Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zájemci o vedení Prahy probrali v debatě blob i bezdomovce

Prověříme všechny veřejné zakázky, vyřešíme problém s bezdomovci a možná i postavíme knihovnu Jana Kaplického, takzvaný blob. To deset dní před komunálními volbami slibovali pražští lídři největších politických stran kandidující do čela magistrátu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

www.SpravujPrahu.cz

blob a parkoviště

Blob ať se postaví v Ruzyni na draze vykoupených pozemkách od Penty pro novou ranvej, která není potřeba. A vedle odstavná parkoviště pro Středo(západosevero)čechy, kteří do centra dojedou vlakem, pro který se tam jednoduše udělá odbočka. Doufám, že ministr dopravy navzdory faktu, že ABL - agentura jeho rodiny - hlídá Letiště Praha, nebude prosazovat jeho nesmyslné rozšíření o ranvej 1,5km blíže centru.!! www.spravujPrahu.cz

0/0
6.10.2010 13:50

marcik123

Re: blob a parkoviště

ano, do národní knihovny budem jezdit někam na Ruzyň za letiště ;-D

kdybyste vůbec jen tušil o čem mluvíte, tak víte že VV už dlouho bojují proti nové runwayi

0/0
6.10.2010 14:42

krupacek

Jste trochu vedle...

Reedová a přeběhlice? Tak co má pak říkat pseudoldovecká TOPka nebo pan Ráth jako věrná modrý ptáček a pak najednou socan jak vyšitý?;-D

0/0
6.10.2010 11:56

marcik123

Re: Jste trochu vedle...

R^R^R^R^

0/0
6.10.2010 12:18

looki25

pro všechny...

jděte na kohovolit.eu a podívejte se na grafy ukazující jak kdo hlasoval..hlavně Reedová je děsně vtipná přeběhlice :-)

0/0
6.10.2010 11:13

marcik123

Re: pro všechny...

no to vy jste možná děsně ftipnej, ale Reedová není přeběhlice i na grafu je vidět, že se stále motá na jednom místě, jen za letošek, tam nic nemá, jelikož odstoupila z magistrátu

0/0
6.10.2010 11:54

J i ř í

Co mám dělat?

Chci volit stranu, která blob alias chrchel nechce, ale přece nebudu volit komunisty!

0/0
6.10.2010 11:08

Dormoter

Re: Co mám dělat?

ale tak jako primitivovi by ti to nikdo nevyčítal....

0/0
6.10.2010 11:15

Aqua

Re: Co mám dělat?

Přesně tak... ty kandidující  strany jsou letos vážně nadílka... díky bohu, že na zelenej flus nejsou peníze...

0/0
6.10.2010 11:44

luban12

Co má prioritu ?

Je to stejné jako kdybych si kupoval drahé záclony do bytu,který ještě nemám. Na stavbu blobu je předběžná cena 2,3 miliardy,ale při realizaci se určitě vyskytnou problémy,které cenu "o něco" navýší,Praha zůstane i nadále zamořena dopravou protože není dostavěn celý obchvat a těch pár miliard by určitě výstavbu urychlilo.

0/0
6.10.2010 10:47

LUBr.doktorka_bačkorka

Lágr pro homeless, nesmí být varianta útulku pro psy

Nelze praktikovat, aby MP našla bezdomovce spát na lavičce a bez ptaní ho šoupla do útulku. Hlavně aby se toho iniciativně nechopil nějaký Boris Štastný a první věc by začal sepisováním táborového řádu. Zákaz kouření, pití alkoholu, zákaz pánských návštěv na dámském oddělení. Klidně tam mohou mít kantýnu s desítkou pivem a levným vínem. Pořád jsou to dospělí lidé se všemi právy. V létě potřebuji posekat trávu, v zimě vyházet sníh a takhle bych měla místo, kam si pro pomocníka zajet. Co je komu potom, co si za tu stovku ode mě koupí.

0/0
6.10.2010 10:11

neandrtálec

Re: Lágr pro homeless, nesmí být varianta útulku pro psy

... pravicové vedení zajistí i sprchy ...

:-)

Kdyby přijela kontrola ze Ženevy, aby jim to mohli ukazovat.

:-)

0/0
6.10.2010 10:15

luban12

Re: Lágr pro homeless, nesmí být varianta útulku pro psy

Milá dámo,máte pravdu a docela bych s vámi souhlasil pokud by zde nebyl jeden problém. V tom centru pro bezdomovce bude těžké  najít někoho,kdo bude ochoten odhazovat v zimě sníh a v létě sekat trávu.V zimě je venku moc velká zima a v létě je na zahradě zase horko.Ti kteří chtějí pracovat se tam moc dlouho nezdrží.

0/0
6.10.2010 10:30

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Lágr pro homeless, nesmí být varianta útulku pro psy

Ono jak a který. Já bych si tam pro ně nejezdila, jsem z Jablonce, jednoho ale tady takového mám a ten je aktivní až příliš. Před ním se nedá o ničem zmínit, hned to řeší. Bohužel, hned se pustí do opravy sekačky a poztrácí součástky, že si mohu jet pro novou, nebo potřebuji pár kamenů na skalku a najdu před barákem složenou Tatru balvanů. Je hodný, ale bohužel už to má v hlavě totálně vypité.

0/0
6.10.2010 13:07

madqwert

TOPpropadak zdenka tumy

Rv;-D

0/0
6.10.2010 9:55

neandrtálec

Re: TOPpropadak zdenka tumy

... do koalice to bude dobrý partner ...

:-)

0/0
6.10.2010 9:58

krupacek

Recykl jsou ostatní...

Z celé sebranky mi příjde Reedová jako jediná čistá, to že byla na magistrátu a šla do opozice, když viděla všechny ty praktiky ODSáků to přesně potvrzuje!

0/0
6.10.2010 9:48

EMT

Re: Recykl jsou ostatní...

Reedová je tedy opravdu čistá. Sedět v Radě téměř do jejího konce, pěkně s nimi hlasovat a poté, co ji poslali někam, ze sebe dělat světici, které se to nelíbilo. Opravdu vzor ctnosti  ;-O

0/0
6.10.2010 10:22

krupacek

Re: Recykl jsou ostatní...

To, že s nimi hlasovala někde, neznamená, že s nimi souhlasila v těch korupčních akcích a taky pak odešla do opozice! Takže myslím, že je tu vidět, že je právě čistá a ví, o které dobré politiky se může opřít a kteří jsou ti korupčníci....:-/

0/0
6.10.2010 10:54

neandrtálec

Zvolte zase nás.

:-) Rozdělili jsme hodně státních peněz, i do dost nesmyslných nesmyslů.

:-) Bude to slabší, ale zase něco "kápne".

:-) A i kdyby ne, tak je pro nás placená funkce na národním výboru dost důležitá.

;-DR^

0/0
6.10.2010 9:48

neandrtálec

Re: Zvolte zase nás.

Třeba vám slíbíme park na státní útraty, ať máte vy socky kam chodit.

:-)

0/0
6.10.2010 9:49

neandrtálec

Re: Zvolte zase nás.

:-) Nebo vám vybudujeme kontejnerové městečko v Malešicích.

:-) A nejenom pro ty dnešní bezdomovce ... ;-D

0/0
6.10.2010 9:52

neandrtálec

Re: Zvolte zase nás.

:-) Máme vám vybudovat blob s perfektním výhledem na Hradčany za rozpočet 4 000 000 000 ?

:-) Nebo byste raději 4 000 kontejnerů pro naše spoluobčany (i třeba pro vás), kdo se ocitnete vaší vinou v nepříznivé sitauci ?

0/0
6.10.2010 9:57

LUBr.doktorka_bačkorka

Reedová je sice velmi podobná Jiřině Švorcové zamlada,

ale Švorcová neměnila strany jako ponožky.

0/0
6.10.2010 9:48

krupacek

Re: A kde ty změny vidíte?

Tak to, že se SNK rozdělila a zůstal tam teď jen trapák Witzany, to nic neříká o tom, že by měnila strany...;-)

0/0
6.10.2010 9:50

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: A kde ty změny vidíte?

Takže ABL už zakládala?

0/0
6.10.2010 9:53

krupacek

Re: A kde ty změny vidíte?

Zase blbý komentář a la ABL? No koukám, že Kmenta zase má popularitu..;-D

0/0
6.10.2010 10:47

Lajos Bacs - Budapest

Reedová Recykl SNK-ED

pobočnice Zielence, sranda , jen hezká tvářička pasená pražskými podnikateli.

Chvílku ji pase ten , chvíli onen .......;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2010 9:43

krupacek

Re: Reedová Recykl SNK-ED

A co máte proti Zielencovi? Ten člověk rozhodně dokázal víc než nějaký Dientsbier, který skončil u první porážky od Klausovy ODS a pak se pomalu upil a byl rád i za toho senátora..;-D

0/0
6.10.2010 9:47

krupacek

Sebranka a Reedová

Tůma je v politice absolutní amatér, Svoboda je jenom nastrčená figurka zkorumpovaných pražských modrokmotrů a Dientsbier alias slavný právnický syn známého otce alkoholika a losera české politiky na n-tou. Tak z této sebránky mi příjde jednoznačně nejlepší Reedová!:-)R^

0/0
6.10.2010 9:34

looki25

Re: Sebranka a Reedová

akorát, že Reedová je despotická hysterka.

Takže asi KolínskáR^ (i když mě štve s těa turniketama, ty potřeba jsou...samozřejmě ne podle současných tunelářských kritérií, ale moderní turnikety jako jsou v celym vyspělym světě).

0/0
6.10.2010 11:11

Stracholam

Blob je vedlejší

Důležitější bude, jak se novému magistrátu podaří zatočit s podezřelými veřejnými zakázkami. Navrhuji zavedení elektronických aukcí, ezaků a všechny smlouvy včetně dodatků povinně zveřejňovat na internetu. Rovněž bych se podíval na možnost zneužití subdodavatelů, viz případ Prostějov.

0/0
6.10.2010 9:32

krupacek

Reedová se mi líbí

Reedová mi příjde jako rozumná kandidátka se zkušeností s komunální politikou na rozdíl od zkorumpovaných ODSáků nebo Tůmy, který nemá absolutně žádné zkušenosti a těžko se vyzná v otázkách místních....:-/

0/0
6.10.2010 9:31

EMT

na co si Reedová hraje?

Nevím, co bylo na Reedové tak úžasného. Afektovaná namyšlená husa. Je především trapná s tím, jak se neustále trefuje do Rady mhmp, přitom tam prostě téměř dokonce seděla s nima, hlasovala s nima a kdyby jí neodlifrovali, sedí a hlasuje tam s nimi dodnes. Teď si bude hrát na svatou ... taky když jí do Dientsbier řekl, byla pěkně vzteklá.

0/0
6.10.2010 9:22

3ar

Re: na co si Reedová hraje?

R^

0/0
6.10.2010 9:59

Chanuka

Zhodnocení

Tak včera: Svoboda ať se odstěhuje doNew Yorku, je to slibotechna - ostatně jako všichni z ODS, U mně bodovala Reedová a Kolínská. Tůma nic neslibuje - jeho řeč je stručná a jasná. Dientsbier je trochu žvanil.8-o

0/0
6.10.2010 8:59

marcik123

Re: Zhodnocení

jj, Reedová se mi včera taky zalíbila, i přes to že z plakátů sem neměla v plánu jí volit, asi ještě projedu její program a nejspíš to přehodnotím, Tůmu i Svobodu jsem teda po včerejšku, ale jasně zavrhla, bezdomovci jsou nemocní, tak je nemáme dávat pryč z centra??? co to je za blbost

0/0
6.10.2010 9:16

brain18

Tůma zklamal

Tůma mě fakt zklamal, ten chlap je úplně mimo a do komunální politiky se vůbec nehodí :(

0/0
6.10.2010 8:52

Lihovník kaluskovitý

Re: Tůma zklamal

ale ne Tumma von Bankster se umí k prachům přitočit ,a přitom v Praze s ohledem na extrémně vysoké komunální prachy se dá ještě efektivně krást

0/0
6.10.2010 9:05

Lajos Bacs - Budapest

Tumma von Bankster

no to je trefné ...... tak pěkně, něžně by to ani Bobina neřekla

   ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.10.2010 9:27

madqwert

hodnoceni debaty

vitez: docent svoboda, ktery dokazal vyuzit domaciho prostredi a nahravek vaclava moravce, uz samotne oslovovani titulem docente bylo podpasovkou vuci ostatnim zucastnenym...

2. misto marketa reedova, 3. misto jiri dienstbier, 4. misto petra kolinska, 5. misto marta semelova  a 6. misto ziskal svymi jednoslovnymi, vyjimecne jednovetymi odpovedmi nemastny neslany tuma ;-D

0/0
6.10.2010 8:50

Paa1

Re: hodnoceni debaty

Souhlasím s příspěvkem pod značkou srst, tím pádem nemohu souhlasit s vámi - obdivovat někoho, kdo jen mele a dlouho... Tůma na mě v těch dvaceti minutách, co jsem na to koukal, protože víc se vydržet nedalo, sice působil chladně, ale věcně, zbytečně se nerozkecával. Praha, a vlastně každé město, nepotřebuje líbivé žvanily, ale někoho s racionáním uvažováním. A chválit Reedovou s tím napruženým, nepříjemným tónem, to už chce velkou fantazii. Reedová na radnici věrně a devótně sloužila svému nadžízenému, tečka. A všem, kteří se vydrželi koukat na celý program s vyčichlým Moravcem, tu odvahu a výdrž nezávidím. 

0/0
6.10.2010 8:59

marcik123

že bezdomovci jsou nemocní?

Co to ten Svoboda mlel, že bezdomovci jsou nemocní lidé? ano trpí různým nemocemi, ale to že skončili na ulici není nemoc

0/0
6.10.2010 8:31

Pikolik

Re: že bezdomovci jsou nemocní?

Jsou ruzne nemoci, jako treba deprese a alkoholismus...

0/0
6.10.2010 8:43

marcik123

Re: že bezdomovci jsou nemocní?

ano, říkám, spousta z nich trpí nějakou nemocí, ale být bezdomovcem, jako to včera podal Svoboda není nemoc, být alkoholikem je závislost, tedy nepřímo nemoc, být depresivní je nemoc, ale říct že být bezdomovec je nemoc je jako říct, že když nemáš kolo jsi nemocný

0/0
6.10.2010 9:19

dogi

Re: že bezdomovci jsou nemocní?

Jsou mezi nimi samozřejmě různí lidé. Jsou i tací, kterým ten způsob života vyhovuje. Mnozí by to ale chtěli změnit, ale buď na to nemají sílu, nemají zázemí či nenaleznou tu pravou pomoc. Přiznejme si otevřeně, většina z nás je obchází velkým obloukem a raduje se z toho, že jemu se nic takového nestalo, přičemž doufá, že se mu to ani nestane. Mnozí bezdomovci se chovali někdy naprosto stejně, přesto dnes žijí jako bezdomovci. A pozor, současná politika vlády určitě nevede ke snížení počtu bezdomovců, ale podle mého názoru k pravému opaku. Potěšitelnou zprávou je, že nedávno byl v Praze otevřen nový most (na dálničním okruhu), pod níž tudíž vzniklo množství podmostových míst. Pan Klaus má určitě radost. Vždyť v 90. letech říkal, že v Praze je pod mosty místa dost. Jenže od té doby jich bylo už dost obsazeno.

0/0
6.10.2010 8:43

marcik123

Re: že bezdomovci jsou nemocní?

přesně tak, lidé je obcházejí a s tím, že být bezdomovec je nemoc, ale já nebo ty za to nemůžeme a ani nemlžeme řešit jejich problémy, ruku na srdce, kdo se snaží aby se z toho dostal, tak v ČR se ani nemusí stát bezdomovcem a je tu hodně možností jak se z toho rychle dostat, stačí jenom chtít a neopovrhovat prací, jako to většina z nich dělá, horší to mají ti právě skutečně nemocní nebo hendikepovaní, ti tolik možností nemají a pomoc potřebují, to už je ale věc sociálního systému

0/0
6.10.2010 9:25

Pikolik

No ja tedy

Jsem proti flusanci...

0/0
6.10.2010 8:27

srst

nejhorší debata za poslední roky

klaun moravec zřejmě už žije ze svého jména, každý pořádný moderátor by nedovolil, aby něco tak plytkého a nesmyslného více jak hodinu otravovalo diváky. koho zajímá knihovna, která se probírala 26 minut? koho zajímají výpady masky dienstbiera či nadopované reedové? jak může někdo dovolit, aby některé strany byly za změny názorů odměněny a jiné pokárány? jak to že zelená najednou nevěří ods, když s nimi zelení x let hlasovali? proč někdo už konečně reedové nevysvětlí, že nežijeme matriarchátu, kdy se posílalo na popraviště za křivý pohled na kněžnu? a za vše může moravec, protože to dovolil.

0/0
6.10.2010 7:55

marcik123

Re: nejhorší debata za poslední roky

přesně, Tůma vypadal jak totální blbec, halvně že noci kůl trička

0/0
6.10.2010 8:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.