozradit. Byla to reklama na další díl MI.

0/0
6.10.2010 15:02

Kulmofén

Re: Prosim Vás

no trochu to na mě tak působí a čtenáři iDnes na to klasicky nalítli. Mega policejní akce = jedno odřené ministerské auto, dva blikající policejní vozy a jeden pobíhající borec ve spec. mundůru ;-D

0/0
6.10.2010 15:07

Elija69

Re: Prosim Vás

Uložte si někam tu diskuzi a vraťte se k ní až jednou policie k podezřelé věci nevyjede. Porovnejte reakce lidí.

0/0
6.10.2010 15:09

Kulmofén

Re: Prosim Vás

souhlasím. to by bylo rozhodně zajímavé :-)

0/0
6.10.2010 15:12

tvé horší já

Re: Prosim Vás

coz o to policie je v poradku. ale john tam nemel, co delat.

0/0
6.10.2010 15:13

Kulmofén

Re: Prosim Vás

proč ne? je to nejvyšší policejní  a zřejmě taky nalítl na nejdůvěryhodnějšímu serveru ;-D

0/0
6.10.2010 15:15

modra sluchatka vz. 58

Re: Prosim Vás

;-D;-D;-DR^

0/0
6.10.2010 15:18

Elija69

Re: Prosim Vás

Možná má nějaké bakalářské studium na pyrotechnika. Kdo ví ;-)

0/0
6.10.2010 15:21

babacek

Krabičky

Co bude teď? Pošlou je za tento ´´ neomluvitelný ´´ čin na  Guantánamo ? :-)

0/0
6.10.2010 14:41

FandaVV

Re: Krabičky

To asi né, ale protože to měla být reklamní akce O2, tak bych ty Španěly zadavatele poslal v rámci veřejně prospěšných prací čistit holubí guáno;-)

0/0
6.10.2010 15:29

babacek

Re: Krabičky

;-D;-D

0/0
6.10.2010 15:31

Psychor

policejní paranoia

až někoho uvidíte, jak jede v noci na kole, na kterém má připevněný podivný blikající předmět, neváhejte a zavolejte Policii ČR ;-D

0/0
6.10.2010 14:41

babacek

Re: policejní paranoia

Mě napadl blikající nebo tikající sem tam nějaký ten politický billboard. To by byly manévry. ;-D;-D

0/0
6.10.2010 14:43

Nahlas se ti směju

Re: policejní paranoia

Asi tak....

0/0
6.10.2010 14:44

Elija69

Re: policejní paranoia

Ten rozdíl bys asi nepochopil.

0/0
6.10.2010 14:44

IARK - BAN za králíčka.

Re: policejní paranoia

Pro hloupe lidi jako jses ty, je rozdil mezi neznamou veci na mem kole a na verejnem miste, kde nema co delat, vsadim se, ze az najdes kufrik v ruskom metru, tak si ho otevres Rv

0/0
6.10.2010 14:54

Mirco1

Re: policejní paranoia

Ale až doma :D

0/0
6.10.2010 14:56

FandaVV

Re: policejní paranoia

a strčí ho i s kolem do pyrotechnického kontejneru R^ boží!

Nebo hůř - rovnou ho odbachnou;-(

0/0
6.10.2010 16:05

ken

Krabičky v Praze byly jen reklama

Reklama na co? Na celé věci jsem neviděl ani jedno písmenko, že by skrytá reklama?8-o

0/0
6.10.2010 14:34

net.Xtreme počtvrté

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

kdyby to řekli, tak by byla reklama úspěšná, nezdělit inzerenta je velice prozíravé a mnohem lepší než případná pokuta;-)

0/0
6.10.2010 14:36

ken

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Reklama by měla něčím na něco upoutat. Nějak mi uniká smysl této kampaně (100ks po Praze). Na celém zařízení ani na izolepě není žádné logo, znak, písmeno. Je to vůbec reklama?

0/0
6.10.2010 14:50

Kulmofén

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

včera tady někdo psal, že to viděl už asi před týdnem a byl u toho doprovodný text, pokud se nemýlím tak na mobilní služby

0/0
6.10.2010 15:08

Elija69

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Neumím číst myšlenky, ale tipuju to na hloupou provokaci která se povedla. Jen to teď chlapcům asi došlo nebo jim to někdo poradil, co mají říkat.

0/0
6.10.2010 14:37

Nahlas se ti směju

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Souhlas. Provokace ubohé paranoie, která se do puntíku povedla. Tleskám.

0/0
6.10.2010 14:43

Elija69

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Chápu, že cool chlapcům jako jsi zřejmě i ty, to přijde jako bezva zábava. Akorát by se pak neměli chovat jako trapní zbabělci a vymlouvat se na osobu blízkou.  To mi přijde spíš ubohé než cool.

0/0
6.10.2010 15:06

Nahlas se ti směju

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Jednání, kdy někdo legálně využije svého zákonem daného práva, bych asi nepopisoval jako trapnou zbabělost ani jako ubohost.

0/0
6.10.2010 15:15

net.Xtreme počtvrté

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Zato, když policie jedná v souladu s předpisy, ubohé to je...

0/0
6.10.2010 15:20

Nahlas se ti směju

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Proč si to myslíš?

0/0
6.10.2010 15:22

Elija69

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Mohl bych vědět o jaké zákonem dané právo se jedná ? Nainstalovat podobné zařízení v době, kdy je zvýšená ostraha kvůli hrozbě od teroristů ?

0/0
6.10.2010 15:24

Nahlas se ti směju

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Odkaz na osobu blízkou.

0/0
6.10.2010 15:28

Elija69

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Mění to něco na zbabělém schovávání ?

0/0
6.10.2010 15:30

Nahlas se ti směju

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

V postupu podle zákona nevidím žádnou zbabělost ani schovávání.

0/0
6.10.2010 15:32

Elija69

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Pokud je v zákoně psáno, že nesmím být zodpovědný za své jednání a musím se za někoho schovávat, tak máš pravdu..

0/0
6.10.2010 16:46

Nahlas se ti směju

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Nikdo se zodpovědnosti nevyhýbá. A využití práva na odepření výpovědi není schovávání se.

.

Fakt už mysli, alespoň malilinko.

0/0
6.10.2010 16:48

Elija69

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Ještě mě napadla spojitost s těmi maníky co šaškovali s puškou v okně při návštěvě z USA. To jsou podobní exoti. Holt vždycky se najde nějakej takovej.

0/0
6.10.2010 14:39

net.Xtreme počtvrté

Re: Krabičky v Praze byly jen reklama

Tam měli docela kliku, že z toho vyvázli živí.

0/0
6.10.2010 14:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.